Perrin moet de pret weer komen verpesten.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
http://www.snopes.com/road-runner-tunnel-crash-rumor/
Yes. Waar kleine dorpjes om budgetredenen halve tanks aanschaffen.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Was de VS ook niet dat land waar de pliesie het nodig vindt om in MRAP's rond te rijden en er uit te zien als soldatenboys?
quote:Op maandag 27 maart 2017 14:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Was de VS ook niet dat land waar de pliesie het nodig vindt om in MRAP's rond te rijden en er uit te zien als soldatenboys?
Goede foto, wel.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Kunt u even blazen?"
Nou, als je daar nog geen veilig gevoel van krijgt...quote:Op maandag 27 maart 2017 14:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Kunt u even blazen?"
Blanke mensen die patrouilleren tussen de negers?quote:
Typisch dat jij daar weer meteen aan denkt. Ik dacht aan resolutie, filter, sluitertijd etc.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Blanke mensen die patrouilleren tussen de negers?
Ik zag juist weer een Nederlandse vlag op de achtergrond.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Typisch dat jij daar weer meteen aan denkt. Ik dacht aan resolutie, filter, sluitertijd etc.
Komt omdat je een kast-PVV-er bent.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zag juist weer een Nederlandse vlag op de achtergrond.
Lulquote:Op maandag 27 maart 2017 14:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
http://www.snopes.com/road-runner-tunnel-crash-rumor/
Werd inderdaad weer helemaal nostalgisch bij het zien van gescheiden witte- en zwarte mensen.quote:
New Orleans zeker?quote:Op maandag 27 maart 2017 14:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Kunt u even blazen?"
U bent goed op dreef vandaag, mag ik wel zeggen.quote:
quote:Op maandag 27 maart 2017 14:59 schreef xpompompomx het volgende:
Is dit geen leuk topic voor onze Pokkol?
F&L / bevolkingsgroei Afrika inperken door onconventionele maatregelen
quote:Dit zou je in mijn optiek kunnen beperken door bijvoorbeeld vrouwen financieel tegemoet te komen door ze de optie te geven onvruchtbaar te maken.
Wat een topic.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:59 schreef xpompompomx het volgende:
Is dit geen leuk topic voor onze Pokkol?
F&L / bevolkingsgroei Afrika inperken door onconventionele maatregelen
Als ze geen geld hebben motten ze niet fokken als konijnen!!11quote:Op maandag 27 maart 2017 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een topic.
Daarnaast ook onnodig. Het geboortecijfer keldert zodra een land welvarender wordt.
Waarom zo weinig geslapen?quote:Op maandag 27 maart 2017 15:07 schreef KetchupFTW het volgende:
Vannacht 1 uur geslapen, opgestaan om 5 uur 's ochtends, college tot 21:30.
Da's dom.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:07 schreef KetchupFTW het volgende:
Vannacht 1 uur geslapen, opgestaan om 5 uur 's ochtends, college tot 21:30.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |