Whehehequote:Op zaterdag 29 april 2017 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om 'I fok horses'.
Do you eat mais in your country? Mice, oh no sir!quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om 'I fok horses'.
quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Do you eat mais in your country? Mice, oh no sir!
quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe ken jij zeefje? Die post hier al 2 jaar niet meer
quote:
Dat ben ik, dat grapjequote:
maar doppie kan zn mond niet houden. dan zou hij de hele tijd op zn handen moeten zitten. wel opvallend dat hij stil is, maar ik klaag nietquote:
Je hebt een herkenbaar puntquote:Op zaterdag 29 april 2017 16:35 schreef Ruse het volgende:
[..]
maar doppie kan zn mond niet houden. dan zou hij de hele tijd op zn handen moeten zitten. wel opvallend dat hij stil is, maar ik klaag niet
die is op vakantie schijntquote:Op zaterdag 29 april 2017 16:35 schreef Ruse het volgende:
[..]
maar doppie kan zn mond niet houden. dan zou hij de hele tijd op zn handen moeten zitten. wel opvallend dat hij stil is, maar ik klaag niet
Hier had ik ooit een hersenspinsel over. In dezelfde categorie als die over Karl Noten voor wie dat nog weet.quote:
Is die gast nog eigenlijk ooit veroordeeld?quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:41 schreef Andromache het volgende:
[..]
Hier had ik ooit een hersenspinsel over. In dezelfde categorie als die over Karl Noten voor wie dat nog weet.
Nou ja misselijk pedo hoofd had die gast dan wel maar goed altijd oppassen denk ik danquote:
Rare interesses?quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:55 schreef Elvi het volgende:
Witlofje was wel oprecht verbaasd over mn rare interesses en ik post hier sinds de vorige zomer. Dus het is iemand van voor die tijd.
of het is geen kloon..quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:55 schreef Elvi het volgende:
Witlofje was wel oprecht verbaasd over mn rare interesses en ik post hier sinds de vorige zomer. Dus het is iemand van voor die tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |