Klopt, die zitten 's nachts te baggeren op internet.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die slapen toch niet als het donker is?
Hoog tijd.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gelukkig. Maar je verwacht problemen?
Nee, maar je weet maar nooit hè, Schippers zal vandaag wel weer aan de slag gaan, en voor je het weet heb je hier een roedel Baudet-aanhangers die verontwaardigd zijn dat Thierry nog geen minister-president is.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gelukkig. Maar je verwacht problemen?
Maar dat was Baudets plan toch ook helemaal niet? Pietert moet het worden.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar je weet maar nooit hè, Schippers zal vandaag wel weer aan de slag gaan, en voor je het weet heb je hier een roedel Baudet-aanhangers die verontwaardigd zijn dat Thierry nog geen minister-president is.
Nee. Dan Pechtold.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:25 schreef Kaas- het volgende:
Ik vond Baudet altijd wel grappig als hofnar van deze SC, maar begin Baudet-moe te worden. De act van die kerel verveelt.
Ik dacht dat het mondwater was.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Voert ie nu het cadeautje van Poetin aan z'n plant?
Ja, maar dat het zijn plan niet is, is geen reden voor de Baudetjugend om niet verontwaardigd te zijnquote:Op maandag 27 maart 2017 09:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar dat was Baudets plan toch ook helemaal niet? Pietert moet het worden.
Correct. Van de aardbodem verdwenen.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Heb al een week niets van/over Pechtold gehoord.
Die is aan het armworstelen met Buma en Rutte..quote:Op maandag 27 maart 2017 09:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
De Turreke gaan ons kolonialiserenquote:Op maandag 27 maart 2017 09:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
Wordt wel janken als Denk straks meedoet aan de gemeenteraadsverkiezingen. De grote steden zullen nooit mee hetzelfde zijn.
En dan nog wat hij met Klaver doetquote:Op maandag 27 maart 2017 09:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die is aan het armworstelen met Buma en Rutte..
Boeiend, die Turken hebben dezelfde mening over vrouwen als je nieuwe messias.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
Wordt wel janken als Denk straks meedoet aan de gemeenteraadsverkiezingen. De grote steden zullen nooit meer hetzelfde zijn.
Romantisch dineren.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
En dan nog wat hij met Klaver doet
Gaat in Rotterdam en Den Haag weinig veranderen denk ik, daar zitten al islamitische partijen in de gemeenteraad. Nida Rotterdam is overigens een prima partijtje, soort moslim-CDA.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
Wordt wel janken als Denk straks meedoet aan de gemeenteraadsverkiezingen. De grote steden zullen nooit meer hetzelfde zijn.
Ha. Klopt ook nog.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Boeiend, die Turken hebben dezelfde mening over vrouwen als je nieuwe messias.
quote:Op maandag 27 maart 2017 09:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volg je de coalitie-onderhandelingen niet?quote:Op maandag 27 maart 2017 09:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Want die gaan potten breken.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
M'n pa wist dit weekend ook te melden dat Denk deze verkiezingen de grootste partij was geworden in de vier grote steden. Ehmmm, nee, niet bepaald.quote:
Wat denk je dat het gaat worden?quote:Op maandag 27 maart 2017 09:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volg je de coalitie-onderhandelingen niet?
Zo te lezen pas je prima tussen de emo's.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet zo zeer over het feit dat andere mensen al trouwen, maar over het feit dat ik niet de zekerheid heb die ik nodig acht voor het maken van bepaalde keuzes die andere mensen wel volop maken. Zeker in een levensfase waarin je bepaalde deuren voorgoed moet sluiten. Dat ik nooit meer een neurochirurg zal worden is al een tijdje duidelijk, maar momenteel is er ook geen ruimte meer voor een andere wat meer aan rechten gerelateerde studie (die ik misschien ook nog wel graag had willen doen).
Is dan meer een soort angst dat ik nóóit zeker genoeg zal zijn over de keuzes die ik maak. Een soort oneindig limbo van middelmatigheid omdat ik niet kan kiezen voor het een of het ander.
Dat oneindige limbo is sowieso een beetje "the story of my life". Niet alternatief genoeg voor de alto's, niet ballerig genoeg voor de ballen. Niet sportief genoeg om uit te willen blinken met sporten, niet nerderig genoeg om uit te willen blinken op school. Niet rechts genoeg voor de rechtsen, niet links genoeg voor de linksen (progressief en conservatief net zo). Niet boers genoeg voor de boeren, maar in de stad weer een boer.
quote:Op maandag 27 maart 2017 09:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n pa wist dit weekend ook te melden dat Denk deze verkiezingen de grootste partij was geworden in de vier grote steden. Ehmmm, nee, niet bepaald.
Maar wel groot.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n pa wist dit weekend ook te melden dat Denk deze verkiezingen de grootste partij was geworden in de vier grote steden. Ehmmm, nee, niet bepaald.
Mijn glazen bol laat me hier eerlijk gezegd een beetje in de steek. Ik houd het op 50/50.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat denk je dat het gaat worden?
Gaan ze op lastig met GL of op safe (maar minder overmacht) met de CU?
quote:Op maandag 27 maart 2017 09:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo te lezen pas je prima tussen de emo's.
Natuurlijk niet. Maar het geeft de gefrustreerde kereltjes weer wat om zich over op te winden.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje lullig wel om Pokkel nog even te vernederen door zijn diepste zieleroersels zo te ridiculiseren.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo te lezen pas je prima tussen de emo's.
Ja, het is een lastige... ook voor het beleid natuurlijk, daarbij denk ik dat ze met GL steeds zullen twijfelen of ze hij een stemming die meerderheid nog wel hebben.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn glazen bol laat me hier eerlijk gezegd een beetje in de steek. Ik houd het op 50/50.
Als je de gekkies van de LP en FvD gewend bent lijkt alles groot natuurlijk. Maar zelfs in Rotterdam was Denk pas de zesde partij, dus care.quote:
Ach, het zal wel herkenning zijn.... en dan is dat het makkelijkst.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beetje lullig wel om Pokkel nog even te vernederen door zijn diepste zieleroersels zo te ridiculiseren.
Ga moslims haten, Peert Wilders.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beetje lullig wel om Pokkel nog even te vernederen door zijn diepste zieleroersels zo te ridiculiseren.
CU bedoel je.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het is een lastige... ook voor het beleid natuurlijk, daarbij denk ik dat ze met GL steeds zullen twijfelen of ze hij een stemming die meerderheid nog wel hebben.
Booslims.quote:
Wat zomertijd met 't humeur van sommige mensen doet...quote:
Nee, ik bedoel GL.... daar zitten wat figuren in de kamer die ik gewoon tegen wetsvoorstellen zie stemmen die uit het regeerakkoord komen maar niet in hun linkse straatje passen.quote:
Die is vrij constant.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat zomertijd met 't humeur van sommige mensen doet...
Meh, minder snor.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De klok in de auto was nog niet aangepast, best schokkend om om 07.30 al in de auto te zitten.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat zomertijd met 't humeur van sommige mensen doet...
Dat gebeurt toch bij iedereen hier dus waarom niet bij Pokkeltje?quote:Op maandag 27 maart 2017 09:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoppa!quote:Op maandag 27 maart 2017 09:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh. VVD/CDA/D66 staat op 71 zetels, dus je hebt slechts 5 van de 14 GL-zetels nodig. Bij CU heb je ze daarentegen alle vijf nodig. Vandaar dat dit juist bij CU een probleem kan zijn voor de coalitie als geheel.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel GL.... daar zitten wat figuren in de kamer die ik gewoon tegen wetsvoorstellen zie stemmen die uit het regeerakkoord komen maar niet in hun linkse straatje passen.
Ga maar eens een studie doen die aantoont dat mensen naar een supermarkt gaan als die aanbiedingen hebben en daar dan ook andere zaken inkopen.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:52 schreef Kaas- het volgende:
In de trein lees ik een studie die aantoont dat renteverschillen deels verklaren waarom personen overstappen van spaarrekening. Je verwacht het niet!
Dat is waar....quote:Op maandag 27 maart 2017 09:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh. VVD/CDA/D66 staat op 71 zetels, dus je hebt slechts 5 van de 14 GL-zetels nodig. Bij CU heb je ze daarentegen alle vijf nodig. Vandaar dat dit juist bij CU een probleem kan zijn voor de coalitie als geheel.
Ik zat om 5:50 in de nacht in de auto volgens de nog niet aangepaste klok.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
De klok in de auto was nog niet aangepast, best schokkend om om 07.30 al in de auto te zitten.
Ik kan daar niet mee omgaan
Zozo. Economen dragen weer eens bij aan de wereld.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:52 schreef Kaas- het volgende:
In de trein lees ik een studie die aantoont dat renteverschillen deels verklaren waarom personen overstappen van spaarrekening. Je verwacht het niet!
quote:Op maandag 27 maart 2017 09:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Zozo. Economen dragen weer eens bij aan de wereld.
Toch een dikke drieëneenhalf uur slaap gepakt.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zat om 5:50 in de nacht in de auto volgens de nog niet aangepaste klok.
Als ik dat doe, ben ik de volgende dag compleet gesloopt.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toch een dikke drieëneenhalf uur slaap gepakt.
Dan was ik uitgestapt en m'n bed weer ingegaan, er zijn grenzenquote:Op maandag 27 maart 2017 09:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zat om 5:50 in de nacht in de auto volgens de nog niet aangepaste klok.
Best wel kut ja. Maar voorlopig nergens last van. Dat zal wel lekker inslaan na de lunch op kantoor.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toch een dikke drieëneenhalf uur slaap gepakt.
Ik vind dat altijd een uiterst merkwaardige strategie, klokken enkele minuten vooruit zetten en daar zelf perfect van op de hoogte zijn wat het effect teniet doet.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:04 schreef Leandra het volgende:
Maar wel lastig, mijn man had gisteren de klokken beneden een uur vooruitgezet, maar ik ben altijd chronisch te laat, dus de ene klok staat zo'n 5 minuten voor, en de andere ook een minuut of 8... en dat was dus niet meer zo, dus uiteraard waren we wel net te laat op school.
Ik ontwijk vragen tenminste niet, geef nou eens antwoord.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:12 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat je dat ook nog serieus zo ziet. Je bent zo verblind dat de vrachtwagen al vlak voor je rijdt en je hem nog steeds niet ziet. Wat dat betreft zien de PVV stemmers het stukken beter. Die hebben in ieder geval door dat er iets niet helemaal in de haak is.
Nee, niet helemaal, maar als ik de tijd dat zie dan geeft het een "oh, ik heb nog even" of "NU gaan" moment.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een uiterst merkwaardige strategie, klokken enkele minuten vooruit zetten en daar zelf perfect van op de hoogte zijn wat het effect teniet doet.
Hexa lul niet, mijn vraag aan Japie over Thierry de ruimtekrokodil was oprecht.quote:
Hoezo was mijn reactie een trollpoging? Je moet er ook voor zorgen dat je zo min mogelijk afhankelijk bent van vadertje staat.quote:
Hexa snapt het concept van een slowchat niet zo goed geloof ik.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo was mijn reactie een trollpoging? Je moet er ook voor zorgen dat je zo min mogelijk afhankelijk bent van vadertje staat.
Nee jouw post was reactie op iets dat er uit voort kwam. Heb het gewoon vanaf het begin af weggehaaldquote:Op maandag 27 maart 2017 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo was mijn reactie een trollpoging? Je moet er ook voor zorgen dat je zo min mogelijk afhankelijk bent van vadertje staat.
In een slowchat, ben je serieus?quote:Op maandag 27 maart 2017 10:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee jouw post was reactie op iets dat er uit voort kwam. Heb het gewoon vanaf het begin af weggehaald
Was mijn meest inhoudelijke bijdrage in maanden, maar goed.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Hexa snapt het concept van een slowchat niet zo goed geloof ik.
Heb twee spaarrekeningen. 0,2 en 0,3%.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:52 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb er eentje met 0,0% rente.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb twee spaarrekeningen. 0,2 en 0,3%.
Hexa de übertrolquote:Op maandag 27 maart 2017 10:21 schreef Boze_Appel het volgende:
Ha, gezellig, Hexa komt weer even moderaten in de SC. Super.
Uitmuntend inderdaad.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:21 schreef Boze_Appel het volgende:
Ha, gezellig, Hexa komt weer even moderaten in de SC. Super.
Ik ben nog steeds beneiuwd wat Japie van Thierry vindt.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:22 schreef Kaas- het volgende:
Hexagon mag m'n dm-box ook wel modereren, dan hoef ik die Japie-spam aldaar niet zelf te verwijderen.
Haha, ik word inmiddels ook uitgescholden door Japie in de dm, terwijl ik op geen enkele dm gereageerd heb en hier zowaar ook niets raars heb gezegd. Goede user.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds beneiuwd wat Japie van Thierry vindt.
Of zou Hexagon ook...
Altijd leuk, van die godse mongolen die zo'n forum veel te serieus nemen.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, ik word inmiddels ook uitgescholden door Japie in de dm, terwijl ik op geen enkele dm gereageerd heb en hier zowaar ook niets raars heb gezegd. Goede user.
Hij heeft niet zoveel anders in zijn leven, hè.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Altijd leuk, van die godse mongolen die zo'n forum veel te serieus nemen.
"Mijn leven met Paranoia" door Japie77.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij heeft niet zoveel anders in zijn leven, hè.
Tikje matig wel ja.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Altijd leuk, van die godse mongolen die zo'n forum veel te serieus nemen.
Dat is geen excuus om anderen dan maar te gaan lastigvallen.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij heeft niet zoveel anders in zijn leven, hè.
In Rotterdam is er voor zowel DENK als de PVV een al in de gemeenteraad aanwezig lokaal alternatief. Ben benieuwd hoe die strijd gaat verlopen.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
Met een hoop allahu akhbarkreten waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
In Rotterdam is er voor zowel DENK als de PVV een al in de gemeenteraad aanwezig lokaal alternatief. Ben benieuwd hoe die strijd gaat verlopen.
Autisten die anderen lastig vallen, dat zijn de ergste gevallen.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:31 schreef Kaas- het volgende:
Anderen lastig vallen is trouwens specialiteit van het huis van de bestuurders van de Libertarische Partij. Mochten jullie het vergeten zijn.
Die kunnen dan mooi samen de stemmen verdelen.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
In Rotterdam is er voor zowel DENK als de PVV een al in de gemeenteraad aanwezig lokaal alternatief. Ben benieuwd hoe die strijd gaat verlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |