quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Knap he?
Kan ik. Met mijn magische piemel. Blijkbaar.
Das niet magisch. Dat heet mutatie. En niet de goede X-men manier van muteren.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Knap he?
Kan ik. Met mijn magische piemel. Blijkbaar.
Wat zou jij als mutatie kracht willen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das niet magisch. Dat heet mutatie. En niet de goede X-men manier van muteren.
Ja zoiets!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:13 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat met al je apps?
Ik ben een magical lyrical girl van Nanoha!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das niet magisch. Dat heet mutatie. En niet de goede X-men manier van muteren.
Wauwquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets!
En dan moet je dus eerst iets lang ingedrukt hebben tot de apps gaan wiebelen en dan nog een voor een op t kruisje en dan nog "Witte 't zeker?!" .... en dat bij zeker 4 prgramma's!
Dat lukt hier niet, dan druk ik alle knoppen tegelijk in van die appquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:13 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat met al je apps?
Ik denk 't!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Wauw
Die leidt z'n eigen leven joh
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat lukt hier niet, dan druk ik alle knoppen tegelijk in van die app
Geen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:14 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wat zou jij als mutatie kracht willen?
Google is overal.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die foto van m'n telefoon.
Wie is daar met z'n dikke reet op gaan zitten?quote:
Blue penis.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen.
Alhoewel, Doctor Manhattan is wel koel
Nee, amavi toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie is daar met z'n dikke reet op gaan zitten?
Dopflesje zeker?
Je bent een blonde boerenlul uit Eindhoven. Dat verklaart wel je cosplayfantasie, maar er is niks magisch aanquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben een magical lyrical girl van Nanoha!![]()
We zijn naar een japanse bios geweest naar een anime, zonder ondertiteling. NIKS van te volgen. Een hoop tieten, rokjes en costume changes!
Hij ziet er niet boers uit.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent een blonde boerenlul uit Eindhoven. Dat verklaart wel je cosplayfantasie, maar er is niks magisch aan
Als we dan gaan schelden, pak dan mijn echte geboorteplaatsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent een blonde boerenlul uit Eindhoven. Dat verklaart wel je cosplayfantasie, maar er is niks magisch aan
Zeker niet met een nara knuffel!quote:
Hmmmm goeiequote:
Don't tell me what to do.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als we dan gaan schelden, pak dan mijn echte geboorteplaats
Jij zuiderlijk werkschuw tuig.
vast een of ander obscuur webcammeisje ofzoquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmmmm goeie
Al vraag ik me dan nog steeds af wie dat op die foto's was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |