I see what you did there.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:58 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
afgeleid door het vingeren.. hut omver getrokken..
Jij eerstquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:58 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik hoop het niet. Pics voor de zekerheid!
Een hut voor je kut? Om jezelf in te vingeren? Huehuehuequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee waarom? Ik ga vingeren, bouw jij die kuthut maar
moet ik nu ineens bewijzen dat ik niet op mijn moeder lijk? Das raarquote:
Bouw helemaal niks, zou echt dikke vette ruzie worden dan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee waarom? Ik ga vingeren, bouw jij die kuthut maar
Dat zegt niks natuurlijk, zoveel mannen+vrouwen die zeggen dat ze kunnen klussen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zou bijna naar mijn ouders gaan voor een foto van mijn nichtje en mij boven op onze pallet hut.![]()
De psychiater vond het gewoon grappig dat ik zei dat de elektrotechnische werkplaats me leuk lijkt bij de kringloop.
Samen doen dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bouw helemaal niks, zou echt dikke vette ruzie worden dan.
#eigenwijs
[..]
Dat zegt niks natuurlijk, zoveel mannen+vrouwen die zeggen dat ze kunnen klussen.
Oke baasquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dan, deze heb ik ook gemaakt. is lekker
jij stuurt eerst een foto en als ik je leuk genoeg vind krijg je een foto van mijquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
moet ik nu ineens bewijzen dat ik niet op mijn moeder lijk? Das raar
neeehhh niet nodigquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij stuurt eerst een foto en als ik je leuk genoeg vind krijg je een foto van mij
Zo gaat dat hier
Dank jequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb altijd goede ideetjes. zal je nog eens helpen als je zo doet hoor![]()
![]()
Dat is correct.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat voor boodschappen zoek je?
Heb je eet ideeën nodig?
awkward bonerquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:01 schreef Befbekje het volgende:
Ik flikker zo een flinke moot vis in de oven..
Einde mededeling..
Zeg het hemquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb altijd goede ideetjes. zal je nog eens helpen als je zo doet hoor![]()
![]()
Juist wel. Want iedereen denk he, een vrouw. Maar is niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht niet genderneutraal?
Dat is helemaal hip toch tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |