quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Manager gaf aan dat ik bijna al m'n kutklusjes bij hem neer moet gaan leggen.
Doe maar niet, dan krijg je ruzie met m'n vriendin. En die mag dan wel typisch Fins heel rustig en stil zijn, als ze boos wordt veranderd ze in een raging She-Hulk waar Spetnatz nog van wegrennenquote:
Klinkt geil.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan krijg je ruzie met m'n vriendin. En die mag dan wel typisch Fins heel rustig en stil zijn, als ze boos wordt veranderd ze in een raging She-Hulk waar Spetnatz nog van wegrennen
Enige wat je dan nog hoort is "hakkaa päälle" voordat je neergestoken wordt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan krijg je ruzie met m'n vriendin. En die mag dan wel typisch Fins heel rustig en stil zijn, als ze boos wordt veranderd ze in een raging She-Hulk waar Spetnatz nog van wegrennen
quote:
Aan stukken gescheurd meer...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Enige wat je dan nog hoort is "hakkaa päälle" voordat je neergestoken wordt.
Jij ookquote:
Ow... dat kan niet... wat is er gebeurd (of stel ik nu een veel te privéë vraag, dan mijn excuses)?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:13 schreef DrMarten het volgende:
Voorgelogen worden door een muts in het ziekenhuis
Maandag maar weer even stennis schoppen
Neuh, had een nieuw recept nodig, ziekenhuis gebeld, kreeg ik een callcenter aan de lijn. Muts snapte er niks van. Toen vroeg ik dus om doorverbonden te worden met de secretaresse van de betreffende afdeling, toen bleef ze volhouden dat ik daarmee sprak.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ow... dat kan niet... wat is er gebeurd (of stel ik nu een veel te privéë vraag, dan mijn excuses)?
WiFi lijstje ook weer in orde?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
De mysterieuze auto is weg! Ik was in slaap gevallen (ziek, dus moe, dus in bed, dus slapen), maar hij staat er niet meer. Ik kan weer normaal de deur uit en uit het raam kijken <3
Ik mis Michiel de Routerquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
WiFi lijstje ook weer in orde?
[ afbeelding ]
Het is al frustrerend om te lezen... Is het wel goed gekomen of zit je dit weekend zonder je medicatie... Dit kan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neuh, had een nieuw recept nodig, ziekenhuis gebeld, kreeg ik een callcenter aan de lijn. Muts snapte er niks van. Toen vroeg ik dus om doorverbonden te worden met de secretaresse van de betreffende afdeling, toen bleef ze volhouden dat ik daarmee sprak.
Krijg ik een paar uur later een voicemail van het secretariaat dat ze een verzoek voor een nieuw recept hebben gekregen, maar niet door hebben gekregen voor welk medicijn (wat ik wel duidelijk heb aangegeven), met het verzoek even terug te bellen en me dan rechtstreeks laten doorverbinden met secretariaat.
Muts was dus, zoals ik al had verwacht, niet van het secretariaat.
Sinds dat callcenter er zit is het een en al ellende om zaken voor elkaar te krijgen. Uiteraard kon ik pas terugbellen toen de toko al gesloten was
Hahahaha, ja helemaalquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waar?! das diezl zeker?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:19 schreef DrMarten het volgende:
Ondertussen wel de tank vol gegooid voor 1,29 per liter
Heb nog tot en met maandag. Ook mijn eigen duffe schuld dat ik niet eerder gebeld heb en ik kan ook wel een dagje zonder, daar gaat het ook niet om. Maar gewoon dom voorgelogen worden daar kan ik niet zo goed tegen. Helemaal niet om zoiets simpels. Receptje aanvragen is geen hogere wiskunde, maar zelfs dat weten ze te verkloten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is al frustrerend om te lezen... Is het wel goed gekomen of zit je dit weekend zonder je medicatie... Dit kan natuurlijk niet
Het is haast een talent om dat fout te doenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb nog tot en met maandag. Ook mijn eigen duffe schuld dat ik niet eerder gebeld heb en ik kan ook wel een dagje zonder, daar gaat het ook niet om. Maar gewoon dom voorgelogen worden daar kan ik niet zo goed tegen. Helemaal niet om zoiets simpels. Receptje aanvragen is geen hogere wiskunde, maar zelfs dat weten ze te verkloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |