quote:Op maandag 27 maart 2017 14:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Pokkel heeft natuurlijk een volledige bibliotheek met filmpjes van Afro-Amerikanen die neer worden geknald.
Fixed.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:18 schreef Pokkelmans het volgende:
Dit is mijn favoriet. Toont precies aan wat er allemaal mankeert aan de moderne mens Afro-Amerikaanse tienermoeder. Lekker met de kinderen erbij ruzie gaan zoeken met de mallcop.
Nu ja, in Somalië kom je ook niet ver als G4S-pipo met een fluitje en kladblok.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je in Nederland mee bij een arrestatieteam kunnen. In de VS ben je dan beveiliger van een winkelcentrum.
Genieten.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:17 schreef Reya het volgende:
Toch weer één van mijn betere Godwins, al zeg ik het zelf.
Toch een verband met de lokale fauna?quote:Op maandag 27 maart 2017 14:22 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nu ja, in Somalië kom je ook niet ver als G4S-pipo met een fluitje en kladblok.
Wat zullen die kinderen bang zijn geweest met moeder gillend op de grond.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:18 schreef Pokkelmans het volgende:
Dit is mijn favoriet. Toont precies aan wat er allemaal mankeert aan de moderne mens. Lekker met de kinderen erbij ruzie gaan zoeken met de mallcop.
Nadat ze eerst hebben gezien hoe hun voorbeeld vuilgebekt en agressief tekeer gaat tegen een beveiliger krijgen ze er als bonus nog een trauma bij.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat zullen die kinderen bang zijn geweest met moeder gillend op de grond.
Oh ja, natuurlijk, ik bedoelde het niet als verdediging van die vrouw. Integendeel, zij zoekt het zelf op en laat zich niets aan de kinderen gelegen liggen.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nadat ze eerst hebben gezien hoe hun voorbeeld vuilgebekt en agressief tekeer gaat tegen een beveiliger krijgen ze er als bonus nog een trauma bij.
Nein.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Bestaat er ook zoiets als een Verfassungsschutzstaffel?
Was de VS ook niet dat land waar de pliesie het nodig vindt om in MRAP's rond te rijden en er uit te zien als soldatenboys?quote:Op maandag 27 maart 2017 14:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je in Nederland mee bij een arrestatieteam kunnen. In de VS ben je dan beveiliger van een winkelcentrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |