Een voor mij onbekend fenomeen dit.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Altijd leuk, van die godse mongolen die zo'n forum veel te serieus nemen.
Monolith heeft waarschijnlijk ook collega's die op Casual Friday dan heel trots zo op kantoor verschijnen:quote:Op maandag 27 maart 2017 10:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Ok, jij mag voortaan met de "Zeldazwaard"-collega van Monolith samenwerken.
Die lijkt meer op Du_kequote:Op maandag 27 maart 2017 10:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Monolith heeft waarschijnlijk ook collega's die op Casual Friday dan heel trots zo op kantoor verschijnen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 maart 2017 10:42 schreef remlof het volgende:
En hier is het verslag van die andere verkenner, Edith:
https://www.kabinetsforma(...)-verkenner-schippers
quote:De lijsttrekkers van PVV en SGP sluiten in algemene zin geen enkele partij uit van samenwerking met dien verstande dat de lijsttrekker van de PVV samenwerking met Denk onlogisch acht.
Die heb ik ook al onder m'n ctrl-v staanquote:
quote:Vrijwel alle lijsttrekkers meenden dat in deze fase geen formateur moet worden benoemd. Alleen de
lijsttrekker van FVD wenste de heer P.H. Omtzigt, lid van de Tweede Kamer, als formateur van een
zakenkabinet. De lijsttrekkers van VVD, PVV, CDA, D66, PvdA, ChristenUnie, PvdD en SGP gingen uit
van een onderzoek door één informateur van VVD-huize. De lijsttrekker van de PvdD wenste een
onderzoek door dr. P. Winsemius of drs. E.T.H.M. Nijpels. De lijsttrekker van D66 gaf bij een VVDinformateur,
bij gelijke geschiktheid, de voorkeur aan een vrouwelijke informateur. De lijsttrekker
van de SP heeft een informateur van SP-huize beschikbaar voor het door hem gewenste onderzoek
naar een coalitie van CDA-D66-GL-SP-PvdA-ChristenUnie. De lijsttrekker van Denk wenste mr. A.A.M.
van Agt als informateur.
Ik vraag me af of Pietertje zo blij is met dergelijke steunbetuigingen.quote:
Vuige anti-Israël lobby. Drones boven het binnenhof.quote:
Zo'n autist weet zich natuurlijk totaal geen houding te geven.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Pietertje zo blij is met dergelijke steunbetuigingen.
Kaas, heb je De Test al gedaan?quote:Op maandag 27 maart 2017 10:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Monolith heeft waarschijnlijk ook collega's die op Casual Friday dan heel trots zo op kantoor verschijnen:
[ afbeelding ]
quote:
Nu ja, zou jij gevleid zijn als Bernhard Rust je een 'goede docent' zou noemen?quote:Op maandag 27 maart 2017 10:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Greet speelt het slim. In de aanloop naar de verkiezingen jezelf onmogelijk maken, en nu de allemansvriend uithangen.quote:
Jup. Hij speelt de partijen uit tegen de PVV zodat ze mogelijk niet meer nader tot hem kunnen komen zonder zichzelf voor lul te zetten. Vervolgens gaat hij schreeuwen dat hij wordt uitgesloten en dat het ondemocratisch is. Daarmee wakkert hij de onvrede en woede nog meer aan, volgende verkiezingen kan hij weer groeien en hetzelfde spelletje nog een keer spelen.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Greet speelt het slim. In de aanloop naar de verkiezingen jezelf onmogelijk maken, en nu de allemansvriend uithangen.
Behalve dat iedereen met meer dan twee hersencellen dit ook wel doorziet.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Hij speelt de partijen uit tegen de PVV zodat ze mogelijk niet meer nader tot hem kunnen komen zonder zichzelf voor lul te zetten. Vervolgens gaat hij schreeuwen dat hij wordt uitgesloten en dat het ondemocratisch is. Daarmee wakkert hij de onvrede en woede nog meer aan, volgende verkiezingen kan hij weer groeien en hetzelfde spelletje nog een keer spelen.
Alleen krijgt ie nu concurrentie op extreem-rechts van het FvD die met andere onmogelijke formatie-eisen komt.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Hij speelt de partijen uit tegen de PVV zodat ze mogelijk niet meer nader tot hem kunnen komen zonder zichzelf voor lul te zetten. Vervolgens gaat hij schreeuwen dat hij wordt uitgesloten en dat het ondemocratisch is. Daarmee wakkert hij de onvrede en woede nog meer aan, volgende verkiezingen kan hij weer groeien en hetzelfde spelletje nog een keer spelen.
En toch prikt de kiezer daar redelijk doorheen, als je de stand in de peilingen vergelijkt met zijn uiteindelijke zetelaantal.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag destijds wel een Tweet gelinkt worden waarin hij aangaf dat zijn ideeën het meest gebaat waren bij een stem op het CDA in plaats van het FvD.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe was het gelopen als de man had willen scheiden maar de vrouw niet, vraag ik mij dan af.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:57 schreef Leandra het volgende:
In Engeland zijn ze ook nog behoorlijk achterhaald, qua huwelijkswetgeving...
Niet mogen scheiden omdat de ene partner niet wil![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)ent&utm_content=free
Gewoon een herhaling van zetten van 2010, toen hij z'n "breekpunt" al liet vallen voor de stemmen goed en wel geteld waren.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Greet speelt het slim. In de aanloop naar de verkiezingen jezelf onmogelijk maken, en nu de allemansvriend uithangen.
Behalve honderdduizenden mensen die op hem stemmen.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Behalve dat iedereen met meer dan twee hersencellen dit ook wel doorziet.
Een regulier contract mag je toch ook niet ontbinden als een van beide partners er geen zin meer in heeft?quote:Op maandag 27 maart 2017 10:57 schreef Leandra het volgende:
Behalve dan dat hij er geen flikker mee wint. Hij mag zoals altijd weer beleid beïnvloeden middels kamervragen, tweets en dergelijke.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat was tot niet al te lang heel normaal in de Europese wetgeving. In Nederland mag je ook nog steeds niet scheiden als één van de twee partners het wil maar het huwelijk is niet "ontwricht". Alleen wordt dat laatste gelukkig erg soepel opgevat.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:57 schreef Leandra het volgende:
Hangt er vanaf welke partner. Een arbeids- of huurcontract kan door het individu in de meeste gevallen wel ontbonden worden hoor.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een regulier contract mag je toch ook niet ontbinden als een van beide partners er geen zin meer in heeft?
Wat hij ermee wint, is dat zijn achterban vertrouwen in hem houdt. Zijn fans denken dat Greet wel wil, maar dat hij buitenspel wordt gezet.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:58 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Behalve dan dat hij er geen flikker mee wint. Hij mag zoals altijd weer beleid beïnvloeden middels kamervragen, tweets en dergelijke.
Maar toch denk ik dat hij zijn momentum wel een beetje aan het kwijtraken is.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:58 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Behalve dan dat hij er geen flikker mee wint. Hij mag zoals altijd weer beleid beïnvloeden middels kamervragen, tweets en dergelijke.
Greet is geschiedenis. Hij stuiptrekt nog wat na.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar toch denk ik dat hij zijn momentum wel een beetje aan het kwijtraken is.
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 27 maart 2017 10:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij kan niet eindeloos blijven doorgaan met "bij de volgende verkiezingen, dan...!!!"quote:Op maandag 27 maart 2017 10:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij zal toch een keer moeten stoppen. De beste man is de vijftig inmiddels ook gepasseerd.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij kan niet eindeloos blijven doorgaan met "bij de volgende verkiezingen, dan...!!!"
Maar #hoedan?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij zal toch een keer moeten stoppen. De beste man is de vijftig inmiddels ook gepasseerd.
Hij kan moeilijk eeuwig doorgaan, lijkt mij.quote:
Wil je zeggen dat jij geen ontslag kunt nemen als je werkgever daar geen toestemming voor geeft?quote:Op maandag 27 maart 2017 10:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een regulier contract mag je toch ook niet ontbinden als een van beide partners er geen zin meer in heeft?
Klopt, maar zijn partij is niet echt overdraagbaar volgens mij.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk eeuwig doorgaan, lijkt mij.
Jaquote:Op maandag 27 maart 2017 11:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jij geen ontslag kunt nemen als je werkgever daar geen toestemming voor geeft?
Die heeft zonder de Grote Blonde Leider dan ook geen bestaansrecht.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klopt, maar zijn partij is niet echt overdraagbaar volgens mij.
Deze man is winnaar.quote:https://www.nrc.nl/nieuws(...)eer-7529251-a1551857
Tussen een shoarmatent en een reisorganisatie zit eigenlijk niet zo gek veel verschil, denkt Uslu.
Je ziet het al aan het verschil tussen de peilingen van een jaar geleden en het aantal verzilverde zetels. Daarnaast kan je ook niet bezig blijven roepen dat je na de volgende verkiezingen echt de grootste gaat worden en het vervolgens weer niet worden.quote:
Het is vooral opvallend dat de rechter dit laat naleven, het is natuurlijk absoluut zinloos een huwelijk verplicht in stand te laten houden terwijl een van beiden niet meer wil.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was tot niet al te lang heel normaal in de Europese wetgeving. In Nederland mag je ook nog steeds niet scheiden als één van de twee partners het wil maar het huwelijk is niet "ontwricht". Alleen wordt dat laatste gelukkig erg soepel opgevat.
Wellicht dat Baudet in zijn voetsporen kan treden.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klopt, maar zijn partij is niet echt overdraagbaar volgens mij.
Ik denk dat Baudet redelijk wat zetels van hem kan afsnoepen de komende periode. Wilders blijft toch de blaaskaak aan de zijkant, Baudet heeft dat imago (nog) niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat hij ermee wint, is dat zijn achterban vertrouwen in hem houdt. Zijn fans denken dat Greet wel wil, maar dat hij buitenspel wordt gezet.
Het zit er dik in dat dat gaat gebeuren natuurlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht dat Baudet in zijn voetsporen kan treden.
Denk echter dat Baudet te elitair en daardoor niet te goed is te bevatten voor de massa.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik denk dat Baudet redelijk wat zetels van hem kan afsnoepen de komende periode. Wilders blijft toch de blaaskaak aan de zijkant, Baudet heeft dat imago (nog) niet.
Ik vind dat echt 0 bewijs. Hooguit van het feit dat peilers niet in staat zijn om op lange termijn de achterban van de PVV te schatten. Peilingenquote:Op maandag 27 maart 2017 11:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je ziet het al aan het verschil tussen de peilingen van een jaar geleden en het aantal verzilverde zetels.
Dat hoop ik ook ja. Ik vond de zetelwinst voor de PVV ook teleurstellend want hij was juist (over meerdere verkiezingen heen) aan een neerwaartse trend bezig. Sinds 2010 verliest hij bij elke verkiezing een beetje. Hoe eerder de PVV gemarginaliseerd is, hoe beter.quote:Daarnaast kan je ook niet bezig blijven roepen dat je na de volgende verkiezingen echt de grootste gaat worden en het vervolgens weer niet worden.
Ook hoop ik dat hij een zoveel mogelijk last heeft van Trump, zodat mensen misschien gaan snappen dat je niks aan holle schreeuwerds hebt.
Niks geleerd sinds Pimquote:Op maandag 27 maart 2017 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk echter dat Baudet te elitair en daardoor niet te goed is te bevatten voor de massa.
Vanuit de moderne gezinsgedachte is dat inderdaad heel zinloos. Maar de Engelse wetgeving is uit de Victoriaanse tijd, toen de vrouw eigendom van de man was, verkrachting binnen het huwelijk gewoon "normale seks" heette en scheiden een eeuwige schandvlek voor beide echtgenoten was.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is vooral opvallend dat de rechter dit laat naleven, het is natuurlijk absoluut zinloos een huwelijk verplicht in stand te laten houden terwijl een van beiden niet meer wil.
Maar het schijnt in NL ook al te zijn voorgekomen, in deze eeuw nog.
Zou kunnen, maar FvD was bijvoorbeeld ook in een gemeente als Volendam vrij groot voor hun doen.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk echter dat Baudet te elitair en daardoor niet te goed is te bevatten voor de massa.
In Engeland is het ook gewoon 2017.... je hoeft iemand toch niet meer te dwingen getrouwd te blijven?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vanuit de moderne gezinsgedachte is dat inderdaad heel zinloos. Maar de Engelse wetgeving is uit de Victoriaanse tijd, toen de vrouw eigendom van de man was, verkrachting binnen het huwelijk gewoon "normale seks" heette en scheiden een eeuwige schandvlek voor beide echtgenoten was.
Goed punt.quote:
Het is natuurlijk ook mooi dat je kunt doen alsof je dat elitaire gebral van die knurft begrijpt door op hem te stemmen....quote:Op maandag 27 maart 2017 11:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar FvD was bijvoorbeeld ook in een gemeente als Volendam vrij groot voor hun doen.
Die topic had je toch elke keer opnieuw geopend? Ik lees niets anders.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:33 schreef remlof het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, vooral ruimtekrokodillen
[ afbeelding ]
Ik vind het vooral eng dat hij de aanhangers weet te werven die hij heeft.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik vind die Baudet overigens oneindig veel enger dan figuren zoals Wilders en Fortuyn.
Leuke kloon Hexagon.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:17 schreef Elzies het volgende:
[..]
Die topic had je toch elke keer opnieuw geopend? Ik lees niets anders.
Zover ik het begrepen heb voelen rechters zich niet de juiste personen om islamistische huwelijken te ontbinden en hebben daar veel vrouwen die gevangen zitten in zo een huwelijk daar last van.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Engeland is het ook gewoon 2017.... je hoeft iemand toch niet meer te dwingen getrouwd te blijven?
Die?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:17 schreef Elzies het volgende:
[..]
Die topic had je toch elke keer opnieuw geopend? Ik lees niets anders.
Wat hebben islamitische huwelijken er mee te maken?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zover ik het begrepen heb voelen rechters zich niet de juiste personen om islamistische huwelijken te ontbinden en hebben daar veel vrouwen die gevangen zitten in zo een huwelijk daar last van.
Beter zoek je gewoon een baan.quote:
Sign of the times. Moslims hebben overal mee te maken.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat hebben islamitische huwelijken er mee te maken?
Volgens de peilingen weer een zetel winst.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je als rechter een huwelijk niet ontbinden wil, dwing je mensen getrouwd te blijvenquote:Op maandag 27 maart 2017 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat hebben islamitische huwelijken er mee te maken?
Nog maar 31 te gaan en zij zijn virtueel de grootste.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:21 schreef Elzies het volgende:
[..]
Volgens de peilingen weer een zetel winst.
Ze zijn dus in alle lagen geïntegreerd?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Sign of the times. Moslims hebben overal mee te maken.
Volgens mij is het ook in Engeland zeer uitzonderlijk dat ontbinding van een huwelijk wordt geweigerd. Dat islamitische vrouwen niet kunnen scheiden lijkt me dan ook meer een kwestie van niet naar de rechter gaan, niet dat de rechter ontbinding blokkeert.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je als rechter een huwelijk niet ontbinden wil, dwing je mensen getrouwd te blijven
Ja en? Dit ging niet om een islamitisch stel.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je als rechter een huwelijk niet ontbinden wil, dwing je mensen getrouwd te blijven
Ik heb een fulltime job baan van 36 uur per week. (weliswaar met onregelmatige uren-dus ook veel avond- en weekend diensten)quote:
Nu je het zegt. Met zijn virtuele zakenkabinet.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Baudet is al de virtuele premier dus dat komt goed uit.
Nee joh, ik ben werkloos en zit in de bijstand.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik heb een fulltime job baan van 36 uur per week. (weliswaar met onregelmatige uren-dus ook veel avond- en weekend diensten)
Dat kan ik aan jouw postgedrag niet opmerken. Of post je vanuit een instelling?
Die conclusie trok ik al.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben werkloos en zit in de bijstand.
waarom?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik vind die Baudet overigens oneindig veel enger dan figuren zoals Wilders en Fortuyn.
Niet de hele dag vanuit een kroeg zitten "werken". Dat is toch geen leven?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik heb een fulltime job baan van 36 uur per week. (weliswaar met onregelmatige uren-dus ook veel avond- en weekend diensten)
Omdat Baudet daadwerkelijk een stel hersens heeft. Dat had Fortuyn natuurlijk ook, maar dat was ergens nog wel een sympathieke vent. Baudet is dat niet.quote:
Was het maar waar dat ik een hele dag vanuit een kroeg kon werken.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niet de hele dag vanuit een kroeg zitten "werken". Dat is toch geen leven?
Productiewerk via een uitzendbureau, zo te lezen.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
Intelligente mensen met een verhaal zijn idd veel gevaarlijker dan de minder intelligente schreeuwers met een vergelijkbaar verhaal.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat Baudet daadwerkelijk een stel hersens heeft. Dat had Fortuyn natuurlijk ook, maar dat was ergens nog wel een sympathieke vent. Baudet is dat niet.
Sinds wanneer moet een politicus sympathiek zijn? Gaat toch om de onderliggende boodschap?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat Baudet daadwerkelijk een stel hersens heeft. Dat had Fortuyn natuurlijk ook, maar dat was ergens nog wel een sympathieke vent. Baudet is dat niet.
Mwah, kijk naar Trump. Die heeft puur gewonnen op uiterlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:29 schreef Elzies het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet een politicus sympathiek zijn? Gaat toch om de onderliggende boodschap?
Sinds het allereerste tv-debat tussen Kennedy en Nixon ongeveer.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:29 schreef Elzies het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet een politicus sympathiek zijn?
En intelligent politicus, je moet er niet aan denken. Vind je de standpunten van Baudet werkelijk erg?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Invoering van bindende referenda en volksinitiatieven, gekozen burgemeesters en een gekozen minister-president.
Regering van een zakenkabinet, topambtenaren moeten bij aantreden van een nieuw kabinet opnieuw solliciteren naar hun functie.
Sanering van de Nederlandse Publieke Omroep.
Geen nieuwe bevoegdheden overdragen aan Brussel, maar juist bevoegdheden terug naar de nationale staten.
Opnieuw instellen van grenscontroles en geen toelating meer van enorme aantallen immigranten.
Duurzaamheid, groen en innovatie door middel van belastingprikkels voor nieuwe energie, voor share-economy, voor biologische landbouw.
Investeren in een goed en weerbaar beroepsleger en forse uitbreiding van het Korps Nationale Reserve. De bezuinigingen op defensie moeten worden teruggedraaid.
Een hoge belastingvrije voet voor iedereen, afschaffing van schenk- en erfbelasting en een radicale vereenvoudiging van het belastingstelsel.
Drastische verbetering van het basis- en middelbaar onderwijs. De focus moet liggen op de kwaliteit van het onderwijzend personeel, en kwaliteit wordt dan ook beter beloond.
Forse investeringen in de digitale infrastructuur, een drastische vermindering van de regulering en zorg voor het waarborgen van de privacy.
AAAAHquote:Op maandag 27 maart 2017 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En intelligent politicus, je moet er niet aan denken. Vind je de standpunten van Baudet werkelijk erg?
[..]
Tegen zo'n argument valt natuurlijk niet op te boksen.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:30 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Mwah, kijk naar Trump. Die heeft puur gewonnen op uiterlijk.
Nee, ik vind de persoon Baudet eng. Volgens mij ben ik daar heel duidelijk in geweest.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En intelligent politicus, je moet er niet aan denken. Vind je de standpunten van Baudet werkelijk erg?
[..]
Ben je weer aan het spiegelen?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Productiewerk via een uitzendbureau, zo te lezen.
Die oh zo sympathieke Kennedy bracht de wereld aan de rand van de nucleaire holocaust en escaleerde de oorlog in Vietnamquote:Op maandag 27 maart 2017 11:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sinds het allereerste tv-debat tussen Kennedy en Nixon ongeveer.
Ah, okayquote:Op maandag 27 maart 2017 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik vind de persoon Baudet eng. Volgens mij ben ik daar heel duidelijk in geweest.
Ze delen volgens eigen zeggen op de belangrijkste punten gewoon de visie van de PVV. Dus ja, dat is erg.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
Kom kom Elzies. Je hebt geen wezenlijke opleiding gevolgd en bent nauwelijks in staat om een foutloze zin te produceren. Ook ben je verbaasd over het feit dat users tijdens kantooruren kunnen posten.quote:
Wordt.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die oh zo sympathieke Kennedy bracht de wereld aan de rand van de nucleaire holocaust en escaleerde de oorlog in Vietnam
De schurk Nixon beëindigde de oorlog in Vietnam, opende China naar het westen en ontdooide de koude oorlog.
Nog steeds word Kennedy als held gezien en Nixon als schurk, imago is alles
Ja, maar de anti-EU retoriek wint steeds meer terrein.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik vind de persoon Baudet eng. Volgens mij ben ik daar heel duidelijk in geweest.
En zijn felle anti-EU boodschap en monoculturele ambities zijn niet bepaald mijn 'cup of tea'.
Ze bevestigen dat een deel van de Nederlanders het niet eens is met de koers waar de meerderheid van de partijen wel voor staat. Dat lijkt me geen verrassing.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:38 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ja, maar de anti-EU retoriek wint steeds meer terrein.
Het achterhaalde EU-idealisme van één Europese Superstaat is voor steeds meer Nederlanders niet meer hun 'cup of tea'.
De opkomst en successen van deze partijen en bewegingen bevestigen dit gelijk.
Hint: Het begint met Water en eindigt met gate....quote:Op maandag 27 maart 2017 11:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die oh zo sympathieke Kennedy bracht de wereld aan de rand van de nucleaire holocaust en escaleerde de oorlog in Vietnam
De schurk Nixon beëindigde de oorlog in Vietnam, opende China naar het westen en ontdooide de koude oorlog.
Nog steeds word Kennedy als held gezien en Nixon als schurk, imago is alles
Nu zul je het hebben.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hint: Het begint met Water en eindigt met gate....
Zoals ik zei, imago is allesquote:Op maandag 27 maart 2017 11:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hint: Het begint met Water en eindigt met gate....
Dat valt reuze mee. Greet heeft alweer niet gewonnen en hierboven alweer een voorbeeld uit het door het boosmensen zo geliefde Oost Europa waarin ze weer voor de EU kiezen.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:38 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het achterhaalde EU-idealisme van één Europese Superstaat is voor steeds meer Nederlanders niet meer hun 'cup of tea'.
De belangrijkste anti-EU partij, de PVV, heeft in drie maanden tijd bijna 20 virtuele zetels ingeleverd. VNL heeft de Tweede Kamer niet gehaald en FvD scoorde welgeteld 2 zetels.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:38 schreef Elzies het volgende:
[..]
DENK is ook anti-Europees.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De belangrijkste anti-EU partij, de PVV, heeft in drie maanden tijd bijna 20 virtuele zetels ingeleverd. VNL heeft de Tweede Kamer niet gehaald en FvD scoorde welgeteld 2 zetels.
22 zetels dus voor het felle anti-Europese geluid.
Houd hier nou alsjeblieft mee op, virtuele zetels zijn geen zetelsquote:Op maandag 27 maart 2017 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De belangrijkste anti-EU partij, de PVV, heeft in drie maanden tijd bijna 20 virtuele zetels ingeleverd.
Ach, goedkoop trolgedrag afkomstig van een jaloerse werkloze met een uitkering.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom kom Elzies. Je hebt geen wezenlijke opleiding gevolgd en bent nauwelijks in staat om een foutloze zin te produceren. Ook ben je verbaasd over het feit dat users tijdens kantooruren kunnen posten.
Het is voor iedereen wel duidelijk.
SP is kritisch, niet anti.quote:
En ze moeten geen peilingen meer houden in Rucphen, dat vertekent de boel kennelijk behoorlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Houd hier nou alsjeblieft mee op, virtuele zetels zijn geen zetelsJe kunt niet iets verliezen wat je niet hebt. Iedereen is blij dat de PVV niet op 40 is geëindigd maar we moeten ophouden met doen alsof dat hetzelfde is als het verliezen van kiezers.
De PVV heeft zes zetels gewonnen. Na GL die met tien zetels won is de PVV de tweede grote winnaar geworden. Tevens ook de tweede partij van Nederland.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Houd hier nou alsjeblieft mee op, virtuele zetels zijn geen zetelsJe kunt niet iets verliezen wat je niet hebt. Iedereen is blij dat de PVV niet op 40 is geëindigd maar we moeten ophouden met doen alsof dat hetzelfde is als het verliezen van kiezers.
Elzies heeft hier natuurlijk gewoon gelijk. Geen werk, geen inkomen. Het enige wat ik doe is 24/7 op dit forum hangen.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:42 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ach, goedkoop trolgedrag afkomstig van een jaloerse werkloze met een uitkering.![]()
Juist doordat ik een goede opleiding heb gevolgd heb ik in tegenstelling tot jezelf een baan.
Dus wees een beetje bescheiden met je afgunst. Het forum is het enige wat je nog een beetje aan zelfrespect oplevert. Althans, dat maak je jezelf wijs.
Tegen allesquote:Op maandag 27 maart 2017 11:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Unpossible! De SP is altijd tegen en anti!
Tautologie gespot.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:45 schreef Elzies het volgende:
[..]
Tevens ook de tweede partij van Nederland.
Ik vind zo'n peilingverbod een steeds aantrekkelijker idee. Idioot van een Maurice de Hond die bij DWDD mag doen alsof hij veranderingen per dag kan peilen en welke precieze gebeurtenissen die veroorzaakt hebben en mensen trappen er nog in ook. De PVV groeit vier zetels maar eigenlijk is het virtuele aantal belangrijker. En nu een week na de verkiezingen doen er alweer mensen alsof het virtuele aantal zetels van FvD meer zegt dan de uitslag die net is vastgesteld.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ze moeten geen peilingen meer houden in Rucphen, dat vertekent de boel kennelijk behoorlijk.
En Rutte heeft in z'n eentje meer stemmen dan de complete PVV..... het is wat.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:45 schreef Elzies het volgende:
[..]
De PVV heeft zes zetels gewonnen. Na GL die met tien zetels won is de PVV de tweede grote winnaar geworden. Tevens ook de tweede partij van Nederland.
Niet te handhaven, derhalve een slecht idee.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind zo'n peilingverbod een steeds aantrekkelijker idee.
Dat is wel waar. Die man prikt dwars door je heen. Pijnlijk dit.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Elzies heeft hier natuurlijk gewoon gelijk. Geen werk, geen inkomen. Het enige wat ik doe is 24/7 op dit forum hangen.
Toegegeven, dat is ook wel logisch. Wilders heeft in zijn eentje ook meer stemmen dan heel GroenLinks vermoed ik.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Rutte heeft in z'n eentje meer stemmen dan de complete PVV..... het is wat.
Sowieso, Maurice de Hondquote:Op maandag 27 maart 2017 11:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind zo'n peilingverbod een steeds aantrekkelijker idee. Idioot van een Maurice de Hond die bij DWDD mag doen alsof hij veranderingen per dag kan peilen en welke precieze gebeurtenissen die veroorzaakt hebben en mensen trappen er nog in ook. De PVV groeit vier zetels maar eigenlijk is het virtuele aantal belangrijker. En nu een week na de verkiezingen doen er alweer mensen alsof het virtuele aantal zetels van FvD meer zegt dan de uitslag die net is vastgesteld.
Klopt, praktisch onhandig. Theoretisch top.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet te handhaven, derhalve een slecht idee.
Valt simpel te verifiëren. Je verplichte uurtjes aan bijstand-vrijwilligerswerk uitgezonderd.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Elzies heeft hier natuurlijk gewoon gelijk. Geen werk, geen inkomen. Het enige wat ik doe is 24/7 op dit forum hangen.
Ze beinvloeden de stemming.quote:
Dat was scherts. Ik wil ze niet verbieden, ik wil alleen dat mensen leren dat een peiling geen politieke realiteit is en geen hol zegt over de daadwerkelijke verhoudingen in de politiek.quote:
Is het ook wel, maar dat eeuwige gejank van PVV'ers dat ze genegeerd worden.... er is dus zelfs gewoon een politicus die meer stemmen heeft gekregen dat hun hele partij.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toegegeven, dat is ook wel logisch. Wilders heeft in zijn eentje ook meer stemmen dan heel GroenLinks vermoed ik.>90% is altijd op de lijsttrekker.
Dat is ook wat te sterk uitgedrukt. In de peilingen stond PvdA op groot verlies en dat bleek bij de stembus ook te kloppen. Ook politici kijken naar peilingen om te zien hoe de vlag er bij hangt.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:49 schreef Tchock het volgende:
Dat was scherts. Ik wil ze niet verbieden, ik wil alleen dat mensen leren dat een peiling geen politieke realiteit is en geen hol zegt over de daadwerkelijke verhoudingen in de politiek.
Nu weet ik hoe Donald Trump zich voelt.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:47 schreef Elzies het volgende:
[..]
Valt simpel te verifiëren. Je verplichte uurtjes aan bijstand-vrijwilligerswerk uitgezonderd.
Dat mag ook. Jouw boterham met pindakaas wordt immers ook vanuit mijn belastingcenten bekostigd.![]()
Met het verschil dat jij wel een boterham met pindakaas bij mij mag komen halen als de nood aan de man isquote:Op maandag 27 maart 2017 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nu weet ik hoe Donald Trump zich voelt.
Denk dat vooral TV koppen en politici daar debet aan zijn, het gezwets van mensen op de treurbuis die zichzelf als oh zo belangrijk zienquote:Op maandag 27 maart 2017 11:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was scherts. Ik wil ze niet verbieden, ik wil alleen dat mensen leren dat een peiling geen politieke realiteit is en geen hol zegt over de daadwerkelijke verhoudingen in de politiek.
Peilingen zouden twee weken voorafgaand aan de verkiezingen moeten worden verboden.quote:
Ja, wat moeten ze dan? De nummer 12 op de lijst naar een debat sturen?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk dat vooral TV koppen en politici daar debet aan zijn, het gezwets van mensen op de treurbuis die zichzelf als oh zo belangrijk zien
Als dat je argument is kunnen ze beter debatten verbieden.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:53 schreef Elzies het volgende:
[..]
Peilingen zouden twee weken voorafgaand aan de verkiezingen moeten worden verboden.
Het lokt het een game-change uit die niet altijd conform de waarheid hoeft te zijn.
Denk aan het debat tussen Rutte en Roemer waarbij Rutte glashard loog over het niet willen verhogen van de eigen bijdrage en Roemer in dat debat uit zijn balans haalde. De media slachtte met behulp van de peilingen de positie van Roemer die er toen goed voorstond. Het maakte de weg vrij voor Samson.
Lomp en bot, aan wie doet Donald me toch denken...quote:Op maandag 27 maart 2017 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nu weet ik hoe Donald Trump zich voelt.
En het verstrekken van informatie of opinie over de verkiezingen op internet of in de media.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als dat je argument is kunnen ze beter debatten verbieden.
Je zelfinzicht gaat erop vooruit, Piet.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lomp en bot, aan wie doet Donald me toch denken...
Zoals ze tijdens het RTL debat werden gegeven inderdaad. Wat een blamage.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als dat je argument is kunnen ze beter debatten verbieden.
Allemaal projectie. Ik kom hier bijna nooit meer omdat ik te druk ben met andere zaken. En ook omdat het hier vol zit met enorme sneue figuren die hun zelfwaarde halen uit het belachelijk maken van andere users op een forum.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij heeft niet zoveel anders in zijn leven, hè.
Het publiceren van peilingen is in Frankrijk, Portugal, Spanje en Hongarije 1 tot 2 weken voor de verkiezingen verboden, om de verkiezing niet te beinvloeden. Zo gek is het nietquote:Op maandag 27 maart 2017 11:53 schreef Elzies het volgende:
[..]
Peilingen zouden twee weken voorafgaand aan de verkiezingen moeten worden verboden.
Alleen jammer dat bepaalde users ons dat pleziertje ontnemen door zichzelf continu al onsterfelijk belachelijk te maken.quote:
Wat een jammergeklaag. Als je het pleziertje niet leuk vind dan blijf je toch gewoon lekker weg?quote:Op maandag 27 maart 2017 12:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alleen jammer dat bepaalde users ons dat pleziertje ontnemen door zichzelf continu al onsterfelijk belachelijk te maken.
Die kan in elke OP!quote:
Klopt, want een peiling is een momentopname van een klein deel van de kiezers en geen echte voorspelling zoals een weerbericht. Maar waar ik me vooral aan stoor is dat als de PVV in december op 40 zetels staat en in februari op 30, mensen doen alsof de steun voor de PVV enorm is afgenomen. Peiling geven een algemene trend weer hoogstens maar geen actuele stand van zaken, maar soms wordt er gedaan alsof een verlies in de peilingen belangrijker is dan échte zetelwinst of andersom.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is ook wat te sterk uitgedrukt. In de peilingen stond PvdA op groot verlies en dat bleek bij de stembus ook te kloppen. Ook politici kijken naar peilingen om te zien hoe de vlag er bij hangt.
Snap niet zo goed hoe dit een reactie is op mijn post waarbij ik het heb over het peilingengelul op de treurbuisquote:Op maandag 27 maart 2017 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, wat moeten ze dan? De nummer 12 op de lijst naar een debat sturen?
Ik weet niet wat ik erger vind, CU, GL of SP in het kabinet.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:08 schreef Webschip het volgende:
Zet nu ineens Roemer de deur op kier voor de VVD?
Die werd toch uitgesloten voor de verkiezingen?
Ben je pro-EU?quote:Op maandag 27 maart 2017 12:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind, GL of SP in het kabinet.
Ik weet het ook niet. Ik sluit niet uit dat er nieuwe verkiezingen komen.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind, GL of SP in het kabinet.
Er zijn meer zaken dan alleen de EUquote:Op maandag 27 maart 2017 12:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je pro-EU?
Ja -> SP is erger
Nee -> GL is erger
Je meent 't.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er zijn meer zaken dan alleen de EU
Mogge.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Krijg je met al die onzekere kutpubers.
Zijn mensen nu echt zo dom datzelfde terugkerende patroon niet te herkennen?quote:Op maandag 27 maart 2017 12:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, want een peiling is een momentopname van een klein deel van de kiezers en geen echte voorspelling zoals een weerbericht. Maar waar ik me vooral aan stoor is dat als de PVV in december op 40 zetels staat en in februari op 30, mensen doen alsof de steun voor de PVV enorm is afgenomen. Peiling geven een algemene trend weer hoogstens maar geen actuele stand van zaken.
Dat politici er naar kijken zal vast een wisselwerking zijn met de media die er constant naar vragen.
Oprecht waar trouwens.quote:
Yup, daaromquote:
Als het gaat om virtuele zetels die ze verloren hebben, ze virtueel van 35 naar 25 gezakt zijn, dan mogen ze IRL wel van 14 naar 20 gestegen zijn, maar dat is nog steeds niet de enorme winst die in eerste instantie voorgespiegeld werd.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:13 schreef Elzies het volgende:
[..]
Zijn mensen nu echt zo dom datzelfde terugkerende patroon niet te herkennen?
Dat de media bij iedere verkiezing bewust dezelfde partij heel groot maakt (niet conform de waarheid) en dan vlak voor de verkiezingsdag diezelfde partij op miraculeuze wijze te laten zakken in de peilingen zodat het lijkt alsof die partij ineens veel 'zetels' heeft verloren? Terwijl de praktijk gewoon zes zetels winst laat zien?
Het is inderdaad een complot van de media, het partijkartel en alle peilbureaus om de SP zwart te maken. Of had je het over een andere partij?quote:Op maandag 27 maart 2017 12:13 schreef Elzies het volgende:
[..]
Zijn mensen nu echt zo dom datzelfde terugkerende patroon niet te herkennen?
Dat de media bij iedere verkiezing bewust dezelfde partij heel groot maakt (niet conform de waarheid) en dan vlak voor de verkiezingsdag diezelfde partij op miraculeuze wijze te laten zakken in de peilingen zodat het lijkt alsof die partij ineens veel 'zetels' heeft verloren? Terwijl de praktijk gewoon zes zetels winst laat zien?
Dat is geen complot, dat is waan van de dagquote:Op maandag 27 maart 2017 12:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het is inderdaad een complot van de media, het partijkartel en alle peilbureaus om de SP zwart te maken. Of had je het over een andere partij?
Je gebruikt hier het juiste woord, voorspiegelen.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het gaat om virtuele zetels die ze verloren hebben, ze virtueel van 35 naar 25 gezakt zijn, dan mogen ze IRL wel van 14 naar 20 gestegen zijn, maar dat is nog steeds niet de enorme winst die in eerste instantie voorgespiegeld werd.
Maar ik begrijp dat je eigenlijke klacht nu is dat de virtuele zetels die de PVV eerst had gewoon een verzinsel van de media waren.
Nou, en dan komen we op het punt dat Wilders en de PVV maar wat graag deden alsof het klopte, alsof ze wel even de grootste zouden worden.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:20 schreef Elzies het volgende:
[..]
Je gebruikt hier het juiste woord, voorspiegelen.
Het is inderdaad een door de media opgezette uitkomst die nooit conform de waarheid is. Zeker als je dit patroon telkens opnieuw ziet terugkomen.
Natuurlijk. Dat deed Jesse Klaver die zichzelf al als de nieuwe Nederlandse premier uitriep toch ook?quote:Op maandag 27 maart 2017 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, en dan komen we op het punt dat Wilders en de PVV maar wat graag deden alsof het klopte, alsof ze wel even de grootste zouden worden.
En je mag toch hopen dat Wilders een wat beter inzicht heeft in de genoemde zeteltallen, ook als deze virtueel zijn.
Precies, maar die "enorme winst" is fictief, en de zes extra zetels zijn echt. Wat is dan belangrijker?quote:Op maandag 27 maart 2017 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het gaat om virtuele zetels die ze verloren hebben, ze virtueel van 35 naar 25 gezakt zijn, dan mogen ze IRL wel van 14 naar 20 gestegen zijn, maar dat is nog steeds niet de enorme winst die in eerste instantie voorgespiegeld werd.
Maar ik begrijp dat je eigenlijke klacht nu is dat de virtuele zetels die de PVV eerst had gewoon een verzinsel van de media waren.
Ja, en wat is je probleem nu precies?quote:Op maandag 27 maart 2017 12:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat deed Jesse Klaver die zichzelf al als de nieuwe Nederlandse premier uitriep toch ook?
Geen enkele partij onttrekt zich aan het peilingcircus. Behalve misschien de SGP maar die staan toch altijd op 2.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat deed Jesse Klaver die zichzelf al als de nieuwe Nederlandse premier uitriep toch ook?
Het is net de huizenmarkt, je weet pas of je winst hebt (en hoeveel) als je het verkoopt, voor die tijd is alles fictief (behalve voor het EWFquote:Op maandag 27 maart 2017 12:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies, maar die "enorme winst" is fictief, en de zes extra zetels zijn echt. Wat is dan belangrijker?
Die hebben dan ook een hele stabiele achterban, en geen last van zwevende kiezers (op die ene na dan).quote:Op maandag 27 maart 2017 12:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen enkele partij onttrekt zich aan het peilingcircus. Behalve misschien de SGP maar die staan toch altijd op 2.
Niet!quote:Op maandag 27 maart 2017 12:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er zijn meer zaken dan alleen de EU
3.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen enkele partij onttrekt zich aan het peilingcircus. Behalve misschien de SGP maar die staan toch altijd op 2.
Weinig met de standpunten van Gristelijk conservatieve partijen, maar de manier waarop ze politiek voeren verdient navolgingquote:Op maandag 27 maart 2017 12:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zes dagen per week zoals het hoort.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Weinig met de standpunten van Gristelijk conservatieve partijen, maar de manier waarop ze politiek voeren verdient navolging
Benoem ik ergens een probleem?quote:Op maandag 27 maart 2017 12:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en wat is je probleem nu precies?
Hoewel ik dat ook in principe een goed idee vind, is het nogal nutteloos. Het is op zo veel manieren te omzeilen en het beboeten van media voor het peilen van de stemming is ook nogal dubieus in mijn ogen.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:54 schreef Elzies het volgende:
[..]
Benoem ik ergens een probleem?
Ik geef gewoon een mening die vind dat het verstandig is vlak voor de verkiezingen een peilingstop te houden, zoals ook in andere landen gebeurd.
Ik vind het zeker het experiment waard.
Schrijf ik ergens over boetes opleggen? Natuurlijk kun je via het internet gewoon doorpeilen.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoewel ik dat ook in principe een goed idee vind, is het nogal nutteloos. Het is op zo veel manieren te omzeilen en het beboeten van media voor het peilen van de stemming is ook nogal dubieus in mijn ogen.
Dus #hoedan wou je zorgen dat er geen peilingen meer komen vlak voor een verkiezing?quote:Op maandag 27 maart 2017 13:06 schreef Elzies het volgende:
[..]
Schrijf ik ergens over boetes opleggen? Natuurlijk kun je via het internet gewoon doorpeilen.
Een verbod dat niet gehandhaafd wordt is symboolpolitiek en onzinnig. Als wel handhaven niet mogelijk of niet realistisch is, dan moet je iets niet verbieden in mijn ogen. Dat heeft verder weinig met vastklampen aan het oude te maken.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:06 schreef Elzies het volgende:
[..]
Schrijf ik ergens over boetes opleggen? Natuurlijk kun je via het internet gewoon doorpeilen.
Het is gewoon een idee wat je gezamenlijk eens moet kunnen uitproberen.
Waarom altijd maar blijven vastklampen aan het oude?
Altijd mooi, lijdende Ajacieden.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:14 schreef Tchock het volgende:
Mooie verwijzing deze foto.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder de noemer:quote:
Daarom gaan we ook allemaal Remlof uitlachen als Vitesse de KNVB beker niet wint volgende maand.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
Onder de noemer:
"Als wij zelf niet kunnen winnen, dan genieten we maar van het verlies van anderen"
Als je gezamenlijk tot dit besluit komt en daarachter staat is er wat mij betreft geen sprake van symboolpolitiek. Mijnsinziens ook vanuit de media de moeite waard om het eens uitproberen.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een verbod dat niet gehandhaafd wordt is symboolpolitiek en onzinnig. Als wel handhaven niet mogelijk of niet realistisch is, dan moet je iets niet verbieden in mijn ogen. Dat heeft verder weinig met vastklampen aan het oude te maken.
Dan lach ik wel als PEC weer teruggaat naar waar ze thuishoort, de eerste divisiequote:Op maandag 27 maart 2017 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom gaan we ook allemaal Remlof uitlachen als Vitesse de KNVB beker niet wint volgende maand.
Nogmaals, je hoeft mij niet te overtuigen want ik ben het in beginsel met je eens. Maar je moet niet iets uitvaardigen wat toch niet gehandhaafd kan worden. Tenzij jij een manier kunt vinden om alle media gezamenlijk zich hier vrijwillig aan te laten houden heb ik het dus liever niet.quote:
Vitesse speelt ook nog geen dertig jaar in de Eredivisie. Onze opmars is net begonnen.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan lach ik wel als PEC weer teruggaat naar waar ze thuishoort, de eerste divisie
Je veranderd bij voorbaat niets als je al van tevoren blijft roepen dat het niet zal gaan werken.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nogmaals, je hoeft mij niet te overtuigen want ik ben het in beginsel met je eens. Maar je moet niet iets uitvaardigen wat toch niet gehandhaafd kan worden. Tenzij jij een manier kunt vinden om alle media gezamenlijk zich hier vrijwillig aan te laten houden heb ik het dus liever niet.
Als je dat bij álles doet, inderdaad. Maar het is nogal een drogreden om te doen alsof je tegen geen enkele nieuwe regeling mag zijn, zelfs als die evident niet gaat werken.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:32 schreef Elzies het volgende:
[..]
Je veranderd bij voorbaat niets als je al van tevoren blijft roepen dat het niet zal gaan werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VeranderTquote:Op maandag 27 maart 2017 13:32 schreef Elzies het volgende:
[..]
Je veranderd bij voorbaat niets als je al van tevoren blijft roepen dat het niet zal gaan werken.
quote:Op maandag 27 maart 2017 13:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je dat bij álles doet, inderdaad. Maar het is nogal een drogreden om te doen alsof je tegen geen enkele nieuwe regeling mag zijn, zelfs als die evident niet gaat werken.Spelling is een andere discussie. Ik post heel snel en heel vaak bij veel verschillende reacties achter elkaar en dan maak ik spelfouten. So what? Is toch volkomen irrelevant voor de inhoud van de discussie? Ik krijg vaak zes of zeven reacties tegelijkertijd als ik bij twee verschillende onderwerpen één reactie post, dus het goed nalezen kan daarbij inschieten. Ik doe daar niet zo moeilijk over. Ik post een reactie, geen vlog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je van tevoren al vind dat iets niet gaat werken dan gaat het niet werken. Zo werkt het.
Of niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:43 schreef Elzies het volgende:
[..]
Als je van tevoren al vind dat iets niet gaat werken dan gaat het niet werken. Zo werkt het.
Vindt.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:43 schreef Elzies het volgende:
[..]
Spelling is een andere discussie. Ik post heel snel en heel vaak bij veel verschillende reacties achter elkaar en dan maak ik spelfouten. So what? Is toch volkomen irrelevant voor de inhoud van de discussie? Ik krijg vaak zes of zeven reacties tegelijkertijd als ik bij twee verschillende onderwerpen één reactie post, dus het goed nalezen kan daarbij inschieten. Ik doe daar niet zo moeilijk over. Ik post een reactie, geen vlog.
Ja, dat heet nadenken en onderzoek doen. Iets dat mensen wel vaker doen voordat ze met hun plannen op de proppen komen.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:43 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nee, Alexander had het er nog boven gekrabbeld weet je nog.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:49 schreef remlof het volgende:
GroenLinks-leider Klaver is de enige die de aanhef 'Beste Edith' gebruikt.
Ja, als persoonlijke noot waarschijnlijkquote:Op maandag 27 maart 2017 13:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, Alexander had het er nog boven gekrabbeld weet je nog.
Nogmaals, ik weet drommels goed dat bij de ik-vorm er geen sprake is van een t en bij de jij en je vorm er een t aan vast wordt gezet. Maar nogmaals, de snelheid van posten.quote:
Ook lekker geregeld dit.quote:Volgens de rechtbank was het niet bekend dat de advocaten van de verdachten een onderzoek hadden laten instellen naar de doodsoorzaak van Henriquez. "Indien dat wel bekend was geweest, had de rechtbank geen inhoudelijke behandeling gepland voordat al het onderzoek was afgerond."
Zou er dan geen verband zijn aan te tonen tussen een hartaanval en het feit dat er vier agenten op hem lagen en er een nekklem werd toegepast?quote:Op maandag 27 maart 2017 13:55 schreef Pokkelmans het volgende:
Die zaak van Henriquez wordt voorlopig niet verder inhoudelijk behandeld omdat er nu een nieuw rapport is waaruit blijkt dat de doodsoorzaak waarschijnlijk een hartstilstand is geweest en niet de door de politie toegepaste nekklem.
Verdedigingstactiek lijkt me. Als er uit komt dat hij helemaal niet aan een nekklem is overleden wil je dat eerst intern weten en hoeft dat niet per se direct in de rechtszaak bekend te worden.quote:
Toch apart dat de meesten hier daar geen last van hebben.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:52 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nogmaals, ik weet drommels goed dat bij de ik-vorm er geen sprake is van een t en bij de jij en je vorm er een t aan vast wordt gezet. Maar nogmaals, de snelheid van posten.
Vast wel, maar je plaatst er weer een causale schakel tussen, waarvoor de bewijslast dan weer lekker bij het OM komt te liggen.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou er dan geen verband zijn aan te tonen tussen een hartaanval en het feit dat er vier agenten op hem lagen en er een nekklem werd toegepast?
Nooit geweten dat er een maximale hoeveelheid tijd was om je bericht te typen. Misschien dan voortaan toch maar met Kladblok gaan werken.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:52 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nogmaals, ik weet drommels goed dat bij de ik-vorm er geen sprake is van een t en bij de jij en je vorm er een t aan vast wordt gezet. Maar nogmaals, de snelheid van posten.
Ik krijg nu eenmaal wat meer reacties als ik hier post. Die snelheid gaat onverminderd door. Zelfs nu ik deze reactie post poppen er weer andere reacties van een ander onderwerp.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch apart dat de meesten hier daar geen last van hebben.
Ik las het als een parodie op al die onzinnige quizjes die dingen aantonen die je ook vrij makkelijk bij jezelf kunt nagaan. Moest er wel om lachen in elk geval.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had deze gelezen, maar de humor ontging me eerlijk gezegd volkomen.
Had 'ie maar niet moeten verzetten.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:58 schreef Perrin het volgende:
Puur toeval dat hij net een hartstilstand kreeg toen ie verwurgd werd door vier agenten: plausibel.
Do you know what boats are?quote:Op maandag 27 maart 2017 14:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik las het als een parodie op al die onzinnige quizjes die dingen aantonen die je ook vrij makkelijk bij jezelf kunt nagaan. Moest er wel om lachen in elk geval.
Deze beter dan?
https://speld.nl/2017/03/(...)scoach-oranje-wordt/
Dan moet je gewoon die gare quote-alerts uitzettenquote:Op maandag 27 maart 2017 14:02 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik krijg nu eenmaal wat meer reacties als ik hier post. Die snelheid gaat onverminderd door. Zelfs nu ik deze reactie post poppen er weer andere reacties van een ander onderwerp.
Mee eens.. Alleen is het probleem dat hij nu helemaal nooit meer kan janken.. Beetje drastisch.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:03 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Had 'ie maar niet moeten verzetten.
Kneuzen altijd, lekker matten met de politie en dan janken als ze er schrammen aan overhouden.
Een Kladblokforum?quote:Op maandag 27 maart 2017 14:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nooit geweten dat er een maximale hoeveelheid tijd was om je bericht te typen. Misschien dan voortaan toch maar met Kladblok gaan werken.
Daarom ook taseren en niet wurgen. Bij de taser zullen enkel hartpatiënten een nog steeds kleine kans hebben op overlijden. Prima risicoprofielquote:Op maandag 27 maart 2017 14:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mee eens.. Alleen is het probleem dat hij nu helemaal nooit meer kan janken.. Beetje drastisch.
Wel effectief.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mee eens.. Alleen is het probleem dat hij nu helemaal nooit meer kan janken.. Beetje drastisch.
Gewoon een gekleurde man die op de grond valt. Ergens in Afrika/Atlanta.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heeft iemand wat context over? Want ik heb te weinig.
Waarschijnlijk verdiend. Hij draaide zich ook wel dreigend om.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:11 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Gewoon een gekleurde man die op de grond valt. Ergens in Afrika/Atlanta.
Haha, dat is die beroemde mall cop. Heb ik eens een compilatie van gepost.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heeft iemand wat context over? Want ik heb te weinig.
In Amerika weet je dat nooit zeker. Soms lijkt het echte leven gespeeld. Overdrijven is de essentie van Amerikaan zijn.quote:
Klopt. Maar dit ziet er nogal echt uit.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:13 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
In Amerika weet je dat nooit zeker. Soms lijkt het echte leven gespeeld.
Hier word je toch moe van.quote:Hierna wordt art. 13, lid 11, onderdeel b, Wet VPB 1969 nader toegelicht. Achtereenvolgens komen aan de orde: het begrip 'vrije beleggingen', het begrip 'laagbelast', de woorden 'voor minder dan de helft', het woord 'doorgaans', de woorden 'onmiddellijk' en 'middellijk', de rotte-appelbenadering en enkele andere onderwerpen.
Juristen moeten inderdaad klappen krijgen.quote:
Gewoon een echte studie gaan doen. Tandheelkunde ofzo.quote:
En de politieke realiteit daar is nog absurder dan fictie.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:13 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
In Amerika weet je dat nooit zeker. Soms lijkt het echte leven gespeeld.
Pokkel heeft natuurlijk een volledige bibliotheek met filmpjes van Afro-Amerikanen die neer worden geknald.quote:
Online toegang via Stormfront waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Pokkel heeft natuurlijk een volledige bibliotheken met filmpjes van Afro-Amerikanen die neer worden geknald.
Maar geen diploma.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Pokkel heeft natuurlijk een volledige bibliotheken met filmpjes van Afro-Amerikanen die neer worden geknald.
quote:Op maandag 27 maart 2017 14:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Pokkel heeft natuurlijk een volledige bibliotheek met filmpjes van Afro-Amerikanen die neer worden geknald.
Fixed.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:18 schreef Pokkelmans het volgende:
Dit is mijn favoriet. Toont precies aan wat er allemaal mankeert aan de moderne mens Afro-Amerikaanse tienermoeder. Lekker met de kinderen erbij ruzie gaan zoeken met de mallcop.
Nu ja, in Somalië kom je ook niet ver als G4S-pipo met een fluitje en kladblok.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je in Nederland mee bij een arrestatieteam kunnen. In de VS ben je dan beveiliger van een winkelcentrum.
Genieten.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:17 schreef Reya het volgende:
Toch weer één van mijn betere Godwins, al zeg ik het zelf.
Toch een verband met de lokale fauna?quote:Op maandag 27 maart 2017 14:22 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nu ja, in Somalië kom je ook niet ver als G4S-pipo met een fluitje en kladblok.
Wat zullen die kinderen bang zijn geweest met moeder gillend op de grond.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:18 schreef Pokkelmans het volgende:
Dit is mijn favoriet. Toont precies aan wat er allemaal mankeert aan de moderne mens. Lekker met de kinderen erbij ruzie gaan zoeken met de mallcop.
Nadat ze eerst hebben gezien hoe hun voorbeeld vuilgebekt en agressief tekeer gaat tegen een beveiliger krijgen ze er als bonus nog een trauma bij.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat zullen die kinderen bang zijn geweest met moeder gillend op de grond.
Oh ja, natuurlijk, ik bedoelde het niet als verdediging van die vrouw. Integendeel, zij zoekt het zelf op en laat zich niets aan de kinderen gelegen liggen.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nadat ze eerst hebben gezien hoe hun voorbeeld vuilgebekt en agressief tekeer gaat tegen een beveiliger krijgen ze er als bonus nog een trauma bij.
Nein.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Bestaat er ook zoiets als een Verfassungsschutzstaffel?
Was de VS ook niet dat land waar de pliesie het nodig vindt om in MRAP's rond te rijden en er uit te zien als soldatenboys?quote:Op maandag 27 maart 2017 14:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je in Nederland mee bij een arrestatieteam kunnen. In de VS ben je dan beveiliger van een winkelcentrum.
Perrin moet de pret weer komen verpesten.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
http://www.snopes.com/road-runner-tunnel-crash-rumor/
Yes. Waar kleine dorpjes om budgetredenen halve tanks aanschaffen.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Was de VS ook niet dat land waar de pliesie het nodig vindt om in MRAP's rond te rijden en er uit te zien als soldatenboys?
quote:Op maandag 27 maart 2017 14:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Was de VS ook niet dat land waar de pliesie het nodig vindt om in MRAP's rond te rijden en er uit te zien als soldatenboys?
Goede foto, wel.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Kunt u even blazen?"
Nou, als je daar nog geen veilig gevoel van krijgt...quote:Op maandag 27 maart 2017 14:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Kunt u even blazen?"
Blanke mensen die patrouilleren tussen de negers?quote:
Typisch dat jij daar weer meteen aan denkt. Ik dacht aan resolutie, filter, sluitertijd etc.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Blanke mensen die patrouilleren tussen de negers?
Ik zag juist weer een Nederlandse vlag op de achtergrond.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Typisch dat jij daar weer meteen aan denkt. Ik dacht aan resolutie, filter, sluitertijd etc.
Komt omdat je een kast-PVV-er bent.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zag juist weer een Nederlandse vlag op de achtergrond.
Lulquote:Op maandag 27 maart 2017 14:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
http://www.snopes.com/road-runner-tunnel-crash-rumor/
Werd inderdaad weer helemaal nostalgisch bij het zien van gescheiden witte- en zwarte mensen.quote:
New Orleans zeker?quote:Op maandag 27 maart 2017 14:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Kunt u even blazen?"
U bent goed op dreef vandaag, mag ik wel zeggen.quote:
quote:Op maandag 27 maart 2017 14:59 schreef xpompompomx het volgende:
Is dit geen leuk topic voor onze Pokkol?
F&L / bevolkingsgroei Afrika inperken door onconventionele maatregelen
quote:Dit zou je in mijn optiek kunnen beperken door bijvoorbeeld vrouwen financieel tegemoet te komen door ze de optie te geven onvruchtbaar te maken.
Wat een topic.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:59 schreef xpompompomx het volgende:
Is dit geen leuk topic voor onze Pokkol?
F&L / bevolkingsgroei Afrika inperken door onconventionele maatregelen
Als ze geen geld hebben motten ze niet fokken als konijnen!!11quote:Op maandag 27 maart 2017 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een topic.
Daarnaast ook onnodig. Het geboortecijfer keldert zodra een land welvarender wordt.
Waarom zo weinig geslapen?quote:Op maandag 27 maart 2017 15:07 schreef KetchupFTW het volgende:
Vannacht 1 uur geslapen, opgestaan om 5 uur 's ochtends, college tot 21:30.
Da's dom.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:07 schreef KetchupFTW het volgende:
Vannacht 1 uur geslapen, opgestaan om 5 uur 's ochtends, college tot 21:30.
Dat is zelfs zo op wijkniveau.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een topic.
Daarnaast ook onnodig. Het geboortecijfer keldert zodra een land welvarender wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |