Ik dacht juist geen koekkoek daar beneden en geen boobies.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Juist wel. Want iedereen denk he, een vrouw. Maar is niet.
Dank je. Eens kijken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bloemkool curry![]()
broccoli soep
rissotto
Ok.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat deed ik toch VROUW
[ afbeelding ]
Als ik alleen nog maar kaas kon eten zou ik niet rouwig zijn.quote:
Kaasquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik alleen nog maar kaas kon eten zou ik niet rouwig zijn.
Kaas is life.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kaas is life.
Ja snap dat je dat denkt, hier hebben ze wel goede kaas.quote:
Hier ook. Maar een dieet welke bestaat uit alleen maar kaas is toch wel een beetje saai.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja snap dat je dat denkt, hier hebben ze wel goede kaas.
Kaasquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kaas is life.
Ja joh.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier ook. Maar een dieet welke bestaat uit alleen maar kaas is toch wel een beetje saai.
Wanneer is het niet borreltijd daarquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:23 schreef Barbusse het volgende:
Borrel, borrel tijijijijijijijijijijijijd
Die fotoquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen
[ afbeelding ]
En dan ga ik nu weekend dingen doen
Maandagochtend tussen 5.32 en 6.41 uur.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wanneer is het niet borreltijd daar
Life is goodquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:38 schreef gcjoel het volgende:
softijs met discodip![]()
goede vrijdagmiddag dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:47 schreef STING het volgende:
[..]
Life is good![]()
Vet lekker ijsje, jij negatieveling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben dan ook stiekem ontzettend jaloersquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vet lekker ijsje, jij negatieveling!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:48 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben dan ook stiekem ontzettend jaloersooh dan is het goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was ook extra lekker omdat de baas trakteerde![]()
Moet je hem nu al de baas noemen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ooh dan is het goed!
Hij was ook extra lekker omdat de baas trakteerde
Ben nog aan het werkquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Moet je hem nu al de baas noemen!
Waarom dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maandagochtend tussen 5.32 en 6.41 uur.
Dan slaap ik.quote:
Je moet wel een beetje genoeg drinken om af te koelen. En op die rots is toch niets beters te doen dan je ellende wegzuipen. "Borreltijd" mn reet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wanneer is het niet borreltijd daar
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje genoeg drinken om af te koelen. En op die rots is toch niets beters te doen dan je ellende wegzuipen. "Borreltijd" mn reet.
Klopt. Brb, even huilenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje genoeg drinken om af te koelen. En op die rots is toch niets beters te doen dan je ellende wegzuipen. "Borreltijd" mn reet.
Wie?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Volgens mij gaat onze millennial nooit meer tegen me praten.
Oh, die dudequote:
Bwehehehehequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Manager gaf aan dat ik bijna al m'n kutklusjes bij hem neer moet gaan leggen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Volgens mij gaat onze millennial nooit meer tegen me praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |