Nope. En ook geen geit op het dak of zoquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen 4 maagden en een schaap achter huis staan?
Maagden vinden is ook niet echt je taak als 40+ erquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. En ook geen geit op het dak of zo
Waar moet ik hier trouwens maagden vinden? [ afbeelding ]
Dus; niks te offeren hier.quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maagden vinden is ook niet echt je taak als 40+ er
Je hebt het hele eiland al gehad?quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. En ook geen geit op het dak of zo
Waar moet ik hier trouwens maagden vinden? [ afbeelding ]
Wat?quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt het hele eiland al gehad?
Malta; 416.000 inwonersquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt het hele eiland al gehad?
Ik zag al berichten langskomen jaquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:25 schreef Samzz het volgende:
Whehe Delta gooit alle zenders van Discovery int. uit t pakket omdat die zenders aanbieden ineens twee keer zo duur wordt. Heel Zeeland op de achterste poten.
Canal Digital doet t ook, zie ik net.quote:
Die waren 20 jaar geleden tof.... hoewel ze toen ook al alles herhaaldenquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Canal Digital doet t ook, zie ik net.
Sja, ik vind Discovery en Animal Planet e.d. heel tof. Maar niet voor het dubbele tarief. Dus ik snap wel dat ze ermee kappen.
Maak dat de pussy wijsquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:29 schreef Barbusse het volgende:
Maar ik ben heul braaf ende netjes hoor
quote:
Lekker in een inteeltdorpje wonen dan, zolang jullie niet allemaal 180 euro de man betalen laat niemand met centjes daar niet heen graven om een duur kabeltje de grond in te stampen dat pas over 12 jaar wat dubbeltjes winst oplevert, ondernemen is best simpel hoorquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:32 schreef Faxie het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op een internet-only aanbod met fatsoenlijke snelheid tegen een redelijke prijs. Is er gewoon niet, stelletje ratten. Je zit sowieso tegen de 50,- aan
quote:
Er is hier kabel en glasvezel hoorquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker in een inteeltdorpje wonen dan, zolang jullie niet allemaal 180 euro de man betalen laat niemand met centjes daar niet heen graven om een duur kabeltje de grond in te stampen dat pas over 12 jaar wat dubbeltjes winst oplevert, ondernemen is best simpel hoor
Oh houd toch op. Hier ligt ok gewoon glasvezelquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker in een inteeltdorpje wonen dan, zolang jullie niet allemaal 180 euro de man betalen laat niemand met centjes daar niet heen graven om een duur kabeltje de grond in te stampen dat pas over 12 jaar wat dubbeltjes winst oplevert, ondernemen is best simpel hoor
quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
Mezelf een mooie blender cadeau gedaan
En volgens mij zag ik y@tz net
Ik heb kabeltv erbijquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is hier kabel en glasvezel hoor![]()
Maar een fatsoenlijk internet-only abo voor bv 35,- wordt gewoon nergens aangebodenOf de snelheid is ruk, of je krijgt er gelijk TV bij waar je niet op zit te wachten.
US mag dan wel in pauperdurp Den Bosch wonen, hij gedraagt zich als een elitaire Amsterdamse grachtengordel bakfietsmoederquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh houd toch op. Hier ligt ok gewoon glasvezel. Ook in de polder.
Zo praten terwijl je in brabant woont.quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind Den Bosch een mooie stadquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
US mag dan wel in pauperdurp Den Bosch wonen, hij gedraagt zich als een elitaire Amsterdamse grachtengordel bakfietsmoeder
Ja geen idee. Al in geen jaren gezien geloof ikquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als hij het was, heeft hij wel een dikke kop gekregen
quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
Mezelf een mooie blender cadeau gedaan
En volgens mij zag ik y@tz net
Ik ook niet, tot net.quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja geen idee. Al in geen jaren gezien geloof ik.
Zuidkant van Eindhoven staat bekend als slimste regio ter wereld, pas 'n vijf jaar of zo....dus tja daar ligt wel wat in de grond ja, meer als in Den Haag of Amsterdam of LAquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo praten terwijl je in brabant woont.
Hoe weet jij wie dat is?quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:54 schreef Witlofje het volgende:
Waarom schrijven jullie yats als y@tz?
Jij bent Yats?quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:54 schreef Witlofje het volgende:
Waarom schrijven jullie yats als y@tz?
Zuidkant van Eindhoven, je bedoelt alles wat geimporteerd wordt van buiten brabant.quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zuidkant van Eindhoven staat bekend als slimste regio ter wereld, pas 'n vijf jaar of zo....dus tja daar ligt wel wat in de grond ja, meer als in Den Haag of Amsterdam of LA![]()
Den Bosch is meer van het lekker eten, joie de vivre, leuke losse mensen, Bourgondisch leven en gezelligheid dus daar is premium glas niet echt hard nodig
Hoe ken jij zeefje? Die post hier al 2 jaar niet meerquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:57 schreef Witlofje het volgende:
Ik ben geen yats geen zeefje geen rival geen fripsel of wie dan ook
Dat denk jij.quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe ken jij zeefje? Die post hier al 2 jaar niet meer
Now breaks my wooden shoe.quote:
Hehehe dit klopt wel een beetje, alle autisten die ergens extreem goed in waren in Nederland, Philips, ASML en vooral de High Tech Campus zijn er gaan wonen al 80 jaar langquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zuidkant van Eindhoven, je bedoelt alles wat geimporteerd wordt van buiten brabant.
You must have been given a smack from the windmill.quote:
Beetje de aandacht van jezelf afleiden he?quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere Fok! baby geboren tussen 2011 en 2015 is van Fax, of Yats
Ik heb al jaren foppretzaadquote:Op zaterdag 29 april 2017 16:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje de aandacht van jezelf afleiden he?
Ik wist wel dat Faxie de grootste slet van Fok! was.quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere Fok! baby geboren tussen 2011 en 2015 is van Fax, of Yats
Echt hequote:Op zaterdag 29 april 2017 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wist wel dat Faxie de grootste slet van Fok! was.
Ik moet nog steeds lachen om 'I fok horses'quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You must have been given a smack from the windmill.
'I beg your pardon' 'Ja, paarden'quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om 'I fok horses'.
Whehehequote:Op zaterdag 29 april 2017 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Do you eat mais in your country? Mice, oh no sir!quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Do you eat mais in your country? Mice, oh no sir!
quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe ken jij zeefje? Die post hier al 2 jaar niet meer
quote:
Dat ben ik, dat grapjequote:
maar doppie kan zn mond niet houden. dan zou hij de hele tijd op zn handen moeten zitten. wel opvallend dat hij stil is, maar ik klaag nietquote:
Je hebt een herkenbaar puntquote:Op zaterdag 29 april 2017 16:35 schreef Ruse het volgende:
[..]
maar doppie kan zn mond niet houden. dan zou hij de hele tijd op zn handen moeten zitten. wel opvallend dat hij stil is, maar ik klaag niet
die is op vakantie schijntquote:Op zaterdag 29 april 2017 16:35 schreef Ruse het volgende:
[..]
maar doppie kan zn mond niet houden. dan zou hij de hele tijd op zn handen moeten zitten. wel opvallend dat hij stil is, maar ik klaag niet
Hier had ik ooit een hersenspinsel over. In dezelfde categorie als die over Karl Noten voor wie dat nog weet.quote:
Is die gast nog eigenlijk ooit veroordeeld?quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:41 schreef Andromache het volgende:
[..]
Hier had ik ooit een hersenspinsel over. In dezelfde categorie als die over Karl Noten voor wie dat nog weet.
Nou ja misselijk pedo hoofd had die gast dan wel maar goed altijd oppassen denk ik danquote:
Rare interesses?quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:55 schreef Elvi het volgende:
Witlofje was wel oprecht verbaasd over mn rare interesses en ik post hier sinds de vorige zomer. Dus het is iemand van voor die tijd.
of het is geen kloon..quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:55 schreef Elvi het volgende:
Witlofje was wel oprecht verbaasd over mn rare interesses en ik post hier sinds de vorige zomer. Dus het is iemand van voor die tijd.
Elvi zou je heel graag verleiden, als je na de daad slaapt je in je slaap je bloed stiekem aflaten, je behaarde borst aflikken en daarna je kuiten bakken met een uitje en wat kurkuma en genieten van hoe de rest wegrot in haar kruidentuintje, niets geks aanquote:
Kurkuma is heel gezond hoorquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elvi zou je heel graag verleiden, als je na de daad slaapt je in je slaap je bloed stiekem aflaten, je behaarde borst aflikken en daarna je kuiten bakken met een uitje en wat kurkuma en genieten van hoe de rest wegrot in haar kruidentuintje, niets geks aan
Mits je het even fruit, toch?quote:
Ja daar moet jij het van hebbenquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:10 schreef HostiMeister het volgende:
Drugs zijn helemaal niet badeerder duur. Dus als iemand je drugs aanbied, beter zeg je dan," ja, dankje. "
Is geen drug, maar muziek.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:10 schreef Andromache het volgende:
Slechts paar biertjes in de kroeg, en chocola. Verder zweer ik dat ik zonder verdovende middelen leef. Mu alleen muziek is mijn drug.
Ik vind drugs engquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:10 schreef HostiMeister het volgende:
Drugs zijn helemaal niet badeerder duur. Dus als iemand je drugs aanbied, beter zeg je dan," ja, dankje. "
Jup arme sloeber, ditdat. Scherp man.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar moet jij het van hebben
Euforisch dansen op een muur van geluid geeft wel dat gevoel van trance op den duur.quote:
Dat zal.. maar ik ben bang dat ik daar verkeert op reageer en dat ik dan kwetsbaar in een hoekje lig weg te rotten dus ik blijf er maar vanafquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind/vond ze best leuk.
Is net als drank, als er niet tegen kan moet je er gewoon van afblijven ja.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat zal.. maar ik ben bang dat ik daar verkeert op reageer en dat ik dan kwetsbaar in een hoekje lig weg te rotten dus ik blijf er maar vanaf
Bij mij doet xtc dat meer. Maar goed, iedereen zijn feestje.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:14 schreef Andromache het volgende:
[..]
Euforisch dansen op een muur van geluid geeft wel dat gevoel van trance op den duur.
Als je zelf saai, onaantrekkelijk, vetzuiperig en ongewild bent kun je nog altijd een biertje of een pilletje pakken tochquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is net als drank, als er niet tegen kan moet je er gewoon van afblijven ja.
In je hok fikkiequote:Op zaterdag 29 april 2017 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je zelf saai, onaantrekkelijk, vetzuiperig en ongewild bent kun je nog altijd een biertje of een pilletje pakken toch
Jup, alleen dan. Niet als je alles voor elkaar hebt, slank bent, overal wijven op je pik heb zitten dan heeft het geen toegevoegde waarde.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je zelf saai, onaantrekkelijk, vetzuiperig en ongewild bent kun je nog altijd een biertje of een pilletje pakken toch
Nee constant high en op zoek naar drank en af en toe een bus van een vrouw die op je piel zit, is geen leuk leven mijn waarde Hostiquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, alleen dan. Niet als je alles voor elkaar hebt, slank bent, overal wijven op je pik heb zitten dan heeft het geen toegevoegde waarde.
I don't need no drugs, I'm high on life.
Afro Amerikaan. Astublieft.
Dan klopt het, omdat jij een paar mensen kent, dan is het zo. Zo werkt het inderdaad.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:19 schreef Witlofje het volgende:
uitstraling heeft wel een beetje gelijk. vrijwel alle mensen die ik ken die veel drinken of drugs gebruiken zijn aan het vluchten voor iets
Goed dat jij dat voor mij bepaalt. Dankjewel.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee constant high en op zoek naar drank en af en toe een bus van een vrouw die op je piel zit, is geen leuk leven mijn waarde Hosti
Hoe past Fokken hierin?quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:19 schreef Witlofje het volgende:
uitstraling heeft wel een beetje gelijk. vrijwel alle mensen die ik ken die veel drinken of drugs gebruiken zijn aan het vluchten voor iets
ik had er een maar die is binnen een week gejatquote:
Katie Perry?quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:24 schreef Allures het volgende:
[..]
ik had er een maar die is binnen een week gejat
Zo populair zijn ze
Katie Perry heeft er ook 1
Beter dan het origineelquote:
Dat jij nog niet 301 Faxie-Hosties in een rij voor een gangbang hebt staan verbaast me af en toequote:
Waarom denk jij eigenlijk dat ik zo hopeloos ben (voor aandacht, of seks) dat ik mijn pik naar alles slinger met een vaggijn?quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat jij nog niet 301 Faxie-Hosties in een rij voor een gangbang hebt staan verbaast me af en toe
Ik wacht op je stapcoachingquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat jij nog niet 301 Faxie-Hosties in een rij voor een gangbang hebt staan verbaast me af en toe
Optie 1: jaloeziequote:Op zaterdag 29 april 2017 17:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom denk jij eigenlijk dat ik zo hopeloos ben (voor aandacht, of seks) dat ik mijn pik naar alles slinger met een vaggijn?
Mensenkennis en DMquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom denk jij eigenlijk dat ik zo hopeloos ben (voor aandacht, of seks) dat ik mijn pik naar alles slinger met een vaggijn?
Zou voor de gein eens met een geloofwaardige kloon van een vrouw moeten posten, kijken wie er als eerste op springt. Ik ben wel nieuwsgierig.quote:
Ik weet ditquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou voor de gein eens met een geloofwaardige kloon van een vrouw moeten posten, kijken wie er als eerste op springt. Ik ben wel nieuwsgierig.
Zal niet de eerste keer zijn dat jouw mensenkennis je in de steek laat. Grappig wel.quote:
op mij springt niemand hoorquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou voor de gein eens met een geloofwaardige kloon van een vrouw moeten posten, kijken wie er als eerste op springt. Ik ben wel nieuwsgierig.
Ga Ado eens slaan.quote:
Zo ben ik beniewd of het waar is wat andro zegt datwanneer je een topic opent met wie wil er met mij neuken dit weekend? Of je daar geen respons op krijgt. Maar ik ga het toch maar niet uitproberenquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nog wel enige eisen voor er een drankje gedronken wordt, een foto eigenlijk. En dat is te veel gevraagd. En de toon van het DM-verkeer kan ook verkeerd vallen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Zo ben ik beniewd of het waar is wat andro zegt datwanneer je een topic opent met wie wil er met mij neuken dit weekend? Of je daar geen respons op krijgt. Maar ik ga het toch maar niet uitproberen
Sporten, sporten, twee dagen in de week op stap, vaak met zomerjurkjes fietsen als het waait, vaak lachlunchen en heel veel lol trappen en het komt voor jou ook wel weer terug hoor want je hebt iets mooisquote:
Vast die van de uni! Die van saxion doen dat nietquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:56 schreef DrMarten het volgende:
Takkeeind omrijden om hardlopende studenten en bijkomende wegafsluitingen te vermijden, hebben kennelijk de route iets verlegd t.o.v. jaren geleden, sta je nog vast
Op mij ook niet. Ik herken dat meteen in DM duiken van mannen dan ook niet. Misschien ligt t aan mij.quote:
Dat ga ik morgen doen! Lachlunchen in een mooi jurkje.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sporten, sporten, twee dagen in de week op stap, vaak met zomerjurkjes fietsen als het waait, vaak lachlunchen en heel veel lol trappen en het komt voor jou ook wel weer terug hoor want je hebt iets moois
Resultaten uit het verleden...?quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sporten, sporten, twee dagen in de week op stap, vaak met zomerjurkjes fietsen als het waait, vaak lachlunchen en heel veel lol trappen en het komt voor jou ook wel weer terug hoor want je hebt iets moois
Lukt jou binnen een seconde schatquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen doen! Lachlunchen in een mooi jurkje.
quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Maar het klinkt leuk.quote:
ik vind t wel prettig hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:02 schreef Faxie het volgende:
Stuur ik een keer niks, is het nog niet goed
Jullie zijn niet nieuw.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op mij ook niet. Ik herken dat meteen in DM duiken van mannen dan ook niet. Misschien ligt t aan mij.
Met een happy end zekerquote:Op zaterdag 29 april 2017 18:04 schreef Andromache het volgende:
Mmmm ik heb zin in een hoofdhuid-, rug- en nekmassage. Snel boeken. Heerlijk. Veel geld verdienen zodat ik het maandelijks kan betalen.
Het doet mij denken aan die stockfoto's van vrouwen die met tandpastaglimlach al lachend samen een salade eten. Lekker gek. En zo.quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Maar het klinkt leuk.
quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:08 schreef Andromache het volgende:
Nee dat vind ik volledig ongepast. Net zoals seks niet thuishoort in de sauna. Gewoon naakte huid zonder seksuele connotatie, alleen de endorfine.
Clixplicity zeker?quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind t wel prettig hoor.
Tis ook niet dat er nooit wat in mn dm komt, tijdje terug zei ikdat ik nooit mooi op foto's sta, kreeg ik een aanbieding voor n fotoshoot
Zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 29 april 2017 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zou best kunnen, maar weet t niet zeker.
quote:
Daarom harsen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die vergeten stugge schaamharen, waarom?
quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:14 schreef Barbusse het volgende:
"Tomaat is wel zooo hilarisch, hihihi"
[ afbeelding ]
Lees: "Ik ben weer vergeten de kattenbak te verschonen en nu is mijn leven zinloos ende leeg"
quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:17 schreef Barbusse het volgende:
Nou, als dat lachlunchen is sla ik over alstublieftdankuwel.
Oh, past goed bij me.quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan die stockfoto's van vrouwen die met tandpastaglimlach al lachend samen een salade eten. Lekker gek. En zo.
Ik kan dat hebben. He just jelly.quote:
Nou, ik kan wat dingen bedenken die beter bij je zouden passenquote:
Ik ga gewoon lekker lunchen en blij kijkenquote:Op zaterdag 29 april 2017 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik kane wat dingen bedenken die beter bij je zouden passen
quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lekker lunchen en blij kijken. In een leuke jurk.
O alleen alter ego's?quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:41 schreef Barbusse het volgende:
Er zijn hier op Fok! toch helemaal geen meesteroppikkers?
Hosti, Fax of Rusequote:Op zaterdag 29 april 2017 18:39 schreef Andromache het volgende:
Wie is hier meesteroppikker en met wie zou ik eens mogen stappen om de kunst af te kijken? Ik zit weer na te.denken over waarom er gisteren twee mannen vaker naar me keken maar niets deden toen ik naast hen kwam staan. Geen relatiemateriaal dat zag je zo dus dat wil ik ook niet maar even zoenen en een seksdate zou fijn zijn. Ik wil gewoon het gevoel hebben dat het mij ook kan lukken op het moment dat ik het wil. Ik wil.zo'n kroegman helemaal niet meenemen naar mijn ouders en dat soort onzin. Gewoon een keertje naar bed. Iedereen lijkt het zo makkelijk te lukken en ik heb echt wel het idee dat ik flirt maar het zet nooit door.
Geen idee, ik zeg maar watquote:
Had je dat verwacht dan?quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
Er is die hele week niks verandert hier.
Good to be back
Hoi schoonheid, neuken?quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had ijdele hoop, helaasch... het zal nooit meer goedkomen ben ik bang
Hoe naiefquote:Op zaterdag 29 april 2017 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had ijdele hoop, helaasch... het zal nooit meer goedkomen ben ik bang
je moet geen meesteroppikker willen zijn, je moet opgepikt worden. ga eens in de leer bij een bimboquote:Op zaterdag 29 april 2017 18:39 schreef Andromache het volgende:
Wie is hier meesteroppikker en met wie zou ik eens mogen stappen om de kunst af te kijken? Ik zit weer na te.denken over waarom er gisteren twee mannen vaker naar me keken maar niets deden toen ik naast hen kwam staan. Geen relatiemateriaal dat zag je zo dus dat wil ik ook niet maar even zoenen en een seksdate zou fijn zijn. Ik wil gewoon het gevoel hebben dat het mij ook kan lukken op het moment dat ik het wil. Ik wil.zo'n kroegman helemaal niet meenemen naar mijn ouders en dat soort onzin. Gewoon een keertje naar bed. Iedereen lijkt het zo makkelijk te lukken en ik heb echt wel het idee dat ik flirt maar het zet nooit door.
een kloontje van iemand, maar we weten nog niet wiequote:
Hoe moeilijk kan het zijn, strak t shirtje aan, beetje dansen, kontje schudden en dan de leukste uitkiezen met je radar die nog niet met zijn lul in zijn handen staat en die een beetje recht uit zijn ogen kijktquote:Op zaterdag 29 april 2017 18:55 schreef Ruse het volgende:
[..]
je moet geen meesteroppikker willen zijn, je moet opgepikt worden. ga eens in de leer bij een bimbo
Dat kan ik welquote:Op zaterdag 29 april 2017 18:55 schreef Ruse het volgende:
[..]
je moet geen meesteroppikker willen zijn, je moet opgepikt worden. ga eens in de leer bij een bimbo
Awquote:Op zaterdag 29 april 2017 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoevaak ik daarmee niet op mijn bek blijf gaan Barb![]()
kan niet slechter zijn dan Nederlands tochquote:
Nein!quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 weekje vakantie en je bent helemaal ingeburgerd
genau!
Als het even kan kijk ik op de BBC.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:05 schreef Ruse het volgende:
[..]
kan niet slechter zijn dan Nederlands toch
Ik hoor m'n naamquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het even kan kijk ik op de BBC.
"Can he find the gap?!"
"Where is that cue ball going?!"
Die zenden alleen live uit (ook niet alles trouwens), en ik wilde een stukje herhaling kijken.quote:
Ah ok. Ja ik heb t opgenomen en loop iets achter nogquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die zenden alleen live uit (ook niet alles trouwens), en ik wilde een stukje herhaling kijken.
Nee, jij met je anekdotes die nergens over gaan bent interessantquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boring, boring, yet even more boring.....Vinnie
Boeien man
Komma's Vinnie, ze zijn er niet voor niets.......quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, jij met je anekdotes die nergens over gaan bent interessant
Leer breien of hakenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:09 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag een kleed voor buiten/vtwonenindoctrinatie.
Het is spannend verdoriequote:Op zaterdag 29 april 2017 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het even kan kijk ik op de BBC.
"Can he find the gap?!"
"Where is that cue ball going?!"
Je kon er nog wat uit opmaken, dus niks aan de handquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komma's Vinnie, ze zijn er niet voor niets.......
Ik ben wel wat gewend ja .....quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kon er nog wat uit opmaken, dus niks aan de hand
Dat kan ik. Maar ik ga niet zelf een vloerkleed breienquote:
Waar zit ik nu bij BBC dan naar te kijken?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil Selby-Ding kijken, maar die zenden ze niet uit
Niet?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik. Maar ik ga niet zelf een vloerkleed breien.
Oh, ik ging uit van de programmeringquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar zit ik nu bij BBC dan naar te kijken?(Live)
Nooit doenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ik ging uit van de programmering
BBC dusquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil Selby-Ding kijken, maar die zenden ze niet uit
misschien wat stukken touw bij elkaar jutten, of plastic vissersnetten. lekker hobbyenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik. Maar ik ga niet zelf een vloerkleed breien.
Morgen eens speuren op t strandquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:14 schreef Ruse het volgende:
[..]
misschien wat stukken touw bij elkaar jutten, of plastic vissersnetten. lekker hobbyen
Of de finale moet ook gewoon zo goed worden.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit zou eigenlijk de finale moeten zijn.
Klopt, maar dat verwacht ik nietquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of de finale moet ook gewoon zo goed worden.
Zegt toch wel wat.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:21 schreef Faxie het volgende:
Dave zit allemaal raar om zich heen te kijken door m'n muziek
"Alles wijkt voor snooker op BBC"quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm.
Ja dit is de eerste partij die ik zie pas. Ben er een beetje uit.
Betekend niet dat ik t standaard kijk, eraan denk of ietsquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Alles wijkt voor snooker op BBC"
Wordt al 2 weken uitgezonden
The Hawk staat flink achterquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:22 schreef DrMarten het volgende:
Hoe staat het in de andere halve finale eik?
Stuur maar op.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom jij m'n pizza dan maar opeten. Kom je erachter hoe heet hij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |