Als je zelf saai, onaantrekkelijk, vetzuiperig en ongewild bent kun je nog altijd een biertje of een pilletje pakken tochquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is net als drank, als er niet tegen kan moet je er gewoon van afblijven ja.
In je hok fikkiequote:Op zaterdag 29 april 2017 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je zelf saai, onaantrekkelijk, vetzuiperig en ongewild bent kun je nog altijd een biertje of een pilletje pakken toch
Jup, alleen dan. Niet als je alles voor elkaar hebt, slank bent, overal wijven op je pik heb zitten dan heeft het geen toegevoegde waarde.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je zelf saai, onaantrekkelijk, vetzuiperig en ongewild bent kun je nog altijd een biertje of een pilletje pakken toch
Nee constant high en op zoek naar drank en af en toe een bus van een vrouw die op je piel zit, is geen leuk leven mijn waarde Hostiquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, alleen dan. Niet als je alles voor elkaar hebt, slank bent, overal wijven op je pik heb zitten dan heeft het geen toegevoegde waarde.
I don't need no drugs, I'm high on life.
Afro Amerikaan. Astublieft.
Dan klopt het, omdat jij een paar mensen kent, dan is het zo. Zo werkt het inderdaad.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:19 schreef Witlofje het volgende:
uitstraling heeft wel een beetje gelijk. vrijwel alle mensen die ik ken die veel drinken of drugs gebruiken zijn aan het vluchten voor iets
Goed dat jij dat voor mij bepaalt. Dankjewel.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee constant high en op zoek naar drank en af en toe een bus van een vrouw die op je piel zit, is geen leuk leven mijn waarde Hosti
Hoe past Fokken hierin?quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:19 schreef Witlofje het volgende:
uitstraling heeft wel een beetje gelijk. vrijwel alle mensen die ik ken die veel drinken of drugs gebruiken zijn aan het vluchten voor iets
ik had er een maar die is binnen een week gejatquote:
Katie Perry?quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:24 schreef Allures het volgende:
[..]
ik had er een maar die is binnen een week gejat
Zo populair zijn ze
Katie Perry heeft er ook 1
Beter dan het origineelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |