SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Zoiets?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:42 schreef Elvi het volgende:
De Elvi-boot is er nog maar is langzaam aan t zinken van de roest
Denk dat dat minder invloed heeft dan bijvoorbeeld omstandigheden.quote:
Gewoon pakkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een hartslag. En gewillig. Aan dat laatste ontbreekt het vaak.
Te ver, te dichtbij en eng, vrouwen...quote:
Wazige uitspraak.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:45 schreef S95Sedan het volgende:
Denk dat dat minder invloed heeft dan bijvoorbeeld omstandigheden.
Joel, zo te lezen heb je een fanclubquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:46 schreef gcjoel het volgende:
Joel liefde in het vorige topic. Ik word er warm van
Brr hangt toch wel erg van het soort man af of ik niet meteen van een rots spring.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja als je de laatste man en vrouw op aarde bent laat je je type snel varen toch
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja als je de laatste man en vrouw op aarde bent laat je je type snel varen toch
Hangt er vanaf wat het doel is...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wilde ander gifje posten maar mag niet
Dat is een beetje rigoureusquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Brr hangt toch wel erg van het soort man af of ik niet meteen van een rots spring.
Gewaagd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zit ik daar alleen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat is een beetje rigoureus![]()
Ik zou die man sneller van de rots duwen dan
Ah joh, Samzz is toch vast een klant helpenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eyy Dino..quote:
Nah!quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat is een beetje rigoureus![]()
Ik zou die man sneller van de rots duwen dan
Ik heb vernomen dat ze pauze heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ah joh, Samzz is toch vast een klant helpen
True maar wat Lola al zeiquote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als het niet mijn type is sla ik liever nog de hand aan mezelf. doei
truequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat het doel is...Als het niet mijn type is sla ik liever nog de hand aan mezelf. doei
BIERquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
Boodschappenlijstje aan het maken, maar kom niet verder dan yoghurt
Lekker vingeren terwijl ik hem de hut laat bouwen. "Goed bezig Man! Is alleen maar voorspel hier hoor!!"quote:
chocoladequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
Ik maak echt nooit een lijstje, ik ga gewoon naar de supermarkt en bedenk daar wat ik koopquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
brood beleg? avond eten? bier, iets te knabbelen voor bij het bier,drinken, fruit. etcquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Lekker vingeren terwijl ik hem de hut laat bouwen. "Goed bezig Man! Is alleen maar voorspel hier hoor!!"
Dat is gewoon gemeenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Lekker vingeren terwijl ik hem de hut laat bouwen. "Goed bezig Man! Is alleen maar voorspel hier hoor!!"
kunt nooit te veel hebben.quote:
Dat herinnert mij de schoorsteenveger te bellen. Dank jequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:51 schreef Allures het volgende:
[..]
chocolade
Fluwelen
Lucifers (die heb ik nodig dus misschien jij ook)
Ja ik ook, maar dan koop ik allemaal zooi en dat wil ik minderenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ik maak echt nooit een lijstje, ik ga gewoon naar de supermarkt en bedenk daar wat ik koop
Discipline kweken?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dan koop ik allemaal zooi en dat wil ik minderen
Laat zien danquote:
Als je te veel bier zuipt, word je arm en dik en dus minder kans op seks.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
kunt nooit te veel hebben.
Net als seks en geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |