Mooie kontquote:Op zondag 23 april 2017 02:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee eigenlijk valt het allemaal wel mee.
No munny??quote:Op zondag 23 april 2017 03:04 schreef Lokasenna het volgende:
http://www.fietsopa.nl/soundboards/soundboard1/
Ik moet werken. Dus same.quote:Op zondag 23 april 2017 07:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb mezelf wakker geruft.
Dat belooft een matige dag te worden.
Ohja, dat moet ik ook nog doen.quote:
Oooh, dat soort dingen heb ik niet. Vandaar dat t twee tellen werk is.quote:Op zondag 23 april 2017 09:01 schreef Harmankardon het volgende:
Als niks ingrijpends aan je situatie is veranderd (koophuis, scheiding, specifieke aftrekposten) dan is het drie minuten werk.
Nee alleen 3 banen in 1 jaarquote:Op zondag 23 april 2017 09:01 schreef Harmankardon het volgende:
Als niks ingrijpends aan je situatie is veranderd (koophuis, scheiding, specifieke aftrekposten) dan is het drie minuten werk.
Beetje nieuwsgierig maken dit.quote:Op zondag 23 april 2017 09:17 schreef Samzz het volgende:
Het is dat ik geen DM's mag openbaren, maar kolere. Krijg weer een leuke.
Heeft t te maken met het hvjjn topic en de verwijderde berichten?quote:Op zondag 23 april 2017 09:17 schreef Samzz het volgende:
Het is dat ik geen DM's mag openbaren, maar kolere. Krijg weer een leuke.
Nee. Niks met modzakenquote:Op zondag 23 april 2017 09:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heeft t te maken met het hvjjn topic en de verwijderde berichten?
Moet ik toch beter m'n best doen.quote:Op zondag 23 april 2017 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg nooit rare berichten. Of ik beschouw ze niet als raar
Je kan er in beschrijvende vorm iets meer over vertellen.quote:
Booty call?quote:Op zondag 23 april 2017 09:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom zou je iemand op zondag om half 10 bellen.
Lekker op zondagochtend weer verder seksen, oooohneequote:Op zondag 23 april 2017 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik was het bed uit, bed opgemaakt, ontbijt gemaakt, vee gevoerd. En toen.
Weer het bed in gekropen
Mwah, te mager :$quote:Op zondag 23 april 2017 09:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn waifu.
quote:
Stom!quote:
jij kan dat hebben zeker?quote:Op zondag 23 april 2017 11:02 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Merk wel dat er veel suiker in zit, heb zo'n heel toetje op 500 gram ofzo
Als je dit gaat uitrekenen behoor je toch wel tot de menselijke variant van een kweepeerquote:Op zondag 23 april 2017 11:04 schreef dopfles1 het volgende:
Ah 18 gram per 100 ml
Dus heb net even 90 gram suiker opgegeten.
Klein beetje spijt nu
Ach, tegenwoordig is zelfs ketchup een suikerbomquote:Op zondag 23 april 2017 11:04 schreef dopfles1 het volgende:
Ah 18 gram per 100 ml
Klein beetje spijt nu
quote:Op zondag 23 april 2017 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dit gaat uitrekenen behoor je toch wel tot de menselijke variant van een kweepeer
Dat had je je in de winkel al moeten bedenkenquote:Op zondag 23 april 2017 11:04 schreef dopfles1 het volgende:
Ah 18 gram per 100 ml
Klein beetje spijt nu
Met een toiletborstel?quote:Op zondag 23 april 2017 11:09 schreef Barbusse het volgende:
Er loopt hier een of andere processie de straat te zegenen of zo
Hij heeft graag commentaar op andermans fobo, maar is dan zo'n mietje die zelf geen fobo heeft.quote:Op zondag 23 april 2017 11:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
alles! je hebt ook bij mij gespiekt en zelf geen foto.
Yep, het stinkt hier nu naar wierook.quote:
lege foboquote:Op zondag 23 april 2017 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hij heeft graag commentaar op andermans fobo, maar is dan zo'n mietje die zelf geen fobo heeft.
Alleen op jouw foto Hosti, niet zo generaliserenquote:Op zondag 23 april 2017 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hij heeft graag commentaar op andermans fobo, maar is dan zo'n mietje die zelf geen fobo heeft.
ZC?quote:Op zondag 23 april 2017 11:16 schreef Lot88 het volgende:
gewoon achteraan sluiten Barbusse zeg gaan vast richting ZC
Dan had je hier pasen moeten vierenquote:
Maar daar ben ik nu nietquote:Op zondag 23 april 2017 11:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
iets met een dorp in de achterhoek en een jaarlijks terugkerend festival
Een watte?quote:Op zondag 23 april 2017 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dit gaat uitrekenen behoor je toch wel tot de menselijke variant van een kweepeer
Je kunt ook hier de kliffen beklimmen, prachtig weer hier nuquote:
Veel energie voor de dag of eigenlijk een snelle suikerdipquote:Op zondag 23 april 2017 11:04 schreef dopfles1 het volgende:
Ah 18 gram per 100 ml
Klein beetje spijt nu
quote:Op zondag 23 april 2017 11:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt ook hier de kliffen beklimmen, prachtig weer hier nu
cocktailsquote:Op zondag 23 april 2017 11:22 schreef Lot88 het volgende:
zon
vandaag maar eens productief poetsen en opruimen
Gister nog.quote:
Wat houd je tegen, denk ik dan?quote:Op zondag 23 april 2017 11:36 schreef Lot88 het volgende:
Het is echt zo'n dag om bhloos rond te huppelen in een joggingbroek en een tshirt
Welkom bij de club.quote:Op zondag 23 april 2017 11:36 schreef Lot88 het volgende:
Het is echt zo'n dag om bhloos rond te huppelen in een joggingbroek en een tshirt
Kijk je uit dat je jezelf geen hersenschudding geeft?quote:Op zondag 23 april 2017 11:36 schreef Lot88 het volgende:
Yep, 500 meter bij me vandaanquote:Op zondag 23 april 2017 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
Hebben jullie daar in Malta niet zo'n fancy ass kathedraal met allemaal caravaggio schilderijen?
quote:
Ja, Malta heeft mooie klimgebieden.quote:Op zondag 23 april 2017 11:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yep, 500 meter bij me vandaanMaar zoveel zijn het er niet hoor
[..]
[ afbeelding ]
Eentje uit de categorie 'goed stel hersens, gigantisch stel tieten'?quote:Op zondag 23 april 2017 11:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Kijk je uit dat je jezelf geen hersenschudding geeft?
nou dat ga ik niet redden hoorquote:Op zondag 23 april 2017 11:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je jezelf geen hersenschudding geeft?
Er gaan ook een aantal ferriesquote:Op zondag 23 april 2017 11:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, Malta heeft mooie klimgebieden.Alleen dan moet er weer gevlogen worden etc, gedoe.
Dat ga ik ook doen.quote:Op zondag 23 april 2017 11:36 schreef Lot88 het volgende:
Hooray for boobiesquote:
binnen zeker? ik moet echt een sportschool abbo nemen dan hoef ik mijzelf niet meer zeiknat te laten regenen op dagen zoals ditquote:
dan ga je toch in je blotekont ?quote:Op zondag 23 april 2017 11:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Joggingbroek is altijd zo teringwarm om in te sporten.
Ja, uiteraard. Van buiten sporten ben ik genezenquote:Op zondag 23 april 2017 11:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
binnen zeker? ik moet echt een sportschool abbo nemen dan hoef ik mijzelf niet meer zeiknat te laten regenen op dagen zoals dit
Het liefst doe ik ook nog een trui aan, want anders staat de airco in je nek te blazen.quote:Op zondag 23 april 2017 11:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Joggingbroek is altijd zo teringwarm om in te sporten.
o haha ja dat zalquote:Op zondag 23 april 2017 11:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje oncomfortabel in een klimharnas.
Beetje eelt kweken, went vanzelf.quote:Op zondag 23 april 2017 11:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Beetje oncomfortabel in een klimharnas.
Ik zie de link tussen deze tweet en dop niet.quote:Op zondag 23 april 2017 11:54 schreef Allures het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)Frandom-tweets-53%2F
Vrouwen en dopfles
Kwam deze tweet toevallig net tegen
Met eelt kweken wel, met een klimharnas in mijn bilnaad niet.quote:
het monatoetje en de suiker net...quote:Op zondag 23 april 2017 11:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik zie de link tussen deze tweet en dop niet.
Air is het eelt en de kloofjes op de ziel der Nederlandsche samenleving, dat je het even weet.quote:
Ik weet niet of je eelt moet willen kweken rondom je geslachtsdelenquote:Op zondag 23 april 2017 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met eelt kweken wel, met een klimharnas in mijn bilnaad niet.
#diepquote:Op zondag 23 april 2017 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Air is het eelt en de kloofjes op de ziel der Nederlandsche samenleving, dat je het even weet.
quote:Op zondag 23 april 2017 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Air is het eelt en de kloofjes op de ziel der Nederlandsche samenleving, dat je het even weet.
Ik ben het helemaal met je eens. Tegelijk gun ik iedereen de vrijheid om daar een eigen afweging in te maken.quote:Op zondag 23 april 2017 11:58 schreef Lot88 het volgende:
Ik weet niet of je eelt moet willen kweken rondom je geslachtsdelen
#jesuissyndroomquote:Op zondag 23 april 2017 11:59 schreef Allures het volgende:
Beetje eelt op je piem, anders kom je al als ze er een keer aardig over aait
Gewoon besnijden die hap, dan gaat die overgevoeligheid er vanzelf vanaf.quote:Op zondag 23 april 2017 11:59 schreef Allures het volgende:
o ik zou iemand er niet op afrekenen hoorquote:Op zondag 23 april 2017 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Tegelijk gun ik iedereen de vrijheid om daar een eigen afweging in te maken.
Inb4 y@dzquote:Op zondag 23 april 2017 11:59 schreef Allures het volgende:
Dat was toch drie uur likken zonder klaarkomen, toch niet drie uur penetreren zonder klaarkomen?quote:
klinkt saaiquote:Op zondag 23 april 2017 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was toch drie uur likken zonder klaarkomen, toch niet drie uur penetreren zonder klaarkomen?
Allebei.quote:Op zondag 23 april 2017 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was toch drie uur likken zonder klaarkomen, toch niet drie uur penetreren zonder klaarkomen?
Duidelijk nog nooit ge y@dz't jij. Zulks een gemis.quote:
Ik word al moe als ik er aan denkquote:
quote:Op zondag 23 april 2017 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit ge y@dz't jij. Zulks een gemis.
God's gift to women. UitStraling, maar dan nóg beter!quote:
o ja nee nu valt het kwartje!quote:Op zondag 23 april 2017 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
God's gift to women. UitStraling, maar dan nóg beter!
Moet altijd zo lachen om de compensatiedrang van de besneden medemens.quote:Op zondag 23 april 2017 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon besnijden die hap, dan gaat die overgevoeligheid er vanzelf vanaf.
En milieuvriendelijker, vergeet milieuvriendelijker niet.quote:Op zondag 23 april 2017 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
God's gift to women. UitStraling, maar dan nóg beter!
Fleshlights.quote:Op zondag 23 april 2017 12:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat kan de gemiddelde vrouw niet eens hebben. Neukte hij alleen hoertjes ofzo?
Nee, al is hij wel zo geraffineerd in bed dat hij van elke keurige vrouw een hoertje maakt.quote:Op zondag 23 april 2017 12:11 schreef Lot88 het volgende:
dat kan de gemiddelde vrouw niet eens hebben. Neukte hij alleen hoertjes ofzo?
Gewoon voldoende afwisselen tussen vagina, mond en anus.quote:Op zondag 23 april 2017 12:13 schreef Elvi het volgende:
Dan heb je als vrouw toch ook een hekel aan je eigen vagina als je dat toelaat
Bloedend stuk rosbief.quote:Op zondag 23 april 2017 12:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan heb je als vrouw toch ook een hekel aan je eigen vagina als je dat toelaat
quote:Op zondag 23 april 2017 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, al is hij wel zo geraffineerd in bed dat hij van elke keurige vrouw een hoertje maakt.
Keurig vrouwtje gespot.quote:
Dat is niet hetzelfde.quote:Op zondag 23 april 2017 12:15 schreef Andromache het volgende:
Intervalpenetratie moet toch wel drie uur lang lukken? Ik bedoel, er is nooit letterlijk een stootmarathon benoemd of gedemonstreerd.
Het ging over penetratietijd, niet over doorlooptijd.quote:Op zondag 23 april 2017 12:15 schreef Andromache het volgende:
Intervalpenetratie moet toch wel drie uur lang lukken? Ik bedoel, er is nooit letterlijk een stootmarathon benoemd of gedemonstreerd.
Een vrouw die uit de Achterhoek komt, van paarden houdt en moeite heeft met daten. Bijvoorbeeld.quote:
quote:Op zondag 23 april 2017 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrouw die uit de Achterhoek komt, van paarden houdt en moeite heeft met daten. Bijvoorbeeld.
Je luncht met paardenvlees op brood?quote:Op zondag 23 april 2017 12:18 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb opeens stukken minder zin in m'n lunch dankzij jullie...
... en die enige moeite heeft met zelfreflectie, moest er ook nog bij.quote:
Nee hoor maar ik herken mijzelf niet in het moeite hebben met daten.quote:Op zondag 23 april 2017 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en die enige moeite heeft met zelfreflectie, moest er ook nog bij.
Mannen hebben moeite met jou huehuehuequote:Op zondag 23 april 2017 12:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik herken mijzelf niet in het moeite hebben met daten.
Verkeerd gegokt, had geen zin om mij verder te verdiepen in je posthistorie.quote:Op zondag 23 april 2017 12:20 schreef Lot88 het volgende:
Nee hoor maar ik herken mijzelf niet in het moeite hebben met daten.
ook nietquote:Op zondag 23 april 2017 12:21 schreef Andromache het volgende:
[..]
Mannen hebben moeite met jou huehuehue
Deze vrouwquote:Op zondag 23 april 2017 12:21 schreef Andromache het volgende:
Mannen hebben moeite met jou huehuehue
Nee, omelette met paddestoelen en pancetta. Mja.quote:Op zondag 23 april 2017 12:19 schreef Andromache het volgende:
[..]
Je luncht met paardenvlees op brood?
Ik rijg zometeen een joekel van een banaan aan mijn mes voor de lunch
Ook niet nodigquote:Op zondag 23 april 2017 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verkeerd gegokt, had geen zin om mij verder te verdiepen in je posthistorie.
Die afweging maak ik zelf wel. Dank je.quote:
@triggeredquote:
Nee je bent te oud. Je mag nu in een clubje met Fas.quote:
quote:Op zondag 23 april 2017 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die afweging maak ik zelf wel. Dank je.
Te oud voor wat?quote:Op zondag 23 april 2017 12:23 schreef Andromache het volgende:
Nee je bent te oud. Je mag nu in een clubje met Fas.
Verdomme nog steeds die teenkloof
quote:Op zondag 23 april 2017 12:23 schreef Andromache het volgende:
[..]
Voor mij.quote:
Kloof in je teen, ja?quote:Op zondag 23 april 2017 12:23 schreef Andromache het volgende:
[..]
is toch pure tijdsverspilling? Zo veel inhoudelijks is er niet te vinden in die 24 uur dat ik hier nu weer eens post sinds 11 jaarquote:
Dat ik een keer waardering uitspreek, betekent niet dat ik direct voor mij zie dat ik de rest van mijn leven met je wil delen.quote:
quote:
Diep, zacht en roze. De huid eromheen krijgt zelfs schaamlipvorming...quote:Op zondag 23 april 2017 12:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kloof in je teen, ja? [ afbeelding ]
Ach joh stel je niet aan het is de SC. Geintje moet kunnen laiverd.quote:Op zondag 23 april 2017 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ik een keer waardering uitspreek, betekent niet dat ik direct voor mij zie dat ik de rest van mijn leven met je wil delen.
Creepy dit.
Het is een act vrouw.quote:Op zondag 23 april 2017 12:30 schreef Allures het volgende:
Kun je ook eens over iets anders posten dan je tochtigheid en/of dat iedereen je wil?
niet seks. Penetatie. Aan 1 stukquote:
na 1,5 uur wat extra hydratatie?quote:Op zondag 23 april 2017 12:31 schreef Allures het volgende:
[..]
niet seks. Penetatie. Aan 1 stuk
Ik zou na een tijdje toch ook even een drink pauze voorstellen
surequote:
Rollenspellenquote:
Deze kloon.quote:
Help mij es. Wie dan?quote:
Weet niet, maar eerste post in een sc is vreemd.quote:
Hoezo? Drie uur is drie uurquote:Op zondag 23 april 2017 12:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dan is het wel een dagtaak om aan die 3 uur penetratie te komen
voor goeie seks kun je ook beter niet bij mij zijnquote:Op zondag 23 april 2017 12:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dan is het wel een dagtaak om aan die 3 uur penetratie te komen
wanneer je na 10 min al hydratatie nodig hebt.. Dan is het niet te doen om aan drie uur te komen. Al denk ik dat ik er met een uur wel klaar mee zou zijnquote:
Kijk deze detective...quote:Op zondag 23 april 2017 12:35 schreef Fascination het volgende:
Weet niet, maar eerste post in een sc is vreemd.
Drie uur aan besteed.quote:
klinkt goed! Laat je het weten als je iemand hebt, kom ik mee eten en film kijkenquote:Op zondag 23 april 2017 12:35 schreef Allures het volgende:
[..]
voor goeie seks kun je ook beter niet bij mij zijn
ik verzorg wel een heel complete pauze met lekker eten en zo. Filmpje. Beetje kroelen
Diepgravend onderzoek gedaan.quote:
Ik heb een andere eetkloon.quote:Op zondag 23 april 2017 12:37 schreef Harmankardon het volgende:
Witlof.
Wat eet je met witlof?
Kaas.
Wie heeft een hekel aan kaas?
Air.
Opgelost
ja of je put gewoon zelf ff out! Beetje meeliftenquote:Op zondag 23 april 2017 12:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
klinkt goed! Laat je het weten als je iemand hebt, kom ik mee eten en film kijken
Zal ik dan maar thuis blijven? Alhoewel, kroelenquote:Op zondag 23 april 2017 12:35 schreef Allures het volgende:
[..]
voor goeie seks kun je ook beter niet bij mij zijn
ik verzorg wel een heel complete pauze met lekker eten en zo. Filmpje. Beetje kroelen
quote:Op zondag 23 april 2017 12:39 schreef Allures het volgende:
[..]
ja of je put gewoon zelf ff out! Beetje meeliften
Gewoon zon helm met van die drinkbekers erop opzetten.quote:Op zondag 23 april 2017 12:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wanneer je na 10 min al hydratatie nodig hebt.. Dan is het niet te doen om aan drie uur te komen. Al denk ik dat ik er met een uur wel klaar mee zou zijn
Blauwe eikel syndroomquote:Op zondag 23 april 2017 12:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon zon helm met van die drinkbekers erop opzetten.
Zou ook weinig zin hebben in drie uur aaneengesloten penetratie. Auw
whahha ja dat is wel een idee voor een penetratie marathon voor het guinnes book. Maar dat laat ik aan anderen overquote:Op zondag 23 april 2017 12:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon zon helm met van die drinkbekers erop opzetten.
Zou ook weinig zin hebben in drie uur aaneengesloten penetratie. Auw
Hier gepost met dat andere account?quote:Op zondag 23 april 2017 12:44 schreef Witlofje het volgende:
ben een lurker![]()
ooit een ander account gehad maar die gebruik ik al lang niet meer
ik dacht dat jij ging kokenquote:Op zondag 23 april 2017 12:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal ik dan maar thuis blijven? Alhoewel, kroelen
Rival of Fripsel. Opgelost, slotje.quote:Op zondag 23 april 2017 12:44 schreef Witlofje het volgende:
ben een lurker![]()
ooit een ander account gehad maar die gebruik ik al lang niet meer
waarom zou je een hekel hebben aan je vagina? Vind het met 5 min wel mooi geweestquote:Op zondag 23 april 2017 12:46 schreef UitStraling het volgende:
Meeste vrouwen hebben een beetje een hekel aan hun vagina, daarom is het ook zo heerlijk awkward om op eerste dates een uur lang te likken als een dolle
Ik zag dit ookquote:Op zondag 23 april 2017 12:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Rival of Fripsel. Opgelost, slotje.
Schrale eikelquote:
Ik doe er niet aan meequote:Op zondag 23 april 2017 12:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
whahha ja dat is wel een idee voor een penetratie marathon voor het guinnes book. Maar dat laat ik aan anderen over
Serieuze optie dit.quote:
Dat zal jij wel weten, ja.quote:
altijd leuk, wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 23 april 2017 13:00 schreef Samzz het volgende:
Hallo.
100 euro gekregen als bedankje voor m'n inzet. Toch aardig.
haha ja dat zei ik de eerste keer ook, 9 maanden later was ik weer aan het verhuizenquote:Op zondag 23 april 2017 13:03 schreef Fripsel het volgende:
Als ik klaar ben met mn verhuisdozen ga ik echt heel lang niet meer verhuizen. Pfffffrt.
Ik vind 4 keer in 4 jaar wel echt even genoeg. Ik heb het ook al eerder gezegd.quote:Op zondag 23 april 2017 13:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
haha ja dat zei ik de eerste keer ook, 9 maanden later was ik weer aan het verhuizen
Had jij die ex van jou niet meegesleurd naar de stad en besloot toen om het daarna uit te maken?quote:Op zondag 23 april 2017 13:08 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vind 4 keer in 4 jaar wel echt even genoeg. Ik heb het ook al eerder gezegd.
Hagelstenenquote:Op zondag 23 april 2017 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde nog even naar buiten vanmiddag, maar nu ik zo de hagelstenen over m'n balkon zie stuiteren, blijf ik liever binnen
Ohai.quote:
Eet die grote niet alles op van die kleine?quote:Op zondag 23 april 2017 13:12 schreef Samzz het volgende:
Mijn hondjes zijn een ruggegraat aan het wegkauwen, ziet er zo leuk uit om ze ermee bezig te zien.
Van wie?quote:Op zondag 23 april 2017 13:12 schreef Samzz het volgende:
Mijn hondjes zijn een ruggegraat aan het wegkauwen, ziet er zo leuk uit om ze ermee bezig te zien.
Whehe. Eerder andersom.quote:Op zondag 23 april 2017 13:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eet die grote niet alles op van die kleine?
Of andersom.quote:Op zondag 23 april 2017 13:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eet die grote niet alles op van die kleine?
Vandaag Tilburg. Kom ik binnenkort wel naar maltaquote:
Heb die grote veel zien wegschrokken, maar die kleine is erger???quote:
Dat heb ik gister gedaanquote:Op zondag 23 april 2017 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
In de koelkast stinkt iets, maar ik zie niet wat.
Morgen maar even geduldig schoonmaken dan.
Ik vind het zo'n rotkarwei dus stel het uit.quote:Op zondag 23 april 2017 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik gister gedaanblijkbaar moet dat elke drie maanden, niet elke drie jaar
Nee, die kleine jat t stuk van de grote, legt alles bij elkaar en gaat dan op z'n gemakje eten.quote:Op zondag 23 april 2017 13:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb die grote veel zien wegschrokken, maar die kleine is erger???
Ze doen er ook al een hele week meequote:
Kan ook van de leidingen zijn hequote:Op zondag 23 april 2017 13:23 schreef Lot88 het volgende:
hier ruzie met doucheputje.. Ding stinkt heb hem al uit elkaar gehaald maar zit niets in
Pics!quote:Op zondag 23 april 2017 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze doen er ook al een hele week mee.
Ziet er wel luguber uit in de tuin.
Geen idee, ben geen loodgieterquote:
Ja nu niet meer want t is bijna op. Vorige week was t nog watquote:
Keer doorspoelen met schoonmaakazijn en/of baking soda?quote:
Altijd welkom kerelquote:Op zondag 23 april 2017 13:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vandaag Tilburg. Kom ik binnenkort wel naar malta![]()
Zie ze eens genietenquote:Op zondag 23 april 2017 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nu niet meer want t is bijna op. Vorige week was t nog wat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zitten geen stukken koe aan vast dus het valt nog meequote:Op zondag 23 april 2017 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze doen er ook al een hele week mee.
Ziet er wel luguber uit in de tuin.
zal chloor ns proberenquote:Op zondag 23 april 2017 13:29 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Geen idee, ben geen loodgieter
Maar zou hem persoonlijk volgooien met cola, goedkope action shampoo en/of chloor...
Ik vind dat leuk om te zienquote:
Ze waren lekkerquote:Op zondag 23 april 2017 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Mn bladerdeeghapjes zijn klaar, maar ze ruiken aangebrand terwijl ze dat niet zijn. Op hoop van zegen dan maar.
Niet meer neequote:Op zondag 23 april 2017 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zitten geen stukken koe aan vast dus het valt nog mee
Ik moet nog wc-papier en handzeep halenquote:Op zondag 23 april 2017 13:34 schreef Samzz het volgende:
Over bladerdeeg gesproken... Zo nog even snel naar de Appie voor wasmiddel.
als je daar 25 min voor nodig hebt moet je echt meer vezels eten.quote:Op zondag 23 april 2017 13:36 schreef dopfles1 het volgende:
Zit in de gym maar moet enorm nodig schijtenen de gym sluit over 25 min...
Wel als ik naar huis ga en dan weer terug moet...quote:Op zondag 23 april 2017 13:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
als je daar 25 min voor nodig hebt moet je echt meer vezels eten.
Vreetzakjequote:Op zondag 23 april 2017 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet meer nee. Dat stuk wat Boor nu eet was een half uur geleden twee keer zo groot
.
Pics van je konijnquote:Op zondag 23 april 2017 13:36 schreef Lot88 het volgende:
ben trots op mijzelf, konijnenhok schoon gestofzuigd, vaatwasser en wasmachine aan. Nu mag ik lunchen
Kun je daar niet kakken? Scheelt thuis weer in wc-papier.quote:Op zondag 23 april 2017 13:37 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Wel als ik naar huis ga en dan weer terug moet...
Kan vast wel, maar zit liever thuis..quote:Op zondag 23 april 2017 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je daar niet kakken? Scheelt thuis weer in wc-papier.
Ja dat is toch wel erg fijnquote:Op zondag 23 april 2017 13:40 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Kan vast wel, maar zit liever thuis..
Met de deur open schijten
https://scontent-amt2-1.x(...)90d71b4d&oe=5976BBEEquote:
Net nog gedaan, altijd een feestje.quote:Op zondag 23 april 2017 13:40 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Kan vast wel, maar zit liever thuis..
Met de deur open schijten
quote:Op zondag 23 april 2017 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Mijn caaf ligt heerlijk als een croissant in de hangmat
Zware deadlift en je broek zit vol.quote:Op zondag 23 april 2017 13:43 schreef dopfles1 het volgende:
Maar geen buikspier of deadlifts vandaag
Die wacht op haar beurt.quote:Op zondag 23 april 2017 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]staan ee twee andere met palmbladeren te zwaaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |