Hexa snapt het concept van een slowchat niet zo goed geloof ik.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo was mijn reactie een trollpoging? Je moet er ook voor zorgen dat je zo min mogelijk afhankelijk bent van vadertje staat.
Nee jouw post was reactie op iets dat er uit voort kwam. Heb het gewoon vanaf het begin af weggehaaldquote:Op maandag 27 maart 2017 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo was mijn reactie een trollpoging? Je moet er ook voor zorgen dat je zo min mogelijk afhankelijk bent van vadertje staat.
In een slowchat, ben je serieus?quote:Op maandag 27 maart 2017 10:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee jouw post was reactie op iets dat er uit voort kwam. Heb het gewoon vanaf het begin af weggehaald
Was mijn meest inhoudelijke bijdrage in maanden, maar goed.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Hexa snapt het concept van een slowchat niet zo goed geloof ik.
Heb twee spaarrekeningen. 0,2 en 0,3%.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:52 schreef Kaas- het volgende:
In de trein lees ik een studie die aantoont dat renteverschillen deels verklaren waarom personen overstappen van spaarrekening. Je verwacht het niet!
Ik heb er eentje met 0,0% rente.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb twee spaarrekeningen. 0,2 en 0,3%.
Hexa de übertrolquote:Op maandag 27 maart 2017 10:21 schreef Boze_Appel het volgende:
Ha, gezellig, Hexa komt weer even moderaten in de SC. Super.
Uitmuntend inderdaad.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:21 schreef Boze_Appel het volgende:
Ha, gezellig, Hexa komt weer even moderaten in de SC. Super.
Ik ben nog steeds beneiuwd wat Japie van Thierry vindt.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:22 schreef Kaas- het volgende:
Hexagon mag m'n dm-box ook wel modereren, dan hoef ik die Japie-spam aldaar niet zelf te verwijderen.
Haha, ik word inmiddels ook uitgescholden door Japie in de dm, terwijl ik op geen enkele dm gereageerd heb en hier zowaar ook niets raars heb gezegd. Goede user.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds beneiuwd wat Japie van Thierry vindt.
Of zou Hexagon ook...
Altijd leuk, van die godse mongolen die zo'n forum veel te serieus nemen.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, ik word inmiddels ook uitgescholden door Japie in de dm, terwijl ik op geen enkele dm gereageerd heb en hier zowaar ook niets raars heb gezegd. Goede user.
Hij heeft niet zoveel anders in zijn leven, hè.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Altijd leuk, van die godse mongolen die zo'n forum veel te serieus nemen.
"Mijn leven met Paranoia" door Japie77.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij heeft niet zoveel anders in zijn leven, hè.
Tikje matig wel ja.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Altijd leuk, van die godse mongolen die zo'n forum veel te serieus nemen.
Dat is geen excuus om anderen dan maar te gaan lastigvallen.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij heeft niet zoveel anders in zijn leven, hè.
In Rotterdam is er voor zowel DENK als de PVV een al in de gemeenteraad aanwezig lokaal alternatief. Ben benieuwd hoe die strijd gaat verlopen.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
Wordt wel janken als Denk straks meedoet aan de gemeenteraadsverkiezingen. De grote steden zullen nooit meer hetzelfde zijn.
Met een hoop allahu akhbarkreten waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
In Rotterdam is er voor zowel DENK als de PVV een al in de gemeenteraad aanwezig lokaal alternatief. Ben benieuwd hoe die strijd gaat verlopen.
Autisten die anderen lastig vallen, dat zijn de ergste gevallen.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:31 schreef Kaas- het volgende:
Anderen lastig vallen is trouwens specialiteit van het huis van de bestuurders van de Libertarische Partij. Mochten jullie het vergeten zijn.
Die kunnen dan mooi samen de stemmen verdelen.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
In Rotterdam is er voor zowel DENK als de PVV een al in de gemeenteraad aanwezig lokaal alternatief. Ben benieuwd hoe die strijd gaat verlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |