quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:17 schreef Barbusse het volgende:
Nou, als dat lachlunchen is sla ik over alstublieftdankuwel.
Oh, past goed bij me.quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan die stockfoto's van vrouwen die met tandpastaglimlach al lachend samen een salade eten. Lekker gek. En zo.
Ik kan dat hebben. He just jelly.quote:
Nou, ik kan wat dingen bedenken die beter bij je zouden passenquote:
Ik ga gewoon lekker lunchen en blij kijkenquote:Op zaterdag 29 april 2017 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik kane wat dingen bedenken die beter bij je zouden passen
quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lekker lunchen en blij kijken. In een leuke jurk.
O alleen alter ego's?quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:41 schreef Barbusse het volgende:
Er zijn hier op Fok! toch helemaal geen meesteroppikkers?
Hosti, Fax of Rusequote:Op zaterdag 29 april 2017 18:39 schreef Andromache het volgende:
Wie is hier meesteroppikker en met wie zou ik eens mogen stappen om de kunst af te kijken? Ik zit weer na te.denken over waarom er gisteren twee mannen vaker naar me keken maar niets deden toen ik naast hen kwam staan. Geen relatiemateriaal dat zag je zo dus dat wil ik ook niet maar even zoenen en een seksdate zou fijn zijn. Ik wil gewoon het gevoel hebben dat het mij ook kan lukken op het moment dat ik het wil. Ik wil.zo'n kroegman helemaal niet meenemen naar mijn ouders en dat soort onzin. Gewoon een keertje naar bed. Iedereen lijkt het zo makkelijk te lukken en ik heb echt wel het idee dat ik flirt maar het zet nooit door.
Geen idee, ik zeg maar watquote:
Had je dat verwacht dan?quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
Er is die hele week niks verandert hier.
Good to be back
Hoi schoonheid, neuken?quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had ijdele hoop, helaasch... het zal nooit meer goedkomen ben ik bang
Hoe naiefquote:Op zaterdag 29 april 2017 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had ijdele hoop, helaasch... het zal nooit meer goedkomen ben ik bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |