Dat gebeurt toch bij iedereen hier dus waarom niet bij Pokkeltje?quote:Op maandag 27 maart 2017 09:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beetje lullig wel om Pokkel nog even te vernederen door zijn diepste zieleroersels zo te ridiculiseren.
Hoppa!quote:Op maandag 27 maart 2017 09:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Boeiend, die Turken hebben dezelfde mening over vrouwen als je nieuwe messias.
Maakt niet uit joh. VVD/CDA/D66 staat op 71 zetels, dus je hebt slechts 5 van de 14 GL-zetels nodig. Bij CU heb je ze daarentegen alle vijf nodig. Vandaar dat dit juist bij CU een probleem kan zijn voor de coalitie als geheel.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel GL.... daar zitten wat figuren in de kamer die ik gewoon tegen wetsvoorstellen zie stemmen die uit het regeerakkoord komen maar niet in hun linkse straatje passen.
Ga maar eens een studie doen die aantoont dat mensen naar een supermarkt gaan als die aanbiedingen hebben en daar dan ook andere zaken inkopen.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:52 schreef Kaas- het volgende:
In de trein lees ik een studie die aantoont dat renteverschillen deels verklaren waarom personen overstappen van spaarrekening. Je verwacht het niet!
Dat is waar....quote:Op maandag 27 maart 2017 09:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh. VVD/CDA/D66 staat op 71 zetels, dus je hebt slechts 5 van de 14 GL-zetels nodig. Bij CU heb je ze daarentegen alle vijf nodig. Vandaar dat dit juist bij CU een probleem kan zijn voor de coalitie als geheel.
Ik zat om 5:50 in de nacht in de auto volgens de nog niet aangepaste klok.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
De klok in de auto was nog niet aangepast, best schokkend om om 07.30 al in de auto te zitten.
Ik kan daar niet mee omgaan
Zozo. Economen dragen weer eens bij aan de wereld.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:52 schreef Kaas- het volgende:
In de trein lees ik een studie die aantoont dat renteverschillen deels verklaren waarom personen overstappen van spaarrekening. Je verwacht het niet!
quote:Op maandag 27 maart 2017 09:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Zozo. Economen dragen weer eens bij aan de wereld.
Toch een dikke drieëneenhalf uur slaap gepakt.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zat om 5:50 in de nacht in de auto volgens de nog niet aangepaste klok.
Als ik dat doe, ben ik de volgende dag compleet gesloopt.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toch een dikke drieëneenhalf uur slaap gepakt.
Dan was ik uitgestapt en m'n bed weer ingegaan, er zijn grenzenquote:Op maandag 27 maart 2017 09:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zat om 5:50 in de nacht in de auto volgens de nog niet aangepaste klok.
Best wel kut ja. Maar voorlopig nergens last van. Dat zal wel lekker inslaan na de lunch op kantoor.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toch een dikke drieëneenhalf uur slaap gepakt.
Ik vind dat altijd een uiterst merkwaardige strategie, klokken enkele minuten vooruit zetten en daar zelf perfect van op de hoogte zijn wat het effect teniet doet.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:04 schreef Leandra het volgende:
Maar wel lastig, mijn man had gisteren de klokken beneden een uur vooruitgezet, maar ik ben altijd chronisch te laat, dus de ene klok staat zo'n 5 minuten voor, en de andere ook een minuut of 8... en dat was dus niet meer zo, dus uiteraard waren we wel net te laat op school.
Ik ontwijk vragen tenminste niet, geef nou eens antwoord.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:12 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat je dat ook nog serieus zo ziet. Je bent zo verblind dat de vrachtwagen al vlak voor je rijdt en je hem nog steeds niet ziet. Wat dat betreft zien de PVV stemmers het stukken beter. Die hebben in ieder geval door dat er iets niet helemaal in de haak is.
Nee, niet helemaal, maar als ik de tijd dat zie dan geeft het een "oh, ik heb nog even" of "NU gaan" moment.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een uiterst merkwaardige strategie, klokken enkele minuten vooruit zetten en daar zelf perfect van op de hoogte zijn wat het effect teniet doet.
Hexa lul niet, mijn vraag aan Japie over Thierry de ruimtekrokodil was oprecht.quote:
Hoezo was mijn reactie een trollpoging? Je moet er ook voor zorgen dat je zo min mogelijk afhankelijk bent van vadertje staat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |