Dat jij nog niet 301 Faxie-Hosties in een rij voor een gangbang hebt staan verbaast me af en toequote:
Waarom denk jij eigenlijk dat ik zo hopeloos ben (voor aandacht, of seks) dat ik mijn pik naar alles slinger met een vaggijn?quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat jij nog niet 301 Faxie-Hosties in een rij voor een gangbang hebt staan verbaast me af en toe
Ik wacht op je stapcoachingquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat jij nog niet 301 Faxie-Hosties in een rij voor een gangbang hebt staan verbaast me af en toe
Optie 1: jaloeziequote:Op zaterdag 29 april 2017 17:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom denk jij eigenlijk dat ik zo hopeloos ben (voor aandacht, of seks) dat ik mijn pik naar alles slinger met een vaggijn?
Mensenkennis en DMquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom denk jij eigenlijk dat ik zo hopeloos ben (voor aandacht, of seks) dat ik mijn pik naar alles slinger met een vaggijn?
Zou voor de gein eens met een geloofwaardige kloon van een vrouw moeten posten, kijken wie er als eerste op springt. Ik ben wel nieuwsgierig.quote:
Ik weet ditquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou voor de gein eens met een geloofwaardige kloon van een vrouw moeten posten, kijken wie er als eerste op springt. Ik ben wel nieuwsgierig.
Zal niet de eerste keer zijn dat jouw mensenkennis je in de steek laat. Grappig wel.quote:
op mij springt niemand hoorquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou voor de gein eens met een geloofwaardige kloon van een vrouw moeten posten, kijken wie er als eerste op springt. Ik ben wel nieuwsgierig.
Ga Ado eens slaan.quote:
Zo ben ik beniewd of het waar is wat andro zegt datwanneer je een topic opent met wie wil er met mij neuken dit weekend? Of je daar geen respons op krijgt. Maar ik ga het toch maar niet uitproberenquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nog wel enige eisen voor er een drankje gedronken wordt, een foto eigenlijk. En dat is te veel gevraagd. En de toon van het DM-verkeer kan ook verkeerd vallen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Zo ben ik beniewd of het waar is wat andro zegt datwanneer je een topic opent met wie wil er met mij neuken dit weekend? Of je daar geen respons op krijgt. Maar ik ga het toch maar niet uitproberen
Sporten, sporten, twee dagen in de week op stap, vaak met zomerjurkjes fietsen als het waait, vaak lachlunchen en heel veel lol trappen en het komt voor jou ook wel weer terug hoor want je hebt iets mooisquote:
Vast die van de uni! Die van saxion doen dat nietquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:56 schreef DrMarten het volgende:
Takkeeind omrijden om hardlopende studenten en bijkomende wegafsluitingen te vermijden, hebben kennelijk de route iets verlegd t.o.v. jaren geleden, sta je nog vast
Op mij ook niet. Ik herken dat meteen in DM duiken van mannen dan ook niet. Misschien ligt t aan mij.quote:
Dat ga ik morgen doen! Lachlunchen in een mooi jurkje.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sporten, sporten, twee dagen in de week op stap, vaak met zomerjurkjes fietsen als het waait, vaak lachlunchen en heel veel lol trappen en het komt voor jou ook wel weer terug hoor want je hebt iets moois
Resultaten uit het verleden...?quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sporten, sporten, twee dagen in de week op stap, vaak met zomerjurkjes fietsen als het waait, vaak lachlunchen en heel veel lol trappen en het komt voor jou ook wel weer terug hoor want je hebt iets moois
Lukt jou binnen een seconde schatquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen doen! Lachlunchen in een mooi jurkje.
quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |