Ik heb vernomen dat ze pauze heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ah joh, Samzz is toch vast een klant helpen
True maar wat Lola al zeiquote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als het niet mijn type is sla ik liever nog de hand aan mezelf. doei
truequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat het doel is...Als het niet mijn type is sla ik liever nog de hand aan mezelf. doei
BIERquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
Boodschappenlijstje aan het maken, maar kom niet verder dan yoghurt
Lekker vingeren terwijl ik hem de hut laat bouwen. "Goed bezig Man! Is alleen maar voorspel hier hoor!!"quote:
chocoladequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
Ik maak echt nooit een lijstje, ik ga gewoon naar de supermarkt en bedenk daar wat ik koopquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
brood beleg? avond eten? bier, iets te knabbelen voor bij het bier,drinken, fruit. etcquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Lekker vingeren terwijl ik hem de hut laat bouwen. "Goed bezig Man! Is alleen maar voorspel hier hoor!!"
Dat is gewoon gemeenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Lekker vingeren terwijl ik hem de hut laat bouwen. "Goed bezig Man! Is alleen maar voorspel hier hoor!!"
kunt nooit te veel hebben.quote:
Dat herinnert mij de schoorsteenveger te bellen. Dank jequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:51 schreef Allures het volgende:
[..]
chocolade
Fluwelen
Lucifers (die heb ik nodig dus misschien jij ook)
Ja ik ook, maar dan koop ik allemaal zooi en dat wil ik minderenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ik maak echt nooit een lijstje, ik ga gewoon naar de supermarkt en bedenk daar wat ik koop
Discipline kweken?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dan koop ik allemaal zooi en dat wil ik minderen
Laat zien danquote:
Als je te veel bier zuipt, word je arm en dik en dus minder kans op seks.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
kunt nooit te veel hebben.
Net als seks en geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |