je moet geen meesteroppikker willen zijn, je moet opgepikt worden. ga eens in de leer bij een bimboquote:Op zaterdag 29 april 2017 18:39 schreef Andromache het volgende:
Wie is hier meesteroppikker en met wie zou ik eens mogen stappen om de kunst af te kijken? Ik zit weer na te.denken over waarom er gisteren twee mannen vaker naar me keken maar niets deden toen ik naast hen kwam staan. Geen relatiemateriaal dat zag je zo dus dat wil ik ook niet maar even zoenen en een seksdate zou fijn zijn. Ik wil gewoon het gevoel hebben dat het mij ook kan lukken op het moment dat ik het wil. Ik wil.zo'n kroegman helemaal niet meenemen naar mijn ouders en dat soort onzin. Gewoon een keertje naar bed. Iedereen lijkt het zo makkelijk te lukken en ik heb echt wel het idee dat ik flirt maar het zet nooit door.
een kloontje van iemand, maar we weten nog niet wiequote:
Hoe moeilijk kan het zijn, strak t shirtje aan, beetje dansen, kontje schudden en dan de leukste uitkiezen met je radar die nog niet met zijn lul in zijn handen staat en die een beetje recht uit zijn ogen kijktquote:Op zaterdag 29 april 2017 18:55 schreef Ruse het volgende:
[..]
je moet geen meesteroppikker willen zijn, je moet opgepikt worden. ga eens in de leer bij een bimbo
Dat kan ik welquote:Op zaterdag 29 april 2017 18:55 schreef Ruse het volgende:
[..]
je moet geen meesteroppikker willen zijn, je moet opgepikt worden. ga eens in de leer bij een bimbo
Awquote:Op zaterdag 29 april 2017 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoevaak ik daarmee niet op mijn bek blijf gaan Barb![]()
kan niet slechter zijn dan Nederlands tochquote:
Nein!quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 weekje vakantie en je bent helemaal ingeburgerd
genau!
Als het even kan kijk ik op de BBC.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:05 schreef Ruse het volgende:
[..]
kan niet slechter zijn dan Nederlands toch
Ik hoor m'n naamquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het even kan kijk ik op de BBC.
"Can he find the gap?!"
"Where is that cue ball going?!"
Die zenden alleen live uit (ook niet alles trouwens), en ik wilde een stukje herhaling kijken.quote:
Ah ok. Ja ik heb t opgenomen en loop iets achter nogquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die zenden alleen live uit (ook niet alles trouwens), en ik wilde een stukje herhaling kijken.
Nee, jij met je anekdotes die nergens over gaan bent interessantquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boring, boring, yet even more boring.....Vinnie
Boeien man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |