Ik heb een fulltime job baan van 36 uur per week. (weliswaar met onregelmatige uren-dus ook veel avond- en weekend diensten)quote:
Nu je het zegt. Met zijn virtuele zakenkabinet.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Baudet is al de virtuele premier dus dat komt goed uit.
Nee joh, ik ben werkloos en zit in de bijstand.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik heb een fulltime job baan van 36 uur per week. (weliswaar met onregelmatige uren-dus ook veel avond- en weekend diensten)
Dat kan ik aan jouw postgedrag niet opmerken. Of post je vanuit een instelling?
Die conclusie trok ik al.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben werkloos en zit in de bijstand.
waarom?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik vind die Baudet overigens oneindig veel enger dan figuren zoals Wilders en Fortuyn.
Niet de hele dag vanuit een kroeg zitten "werken". Dat is toch geen leven?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik heb een fulltime job baan van 36 uur per week. (weliswaar met onregelmatige uren-dus ook veel avond- en weekend diensten)
Omdat Baudet daadwerkelijk een stel hersens heeft. Dat had Fortuyn natuurlijk ook, maar dat was ergens nog wel een sympathieke vent. Baudet is dat niet.quote:
Was het maar waar dat ik een hele dag vanuit een kroeg kon werken.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niet de hele dag vanuit een kroeg zitten "werken". Dat is toch geen leven?
Productiewerk via een uitzendbureau, zo te lezen.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
Intelligente mensen met een verhaal zijn idd veel gevaarlijker dan de minder intelligente schreeuwers met een vergelijkbaar verhaal.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat Baudet daadwerkelijk een stel hersens heeft. Dat had Fortuyn natuurlijk ook, maar dat was ergens nog wel een sympathieke vent. Baudet is dat niet.
Sinds wanneer moet een politicus sympathiek zijn? Gaat toch om de onderliggende boodschap?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat Baudet daadwerkelijk een stel hersens heeft. Dat had Fortuyn natuurlijk ook, maar dat was ergens nog wel een sympathieke vent. Baudet is dat niet.
Mwah, kijk naar Trump. Die heeft puur gewonnen op uiterlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:29 schreef Elzies het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet een politicus sympathiek zijn? Gaat toch om de onderliggende boodschap?
Sinds het allereerste tv-debat tussen Kennedy en Nixon ongeveer.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:29 schreef Elzies het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet een politicus sympathiek zijn?
En intelligent politicus, je moet er niet aan denken. Vind je de standpunten van Baudet werkelijk erg?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Invoering van bindende referenda en volksinitiatieven, gekozen burgemeesters en een gekozen minister-president.
Regering van een zakenkabinet, topambtenaren moeten bij aantreden van een nieuw kabinet opnieuw solliciteren naar hun functie.
Sanering van de Nederlandse Publieke Omroep.
Geen nieuwe bevoegdheden overdragen aan Brussel, maar juist bevoegdheden terug naar de nationale staten.
Opnieuw instellen van grenscontroles en geen toelating meer van enorme aantallen immigranten.
Duurzaamheid, groen en innovatie door middel van belastingprikkels voor nieuwe energie, voor share-economy, voor biologische landbouw.
Investeren in een goed en weerbaar beroepsleger en forse uitbreiding van het Korps Nationale Reserve. De bezuinigingen op defensie moeten worden teruggedraaid.
Een hoge belastingvrije voet voor iedereen, afschaffing van schenk- en erfbelasting en een radicale vereenvoudiging van het belastingstelsel.
Drastische verbetering van het basis- en middelbaar onderwijs. De focus moet liggen op de kwaliteit van het onderwijzend personeel, en kwaliteit wordt dan ook beter beloond.
Forse investeringen in de digitale infrastructuur, een drastische vermindering van de regulering en zorg voor het waarborgen van de privacy.
AAAAHquote:Op maandag 27 maart 2017 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En intelligent politicus, je moet er niet aan denken. Vind je de standpunten van Baudet werkelijk erg?
[..]
Tegen zo'n argument valt natuurlijk niet op te boksen.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:30 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Mwah, kijk naar Trump. Die heeft puur gewonnen op uiterlijk.
Nee, ik vind de persoon Baudet eng. Volgens mij ben ik daar heel duidelijk in geweest.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En intelligent politicus, je moet er niet aan denken. Vind je de standpunten van Baudet werkelijk erg?
[..]
Ben je weer aan het spiegelen?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Productiewerk via een uitzendbureau, zo te lezen.
Die oh zo sympathieke Kennedy bracht de wereld aan de rand van de nucleaire holocaust en escaleerde de oorlog in Vietnamquote:Op maandag 27 maart 2017 11:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sinds het allereerste tv-debat tussen Kennedy en Nixon ongeveer.
Ah, okayquote:Op maandag 27 maart 2017 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik vind de persoon Baudet eng. Volgens mij ben ik daar heel duidelijk in geweest.
Ze delen volgens eigen zeggen op de belangrijkste punten gewoon de visie van de PVV. Dus ja, dat is erg.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |