Meh. Getrainde honden kunnen veel bijzondere dingen voor de mens doen.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Honden zijn gewoon volstrekt achterlijk. Amper intelligent genoeg om de simpelste commando's op te volgen en dan ook alleen maar omdat ze geconditioneerd zijn een hapje te kunnen verwachten.
Ja joh, maar het zit er vanavond niet in. Zelfs fappen hielp niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
als je NU in slaap valt kan je nog 5 uur slapen, er van uitgaande dat je niet 10x wakker wordt tijdens je slaap.
Paar benzodiazepinen met een glas whiskey.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja joh, maar het zit er vanavond niet in. Zelfs fappen hielp niet.
Welke whisky?quote:Op maandag 27 maart 2017 01:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Paar benzodiazepinen met een glas whiskey.
Beide niet aanwezig in dit huis. Zal wel niet al te fris op m'n werk aankomen morgen.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Paar benzodiazepinen met een glas whiskey.
Proper. Ik alleen QC en Laphroaig 18 atm.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
10, Cairdeas 2016 en Quarter Cask.
Is wel handig spul in dat soort gevallen. Als ik met mijn dag- en nachtritme de volgende dag ineens vroeg op moet voor een tentamen of zo. Glaasje whisky, benzootje, en dan ben je met een half uurtje in dromenland.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beide niet aanwezig in dit huis. Zal wel niet al te fris op m'n werk aankomen morgen.
Rutger = Neusquote:Op maandag 27 maart 2017 02:02 schreef skysherrif het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1863611/bede96cc/trailert_.html
Lekker de rutger compilatie kijken als je niet kan slapen. Remlof vindt dit ook leuk denk ik
Had hem vanmiddag al gezien (en een jaar terug of zo ook al eens), maar moest er wel om lachen ja.quote:Op maandag 27 maart 2017 02:02 schreef skysherrif het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1863611/bede96cc/trailert_.html
Lekker de rutger compilatie kijken als je niet kan slapen. Remlof vindt dit ook leuk denk ik
Ik ga het maar weer eens proberen.quote:Op maandag 27 maart 2017 02:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is wel handig spul in dat soort gevallen. Als ik met mijn dag- en nachtritme de volgende dag ineens vroeg op moet voor een tentamen of zo. Glaasje whisky, benzootje, en dan ben je met een half uurtje in dromenland.
Carequote:Op maandag 27 maart 2017 02:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Had hem vanmiddag al gezien (en een jaar terug of zo ook al eens), maar moest er wel om lachen ja.
Carequote:Op maandag 27 maart 2017 02:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Had hem vanmiddag al gezien (en een jaar terug of zo ook al eens), maar moest er wel om lachen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |