Ik heb geen flauw idee. Maar het klinkt leuk.quote:
ik vind t wel prettig hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:02 schreef Faxie het volgende:
Stuur ik een keer niks, is het nog niet goed
Jullie zijn niet nieuw.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op mij ook niet. Ik herken dat meteen in DM duiken van mannen dan ook niet. Misschien ligt t aan mij.
Met een happy end zekerquote:Op zaterdag 29 april 2017 18:04 schreef Andromache het volgende:
Mmmm ik heb zin in een hoofdhuid-, rug- en nekmassage. Snel boeken. Heerlijk. Veel geld verdienen zodat ik het maandelijks kan betalen.
Het doet mij denken aan die stockfoto's van vrouwen die met tandpastaglimlach al lachend samen een salade eten. Lekker gek. En zo.quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Maar het klinkt leuk.
quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:08 schreef Andromache het volgende:
Nee dat vind ik volledig ongepast. Net zoals seks niet thuishoort in de sauna. Gewoon naakte huid zonder seksuele connotatie, alleen de endorfine.
Clixplicity zeker?quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind t wel prettig hoor.
Tis ook niet dat er nooit wat in mn dm komt, tijdje terug zei ikdat ik nooit mooi op foto's sta, kreeg ik een aanbieding voor n fotoshoot
Zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 29 april 2017 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zou best kunnen, maar weet t niet zeker.
quote:
Daarom harsen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die vergeten stugge schaamharen, waarom?
quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:14 schreef Barbusse het volgende:
"Tomaat is wel zooo hilarisch, hihihi"
[ afbeelding ]
Lees: "Ik ben weer vergeten de kattenbak te verschonen en nu is mijn leven zinloos ende leeg"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |