SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Zoiets?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:42 schreef Elvi het volgende:
De Elvi-boot is er nog maar is langzaam aan t zinken van de roest
Denk dat dat minder invloed heeft dan bijvoorbeeld omstandigheden.quote:
Gewoon pakkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een hartslag. En gewillig. Aan dat laatste ontbreekt het vaak.
Te ver, te dichtbij en eng, vrouwen...quote:
Wazige uitspraak.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:45 schreef S95Sedan het volgende:
Denk dat dat minder invloed heeft dan bijvoorbeeld omstandigheden.
Joel, zo te lezen heb je een fanclubquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:46 schreef gcjoel het volgende:
Joel liefde in het vorige topic. Ik word er warm van
Brr hangt toch wel erg van het soort man af of ik niet meteen van een rots spring.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja als je de laatste man en vrouw op aarde bent laat je je type snel varen toch
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja als je de laatste man en vrouw op aarde bent laat je je type snel varen toch
Hangt er vanaf wat het doel is...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wilde ander gifje posten maar mag niet
Dat is een beetje rigoureusquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Brr hangt toch wel erg van het soort man af of ik niet meteen van een rots spring.
Gewaagd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zit ik daar alleen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat is een beetje rigoureus![]()
Ik zou die man sneller van de rots duwen dan
Ah joh, Samzz is toch vast een klant helpenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eyy Dino..quote:
Nah!quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat is een beetje rigoureus![]()
Ik zou die man sneller van de rots duwen dan
Ik heb vernomen dat ze pauze heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ah joh, Samzz is toch vast een klant helpen
True maar wat Lola al zeiquote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als het niet mijn type is sla ik liever nog de hand aan mezelf. doei
truequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat het doel is...Als het niet mijn type is sla ik liever nog de hand aan mezelf. doei
BIERquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
Boodschappenlijstje aan het maken, maar kom niet verder dan yoghurt
Lekker vingeren terwijl ik hem de hut laat bouwen. "Goed bezig Man! Is alleen maar voorspel hier hoor!!"quote:
chocoladequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
Ik maak echt nooit een lijstje, ik ga gewoon naar de supermarkt en bedenk daar wat ik koopquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
brood beleg? avond eten? bier, iets te knabbelen voor bij het bier,drinken, fruit. etcquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Lekker vingeren terwijl ik hem de hut laat bouwen. "Goed bezig Man! Is alleen maar voorspel hier hoor!!"
Dat is gewoon gemeenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Lekker vingeren terwijl ik hem de hut laat bouwen. "Goed bezig Man! Is alleen maar voorspel hier hoor!!"
kunt nooit te veel hebben.quote:
Dat herinnert mij de schoorsteenveger te bellen. Dank jequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:51 schreef Allures het volgende:
[..]
chocolade
Fluwelen
Lucifers (die heb ik nodig dus misschien jij ook)
Ja ik ook, maar dan koop ik allemaal zooi en dat wil ik minderenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ik maak echt nooit een lijstje, ik ga gewoon naar de supermarkt en bedenk daar wat ik koop
Discipline kweken?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dan koop ik allemaal zooi en dat wil ik minderen
Laat zien danquote:
Als je te veel bier zuipt, word je arm en dik en dus minder kans op seks.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
kunt nooit te veel hebben.
Net als seks en geld.
kan allemaal verholpen worden met geldquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je te veel bier zuipt, word je arm en dik en dus minder kans op seks.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Discipline kweken?
[..]
Laat zien dan
heet water, bouillon en noodlesquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb jij een goed recept voor noodlesoup?
Niet van nature een vrouwenmagneet zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
kan allemaal verholpen worden met geld
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:55 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
heet water, bouillon en noodles
Hoaxquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
staat in de achtertuin, ja de fietsen zijn ook van hout, knap he?
Wat moet ik met een hekquote:
Nou geregeld, dan bouw jij de hut en ga ik fijn een drankje drinken en luierenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
staat in de achtertuin, ja de fietsen zijn ook van hout, knap he?
Zou bijna naar mijn ouders gaan voor een foto van mijn nichtje en mij boven op onze pallet hut.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Discipline kweken?
[..]
Laat zien dan
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:55 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
heet water, bouillon en noodles
Nee waarom? Ik ga vingeren, bouw jij die kuthut maarquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat moet ik met een hek
Heb niet eens een tuin
[..]
Nou geregeld, dan bouw jij de hut en ga ik fijn een drankje drinken en luieren
Meer verdienen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je te veel bier zuipt, word je arm en dik en dus minder kans op seks.
Ga ik wel kijkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee waarom? Ik ga vingeren, bouw jij die kuthut maar
Ik bedoelde bek houwenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat moet ik met een hek
Heb niet eens een tuin
Zie ik eruit als je dienstmeid? moeder?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:57 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
kom voor mij betere maken dan
JA HALLO je kunt het ook aan Braddie vragen he als jullie me hier op aan vallenquote:
Ja ja jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prima maar als je in de buurt komt trap ik je.
afgeleid door het vingeren.. hut omver getrokken..quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja Googlen kan ik ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/allerha(...)-met-kip-en-broccoli
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prima maar als je in de buurt komt trap ik je.
ik hoop het niet. Pics voor de zekerheid!quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zie ik eruit als je dienstmeid? moeder?
I see what you did there.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:58 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
afgeleid door het vingeren.. hut omver getrokken..
Jij eerstquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:58 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik hoop het niet. Pics voor de zekerheid!
Een hut voor je kut? Om jezelf in te vingeren? Huehuehuequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moet ik nu ineens bewijzen dat ik niet op mijn moeder lijk? Das raarquote:
Bouw helemaal niks, zou echt dikke vette ruzie worden dan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zegt niks natuurlijk, zoveel mannen+vrouwen die zeggen dat ze kunnen klussen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zou bijna naar mijn ouders gaan voor een foto van mijn nichtje en mij boven op onze pallet hut.![]()
De psychiater vond het gewoon grappig dat ik zei dat de elektrotechnische werkplaats me leuk lijkt bij de kringloop.
Samen doen dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bouw helemaal niks, zou echt dikke vette ruzie worden dan.
#eigenwijs
[..]
Dat zegt niks natuurlijk, zoveel mannen+vrouwen die zeggen dat ze kunnen klussen.
Oke baasquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dan, deze heb ik ook gemaakt. is lekker
jij stuurt eerst een foto en als ik je leuk genoeg vind krijg je een foto van mijquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
moet ik nu ineens bewijzen dat ik niet op mijn moeder lijk? Das raar
neeehhh niet nodigquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij stuurt eerst een foto en als ik je leuk genoeg vind krijg je een foto van mij
Zo gaat dat hier
Dank jequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb altijd goede ideetjes. zal je nog eens helpen als je zo doet hoor![]()
![]()
Dat is correct.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat voor boodschappen zoek je?
Heb je eet ideeën nodig?
awkward bonerquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:01 schreef Befbekje het volgende:
Ik flikker zo een flinke moot vis in de oven..
Einde mededeling..
Zeg het hemquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb altijd goede ideetjes. zal je nog eens helpen als je zo doet hoor![]()
![]()
Juist wel. Want iedereen denk he, een vrouw. Maar is niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht niet genderneutraal?
Dat is helemaal hip toch tegenwoordig.
Ik dacht juist geen koekkoek daar beneden en geen boobies.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Juist wel. Want iedereen denk he, een vrouw. Maar is niet.
Dank je. Eens kijken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bloemkool curry![]()
broccoli soep
rissotto
Ok.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat deed ik toch VROUW
[ afbeelding ]
Als ik alleen nog maar kaas kon eten zou ik niet rouwig zijn.quote:
Kaasquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik alleen nog maar kaas kon eten zou ik niet rouwig zijn.
Kaas is life.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kaas is life.
Ja snap dat je dat denkt, hier hebben ze wel goede kaas.quote:
Hier ook. Maar een dieet welke bestaat uit alleen maar kaas is toch wel een beetje saai.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja snap dat je dat denkt, hier hebben ze wel goede kaas.
Kaasquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kaas is life.
Ja joh.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier ook. Maar een dieet welke bestaat uit alleen maar kaas is toch wel een beetje saai.
Wanneer is het niet borreltijd daarquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:23 schreef Barbusse het volgende:
Borrel, borrel tijijijijijijijijijijijijd
Die fotoquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen
[ afbeelding ]
En dan ga ik nu weekend dingen doen
Maandagochtend tussen 5.32 en 6.41 uur.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wanneer is het niet borreltijd daar
Life is goodquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:38 schreef gcjoel het volgende:
softijs met discodip![]()
goede vrijdagmiddag dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:47 schreef STING het volgende:
[..]
Life is good![]()
Vet lekker ijsje, jij negatieveling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben dan ook stiekem ontzettend jaloersquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vet lekker ijsje, jij negatieveling!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:48 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben dan ook stiekem ontzettend jaloersooh dan is het goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was ook extra lekker omdat de baas trakteerde![]()
Moet je hem nu al de baas noemen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ooh dan is het goed!
Hij was ook extra lekker omdat de baas trakteerde
Ben nog aan het werkquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Moet je hem nu al de baas noemen!
Waarom dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maandagochtend tussen 5.32 en 6.41 uur.
Dan slaap ik.quote:
Je moet wel een beetje genoeg drinken om af te koelen. En op die rots is toch niets beters te doen dan je ellende wegzuipen. "Borreltijd" mn reet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wanneer is het niet borreltijd daar
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje genoeg drinken om af te koelen. En op die rots is toch niets beters te doen dan je ellende wegzuipen. "Borreltijd" mn reet.
Klopt. Brb, even huilenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje genoeg drinken om af te koelen. En op die rots is toch niets beters te doen dan je ellende wegzuipen. "Borreltijd" mn reet.
Wie?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Volgens mij gaat onze millennial nooit meer tegen me praten.
Oh, die dudequote:
Bwehehehehequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Manager gaf aan dat ik bijna al m'n kutklusjes bij hem neer moet gaan leggen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Volgens mij gaat onze millennial nooit meer tegen me praten.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Manager gaf aan dat ik bijna al m'n kutklusjes bij hem neer moet gaan leggen.
Doe maar niet, dan krijg je ruzie met m'n vriendin. En die mag dan wel typisch Fins heel rustig en stil zijn, als ze boos wordt veranderd ze in een raging She-Hulk waar Spetnatz nog van wegrennenquote:
Klinkt geil.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan krijg je ruzie met m'n vriendin. En die mag dan wel typisch Fins heel rustig en stil zijn, als ze boos wordt veranderd ze in een raging She-Hulk waar Spetnatz nog van wegrennen
Enige wat je dan nog hoort is "hakkaa päälle" voordat je neergestoken wordt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan krijg je ruzie met m'n vriendin. En die mag dan wel typisch Fins heel rustig en stil zijn, als ze boos wordt veranderd ze in een raging She-Hulk waar Spetnatz nog van wegrennen
quote:
Aan stukken gescheurd meer...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Enige wat je dan nog hoort is "hakkaa päälle" voordat je neergestoken wordt.
Jij ookquote:
Ow... dat kan niet... wat is er gebeurd (of stel ik nu een veel te privéë vraag, dan mijn excuses)?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:13 schreef DrMarten het volgende:
Voorgelogen worden door een muts in het ziekenhuis
Maandag maar weer even stennis schoppen
Neuh, had een nieuw recept nodig, ziekenhuis gebeld, kreeg ik een callcenter aan de lijn. Muts snapte er niks van. Toen vroeg ik dus om doorverbonden te worden met de secretaresse van de betreffende afdeling, toen bleef ze volhouden dat ik daarmee sprak.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ow... dat kan niet... wat is er gebeurd (of stel ik nu een veel te privéë vraag, dan mijn excuses)?
WiFi lijstje ook weer in orde?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
De mysterieuze auto is weg! Ik was in slaap gevallen (ziek, dus moe, dus in bed, dus slapen), maar hij staat er niet meer. Ik kan weer normaal de deur uit en uit het raam kijken <3
Ik mis Michiel de Routerquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
WiFi lijstje ook weer in orde?
[ afbeelding ]
Het is al frustrerend om te lezen... Is het wel goed gekomen of zit je dit weekend zonder je medicatie... Dit kan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neuh, had een nieuw recept nodig, ziekenhuis gebeld, kreeg ik een callcenter aan de lijn. Muts snapte er niks van. Toen vroeg ik dus om doorverbonden te worden met de secretaresse van de betreffende afdeling, toen bleef ze volhouden dat ik daarmee sprak.
Krijg ik een paar uur later een voicemail van het secretariaat dat ze een verzoek voor een nieuw recept hebben gekregen, maar niet door hebben gekregen voor welk medicijn (wat ik wel duidelijk heb aangegeven), met het verzoek even terug te bellen en me dan rechtstreeks laten doorverbinden met secretariaat.
Muts was dus, zoals ik al had verwacht, niet van het secretariaat.
Sinds dat callcenter er zit is het een en al ellende om zaken voor elkaar te krijgen. Uiteraard kon ik pas terugbellen toen de toko al gesloten was
Hahahaha, ja helemaalquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waar?! das diezl zeker?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:19 schreef DrMarten het volgende:
Ondertussen wel de tank vol gegooid voor 1,29 per liter
Heb nog tot en met maandag. Ook mijn eigen duffe schuld dat ik niet eerder gebeld heb en ik kan ook wel een dagje zonder, daar gaat het ook niet om. Maar gewoon dom voorgelogen worden daar kan ik niet zo goed tegen. Helemaal niet om zoiets simpels. Receptje aanvragen is geen hogere wiskunde, maar zelfs dat weten ze te verkloten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is al frustrerend om te lezen... Is het wel goed gekomen of zit je dit weekend zonder je medicatie... Dit kan natuurlijk niet
Het is haast een talent om dat fout te doenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb nog tot en met maandag. Ook mijn eigen duffe schuld dat ik niet eerder gebeld heb en ik kan ook wel een dagje zonder, daar gaat het ook niet om. Maar gewoon dom voorgelogen worden daar kan ik niet zo goed tegen. Helemaal niet om zoiets simpels. Receptje aanvragen is geen hogere wiskunde, maar zelfs dat weten ze te verkloten.
Ik rij er ook niet heen puur voor de benzine, maar als ik er toch ben gooi ik de tank wel even volquote:
Ja weet niet. Ik moest weg van haarquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gedaan, fax.
Om even lekker in details te treden, drinken blijft erin als ik het rustig aan doe. Eten als het droog is (crackers en dat soort onzin. Warm eten was niet zo'n goed idee). Dus er zit vooruitgang in. Al heb ik nog steeds hoge koorts en lig de hele dag in mijn nestquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Blijkbaar allebei inderdaad![]()
Voel je je alweer wat beter?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om even lekker in details te treden, drinken blijft erin als ik het rustig aan doe. Eten als het droog is (crackers en dat soort onzin. Warm eten was niet zo'n goed idee). Dus er zit vooruitgang in. Al heb ik nog steeds hoge koorts en lig de hele dag in mijn nestmet naast de buikgriep, gewone griepklachten.
Morgen komt mijn vriendje me lekker vertroetelen, dus dan voel ik me vast weer 100%
Sorry, moest even klagen
Kan ik me goed voorstellenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om even lekker in details te treden, drinken blijft erin als ik het rustig aan doe. Eten als het droog is (crackers en dat soort onzin. Warm eten was niet zo'n goed idee). Dus er zit vooruitgang in. Al heb ik nog steeds hoge koorts en lig de hele dag in mijn nestmet naast de buikgriep, gewone griepklachten.
Morgen komt mijn vriendje me lekker vertroetelen, dus dan voel ik me vast weer 100%
Sorry, moest even klagen (mijn vriend had al plannen, dus ik heb hem gezegd dat ik het alleen prima red, alleen ik voel me zo verdomde eenzaam nu)
Ik voel me ook weer onteenzaamdquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen![]()
Hoop dat je snel opknapt. Morgen flink knuffelen en kroelen![]()
Jeeej! Dat klinkt allemaal goed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:34 schreef Samzz het volgende:
Weekend!
Geen spierpijn, geen kniepijn.
Ja. Die hebben om 15u de sleutel gekregen en excuses aangeboden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jeeej! Dat klinkt allemaal goed.
Is het nog goed gekomen met de gasten?
Oh gelukkig maarquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Die hebben om 15u de sleutel gekregen en excuses aangeboden.
Kruip je toch lekker je kribbe in. Vroeg naar bed is soms heel erg fijn. Luister naar je lichaamquote:
Dan kijk je een serietje en ga je weer slapen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben ik vannacht om 4 uur wakker
Ja dat is wel lekker, maar vrees dat ik dan midden in de nacht wakker word en niet meer kan slapenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kruip je toch lekker je kribbe in. Vroeg naar bed is soms heel erg fijn. Luister naar je lichaam
Dan blijf je lekker doezelen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben ik vannacht om 4 uur wakker
Of dit. Of een boek.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan kijk je een serietje en ga je weer slapen?
Dan een kopje koffiequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is wel lekker, maar vrees dat ik dan midden in de nacht wakker word en niet meer kan slapen
Dat doe ik stiekem alquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:42 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik ga straks douchen en dan echt wel lekker in bed liggen met een boekje en een kop thee.
Slimme meid.quote:
Ik ookquote:
Dat kan ik ook wel even gaan doen, heb nog ergens een boek rond zwervenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook.
Of nou ja, nu douchen en dan lekker lezen. Als ik klaar ben met kijken.
enjoyquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:53 schreef DrMarten het volgende:
Klaar met de antibiotica, dus een paar biertjes gedronken
Ben weer thuis inmiddels. Zo weer Netflix aanslingeren en nog 1 of 2 afleveringen Sons of Anarchyquote:
ook leukquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben weer thuis inmiddels. Zo weer Netflix aanslingeren en nog 1 of 2 afleveringen Sons of Anarchy
Nee joh. Ik kijk RuPaul's Dragracequote:
hmzzz dan zijn ze hopelijk beter gelukt dan die RuPaulquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh. Ik kijk RuPaul's Dragrace.
De kerels zijn als vrouw knapper dan ik ben, fml.
Om leuke redenen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 07:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij ook!
Sinds half drie hier
Nee, buikloop, maar ik heb het maar extra gezellig gemaakt voor mezelf. Overal kaarsjes, extra lekkere thee om te drinken (uit de doos met verwentheetjes voor bijzondere gelegenheden), serie, diamantjes plakken. Met andere woorden, als mijn lichaam niet meewerkt, maak ik het iig "leuk" voor mijn hoofdquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 07:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Om leuke redenen?
Geen idee waarom ik al wakker ben, redelijkerwijs zo ik nu nog diep in slaap moeten zijn.
Buikloop is minder ja. Welke serie volg je?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 07:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, buikloop, maar ik heb het maar extra gezellig gemaakt voor mezelf. Overal kaarsjes, extra lekkere thee om te drinken (uit de doos met verwentheetjes voor bijzondere gelegenheden), serie, diamantjes plakken. Met andere woorden, als mijn lichaam niet meewerkt, maak ik het iig "leuk" voor mijn hoofd
Vroeg opstaan kan toch lekker zijn. Dan heb je extra weekend om van te genieten
Criminal mindsquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 07:34 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Buikloop is minder ja. Welke serie volg je?
Ik lig nu in een tent te stinken en heb nog geen zin om er uit te gaan dus draai me nog lekker een paar keer om
Eenhoornfestival? Is dat net zo tof als het klinkt?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 07:56 schreef Samzz het volgende:
Het belooft een mooie dag te worden.
Ik ga nog even chillen, dan douchen, tanken, door de wasstraat, boodschappen doen en dan Eenhoornfestival.
Nou, het is een grote braderie met kunst en cultuurmarkt, live muziek, rommelmarkt, foodtrucks e.d. vorig jaar was het heel erg tof. Dus ik denk dit jaar weerquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eenhoornfestival? Is dat net zo tof als het klinkt?
Zo te zien doorbreek jij een rotweekje. Geniet van deze dagVeel plezier met chillen
Is de wasstraat bij jou niet vreselijk druk op zaterdag?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 07:56 schreef Samzz het volgende:
Het belooft een mooie dag te worden.
Ik ga nog even chillen, dan douchen, tanken, door de wasstraat, boodschappen doen en dan Eenhoornfestival.
Jaloers en heel erg jou gegund! Het klinkt fantastisch, alles wat leuk is bij elkaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het is een grote braderie met kunst en cultuurmarkt, live muziek, rommelmarkt, foodtrucks e.d. vorig jaar was het heel erg tof. Dus ik denk dit jaar weer.
Mijn hoofd blijft er regenboogjes bij zienquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:01 schreef Samzz het volgende:
Heet overigens alleen maar Eenhoornfestival omdat de eenhoorn het symbool van de stad is.
Nee, vrijdagquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is de wasstraat bij jou niet vreselijk druk op zaterdag?
Oh dat klopt ook wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn hoofd blijft er regenboogjes bij zien
Hier is het zaterdag, autowasdagquote:
Jij wast iedere zaterdag je auto?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier is het zaterdag, autowasdagIk vermijd het in het weekend om de auto te wassen.
Sowieso heb ik het idee dat als ik mijn auto was, ik het de volgende dag weer kan doen
Ik woon in de verkeerde stad bij deze (en ik maar denken dat Groningen leuk is)quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat klopt ook wel.
Als je de stad binnenrijdt staan er drie grote steigerende eenhoorns in een bloemenveld.
Groningen is 3 miljoen keer leuker dan Oostburg. Geloof mij maar. Een tof festival verandert dat nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik woon in de verkeerde stad bij deze (en ik maar denken dat Groningen leuk is)
Daar zit waarschijnlijk wat inquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Groningen is 3 miljoen keer leuker dan Oostburg. Geloof mij maar. Een tof festival verandert dat niet.
Eenhoorns zijn dan ook maar meh. Tenminste, de eenhoorns in Oostburg zijn wel mooi, ik bedoel de overdreven glitterregenboogmanen variant. Bleh.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar zit waarschijnlijk wat in(ik kan niet oordelen over Oostburg, nog nooit geweest, maar Grunn is mijn stad)
We hebben hier ook wel toffe feestelijkhedenAlleen niks met eenhoorns
Je maakt mijn gevoel van geluk stukquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eenhoorns zijn dan ook maar meh. Tenminste, de eenhoorns in Oostburg zijn wel mooi, ik bedoel de overdreven glitterregenboogmanen variant. Bleh.
Nee juist niet en ik denk dat ik een keer per 2-3 maanden mijn auto was.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij wast iedere zaterdag je auto?
Als mijn auto grijs wordt, ipv zwart dan is het tijd voor een bezoekje aan de wasstraat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:05 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, auto wassen zou ik ook eens moeten doen. Als ik de klep dicht gooi dan zijn mijn vingers vies
ah zoquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee juist niet en ik denk dat ik een keer per 2-3 maanden mijn auto was.
Zou meer moeten zijn.
Misschien vandaag maar eens doenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als mijn auto grijs wordt, ipv zwart dan is het tijd voor een bezoekje aan de wasstraat.
Jij durft.. Ben ik te lui voor.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien vandaag maar eens doenmet de hand
Met de hand?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien vandaag maar eens doenmet de hand
Ik zei dan ook misschienquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij durft.. Ben ik te lui voor.
Oooh jammie! Mijn moeder maakte dat wel eens vroeger. Heb je een goed recept?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Morguh CotS!pak ik straks voor bij de wentelteefjes
Ehm niet echt? Melk en eieren kloppen, kaneel erdoorheen en boterhammen in het melk en eibad dopen. Even bakken in de pan en besprenkelen met suiker, jam of iets dergelijksquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh jammie! Mijn moeder maakte dat wel eens vroeger. Heb je een goed recept?
Oh, dat is eenvoudig, dat moet ik kunnen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ehm niet echt? Melk en eieren kloppen, kaneel erdoorheen en boterhammen in het melk en eibad dopen. Even bakken in de pan en besprenkelen met suiker, jam of iets dergelijks
Rex is jarig?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:40 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen!!
Proficiat Rex(dat is toch vandaag? Of ging je het alleen vandaag vieren
)
Goed zo. Lijkt me voor jezelf ook veel fijnerquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Na een goed gesprek met mijn moeder ben ik tot de conclusie gekomen dat ik duidelijker moet zeggen wat ik wil, zonder omwegen. Dat mij omweggepraat irritant is voor mijn omgeving, omdat mensen gewoon je mening willen weten wanneer ze erom vragen. Vriendje vraagt net wat ik vanavond wil eten (zoda hij boodschappen kan doen) en ik wil eerst gaan draaien, maar besloot gewoon mijn goede voornemen toe te passen en te zeggen wat ik wil (lasagne). Hij schrok ervanmaar vond het wel fijn dat ik zei wat ik echt wil
Om eerlijk te zijn vind ik het doodeng, maar inderdaadquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed zo. Lijkt me voor jezelf ook veel fijner
Hij heeft het er al de hele week over dat hij vandaag zijn verjaardag viert, dus daar ga ik dan maar even vanuitquote:
En ik heb er, tot mijn schaamte, een hele week overheen gelezen, per ongeluk. Wat ben ik een asoquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij heeft het er al de hele week over dat hij vandaag zijn verjaardag viert, dus daar ga ik dan maar even vanuit![]()
![]()
Het is heel veilig, want daardoor kan niemand boos op je worden. Alleen draaien rondom iets is gewoon niet eerlijk (in beide betekenissen).quote:Dat in omwegen praten snap ik wel ergens. Maar het is idd zoveel duidelijker en makkelijker om het niet te doen. Voorkom je ook misverstanden. Ik moet zelf ook nog oefenen.
Ik zei bijv heel vaak "kijk maar". In de hoop dat mensen er zelf wel op terug kwamen, wat nooit gebeurde. Nu moet ik gewoon vanzelf zeggen; ik wil graag dat je iets laat weten.
Hup, de keuken in jijquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:52 schreef Elvi het volgende:
Ik bedenk me net dat ik maar 1 keer in m'n leven wentelteefjes op heb en dat was volgens mij bij een brunch
Niet zo zwaar aan tillenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En ik heb er, tot mijn schaamte, een hele week overheen gelezen, per ongeluk. Wat ben ik een aso
[..]
Het is heel veilig, want daardoor kan niemand boos op je worden. Alleen draaien rondom iets is gewoon niet eerlijk (in beide betekenissen).
Dat is inderdaad een goede training. Zet hem op!
Daarom en lasagne is een veilig oefenonderwerpquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 09:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niet zo zwaar aan tillen[/qupte]
Soms volg ik gewoon niet goed genoeg wat er gebeurt![]()
[quote]
Het lijkt mssn veiliger. Er is sowieso niets mis met gewoon zeggen dat je lasagne wil![]()
Maar zeker in het geval van je moeder en vriend zou je gewoon moeten kunnen zeggen wat je denkt. Als ze dat al niet aan kunnen, is dat eigenlijk meer hun probleem dan dat van jou.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 09:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Ouders die langskomen zijn toch altijd wel een goede aansporing om de zooi in huis eens op te ruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |