Die wonen gewoon in een dorp. Burgerlijk hè?quote:Op maandag 27 maart 2017 00:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Met een SUV is je ouderlijk huis toch wel te bereiken?
En jij in Nijmegen. Over welke afgelegen locatie gaat dit dan?quote:Op maandag 27 maart 2017 00:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die wonen gewoon in een dorp. Burgerlijk hè?
Mijn buitenverblijf bij mevr. Pokkelmans.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:31 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij in Nijmegen. Over welke afgelegen locatie gaat dit dan?
Dat is alleen lopend te bereiken?quote:Op maandag 27 maart 2017 00:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mijn buitenverblijf bij mevr. Pokkelmans.
En nog geen rijbewijs?quote:Op maandag 27 maart 2017 00:32 schreef skysherrif het volgende:
Nog 2 daagjes en ik ben alweer 22 trouwens, voor het eerst in mn leven dat ik denk. Wel prima zo qua leeftijd.
Met 22 ben je nog gewoon een kutpuber. Vanaf 25 tel je pas een beetje mee.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:32 schreef skysherrif het volgende:
Nog 2 daagjes en ik ben alweer 22 trouwens, voor het eerst in mn leven dat ik denk. Wel prima zo qua leeftijd.
Dat dacht ik 17 jaar geleden ook.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:32 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op maandag 27 maart 2017 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Met 22 ben je nog gewoon een kutpuber. Vanaf 25 tel je pas een beetje mee.
Mjah, laat me nog maar lekker even puberen, niets mis mee.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat dacht ik 17 jaar geleden ook.
Paarden, wat een kutbeesten zijn dat. Wel lekker.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik leer zo veel van mevr. Tchock. Vandaag commandeerde ik paarden en ze deden wat ik wilde
Ja, had ik ook zo rond die leeftijd. Daarna werd het een beetje zoiets van "Oh kut, nu moet ik echt wel eens tempo gaan maken met afstuderen en denken aan m'n toekomst" en zo.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:32 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind eigenlijk bijna alle beesten wel chill. Ze vinden mij ook wel prettig, beetje je schoenen proberen op te eten en zo.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Paarden, wat een kutbeesten zijn dat. Wel lekker.
Heb jij ook een boerinnetje?quote:Op maandag 27 maart 2017 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik leer zo veel van mevr. Tchock. Vandaag commandeerde ik paarden en ze deden wat ik wilde
Zeker niet. Alhoewel, op mijn 21ste woonde ik nog kansloos thuis, dus doe maar 3 jaar later en gewoon een koop-appartementje.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:34 schreef skysherrif het volgende:
Mjah, laat me nog maar lekker even puberen, niets mis mee.
Ik heb dat totaal niet. Nog nooit gehad ook, mijn leeftijd interesseert me geen fluit. Behalve voor het kopen van bier/sigaretten natuurlijk maar dat soort feestjes zijn al lang geleden.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, had ik ook zo rond die leeftijd. Daarna werd het een beetje zoiets van "Oh kut, nu moet ik echt wel eens tempo gaan maken met afstuderen en denken aan m'n toekomst" en zo.
22 is gewoon een prima leeftijd, voor de meeste dingen.
Ik ook bijna, maar paarden heb ik de schurft aan, net als adhd-honden die springen. Rot op.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk bijna alle beesten wel chill. Ze vinden mij ook wel prettig, beetje je schoenen proberen op te eten en zo.
Wacht maar tot die quarterlifecrisis komt.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb dat totaal niet. Nog nooit gehad ook, mijn leeftijd interesseert me geen fluit. Behalve voor het kopen van bier/sigaretten natuurlijk maar dat soort feestjes zijn al lang geleden.
Ja, nou en? Moet er niet aan denken om te trouwen. Ik zal niet de jongste zijn als advocaat maar ook niet de oudste. Voetballen kan ik toch niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wacht maar tot die quarterlifecrisis komt.
Laatst is een middelbareschoolvriend van mij getrouwd. Mensen die met mij begonnen met studeren en nominaal afstudeerden worden nu zo ongeveer beëdigd als advocaat. De bouwvakkers van mijn leeftijd hebben een huis, een auto, en twee kinderen. Als ik profvoetballer was geweest had ik nu ongeveer de stap naar de top moeten zetten als ik dat ooit nog had gewild.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |