Komma's Vinnie, ze zijn er niet voor niets.......quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, jij met je anekdotes die nergens over gaan bent interessant
Leer breien of hakenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:09 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag een kleed voor buiten/vtwonenindoctrinatie.
Het is spannend verdoriequote:Op zaterdag 29 april 2017 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het even kan kijk ik op de BBC.
"Can he find the gap?!"
"Where is that cue ball going?!"
Je kon er nog wat uit opmaken, dus niks aan de handquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komma's Vinnie, ze zijn er niet voor niets.......
Ik ben wel wat gewend ja .....quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kon er nog wat uit opmaken, dus niks aan de hand
Dat kan ik. Maar ik ga niet zelf een vloerkleed breienquote:
Waar zit ik nu bij BBC dan naar te kijken?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil Selby-Ding kijken, maar die zenden ze niet uit
Niet?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik. Maar ik ga niet zelf een vloerkleed breien.
Oh, ik ging uit van de programmeringquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar zit ik nu bij BBC dan naar te kijken?(Live)
Nooit doenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ik ging uit van de programmering
BBC dusquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil Selby-Ding kijken, maar die zenden ze niet uit
misschien wat stukken touw bij elkaar jutten, of plastic vissersnetten. lekker hobbyenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik. Maar ik ga niet zelf een vloerkleed breien.
Morgen eens speuren op t strandquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:14 schreef Ruse het volgende:
[..]
misschien wat stukken touw bij elkaar jutten, of plastic vissersnetten. lekker hobbyen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |