Kijk je uit dat je jezelf geen hersenschudding geeft?quote:Op zondag 23 april 2017 11:36 schreef Lot88 het volgende:
Het is echt zo'n dag om bhloos rond te huppelen in een joggingbroek en een tshirt
Yep, 500 meter bij me vandaanquote:Op zondag 23 april 2017 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
Hebben jullie daar in Malta niet zo'n fancy ass kathedraal met allemaal caravaggio schilderijen?
quote:
Ja, Malta heeft mooie klimgebieden.quote:Op zondag 23 april 2017 11:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yep, 500 meter bij me vandaanMaar zoveel zijn het er niet hoor
[..]
[ afbeelding ]
Eentje uit de categorie 'goed stel hersens, gigantisch stel tieten'?quote:Op zondag 23 april 2017 11:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Kijk je uit dat je jezelf geen hersenschudding geeft?
nou dat ga ik niet redden hoorquote:Op zondag 23 april 2017 11:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je jezelf geen hersenschudding geeft?
Er gaan ook een aantal ferriesquote:Op zondag 23 april 2017 11:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, Malta heeft mooie klimgebieden.Alleen dan moet er weer gevlogen worden etc, gedoe.
Dat ga ik ook doen.quote:Op zondag 23 april 2017 11:36 schreef Lot88 het volgende:
Het is echt zo'n dag om bhloos rond te huppelen in een joggingbroek en een tshirt
Hooray for boobiesquote:
binnen zeker? ik moet echt een sportschool abbo nemen dan hoef ik mijzelf niet meer zeiknat te laten regenen op dagen zoals ditquote:
dan ga je toch in je blotekont ?quote:Op zondag 23 april 2017 11:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Joggingbroek is altijd zo teringwarm om in te sporten.
Ja, uiteraard. Van buiten sporten ben ik genezenquote:Op zondag 23 april 2017 11:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
binnen zeker? ik moet echt een sportschool abbo nemen dan hoef ik mijzelf niet meer zeiknat te laten regenen op dagen zoals dit
Het liefst doe ik ook nog een trui aan, want anders staat de airco in je nek te blazen.quote:Op zondag 23 april 2017 11:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Joggingbroek is altijd zo teringwarm om in te sporten.
o haha ja dat zalquote:Op zondag 23 april 2017 11:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje oncomfortabel in een klimharnas.
Beetje eelt kweken, went vanzelf.quote:Op zondag 23 april 2017 11:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Beetje oncomfortabel in een klimharnas.
Ik zie de link tussen deze tweet en dop niet.quote:Op zondag 23 april 2017 11:54 schreef Allures het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)Frandom-tweets-53%2F
Vrouwen en dopfles
Kwam deze tweet toevallig net tegen
Met eelt kweken wel, met een klimharnas in mijn bilnaad niet.quote:
het monatoetje en de suiker net...quote:Op zondag 23 april 2017 11:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik zie de link tussen deze tweet en dop niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |