Kruip je toch lekker je kribbe in. Vroeg naar bed is soms heel erg fijn. Luister naar je lichaamquote:
Dan kijk je een serietje en ga je weer slapen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben ik vannacht om 4 uur wakker
Ja dat is wel lekker, maar vrees dat ik dan midden in de nacht wakker word en niet meer kan slapenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kruip je toch lekker je kribbe in. Vroeg naar bed is soms heel erg fijn. Luister naar je lichaam
Dan blijf je lekker doezelen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben ik vannacht om 4 uur wakker
Of dit. Of een boek.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan kijk je een serietje en ga je weer slapen?
Dan een kopje koffiequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is wel lekker, maar vrees dat ik dan midden in de nacht wakker word en niet meer kan slapen
Dat doe ik stiekem alquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:42 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik ga straks douchen en dan echt wel lekker in bed liggen met een boekje en een kop thee.
Slimme meid.quote:
Ik ookquote:
Dat kan ik ook wel even gaan doen, heb nog ergens een boek rond zwervenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook.
Of nou ja, nu douchen en dan lekker lezen. Als ik klaar ben met kijken.
enjoyquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:53 schreef DrMarten het volgende:
Klaar met de antibiotica, dus een paar biertjes gedronken
Ben weer thuis inmiddels. Zo weer Netflix aanslingeren en nog 1 of 2 afleveringen Sons of Anarchyquote:
ook leukquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben weer thuis inmiddels. Zo weer Netflix aanslingeren en nog 1 of 2 afleveringen Sons of Anarchy
Nee joh. Ik kijk RuPaul's Dragracequote:
hmzzz dan zijn ze hopelijk beter gelukt dan die RuPaulquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh. Ik kijk RuPaul's Dragrace.
De kerels zijn als vrouw knapper dan ik ben, fml.
Om leuke redenen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 07:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij ook!
Sinds half drie hier
Nee, buikloop, maar ik heb het maar extra gezellig gemaakt voor mezelf. Overal kaarsjes, extra lekkere thee om te drinken (uit de doos met verwentheetjes voor bijzondere gelegenheden), serie, diamantjes plakken. Met andere woorden, als mijn lichaam niet meewerkt, maak ik het iig "leuk" voor mijn hoofdquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 07:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Om leuke redenen?
Geen idee waarom ik al wakker ben, redelijkerwijs zo ik nu nog diep in slaap moeten zijn.
Buikloop is minder ja. Welke serie volg je?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 07:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, buikloop, maar ik heb het maar extra gezellig gemaakt voor mezelf. Overal kaarsjes, extra lekkere thee om te drinken (uit de doos met verwentheetjes voor bijzondere gelegenheden), serie, diamantjes plakken. Met andere woorden, als mijn lichaam niet meewerkt, maak ik het iig "leuk" voor mijn hoofd
Vroeg opstaan kan toch lekker zijn. Dan heb je extra weekend om van te genieten
Criminal mindsquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 07:34 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Buikloop is minder ja. Welke serie volg je?
Ik lig nu in een tent te stinken en heb nog geen zin om er uit te gaan dus draai me nog lekker een paar keer om
Eenhoornfestival? Is dat net zo tof als het klinkt?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 07:56 schreef Samzz het volgende:
Het belooft een mooie dag te worden.
Ik ga nog even chillen, dan douchen, tanken, door de wasstraat, boodschappen doen en dan Eenhoornfestival.
Nou, het is een grote braderie met kunst en cultuurmarkt, live muziek, rommelmarkt, foodtrucks e.d. vorig jaar was het heel erg tof. Dus ik denk dit jaar weerquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eenhoornfestival? Is dat net zo tof als het klinkt?
Zo te zien doorbreek jij een rotweekje. Geniet van deze dagVeel plezier met chillen
Is de wasstraat bij jou niet vreselijk druk op zaterdag?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 07:56 schreef Samzz het volgende:
Het belooft een mooie dag te worden.
Ik ga nog even chillen, dan douchen, tanken, door de wasstraat, boodschappen doen en dan Eenhoornfestival.
Jaloers en heel erg jou gegund! Het klinkt fantastisch, alles wat leuk is bij elkaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het is een grote braderie met kunst en cultuurmarkt, live muziek, rommelmarkt, foodtrucks e.d. vorig jaar was het heel erg tof. Dus ik denk dit jaar weer.
Mijn hoofd blijft er regenboogjes bij zienquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:01 schreef Samzz het volgende:
Heet overigens alleen maar Eenhoornfestival omdat de eenhoorn het symbool van de stad is.
Nee, vrijdagquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is de wasstraat bij jou niet vreselijk druk op zaterdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |