Zuidkant van Eindhoven, je bedoelt alles wat geimporteerd wordt van buiten brabant.quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zuidkant van Eindhoven staat bekend als slimste regio ter wereld, pas 'n vijf jaar of zo....dus tja daar ligt wel wat in de grond ja, meer als in Den Haag of Amsterdam of LA![]()
Den Bosch is meer van het lekker eten, joie de vivre, leuke losse mensen, Bourgondisch leven en gezelligheid dus daar is premium glas niet echt hard nodig
Hoe ken jij zeefje? Die post hier al 2 jaar niet meerquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:57 schreef Witlofje het volgende:
Ik ben geen yats geen zeefje geen rival geen fripsel of wie dan ook
Dat denk jij.quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe ken jij zeefje? Die post hier al 2 jaar niet meer
Now breaks my wooden shoe.quote:
Hehehe dit klopt wel een beetje, alle autisten die ergens extreem goed in waren in Nederland, Philips, ASML en vooral de High Tech Campus zijn er gaan wonen al 80 jaar langquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zuidkant van Eindhoven, je bedoelt alles wat geimporteerd wordt van buiten brabant.
You must have been given a smack from the windmill.quote:
Beetje de aandacht van jezelf afleiden he?quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere Fok! baby geboren tussen 2011 en 2015 is van Fax, of Yats
Ik heb al jaren foppretzaadquote:Op zaterdag 29 april 2017 16:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje de aandacht van jezelf afleiden he?
Ik wist wel dat Faxie de grootste slet van Fok! was.quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere Fok! baby geboren tussen 2011 en 2015 is van Fax, of Yats
Echt hequote:Op zaterdag 29 april 2017 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wist wel dat Faxie de grootste slet van Fok! was.
Ik moet nog steeds lachen om 'I fok horses'quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You must have been given a smack from the windmill.
'I beg your pardon' 'Ja, paarden'quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om 'I fok horses'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |