Nee van Pokkel natuurlijk wat dacht jij dan?quote:
Nee, momenteel nog gedeeld met d'r zus (al woont die zus er niet). Zat in de erfenis van haar moeder. De verdeling heeft flinke vertraging opgelopen door een relationele crisis van m'n schoonzus. Dus dat is nog even regelen.quote:
Yes.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:21 schreef skysherrif het volgende:
iemand die trouwens zml heeft gekeken?
GRATIS HUIS!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 27 maart 2017 00:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, momenteel nog gedeeld met d'r zus (al woont die zus er niet). Zat in de erfenis van haar moeder. De verdeling heeft flinke vertraging opgelopen door een relationele crisis van m'n schoonzus. Dus dat is nog even regelen.
Iedereen hier denk ik.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:21 schreef skysherrif het volgende:
iemand die trouwens zml heeft gekeken?
Inderdaad.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beetje overbodige vraag misschien dit seizoen bij ZML
Zeg, bemoei je er even niet mee SJON.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Lees eens goed zus ook een erfgenaam dus!
Als je nou slim bent maak je die grootste schuur bewoonbaar, ga ik niet meer studeren en word ik je kok en jachtopziener, heb jij straks als advocaat helemaal geen tijd voor.quote:
Laatste half uur te voetquote:Op maandag 27 maart 2017 00:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
POLMEER BIJ POKKEL!
Ohnee, dat is ver weg.
Lijkt mij een kat in een zakkie jij hebt mevr nog niet gezien, stel het is iets als ma flodder?quote:Op maandag 27 maart 2017 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je nou slim bent maak je die grootste schuur bewoonbaar, ga ik niet meer studeren en word ik je kok en jachtopziener, heb jij straks als advocaat helemaal geen tijd voor.
Int weekend een beetje cs go spelen en doordeweeks hou ik gratis en voor niets mevr. ook nog tevree.
Dat probleem heb ik ook soms. Zeg maar gewoon dat het mensen van studie zijn dan (wat meestal ook wel enigszins klopt maar toch).quote:Op maandag 27 maart 2017 00:28 schreef Pokkelmans het volgende:
Zou wat zijn. "Ja, deze mensen ken ik van het internet".
Wehehe.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je nou slim bent maak je die grootste schuur bewoonbaar, ga ik niet meer studeren en word ik je kok en jachtopziener, heb jij straks als advocaat helemaal geen tijd voor.
Int weekend een beetje cs go spelen en doordeweeks hou ik gratis en voor niets mevr. ook nog tevree.
Met een trekker en hooiwagen naar de meet.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Met een SUV is je ouderlijk huis toch wel te bereiken?
Laat maar dan.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dan ook laatste half uur te voet![]()
Geen verharde wegen achter de A18
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |