Elvi zou je heel graag verleiden, als je na de daad slaapt je in je slaap je bloed stiekem aflaten, je behaarde borst aflikken en daarna je kuiten bakken met een uitje en wat kurkuma en genieten van hoe de rest wegrot in haar kruidentuintje, niets geks aanquote:
Kurkuma is heel gezond hoorquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elvi zou je heel graag verleiden, als je na de daad slaapt je in je slaap je bloed stiekem aflaten, je behaarde borst aflikken en daarna je kuiten bakken met een uitje en wat kurkuma en genieten van hoe de rest wegrot in haar kruidentuintje, niets geks aan
Mits je het even fruit, toch?quote:
Ja daar moet jij het van hebbenquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:10 schreef HostiMeister het volgende:
Drugs zijn helemaal niet badeerder duur. Dus als iemand je drugs aanbied, beter zeg je dan," ja, dankje. "
Is geen drug, maar muziek.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:10 schreef Andromache het volgende:
Slechts paar biertjes in de kroeg, en chocola. Verder zweer ik dat ik zonder verdovende middelen leef. Mu alleen muziek is mijn drug.
Ik vind drugs engquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:10 schreef HostiMeister het volgende:
Drugs zijn helemaal niet badeerder duur. Dus als iemand je drugs aanbied, beter zeg je dan," ja, dankje. "
Jup arme sloeber, ditdat. Scherp man.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar moet jij het van hebben
Euforisch dansen op een muur van geluid geeft wel dat gevoel van trance op den duur.quote:
Dat zal.. maar ik ben bang dat ik daar verkeert op reageer en dat ik dan kwetsbaar in een hoekje lig weg te rotten dus ik blijf er maar vanafquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind/vond ze best leuk.
Is net als drank, als er niet tegen kan moet je er gewoon van afblijven ja.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat zal.. maar ik ben bang dat ik daar verkeert op reageer en dat ik dan kwetsbaar in een hoekje lig weg te rotten dus ik blijf er maar vanaf
Bij mij doet xtc dat meer. Maar goed, iedereen zijn feestje.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:14 schreef Andromache het volgende:
[..]
Euforisch dansen op een muur van geluid geeft wel dat gevoel van trance op den duur.
Als je zelf saai, onaantrekkelijk, vetzuiperig en ongewild bent kun je nog altijd een biertje of een pilletje pakken tochquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is net als drank, als er niet tegen kan moet je er gewoon van afblijven ja.
In je hok fikkiequote:Op zaterdag 29 april 2017 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je zelf saai, onaantrekkelijk, vetzuiperig en ongewild bent kun je nog altijd een biertje of een pilletje pakken toch
Jup, alleen dan. Niet als je alles voor elkaar hebt, slank bent, overal wijven op je pik heb zitten dan heeft het geen toegevoegde waarde.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je zelf saai, onaantrekkelijk, vetzuiperig en ongewild bent kun je nog altijd een biertje of een pilletje pakken toch
Nee constant high en op zoek naar drank en af en toe een bus van een vrouw die op je piel zit, is geen leuk leven mijn waarde Hostiquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, alleen dan. Niet als je alles voor elkaar hebt, slank bent, overal wijven op je pik heb zitten dan heeft het geen toegevoegde waarde.
I don't need no drugs, I'm high on life.
Afro Amerikaan. Astublieft.
Dan klopt het, omdat jij een paar mensen kent, dan is het zo. Zo werkt het inderdaad.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:19 schreef Witlofje het volgende:
uitstraling heeft wel een beetje gelijk. vrijwel alle mensen die ik ken die veel drinken of drugs gebruiken zijn aan het vluchten voor iets
Goed dat jij dat voor mij bepaalt. Dankjewel.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee constant high en op zoek naar drank en af en toe een bus van een vrouw die op je piel zit, is geen leuk leven mijn waarde Hosti
Hoe past Fokken hierin?quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:19 schreef Witlofje het volgende:
uitstraling heeft wel een beetje gelijk. vrijwel alle mensen die ik ken die veel drinken of drugs gebruiken zijn aan het vluchten voor iets
ik had er een maar die is binnen een week gejatquote:
Katie Perry?quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:24 schreef Allures het volgende:
[..]
ik had er een maar die is binnen een week gejat
Zo populair zijn ze
Katie Perry heeft er ook 1
Beter dan het origineelquote:
Dat jij nog niet 301 Faxie-Hosties in een rij voor een gangbang hebt staan verbaast me af en toequote:
Waarom denk jij eigenlijk dat ik zo hopeloos ben (voor aandacht, of seks) dat ik mijn pik naar alles slinger met een vaggijn?quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat jij nog niet 301 Faxie-Hosties in een rij voor een gangbang hebt staan verbaast me af en toe
Ik wacht op je stapcoachingquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat jij nog niet 301 Faxie-Hosties in een rij voor een gangbang hebt staan verbaast me af en toe
Optie 1: jaloeziequote:Op zaterdag 29 april 2017 17:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom denk jij eigenlijk dat ik zo hopeloos ben (voor aandacht, of seks) dat ik mijn pik naar alles slinger met een vaggijn?
Mensenkennis en DMquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom denk jij eigenlijk dat ik zo hopeloos ben (voor aandacht, of seks) dat ik mijn pik naar alles slinger met een vaggijn?
Zou voor de gein eens met een geloofwaardige kloon van een vrouw moeten posten, kijken wie er als eerste op springt. Ik ben wel nieuwsgierig.quote:
Ik weet ditquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou voor de gein eens met een geloofwaardige kloon van een vrouw moeten posten, kijken wie er als eerste op springt. Ik ben wel nieuwsgierig.
Zal niet de eerste keer zijn dat jouw mensenkennis je in de steek laat. Grappig wel.quote:
op mij springt niemand hoorquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou voor de gein eens met een geloofwaardige kloon van een vrouw moeten posten, kijken wie er als eerste op springt. Ik ben wel nieuwsgierig.
Ga Ado eens slaan.quote:
Zo ben ik beniewd of het waar is wat andro zegt datwanneer je een topic opent met wie wil er met mij neuken dit weekend? Of je daar geen respons op krijgt. Maar ik ga het toch maar niet uitproberenquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nog wel enige eisen voor er een drankje gedronken wordt, een foto eigenlijk. En dat is te veel gevraagd. En de toon van het DM-verkeer kan ook verkeerd vallen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Zo ben ik beniewd of het waar is wat andro zegt datwanneer je een topic opent met wie wil er met mij neuken dit weekend? Of je daar geen respons op krijgt. Maar ik ga het toch maar niet uitproberen
Sporten, sporten, twee dagen in de week op stap, vaak met zomerjurkjes fietsen als het waait, vaak lachlunchen en heel veel lol trappen en het komt voor jou ook wel weer terug hoor want je hebt iets mooisquote:
Vast die van de uni! Die van saxion doen dat nietquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:56 schreef DrMarten het volgende:
Takkeeind omrijden om hardlopende studenten en bijkomende wegafsluitingen te vermijden, hebben kennelijk de route iets verlegd t.o.v. jaren geleden, sta je nog vast
Op mij ook niet. Ik herken dat meteen in DM duiken van mannen dan ook niet. Misschien ligt t aan mij.quote:
Dat ga ik morgen doen! Lachlunchen in een mooi jurkje.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sporten, sporten, twee dagen in de week op stap, vaak met zomerjurkjes fietsen als het waait, vaak lachlunchen en heel veel lol trappen en het komt voor jou ook wel weer terug hoor want je hebt iets moois
Resultaten uit het verleden...?quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sporten, sporten, twee dagen in de week op stap, vaak met zomerjurkjes fietsen als het waait, vaak lachlunchen en heel veel lol trappen en het komt voor jou ook wel weer terug hoor want je hebt iets moois
Lukt jou binnen een seconde schatquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen doen! Lachlunchen in een mooi jurkje.
quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Maar het klinkt leuk.quote:
ik vind t wel prettig hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:02 schreef Faxie het volgende:
Stuur ik een keer niks, is het nog niet goed
Jullie zijn niet nieuw.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op mij ook niet. Ik herken dat meteen in DM duiken van mannen dan ook niet. Misschien ligt t aan mij.
Met een happy end zekerquote:Op zaterdag 29 april 2017 18:04 schreef Andromache het volgende:
Mmmm ik heb zin in een hoofdhuid-, rug- en nekmassage. Snel boeken. Heerlijk. Veel geld verdienen zodat ik het maandelijks kan betalen.
Het doet mij denken aan die stockfoto's van vrouwen die met tandpastaglimlach al lachend samen een salade eten. Lekker gek. En zo.quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Maar het klinkt leuk.
quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:08 schreef Andromache het volgende:
Nee dat vind ik volledig ongepast. Net zoals seks niet thuishoort in de sauna. Gewoon naakte huid zonder seksuele connotatie, alleen de endorfine.
Clixplicity zeker?quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind t wel prettig hoor.
Tis ook niet dat er nooit wat in mn dm komt, tijdje terug zei ikdat ik nooit mooi op foto's sta, kreeg ik een aanbieding voor n fotoshoot
Zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 29 april 2017 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zou best kunnen, maar weet t niet zeker.
quote:
Daarom harsen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die vergeten stugge schaamharen, waarom?
quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:14 schreef Barbusse het volgende:
"Tomaat is wel zooo hilarisch, hihihi"
[ afbeelding ]
Lees: "Ik ben weer vergeten de kattenbak te verschonen en nu is mijn leven zinloos ende leeg"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |