Honden zijn gewoon volstrekt achterlijk. Amper intelligent genoeg om de simpelste commando's op te volgen en dan ook alleen maar omdat ze geconditioneerd zijn een hapje te kunnen verwachten.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:12 schreef Tijger_m het volgende:
5 minuten weg geweest? Hond blij als je weer terug bent, 5 uur weggeweest? Hond net zo blij als je weer terug bent. En jij bent blij dat hij blij is. Blijdschap kan zo simpel zijn.
Och, daar kom je vanzelf achter, wat je moet doen met de tijd die voor je ligt. Moet je je niet zo druk over maken.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:12 schreef Tchock het volgende:
Maar goed, Pokkel, jij maakt je dus druk over dat andere mensen al trouwen en je achterloopt ik over dat ik nog decennia te leven heb en niet weet wat ik moet doen in die tijd.
Dat verschil is ook wel komisch, over relativering gesproken.
Meh, honden hoeven niet slim te zijn om jou blij te maken, da's nou net het punt. En nee, ze zijn niet volstrekt achterlijk, natuurlijk. En ze begrijpen empathie en altruisme. Dat is al meer dan veel mensen doen.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Honden zijn gewoon volstrekt achterlijk. Amper intelligent genoeg om de simpelste commando's op te volgen en dan ook alleen maar omdat ze geconditioneerd zijn een hapje te kunnen verwachten.
quote:Op maandag 27 maart 2017 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Honden zijn gewoon volstrekt achterlijk. Amper intelligent genoeg om de simpelste commando's op te volgen en dan ook alleen maar omdat ze geconditioneerd zijn een hapje te kunnen verwachten.
Niet zo zeer over het feit dat andere mensen al trouwen, maar over het feit dat ik niet de zekerheid heb die ik nodig acht voor het maken van bepaalde keuzes die andere mensen wel volop maken. Zeker in een levensfase waarin je bepaalde deuren voorgoed moet sluiten. Dat ik nooit meer een neurochirurg zal worden is al een tijdje duidelijk, maar momenteel is er ook geen ruimte meer voor een andere wat meer aan rechten gerelateerde studie (die ik misschien ook nog wel graag had willen doen).quote:Op maandag 27 maart 2017 01:12 schreef Tchock het volgende:
Maar goed, Pokkel, jij maakt je dus druk over dat andere mensen al trouwen en je achterloopt ik over dat ik nog decennia te leven heb en niet weet wat ik moet doen in die tijd.
Dat verschil is ook wel komisch, over relativering gesproken.
Training. Die denken dat het een spelletje is. Het is net als de octopus die een ijsberg voor de aanstomende Titanic gooit omdat de haaien hem hebben misleid waarna het schip er tegenaan vaart, zoals gebeurde in een tekenfilm-versie van de Titanic die ik ooit zag.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soms zijn ze best slim.
Fucking haaien.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Training. Die denken dat het een spelletje is. Het is net als de octopus die een ijsberg voor de aanstomende Titanic gooit omdat de haaien hem hebben misleid waarna het schip er tegenaan vaart, zoals gebeurde in een tekenfilm-versie van de Titanic die ik ooit zag.
Oh, dat is dan wel weer herkenbaar. Ik vind werkelijk álles interessant en het is zo zonde dat je je toe moet spitsen op één ding. Stiekem heb ik ook de hoop nog niet opgegeven om gevraagd te worden als gitarist in een succesvolle band of zoiets.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet zo zeer over het feit dat andere mensen al trouwen, maar over het feit dat ik niet de zekerheid heb die ik nodig acht voor het maken van bepaalde keuzes die andere mensen wel volop maken. Zeker in een levensfase waarin je bepaalde deuren voorgoed moet sluiten. Dat ik nooit meer een neurochirurg zal worden is al een tijdje duidelijk, maar momenteel is er ook geen ruimte meer voor een andere wat meer aan rechten gerelateerde studie (die ik misschien ook nog wel graag had willen doen).
Is dan meer een soort angst dat ik nóóit zeker genoeg zal zijn over de keuzes die ik maak. Een soort oneindig limbo van middelmatigheid omdat ik niet kan kiezen voor het een of het ander.
Gewoon zelf oprichten dan.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, dat is dan wel weer herkenbaar. Ik vind werkelijk álles interessant en het is zo zonde dat je je toe moet spitsen op één ding. Stiekem heb ik ook de hoop nog niet opgegeven om gevraagd te worden als gitarist in een succesvolle band of zoiets.
Wil een betere laptop, externe geluidskaart en microfoon, dan kan ik beginnen. Ik mik nog op een soort van Spinvis-scenario dat je op je 40e een album opneemt op je zolder en daar dan meteen mee doorbreekt. Toekomstmuziek voorlopig (want ik ben nog lang geen 40).quote:
Ik zeg altijd gewoon dat ik FOK!kers meet. Zal anderen een zorg zijn joh.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook soms. Zeg maar gewoon dat het mensen van studie zijn dan (wat meestal ook wel enigszins klopt maar toch).
Ook voor het laatst trouwens.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:32 schreef skysherrif het volgende:
Nog 2 daagjes en ik ben alweer 22 trouwens, voor het eerst in mn leven dat ik denk. Wel prima zo qua leeftijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat doe jij nog wakker kaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat me kut lijkt aan 100 jaar oud zijn is dat je tegen die tijd niet eens meer kunt herinneren hoe het was om gewoon een knap jong iemand in je bed te hebben.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekker je hele leven uitsloven en binnen 100 jaar weet niemand meer dat je bestaan hebt. Kijk er naar uit hoor.
quote:Op maandag 27 maart 2017 01:46 schreef skysherrif het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat doe jij nog wakker kaasKan niet slapen. Wat wel kut is, want het wekkertje staat even na 6 uur in de ochtend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als je NU in slaap valt kan je nog 5 uur slapen, er van uitgaande dat je niet 10x wakker wordt tijdens je slaap.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan niet slapen. Wat wel kut is, want het wekkertje staat even na 6 uur in de ochtend.
Ja, goed nieuws.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:38 schreef Kaas- het volgende:
Ook in Bulgarije heeft pro-Europees vandaag gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |