Ik dacht juist geen koekkoek daar beneden en geen boobies.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Juist wel. Want iedereen denk he, een vrouw. Maar is niet.
Dank je. Eens kijken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bloemkool curry![]()
broccoli soep
rissotto
Ok.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat deed ik toch VROUW
[ afbeelding ]
Als ik alleen nog maar kaas kon eten zou ik niet rouwig zijn.quote:
Kaasquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik alleen nog maar kaas kon eten zou ik niet rouwig zijn.
Kaas is life.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kaas is life.
Ja snap dat je dat denkt, hier hebben ze wel goede kaas.quote:
Hier ook. Maar een dieet welke bestaat uit alleen maar kaas is toch wel een beetje saai.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja snap dat je dat denkt, hier hebben ze wel goede kaas.
Kaasquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kaas is life.
Ja joh.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier ook. Maar een dieet welke bestaat uit alleen maar kaas is toch wel een beetje saai.
Wanneer is het niet borreltijd daarquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:23 schreef Barbusse het volgende:
Borrel, borrel tijijijijijijijijijijijijd
Die fotoquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen
[ afbeelding ]
En dan ga ik nu weekend dingen doen
Maandagochtend tussen 5.32 en 6.41 uur.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wanneer is het niet borreltijd daar
Life is goodquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:38 schreef gcjoel het volgende:
softijs met discodip![]()
goede vrijdagmiddag dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:47 schreef STING het volgende:
[..]
Life is good![]()
Vet lekker ijsje, jij negatieveling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben dan ook stiekem ontzettend jaloersquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vet lekker ijsje, jij negatieveling!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:48 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben dan ook stiekem ontzettend jaloersooh dan is het goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was ook extra lekker omdat de baas trakteerde![]()
Moet je hem nu al de baas noemen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ooh dan is het goed!
Hij was ook extra lekker omdat de baas trakteerde
Ben nog aan het werkquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Moet je hem nu al de baas noemen!
Waarom dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maandagochtend tussen 5.32 en 6.41 uur.
Dan slaap ik.quote:
Je moet wel een beetje genoeg drinken om af te koelen. En op die rots is toch niets beters te doen dan je ellende wegzuipen. "Borreltijd" mn reet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wanneer is het niet borreltijd daar
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje genoeg drinken om af te koelen. En op die rots is toch niets beters te doen dan je ellende wegzuipen. "Borreltijd" mn reet.
Klopt. Brb, even huilenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje genoeg drinken om af te koelen. En op die rots is toch niets beters te doen dan je ellende wegzuipen. "Borreltijd" mn reet.
Wie?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Volgens mij gaat onze millennial nooit meer tegen me praten.
Oh, die dudequote:
Bwehehehehequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Manager gaf aan dat ik bijna al m'n kutklusjes bij hem neer moet gaan leggen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Volgens mij gaat onze millennial nooit meer tegen me praten.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Manager gaf aan dat ik bijna al m'n kutklusjes bij hem neer moet gaan leggen.
Doe maar niet, dan krijg je ruzie met m'n vriendin. En die mag dan wel typisch Fins heel rustig en stil zijn, als ze boos wordt veranderd ze in een raging She-Hulk waar Spetnatz nog van wegrennenquote:
Klinkt geil.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan krijg je ruzie met m'n vriendin. En die mag dan wel typisch Fins heel rustig en stil zijn, als ze boos wordt veranderd ze in een raging She-Hulk waar Spetnatz nog van wegrennen
Enige wat je dan nog hoort is "hakkaa päälle" voordat je neergestoken wordt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan krijg je ruzie met m'n vriendin. En die mag dan wel typisch Fins heel rustig en stil zijn, als ze boos wordt veranderd ze in een raging She-Hulk waar Spetnatz nog van wegrennen
quote:
Aan stukken gescheurd meer...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Enige wat je dan nog hoort is "hakkaa päälle" voordat je neergestoken wordt.
Jij ookquote:
Ow... dat kan niet... wat is er gebeurd (of stel ik nu een veel te privéë vraag, dan mijn excuses)?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:13 schreef DrMarten het volgende:
Voorgelogen worden door een muts in het ziekenhuis
Maandag maar weer even stennis schoppen
Neuh, had een nieuw recept nodig, ziekenhuis gebeld, kreeg ik een callcenter aan de lijn. Muts snapte er niks van. Toen vroeg ik dus om doorverbonden te worden met de secretaresse van de betreffende afdeling, toen bleef ze volhouden dat ik daarmee sprak.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ow... dat kan niet... wat is er gebeurd (of stel ik nu een veel te privéë vraag, dan mijn excuses)?
WiFi lijstje ook weer in orde?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
De mysterieuze auto is weg! Ik was in slaap gevallen (ziek, dus moe, dus in bed, dus slapen), maar hij staat er niet meer. Ik kan weer normaal de deur uit en uit het raam kijken <3
Ik mis Michiel de Routerquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
WiFi lijstje ook weer in orde?
[ afbeelding ]
Het is al frustrerend om te lezen... Is het wel goed gekomen of zit je dit weekend zonder je medicatie... Dit kan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neuh, had een nieuw recept nodig, ziekenhuis gebeld, kreeg ik een callcenter aan de lijn. Muts snapte er niks van. Toen vroeg ik dus om doorverbonden te worden met de secretaresse van de betreffende afdeling, toen bleef ze volhouden dat ik daarmee sprak.
Krijg ik een paar uur later een voicemail van het secretariaat dat ze een verzoek voor een nieuw recept hebben gekregen, maar niet door hebben gekregen voor welk medicijn (wat ik wel duidelijk heb aangegeven), met het verzoek even terug te bellen en me dan rechtstreeks laten doorverbinden met secretariaat.
Muts was dus, zoals ik al had verwacht, niet van het secretariaat.
Sinds dat callcenter er zit is het een en al ellende om zaken voor elkaar te krijgen. Uiteraard kon ik pas terugbellen toen de toko al gesloten was
Hahahaha, ja helemaalquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waar?! das diezl zeker?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:19 schreef DrMarten het volgende:
Ondertussen wel de tank vol gegooid voor 1,29 per liter
Heb nog tot en met maandag. Ook mijn eigen duffe schuld dat ik niet eerder gebeld heb en ik kan ook wel een dagje zonder, daar gaat het ook niet om. Maar gewoon dom voorgelogen worden daar kan ik niet zo goed tegen. Helemaal niet om zoiets simpels. Receptje aanvragen is geen hogere wiskunde, maar zelfs dat weten ze te verkloten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is al frustrerend om te lezen... Is het wel goed gekomen of zit je dit weekend zonder je medicatie... Dit kan natuurlijk niet
Het is haast een talent om dat fout te doenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb nog tot en met maandag. Ook mijn eigen duffe schuld dat ik niet eerder gebeld heb en ik kan ook wel een dagje zonder, daar gaat het ook niet om. Maar gewoon dom voorgelogen worden daar kan ik niet zo goed tegen. Helemaal niet om zoiets simpels. Receptje aanvragen is geen hogere wiskunde, maar zelfs dat weten ze te verkloten.
Ik rij er ook niet heen puur voor de benzine, maar als ik er toch ben gooi ik de tank wel even volquote:
Ja weet niet. Ik moest weg van haarquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gedaan, fax.
Om even lekker in details te treden, drinken blijft erin als ik het rustig aan doe. Eten als het droog is (crackers en dat soort onzin. Warm eten was niet zo'n goed idee). Dus er zit vooruitgang in. Al heb ik nog steeds hoge koorts en lig de hele dag in mijn nestquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Blijkbaar allebei inderdaad![]()
Voel je je alweer wat beter?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om even lekker in details te treden, drinken blijft erin als ik het rustig aan doe. Eten als het droog is (crackers en dat soort onzin. Warm eten was niet zo'n goed idee). Dus er zit vooruitgang in. Al heb ik nog steeds hoge koorts en lig de hele dag in mijn nestmet naast de buikgriep, gewone griepklachten.
Morgen komt mijn vriendje me lekker vertroetelen, dus dan voel ik me vast weer 100%
Sorry, moest even klagen
Kan ik me goed voorstellenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om even lekker in details te treden, drinken blijft erin als ik het rustig aan doe. Eten als het droog is (crackers en dat soort onzin. Warm eten was niet zo'n goed idee). Dus er zit vooruitgang in. Al heb ik nog steeds hoge koorts en lig de hele dag in mijn nestmet naast de buikgriep, gewone griepklachten.
Morgen komt mijn vriendje me lekker vertroetelen, dus dan voel ik me vast weer 100%
Sorry, moest even klagen (mijn vriend had al plannen, dus ik heb hem gezegd dat ik het alleen prima red, alleen ik voel me zo verdomde eenzaam nu)
Ik voel me ook weer onteenzaamdquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen![]()
Hoop dat je snel opknapt. Morgen flink knuffelen en kroelen![]()
Jeeej! Dat klinkt allemaal goed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:34 schreef Samzz het volgende:
Weekend!
Geen spierpijn, geen kniepijn.
Ja. Die hebben om 15u de sleutel gekregen en excuses aangeboden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jeeej! Dat klinkt allemaal goed.
Is het nog goed gekomen met de gasten?
Oh gelukkig maarquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Die hebben om 15u de sleutel gekregen en excuses aangeboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |