Oh, dat is eenvoudig, dat moet ik kunnen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ehm niet echt? Melk en eieren kloppen, kaneel erdoorheen en boterhammen in het melk en eibad dopen. Even bakken in de pan en besprenkelen met suiker, jam of iets dergelijks
Rex is jarig?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:40 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen!!
Proficiat Rex(dat is toch vandaag? Of ging je het alleen vandaag vieren
)
Goed zo. Lijkt me voor jezelf ook veel fijnerquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Na een goed gesprek met mijn moeder ben ik tot de conclusie gekomen dat ik duidelijker moet zeggen wat ik wil, zonder omwegen. Dat mij omweggepraat irritant is voor mijn omgeving, omdat mensen gewoon je mening willen weten wanneer ze erom vragen. Vriendje vraagt net wat ik vanavond wil eten (zoda hij boodschappen kan doen) en ik wil eerst gaan draaien, maar besloot gewoon mijn goede voornemen toe te passen en te zeggen wat ik wil (lasagne). Hij schrok ervanmaar vond het wel fijn dat ik zei wat ik echt wil
Om eerlijk te zijn vind ik het doodeng, maar inderdaadquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed zo. Lijkt me voor jezelf ook veel fijner
Hij heeft het er al de hele week over dat hij vandaag zijn verjaardag viert, dus daar ga ik dan maar even vanuitquote:
En ik heb er, tot mijn schaamte, een hele week overheen gelezen, per ongeluk. Wat ben ik een asoquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij heeft het er al de hele week over dat hij vandaag zijn verjaardag viert, dus daar ga ik dan maar even vanuit![]()
![]()
Het is heel veilig, want daardoor kan niemand boos op je worden. Alleen draaien rondom iets is gewoon niet eerlijk (in beide betekenissen).quote:Dat in omwegen praten snap ik wel ergens. Maar het is idd zoveel duidelijker en makkelijker om het niet te doen. Voorkom je ook misverstanden. Ik moet zelf ook nog oefenen.
Ik zei bijv heel vaak "kijk maar". In de hoop dat mensen er zelf wel op terug kwamen, wat nooit gebeurde. Nu moet ik gewoon vanzelf zeggen; ik wil graag dat je iets laat weten.
Hup, de keuken in jijquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:52 schreef Elvi het volgende:
Ik bedenk me net dat ik maar 1 keer in m'n leven wentelteefjes op heb en dat was volgens mij bij een brunch
Niet zo zwaar aan tillenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En ik heb er, tot mijn schaamte, een hele week overheen gelezen, per ongeluk. Wat ben ik een aso
[..]
Het is heel veilig, want daardoor kan niemand boos op je worden. Alleen draaien rondom iets is gewoon niet eerlijk (in beide betekenissen).
Dat is inderdaad een goede training. Zet hem op!
Daarom en lasagne is een veilig oefenonderwerpquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 09:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niet zo zwaar aan tillen[/qupte]
Soms volg ik gewoon niet goed genoeg wat er gebeurt![]()
[quote]
Het lijkt mssn veiliger. Er is sowieso niets mis met gewoon zeggen dat je lasagne wil![]()
Maar zeker in het geval van je moeder en vriend zou je gewoon moeten kunnen zeggen wat je denkt. Als ze dat al niet aan kunnen, is dat eigenlijk meer hun probleem dan dat van jou.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 09:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Ouders die langskomen zijn toch altijd wel een goede aansporing om de zooi in huis eens op te ruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |