Muv die wings is er ook niet zoveel reden om er te komen natuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, hier ook wel geloof ik. maar daar kom ik echt nooit meer de laatste jaren, al zit het op 5 min lopen van mijn werk.
Nee, weinig als zijn de nacho's ook wel prima te doen daar.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Muv die wings is er ook niet zoveel reden om er te komen natuurlijk
Nee dat basis recept heeft wel specifieke hoeveelheden en gebruikt ook basterdsuiker.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:29 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar is dat niet gewoon omdat sommige verhoudingen vrij universeel zijn?
En cake is altijd een cake en ongeveer het zelfde
Tenzij chocoladecake etc
Ja daarom is dat ook goed als de tijd vliegtquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou nee, of nou ja, de tijd vliegt. Maar auw.
Rijden ging wel goed gelukkig.
Speciaal voor jou dan:quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:30 schreef STING het volgende:
Ik krijg ook trek van al dat gepraat over eten
Doe eens spoilersquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo gek van nachosquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, weinig als zijn de nacho's ook wel prima te doen daar.
Misschien dat ik er met mijn zweedse bezoek ff heenga binnenkort.
Natuurlijk niet, gekkiequote:
Met erbij:quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gisteravond een kilo spareribs naar binnen zitten werken.
Op de eerste foto na: YUM!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga vanavond keihard aan de salade met geitenkaas.quote:
Culinary Justice Warriors, unitequote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:35 schreef Elvi het volgende:
225 gram boter, 280 gram bloem... Dat is gewoon letterlijk uit dat boek. En ik heb er veel koekjes uit gemaakt dus ik herken dit. Juist ook omdat boter per 250 gram verkocht wordten ik altijd zat te kutten met dat overige stukje.
Baasmansquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou een klacht indienen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:35 schreef Elvi het volgende:
225 gram boter, 280 gram bloem... Dat is gewoon letterlijk uit dat boek. En ik heb er veel koekjes uit gemaakt dus ik herken dit. Juist ook omdat boter per 250 gram verkocht wordten ik altijd zat te kutten met dat overige stukje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |