Kruip je toch lekker je kribbe in. Vroeg naar bed is soms heel erg fijn. Luister naar je lichaamquote:
Dan kijk je een serietje en ga je weer slapen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben ik vannacht om 4 uur wakker
Ja dat is wel lekker, maar vrees dat ik dan midden in de nacht wakker word en niet meer kan slapenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kruip je toch lekker je kribbe in. Vroeg naar bed is soms heel erg fijn. Luister naar je lichaam
Dan blijf je lekker doezelen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben ik vannacht om 4 uur wakker
Of dit. Of een boek.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan kijk je een serietje en ga je weer slapen?
Dan een kopje koffiequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is wel lekker, maar vrees dat ik dan midden in de nacht wakker word en niet meer kan slapen
Dat doe ik stiekem alquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:42 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik ga straks douchen en dan echt wel lekker in bed liggen met een boekje en een kop thee.
Slimme meid.quote:
Ik ookquote:
Dat kan ik ook wel even gaan doen, heb nog ergens een boek rond zwervenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook.
Of nou ja, nu douchen en dan lekker lezen. Als ik klaar ben met kijken.
enjoyquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:53 schreef DrMarten het volgende:
Klaar met de antibiotica, dus een paar biertjes gedronken
Ben weer thuis inmiddels. Zo weer Netflix aanslingeren en nog 1 of 2 afleveringen Sons of Anarchyquote:
ook leukquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben weer thuis inmiddels. Zo weer Netflix aanslingeren en nog 1 of 2 afleveringen Sons of Anarchy
Nee joh. Ik kijk RuPaul's Dragracequote:
hmzzz dan zijn ze hopelijk beter gelukt dan die RuPaulquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh. Ik kijk RuPaul's Dragrace.
De kerels zijn als vrouw knapper dan ik ben, fml.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |