Nope. En ook geen geit op het dak of zoquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen 4 maagden en een schaap achter huis staan?
Maagden vinden is ook niet echt je taak als 40+ erquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. En ook geen geit op het dak of zo
Waar moet ik hier trouwens maagden vinden? [ afbeelding ]
Dus; niks te offeren hier.quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maagden vinden is ook niet echt je taak als 40+ er
Je hebt het hele eiland al gehad?quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. En ook geen geit op het dak of zo
Waar moet ik hier trouwens maagden vinden? [ afbeelding ]
Wat?quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt het hele eiland al gehad?
Malta; 416.000 inwonersquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt het hele eiland al gehad?
Ik zag al berichten langskomen jaquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:25 schreef Samzz het volgende:
Whehe Delta gooit alle zenders van Discovery int. uit t pakket omdat die zenders aanbieden ineens twee keer zo duur wordt. Heel Zeeland op de achterste poten.
Canal Digital doet t ook, zie ik net.quote:
Die waren 20 jaar geleden tof.... hoewel ze toen ook al alles herhaaldenquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Canal Digital doet t ook, zie ik net.
Sja, ik vind Discovery en Animal Planet e.d. heel tof. Maar niet voor het dubbele tarief. Dus ik snap wel dat ze ermee kappen.
Maak dat de pussy wijsquote:Op zaterdag 29 april 2017 15:29 schreef Barbusse het volgende:
Maar ik ben heul braaf ende netjes hoor
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |