Heeft Trump een grote zonnebril of smeert hij zijn zelfbruiningscrème niet goed uit rond zijn ogen?quote:
Je hebt het maar zwaar.quote:Op maandag 27 maart 2017 07:49 schreef Kaas- het volgende:
Het vroor toen ik vanochtend buiten liep. En straks ineens 15 graden of zo.
Is dit de R&P-SC?quote:Op maandag 27 maart 2017 01:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet zo zeer over het feit dat andere mensen al trouwen, maar over het feit dat ik niet de zekerheid heb die ik nodig acht voor het maken van bepaalde keuzes die andere mensen wel volop maken. Zeker in een levensfase waarin je bepaalde deuren voorgoed moet sluiten. Dat ik nooit meer een neurochirurg zal worden is al een tijdje duidelijk, maar momenteel is er ook geen ruimte meer voor een andere wat meer aan rechten gerelateerde studie (die ik misschien ook nog wel graag had willen doen).
Is dan meer een soort angst dat ik nóóit zeker genoeg zal zijn over de keuzes die ik maak. Een soort oneindig limbo van middelmatigheid omdat ik niet kan kiezen voor het een of het ander.
Dat oneindige limbo is sowieso een beetje "the story of my life". Niet alternatief genoeg voor de alto's, niet ballerig genoeg voor de ballen. Niet sportief genoeg om uit te willen blinken met sporten, niet nerderig genoeg om uit te willen blinken op school. Niet rechts genoeg voor de rechtsen, niet links genoeg voor de linksen (progressief en conservatief net zo). Niet boers genoeg voor de boeren, maar in de stad weer een boer.
Ben gelukkig maar een half uurtje te laat.quote:
Tegen, alhoewel dit wel een beter onderwerp is voor een referendum dan een of ander internationaal verdrag.quote:
Haha inderdaad. Dit is net te doenquote:Op maandag 27 maart 2017 08:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tegen, alhoewel dit wel een beter onderwerp is voor een referendum dan een of ander internationaal verdrag.
Ja, mijn 6-jarige gisteren, nog geen 5 minuten nadat mijn man hem naar bed gebracht had: "Ik kan niet slapen met AL DAT licht"quote:
En terecht. Slapen doe je als het donker is.quote:Op maandag 27 maart 2017 08:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, mijn 6-jarige gisteren, nog geen 5 minuten nadat mijn man hem naar bed gebracht had: "Ik kan niet slapen met AL DAT licht"
Klinkt als een Fokker in spé.quote:Op maandag 27 maart 2017 08:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, mijn 6-jarige gisteren, nog geen 5 minuten nadat mijn man hem naar bed gebracht had: "Ik kan niet slapen met AL DAT licht"
Z'n kamer ligt aan de noordzijde van het huisquote:Op maandag 27 maart 2017 08:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En terecht. Slapen doe je als het donker is.
quote:Op maandag 27 maart 2017 08:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |