Een voor mij onbekend fenomeen dit.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Altijd leuk, van die godse mongolen die zo'n forum veel te serieus nemen.
Monolith heeft waarschijnlijk ook collega's die op Casual Friday dan heel trots zo op kantoor verschijnen:quote:Op maandag 27 maart 2017 10:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Ok, jij mag voortaan met de "Zeldazwaard"-collega van Monolith samenwerken.
Die lijkt meer op Du_kequote:Op maandag 27 maart 2017 10:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Monolith heeft waarschijnlijk ook collega's die op Casual Friday dan heel trots zo op kantoor verschijnen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 maart 2017 10:42 schreef remlof het volgende:
En hier is het verslag van die andere verkenner, Edith:
https://www.kabinetsforma(...)-verkenner-schippers
quote:De lijsttrekkers van PVV en SGP sluiten in algemene zin geen enkele partij uit van samenwerking met dien verstande dat de lijsttrekker van de PVV samenwerking met Denk onlogisch acht.
Die heb ik ook al onder m'n ctrl-v staanquote:
quote:Vrijwel alle lijsttrekkers meenden dat in deze fase geen formateur moet worden benoemd. Alleen de
lijsttrekker van FVD wenste de heer P.H. Omtzigt, lid van de Tweede Kamer, als formateur van een
zakenkabinet. De lijsttrekkers van VVD, PVV, CDA, D66, PvdA, ChristenUnie, PvdD en SGP gingen uit
van een onderzoek door één informateur van VVD-huize. De lijsttrekker van de PvdD wenste een
onderzoek door dr. P. Winsemius of drs. E.T.H.M. Nijpels. De lijsttrekker van D66 gaf bij een VVDinformateur,
bij gelijke geschiktheid, de voorkeur aan een vrouwelijke informateur. De lijsttrekker
van de SP heeft een informateur van SP-huize beschikbaar voor het door hem gewenste onderzoek
naar een coalitie van CDA-D66-GL-SP-PvdA-ChristenUnie. De lijsttrekker van Denk wenste mr. A.A.M.
van Agt als informateur.
Ik vraag me af of Pietertje zo blij is met dergelijke steunbetuigingen.quote:
Vuige anti-Israël lobby. Drones boven het binnenhof.quote:
Zo'n autist weet zich natuurlijk totaal geen houding te geven.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Pietertje zo blij is met dergelijke steunbetuigingen.
Kaas, heb je De Test al gedaan?quote:Op maandag 27 maart 2017 10:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Monolith heeft waarschijnlijk ook collega's die op Casual Friday dan heel trots zo op kantoor verschijnen:
[ afbeelding ]
quote:
Nu ja, zou jij gevleid zijn als Bernhard Rust je een 'goede docent' zou noemen?quote:Op maandag 27 maart 2017 10:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Greet speelt het slim. In de aanloop naar de verkiezingen jezelf onmogelijk maken, en nu de allemansvriend uithangen.quote:
Jup. Hij speelt de partijen uit tegen de PVV zodat ze mogelijk niet meer nader tot hem kunnen komen zonder zichzelf voor lul te zetten. Vervolgens gaat hij schreeuwen dat hij wordt uitgesloten en dat het ondemocratisch is. Daarmee wakkert hij de onvrede en woede nog meer aan, volgende verkiezingen kan hij weer groeien en hetzelfde spelletje nog een keer spelen.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Greet speelt het slim. In de aanloop naar de verkiezingen jezelf onmogelijk maken, en nu de allemansvriend uithangen.
Behalve dat iedereen met meer dan twee hersencellen dit ook wel doorziet.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Hij speelt de partijen uit tegen de PVV zodat ze mogelijk niet meer nader tot hem kunnen komen zonder zichzelf voor lul te zetten. Vervolgens gaat hij schreeuwen dat hij wordt uitgesloten en dat het ondemocratisch is. Daarmee wakkert hij de onvrede en woede nog meer aan, volgende verkiezingen kan hij weer groeien en hetzelfde spelletje nog een keer spelen.
Alleen krijgt ie nu concurrentie op extreem-rechts van het FvD die met andere onmogelijke formatie-eisen komt.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Hij speelt de partijen uit tegen de PVV zodat ze mogelijk niet meer nader tot hem kunnen komen zonder zichzelf voor lul te zetten. Vervolgens gaat hij schreeuwen dat hij wordt uitgesloten en dat het ondemocratisch is. Daarmee wakkert hij de onvrede en woede nog meer aan, volgende verkiezingen kan hij weer groeien en hetzelfde spelletje nog een keer spelen.
En toch prikt de kiezer daar redelijk doorheen, als je de stand in de peilingen vergelijkt met zijn uiteindelijke zetelaantal.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag destijds wel een Tweet gelinkt worden waarin hij aangaf dat zijn ideeën het meest gebaat waren bij een stem op het CDA in plaats van het FvD.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe was het gelopen als de man had willen scheiden maar de vrouw niet, vraag ik mij dan af.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:57 schreef Leandra het volgende:
In Engeland zijn ze ook nog behoorlijk achterhaald, qua huwelijkswetgeving...
Niet mogen scheiden omdat de ene partner niet wil![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)ent&utm_content=free
Gewoon een herhaling van zetten van 2010, toen hij z'n "breekpunt" al liet vallen voor de stemmen goed en wel geteld waren.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Greet speelt het slim. In de aanloop naar de verkiezingen jezelf onmogelijk maken, en nu de allemansvriend uithangen.
Behalve honderdduizenden mensen die op hem stemmen.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Behalve dat iedereen met meer dan twee hersencellen dit ook wel doorziet.
Een regulier contract mag je toch ook niet ontbinden als een van beide partners er geen zin meer in heeft?quote:Op maandag 27 maart 2017 10:57 schreef Leandra het volgende:
Behalve dan dat hij er geen flikker mee wint. Hij mag zoals altijd weer beleid beïnvloeden middels kamervragen, tweets en dergelijke.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat was tot niet al te lang heel normaal in de Europese wetgeving. In Nederland mag je ook nog steeds niet scheiden als één van de twee partners het wil maar het huwelijk is niet "ontwricht". Alleen wordt dat laatste gelukkig erg soepel opgevat.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:57 schreef Leandra het volgende:
Hangt er vanaf welke partner. Een arbeids- of huurcontract kan door het individu in de meeste gevallen wel ontbonden worden hoor.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een regulier contract mag je toch ook niet ontbinden als een van beide partners er geen zin meer in heeft?
Wat hij ermee wint, is dat zijn achterban vertrouwen in hem houdt. Zijn fans denken dat Greet wel wil, maar dat hij buitenspel wordt gezet.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:58 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Behalve dan dat hij er geen flikker mee wint. Hij mag zoals altijd weer beleid beïnvloeden middels kamervragen, tweets en dergelijke.
Maar toch denk ik dat hij zijn momentum wel een beetje aan het kwijtraken is.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:58 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Behalve dan dat hij er geen flikker mee wint. Hij mag zoals altijd weer beleid beïnvloeden middels kamervragen, tweets en dergelijke.
Greet is geschiedenis. Hij stuiptrekt nog wat na.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar toch denk ik dat hij zijn momentum wel een beetje aan het kwijtraken is.
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 27 maart 2017 10:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij kan niet eindeloos blijven doorgaan met "bij de volgende verkiezingen, dan...!!!"quote:Op maandag 27 maart 2017 10:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij zal toch een keer moeten stoppen. De beste man is de vijftig inmiddels ook gepasseerd.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij kan niet eindeloos blijven doorgaan met "bij de volgende verkiezingen, dan...!!!"
Maar #hoedan?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij zal toch een keer moeten stoppen. De beste man is de vijftig inmiddels ook gepasseerd.
Hij kan moeilijk eeuwig doorgaan, lijkt mij.quote:
Wil je zeggen dat jij geen ontslag kunt nemen als je werkgever daar geen toestemming voor geeft?quote:Op maandag 27 maart 2017 10:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een regulier contract mag je toch ook niet ontbinden als een van beide partners er geen zin meer in heeft?
Klopt, maar zijn partij is niet echt overdraagbaar volgens mij.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk eeuwig doorgaan, lijkt mij.
Jaquote:Op maandag 27 maart 2017 11:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jij geen ontslag kunt nemen als je werkgever daar geen toestemming voor geeft?
Die heeft zonder de Grote Blonde Leider dan ook geen bestaansrecht.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klopt, maar zijn partij is niet echt overdraagbaar volgens mij.
Deze man is winnaar.quote:https://www.nrc.nl/nieuws(...)eer-7529251-a1551857
Tussen een shoarmatent en een reisorganisatie zit eigenlijk niet zo gek veel verschil, denkt Uslu.
Je ziet het al aan het verschil tussen de peilingen van een jaar geleden en het aantal verzilverde zetels. Daarnaast kan je ook niet bezig blijven roepen dat je na de volgende verkiezingen echt de grootste gaat worden en het vervolgens weer niet worden.quote:
Het is vooral opvallend dat de rechter dit laat naleven, het is natuurlijk absoluut zinloos een huwelijk verplicht in stand te laten houden terwijl een van beiden niet meer wil.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was tot niet al te lang heel normaal in de Europese wetgeving. In Nederland mag je ook nog steeds niet scheiden als één van de twee partners het wil maar het huwelijk is niet "ontwricht". Alleen wordt dat laatste gelukkig erg soepel opgevat.
Wellicht dat Baudet in zijn voetsporen kan treden.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klopt, maar zijn partij is niet echt overdraagbaar volgens mij.
Ik denk dat Baudet redelijk wat zetels van hem kan afsnoepen de komende periode. Wilders blijft toch de blaaskaak aan de zijkant, Baudet heeft dat imago (nog) niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat hij ermee wint, is dat zijn achterban vertrouwen in hem houdt. Zijn fans denken dat Greet wel wil, maar dat hij buitenspel wordt gezet.
Het zit er dik in dat dat gaat gebeuren natuurlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht dat Baudet in zijn voetsporen kan treden.
Denk echter dat Baudet te elitair en daardoor niet te goed is te bevatten voor de massa.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik denk dat Baudet redelijk wat zetels van hem kan afsnoepen de komende periode. Wilders blijft toch de blaaskaak aan de zijkant, Baudet heeft dat imago (nog) niet.
Ik vind dat echt 0 bewijs. Hooguit van het feit dat peilers niet in staat zijn om op lange termijn de achterban van de PVV te schatten. Peilingenquote:Op maandag 27 maart 2017 11:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je ziet het al aan het verschil tussen de peilingen van een jaar geleden en het aantal verzilverde zetels.
Dat hoop ik ook ja. Ik vond de zetelwinst voor de PVV ook teleurstellend want hij was juist (over meerdere verkiezingen heen) aan een neerwaartse trend bezig. Sinds 2010 verliest hij bij elke verkiezing een beetje. Hoe eerder de PVV gemarginaliseerd is, hoe beter.quote:Daarnaast kan je ook niet bezig blijven roepen dat je na de volgende verkiezingen echt de grootste gaat worden en het vervolgens weer niet worden.
Ook hoop ik dat hij een zoveel mogelijk last heeft van Trump, zodat mensen misschien gaan snappen dat je niks aan holle schreeuwerds hebt.
Niks geleerd sinds Pimquote:Op maandag 27 maart 2017 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk echter dat Baudet te elitair en daardoor niet te goed is te bevatten voor de massa.
Vanuit de moderne gezinsgedachte is dat inderdaad heel zinloos. Maar de Engelse wetgeving is uit de Victoriaanse tijd, toen de vrouw eigendom van de man was, verkrachting binnen het huwelijk gewoon "normale seks" heette en scheiden een eeuwige schandvlek voor beide echtgenoten was.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is vooral opvallend dat de rechter dit laat naleven, het is natuurlijk absoluut zinloos een huwelijk verplicht in stand te laten houden terwijl een van beiden niet meer wil.
Maar het schijnt in NL ook al te zijn voorgekomen, in deze eeuw nog.
Zou kunnen, maar FvD was bijvoorbeeld ook in een gemeente als Volendam vrij groot voor hun doen.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk echter dat Baudet te elitair en daardoor niet te goed is te bevatten voor de massa.
In Engeland is het ook gewoon 2017.... je hoeft iemand toch niet meer te dwingen getrouwd te blijven?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vanuit de moderne gezinsgedachte is dat inderdaad heel zinloos. Maar de Engelse wetgeving is uit de Victoriaanse tijd, toen de vrouw eigendom van de man was, verkrachting binnen het huwelijk gewoon "normale seks" heette en scheiden een eeuwige schandvlek voor beide echtgenoten was.
Goed punt.quote:
Het is natuurlijk ook mooi dat je kunt doen alsof je dat elitaire gebral van die knurft begrijpt door op hem te stemmen....quote:Op maandag 27 maart 2017 11:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar FvD was bijvoorbeeld ook in een gemeente als Volendam vrij groot voor hun doen.
Die topic had je toch elke keer opnieuw geopend? Ik lees niets anders.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:33 schreef remlof het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, vooral ruimtekrokodillen
[ afbeelding ]
Ik vind het vooral eng dat hij de aanhangers weet te werven die hij heeft.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik vind die Baudet overigens oneindig veel enger dan figuren zoals Wilders en Fortuyn.
Leuke kloon Hexagon.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:17 schreef Elzies het volgende:
[..]
Die topic had je toch elke keer opnieuw geopend? Ik lees niets anders.
Zover ik het begrepen heb voelen rechters zich niet de juiste personen om islamistische huwelijken te ontbinden en hebben daar veel vrouwen die gevangen zitten in zo een huwelijk daar last van.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Engeland is het ook gewoon 2017.... je hoeft iemand toch niet meer te dwingen getrouwd te blijven?
Die?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:17 schreef Elzies het volgende:
[..]
Die topic had je toch elke keer opnieuw geopend? Ik lees niets anders.
Wat hebben islamitische huwelijken er mee te maken?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zover ik het begrepen heb voelen rechters zich niet de juiste personen om islamistische huwelijken te ontbinden en hebben daar veel vrouwen die gevangen zitten in zo een huwelijk daar last van.
Beter zoek je gewoon een baan.quote:
Sign of the times. Moslims hebben overal mee te maken.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat hebben islamitische huwelijken er mee te maken?
Volgens de peilingen weer een zetel winst.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je als rechter een huwelijk niet ontbinden wil, dwing je mensen getrouwd te blijvenquote:Op maandag 27 maart 2017 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat hebben islamitische huwelijken er mee te maken?
Nog maar 31 te gaan en zij zijn virtueel de grootste.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:21 schreef Elzies het volgende:
[..]
Volgens de peilingen weer een zetel winst.
Ze zijn dus in alle lagen geïntegreerd?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Sign of the times. Moslims hebben overal mee te maken.
Volgens mij is het ook in Engeland zeer uitzonderlijk dat ontbinding van een huwelijk wordt geweigerd. Dat islamitische vrouwen niet kunnen scheiden lijkt me dan ook meer een kwestie van niet naar de rechter gaan, niet dat de rechter ontbinding blokkeert.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je als rechter een huwelijk niet ontbinden wil, dwing je mensen getrouwd te blijven
Ja en? Dit ging niet om een islamitisch stel.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je als rechter een huwelijk niet ontbinden wil, dwing je mensen getrouwd te blijven
Ik heb een fulltime job baan van 36 uur per week. (weliswaar met onregelmatige uren-dus ook veel avond- en weekend diensten)quote:
Nu je het zegt. Met zijn virtuele zakenkabinet.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Baudet is al de virtuele premier dus dat komt goed uit.
Nee joh, ik ben werkloos en zit in de bijstand.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik heb een fulltime job baan van 36 uur per week. (weliswaar met onregelmatige uren-dus ook veel avond- en weekend diensten)
Dat kan ik aan jouw postgedrag niet opmerken. Of post je vanuit een instelling?
Die conclusie trok ik al.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben werkloos en zit in de bijstand.
waarom?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik vind die Baudet overigens oneindig veel enger dan figuren zoals Wilders en Fortuyn.
Niet de hele dag vanuit een kroeg zitten "werken". Dat is toch geen leven?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik heb een fulltime job baan van 36 uur per week. (weliswaar met onregelmatige uren-dus ook veel avond- en weekend diensten)
Omdat Baudet daadwerkelijk een stel hersens heeft. Dat had Fortuyn natuurlijk ook, maar dat was ergens nog wel een sympathieke vent. Baudet is dat niet.quote:
Was het maar waar dat ik een hele dag vanuit een kroeg kon werken.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niet de hele dag vanuit een kroeg zitten "werken". Dat is toch geen leven?
Productiewerk via een uitzendbureau, zo te lezen.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
Intelligente mensen met een verhaal zijn idd veel gevaarlijker dan de minder intelligente schreeuwers met een vergelijkbaar verhaal.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat Baudet daadwerkelijk een stel hersens heeft. Dat had Fortuyn natuurlijk ook, maar dat was ergens nog wel een sympathieke vent. Baudet is dat niet.
Sinds wanneer moet een politicus sympathiek zijn? Gaat toch om de onderliggende boodschap?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat Baudet daadwerkelijk een stel hersens heeft. Dat had Fortuyn natuurlijk ook, maar dat was ergens nog wel een sympathieke vent. Baudet is dat niet.
Mwah, kijk naar Trump. Die heeft puur gewonnen op uiterlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:29 schreef Elzies het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet een politicus sympathiek zijn? Gaat toch om de onderliggende boodschap?
Sinds het allereerste tv-debat tussen Kennedy en Nixon ongeveer.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:29 schreef Elzies het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet een politicus sympathiek zijn?
En intelligent politicus, je moet er niet aan denken. Vind je de standpunten van Baudet werkelijk erg?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Invoering van bindende referenda en volksinitiatieven, gekozen burgemeesters en een gekozen minister-president.
Regering van een zakenkabinet, topambtenaren moeten bij aantreden van een nieuw kabinet opnieuw solliciteren naar hun functie.
Sanering van de Nederlandse Publieke Omroep.
Geen nieuwe bevoegdheden overdragen aan Brussel, maar juist bevoegdheden terug naar de nationale staten.
Opnieuw instellen van grenscontroles en geen toelating meer van enorme aantallen immigranten.
Duurzaamheid, groen en innovatie door middel van belastingprikkels voor nieuwe energie, voor share-economy, voor biologische landbouw.
Investeren in een goed en weerbaar beroepsleger en forse uitbreiding van het Korps Nationale Reserve. De bezuinigingen op defensie moeten worden teruggedraaid.
Een hoge belastingvrije voet voor iedereen, afschaffing van schenk- en erfbelasting en een radicale vereenvoudiging van het belastingstelsel.
Drastische verbetering van het basis- en middelbaar onderwijs. De focus moet liggen op de kwaliteit van het onderwijzend personeel, en kwaliteit wordt dan ook beter beloond.
Forse investeringen in de digitale infrastructuur, een drastische vermindering van de regulering en zorg voor het waarborgen van de privacy.
AAAAHquote:Op maandag 27 maart 2017 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En intelligent politicus, je moet er niet aan denken. Vind je de standpunten van Baudet werkelijk erg?
[..]
Tegen zo'n argument valt natuurlijk niet op te boksen.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:30 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Mwah, kijk naar Trump. Die heeft puur gewonnen op uiterlijk.
Nee, ik vind de persoon Baudet eng. Volgens mij ben ik daar heel duidelijk in geweest.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En intelligent politicus, je moet er niet aan denken. Vind je de standpunten van Baudet werkelijk erg?
[..]
Ben je weer aan het spiegelen?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Productiewerk via een uitzendbureau, zo te lezen.
Die oh zo sympathieke Kennedy bracht de wereld aan de rand van de nucleaire holocaust en escaleerde de oorlog in Vietnamquote:Op maandag 27 maart 2017 11:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sinds het allereerste tv-debat tussen Kennedy en Nixon ongeveer.
Ah, okayquote:Op maandag 27 maart 2017 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik vind de persoon Baudet eng. Volgens mij ben ik daar heel duidelijk in geweest.
Ze delen volgens eigen zeggen op de belangrijkste punten gewoon de visie van de PVV. Dus ja, dat is erg.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |