Als je dat bij álles doet, inderdaad. Maar het is nogal een drogreden om te doen alsof je tegen geen enkele nieuwe regeling mag zijn, zelfs als die evident niet gaat werken.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:32 schreef Elzies het volgende:
[..]
Je veranderd bij voorbaat niets als je al van tevoren blijft roepen dat het niet zal gaan werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VeranderTquote:Op maandag 27 maart 2017 13:32 schreef Elzies het volgende:
[..]
Je veranderd bij voorbaat niets als je al van tevoren blijft roepen dat het niet zal gaan werken.
quote:Op maandag 27 maart 2017 13:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je dat bij álles doet, inderdaad. Maar het is nogal een drogreden om te doen alsof je tegen geen enkele nieuwe regeling mag zijn, zelfs als die evident niet gaat werken.Spelling is een andere discussie. Ik post heel snel en heel vaak bij veel verschillende reacties achter elkaar en dan maak ik spelfouten. So what? Is toch volkomen irrelevant voor de inhoud van de discussie? Ik krijg vaak zes of zeven reacties tegelijkertijd als ik bij twee verschillende onderwerpen één reactie post, dus het goed nalezen kan daarbij inschieten. Ik doe daar niet zo moeilijk over. Ik post een reactie, geen vlog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je van tevoren al vind dat iets niet gaat werken dan gaat het niet werken. Zo werkt het.
Of niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:43 schreef Elzies het volgende:
[..]
Als je van tevoren al vind dat iets niet gaat werken dan gaat het niet werken. Zo werkt het.
Vindt.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:43 schreef Elzies het volgende:
[..]
Spelling is een andere discussie. Ik post heel snel en heel vaak bij veel verschillende reacties achter elkaar en dan maak ik spelfouten. So what? Is toch volkomen irrelevant voor de inhoud van de discussie? Ik krijg vaak zes of zeven reacties tegelijkertijd als ik bij twee verschillende onderwerpen één reactie post, dus het goed nalezen kan daarbij inschieten. Ik doe daar niet zo moeilijk over. Ik post een reactie, geen vlog.
Ja, dat heet nadenken en onderzoek doen. Iets dat mensen wel vaker doen voordat ze met hun plannen op de proppen komen.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:43 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nee, Alexander had het er nog boven gekrabbeld weet je nog.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:49 schreef remlof het volgende:
GroenLinks-leider Klaver is de enige die de aanhef 'Beste Edith' gebruikt.
Ja, als persoonlijke noot waarschijnlijkquote:Op maandag 27 maart 2017 13:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, Alexander had het er nog boven gekrabbeld weet je nog.
Nogmaals, ik weet drommels goed dat bij de ik-vorm er geen sprake is van een t en bij de jij en je vorm er een t aan vast wordt gezet. Maar nogmaals, de snelheid van posten.quote:
Ook lekker geregeld dit.quote:Volgens de rechtbank was het niet bekend dat de advocaten van de verdachten een onderzoek hadden laten instellen naar de doodsoorzaak van Henriquez. "Indien dat wel bekend was geweest, had de rechtbank geen inhoudelijke behandeling gepland voordat al het onderzoek was afgerond."
Zou er dan geen verband zijn aan te tonen tussen een hartaanval en het feit dat er vier agenten op hem lagen en er een nekklem werd toegepast?quote:Op maandag 27 maart 2017 13:55 schreef Pokkelmans het volgende:
Die zaak van Henriquez wordt voorlopig niet verder inhoudelijk behandeld omdat er nu een nieuw rapport is waaruit blijkt dat de doodsoorzaak waarschijnlijk een hartstilstand is geweest en niet de door de politie toegepaste nekklem.
Verdedigingstactiek lijkt me. Als er uit komt dat hij helemaal niet aan een nekklem is overleden wil je dat eerst intern weten en hoeft dat niet per se direct in de rechtszaak bekend te worden.quote:
Toch apart dat de meesten hier daar geen last van hebben.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:52 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nogmaals, ik weet drommels goed dat bij de ik-vorm er geen sprake is van een t en bij de jij en je vorm er een t aan vast wordt gezet. Maar nogmaals, de snelheid van posten.
Vast wel, maar je plaatst er weer een causale schakel tussen, waarvoor de bewijslast dan weer lekker bij het OM komt te liggen.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou er dan geen verband zijn aan te tonen tussen een hartaanval en het feit dat er vier agenten op hem lagen en er een nekklem werd toegepast?
Nooit geweten dat er een maximale hoeveelheid tijd was om je bericht te typen. Misschien dan voortaan toch maar met Kladblok gaan werken.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:52 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nogmaals, ik weet drommels goed dat bij de ik-vorm er geen sprake is van een t en bij de jij en je vorm er een t aan vast wordt gezet. Maar nogmaals, de snelheid van posten.
Ik krijg nu eenmaal wat meer reacties als ik hier post. Die snelheid gaat onverminderd door. Zelfs nu ik deze reactie post poppen er weer andere reacties van een ander onderwerp.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch apart dat de meesten hier daar geen last van hebben.
Ik las het als een parodie op al die onzinnige quizjes die dingen aantonen die je ook vrij makkelijk bij jezelf kunt nagaan. Moest er wel om lachen in elk geval.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had deze gelezen, maar de humor ontging me eerlijk gezegd volkomen.
Had 'ie maar niet moeten verzetten.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:58 schreef Perrin het volgende:
Puur toeval dat hij net een hartstilstand kreeg toen ie verwurgd werd door vier agenten: plausibel.
Do you know what boats are?quote:Op maandag 27 maart 2017 14:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik las het als een parodie op al die onzinnige quizjes die dingen aantonen die je ook vrij makkelijk bij jezelf kunt nagaan. Moest er wel om lachen in elk geval.
Deze beter dan?
https://speld.nl/2017/03/(...)scoach-oranje-wordt/
Dan moet je gewoon die gare quote-alerts uitzettenquote:Op maandag 27 maart 2017 14:02 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik krijg nu eenmaal wat meer reacties als ik hier post. Die snelheid gaat onverminderd door. Zelfs nu ik deze reactie post poppen er weer andere reacties van een ander onderwerp.
Mee eens.. Alleen is het probleem dat hij nu helemaal nooit meer kan janken.. Beetje drastisch.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:03 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Had 'ie maar niet moeten verzetten.
Kneuzen altijd, lekker matten met de politie en dan janken als ze er schrammen aan overhouden.
Een Kladblokforum?quote:Op maandag 27 maart 2017 14:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nooit geweten dat er een maximale hoeveelheid tijd was om je bericht te typen. Misschien dan voortaan toch maar met Kladblok gaan werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |