Lekker in een inteeltdorpje wonen dan, zolang jullie niet allemaal 180 euro de man betalen laat niemand met centjes daar niet heen graven om een duur kabeltje de grond in te stampen dat pas over 12 jaar wat dubbeltjes winst oplevert, ondernemen is best simpel hoorquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:32 schreef Faxie het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op een internet-only aanbod met fatsoenlijke snelheid tegen een redelijke prijs. Is er gewoon niet, stelletje ratten. Je zit sowieso tegen de 50,- aan
quote:
Er is hier kabel en glasvezel hoorquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker in een inteeltdorpje wonen dan, zolang jullie niet allemaal 180 euro de man betalen laat niemand met centjes daar niet heen graven om een duur kabeltje de grond in te stampen dat pas over 12 jaar wat dubbeltjes winst oplevert, ondernemen is best simpel hoor
Oh houd toch op. Hier ligt ok gewoon glasvezelquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker in een inteeltdorpje wonen dan, zolang jullie niet allemaal 180 euro de man betalen laat niemand met centjes daar niet heen graven om een duur kabeltje de grond in te stampen dat pas over 12 jaar wat dubbeltjes winst oplevert, ondernemen is best simpel hoor
quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
Mezelf een mooie blender cadeau gedaan
En volgens mij zag ik y@tz net
Ik heb kabeltv erbijquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is hier kabel en glasvezel hoor![]()
Maar een fatsoenlijk internet-only abo voor bv 35,- wordt gewoon nergens aangebodenOf de snelheid is ruk, of je krijgt er gelijk TV bij waar je niet op zit te wachten.
US mag dan wel in pauperdurp Den Bosch wonen, hij gedraagt zich als een elitaire Amsterdamse grachtengordel bakfietsmoederquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh houd toch op. Hier ligt ok gewoon glasvezel. Ook in de polder.
Zo praten terwijl je in brabant woont.quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind Den Bosch een mooie stadquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
US mag dan wel in pauperdurp Den Bosch wonen, hij gedraagt zich als een elitaire Amsterdamse grachtengordel bakfietsmoeder
Ja geen idee. Al in geen jaren gezien geloof ikquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als hij het was, heeft hij wel een dikke kop gekregen
quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
Mezelf een mooie blender cadeau gedaan
En volgens mij zag ik y@tz net
Ik ook niet, tot net.quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja geen idee. Al in geen jaren gezien geloof ik.
Zuidkant van Eindhoven staat bekend als slimste regio ter wereld, pas 'n vijf jaar of zo....dus tja daar ligt wel wat in de grond ja, meer als in Den Haag of Amsterdam of LAquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo praten terwijl je in brabant woont.
Hoe weet jij wie dat is?quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:54 schreef Witlofje het volgende:
Waarom schrijven jullie yats als y@tz?
Jij bent Yats?quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:54 schreef Witlofje het volgende:
Waarom schrijven jullie yats als y@tz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |