Ik rij er ook niet heen puur voor de benzine, maar als ik er toch ben gooi ik de tank wel even volquote:
Ja weet niet. Ik moest weg van haarquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gedaan, fax.
Om even lekker in details te treden, drinken blijft erin als ik het rustig aan doe. Eten als het droog is (crackers en dat soort onzin. Warm eten was niet zo'n goed idee). Dus er zit vooruitgang in. Al heb ik nog steeds hoge koorts en lig de hele dag in mijn nestquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Blijkbaar allebei inderdaad![]()
Voel je je alweer wat beter?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om even lekker in details te treden, drinken blijft erin als ik het rustig aan doe. Eten als het droog is (crackers en dat soort onzin. Warm eten was niet zo'n goed idee). Dus er zit vooruitgang in. Al heb ik nog steeds hoge koorts en lig de hele dag in mijn nestmet naast de buikgriep, gewone griepklachten.
Morgen komt mijn vriendje me lekker vertroetelen, dus dan voel ik me vast weer 100%
Sorry, moest even klagen
Kan ik me goed voorstellenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om even lekker in details te treden, drinken blijft erin als ik het rustig aan doe. Eten als het droog is (crackers en dat soort onzin. Warm eten was niet zo'n goed idee). Dus er zit vooruitgang in. Al heb ik nog steeds hoge koorts en lig de hele dag in mijn nestmet naast de buikgriep, gewone griepklachten.
Morgen komt mijn vriendje me lekker vertroetelen, dus dan voel ik me vast weer 100%
Sorry, moest even klagen (mijn vriend had al plannen, dus ik heb hem gezegd dat ik het alleen prima red, alleen ik voel me zo verdomde eenzaam nu)
Ik voel me ook weer onteenzaamdquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen![]()
Hoop dat je snel opknapt. Morgen flink knuffelen en kroelen![]()
Jeeej! Dat klinkt allemaal goed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:34 schreef Samzz het volgende:
Weekend!
Geen spierpijn, geen kniepijn.
Ja. Die hebben om 15u de sleutel gekregen en excuses aangeboden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jeeej! Dat klinkt allemaal goed.
Is het nog goed gekomen met de gasten?
Oh gelukkig maarquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Die hebben om 15u de sleutel gekregen en excuses aangeboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |