Elvi zou je heel graag verleiden, als je na de daad slaapt je in je slaap je bloed stiekem aflaten, je behaarde borst aflikken en daarna je kuiten bakken met een uitje en wat kurkuma en genieten van hoe de rest wegrot in haar kruidentuintje, niets geks aanquote:
Kurkuma is heel gezond hoorquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elvi zou je heel graag verleiden, als je na de daad slaapt je in je slaap je bloed stiekem aflaten, je behaarde borst aflikken en daarna je kuiten bakken met een uitje en wat kurkuma en genieten van hoe de rest wegrot in haar kruidentuintje, niets geks aan
Mits je het even fruit, toch?quote:
Ja daar moet jij het van hebbenquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:10 schreef HostiMeister het volgende:
Drugs zijn helemaal niet badeerder duur. Dus als iemand je drugs aanbied, beter zeg je dan," ja, dankje. "
Is geen drug, maar muziek.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:10 schreef Andromache het volgende:
Slechts paar biertjes in de kroeg, en chocola. Verder zweer ik dat ik zonder verdovende middelen leef. Mu alleen muziek is mijn drug.
Ik vind drugs engquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:10 schreef HostiMeister het volgende:
Drugs zijn helemaal niet badeerder duur. Dus als iemand je drugs aanbied, beter zeg je dan," ja, dankje. "
Jup arme sloeber, ditdat. Scherp man.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar moet jij het van hebben
Euforisch dansen op een muur van geluid geeft wel dat gevoel van trance op den duur.quote:
Dat zal.. maar ik ben bang dat ik daar verkeert op reageer en dat ik dan kwetsbaar in een hoekje lig weg te rotten dus ik blijf er maar vanafquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind/vond ze best leuk.
Is net als drank, als er niet tegen kan moet je er gewoon van afblijven ja.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat zal.. maar ik ben bang dat ik daar verkeert op reageer en dat ik dan kwetsbaar in een hoekje lig weg te rotten dus ik blijf er maar vanaf
Bij mij doet xtc dat meer. Maar goed, iedereen zijn feestje.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:14 schreef Andromache het volgende:
[..]
Euforisch dansen op een muur van geluid geeft wel dat gevoel van trance op den duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |