Dat is wel waar. Die man prikt dwars door je heen. Pijnlijk dit.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Elzies heeft hier natuurlijk gewoon gelijk. Geen werk, geen inkomen. Het enige wat ik doe is 24/7 op dit forum hangen.
Toegegeven, dat is ook wel logisch. Wilders heeft in zijn eentje ook meer stemmen dan heel GroenLinks vermoed ik.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Rutte heeft in z'n eentje meer stemmen dan de complete PVV..... het is wat.
Sowieso, Maurice de Hondquote:Op maandag 27 maart 2017 11:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind zo'n peilingverbod een steeds aantrekkelijker idee. Idioot van een Maurice de Hond die bij DWDD mag doen alsof hij veranderingen per dag kan peilen en welke precieze gebeurtenissen die veroorzaakt hebben en mensen trappen er nog in ook. De PVV groeit vier zetels maar eigenlijk is het virtuele aantal belangrijker. En nu een week na de verkiezingen doen er alweer mensen alsof het virtuele aantal zetels van FvD meer zegt dan de uitslag die net is vastgesteld.
Klopt, praktisch onhandig. Theoretisch top.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet te handhaven, derhalve een slecht idee.
Valt simpel te verifiëren. Je verplichte uurtjes aan bijstand-vrijwilligerswerk uitgezonderd.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Elzies heeft hier natuurlijk gewoon gelijk. Geen werk, geen inkomen. Het enige wat ik doe is 24/7 op dit forum hangen.
DENK is vóór de EU: https://www.bewegingdenk.nl/standpunten/rechtvaardige-samenlevingquote:
Ze beinvloeden de stemming.quote:
Dat was scherts. Ik wil ze niet verbieden, ik wil alleen dat mensen leren dat een peiling geen politieke realiteit is en geen hol zegt over de daadwerkelijke verhoudingen in de politiek.quote:
Is het ook wel, maar dat eeuwige gejank van PVV'ers dat ze genegeerd worden.... er is dus zelfs gewoon een politicus die meer stemmen heeft gekregen dat hun hele partij.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toegegeven, dat is ook wel logisch. Wilders heeft in zijn eentje ook meer stemmen dan heel GroenLinks vermoed ik.>90% is altijd op de lijsttrekker.
Dat is ook wat te sterk uitgedrukt. In de peilingen stond PvdA op groot verlies en dat bleek bij de stembus ook te kloppen. Ook politici kijken naar peilingen om te zien hoe de vlag er bij hangt.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:49 schreef Tchock het volgende:
Dat was scherts. Ik wil ze niet verbieden, ik wil alleen dat mensen leren dat een peiling geen politieke realiteit is en geen hol zegt over de daadwerkelijke verhoudingen in de politiek.
Nu weet ik hoe Donald Trump zich voelt.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:47 schreef Elzies het volgende:
[..]
Valt simpel te verifiëren. Je verplichte uurtjes aan bijstand-vrijwilligerswerk uitgezonderd.
Dat mag ook. Jouw boterham met pindakaas wordt immers ook vanuit mijn belastingcenten bekostigd.![]()
Met het verschil dat jij wel een boterham met pindakaas bij mij mag komen halen als de nood aan de man isquote:Op maandag 27 maart 2017 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nu weet ik hoe Donald Trump zich voelt.
Denk dat vooral TV koppen en politici daar debet aan zijn, het gezwets van mensen op de treurbuis die zichzelf als oh zo belangrijk zienquote:Op maandag 27 maart 2017 11:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was scherts. Ik wil ze niet verbieden, ik wil alleen dat mensen leren dat een peiling geen politieke realiteit is en geen hol zegt over de daadwerkelijke verhoudingen in de politiek.
Peilingen zouden twee weken voorafgaand aan de verkiezingen moeten worden verboden.quote:
Ja, wat moeten ze dan? De nummer 12 op de lijst naar een debat sturen?quote:Op maandag 27 maart 2017 11:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk dat vooral TV koppen en politici daar debet aan zijn, het gezwets van mensen op de treurbuis die zichzelf als oh zo belangrijk zien
Als dat je argument is kunnen ze beter debatten verbieden.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:53 schreef Elzies het volgende:
[..]
Peilingen zouden twee weken voorafgaand aan de verkiezingen moeten worden verboden.
Het lokt het een game-change uit die niet altijd conform de waarheid hoeft te zijn.
Denk aan het debat tussen Rutte en Roemer waarbij Rutte glashard loog over het niet willen verhogen van de eigen bijdrage en Roemer in dat debat uit zijn balans haalde. De media slachtte met behulp van de peilingen de positie van Roemer die er toen goed voorstond. Het maakte de weg vrij voor Samson.
Lomp en bot, aan wie doet Donald me toch denken...quote:Op maandag 27 maart 2017 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nu weet ik hoe Donald Trump zich voelt.
En het verstrekken van informatie of opinie over de verkiezingen op internet of in de media.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als dat je argument is kunnen ze beter debatten verbieden.
Je zelfinzicht gaat erop vooruit, Piet.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lomp en bot, aan wie doet Donald me toch denken...
Zoals ze tijdens het RTL debat werden gegeven inderdaad. Wat een blamage.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als dat je argument is kunnen ze beter debatten verbieden.
Allemaal projectie. Ik kom hier bijna nooit meer omdat ik te druk ben met andere zaken. En ook omdat het hier vol zit met enorme sneue figuren die hun zelfwaarde halen uit het belachelijk maken van andere users op een forum.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij heeft niet zoveel anders in zijn leven, hè.
Het publiceren van peilingen is in Frankrijk, Portugal, Spanje en Hongarije 1 tot 2 weken voor de verkiezingen verboden, om de verkiezing niet te beinvloeden. Zo gek is het nietquote:Op maandag 27 maart 2017 11:53 schreef Elzies het volgende:
[..]
Peilingen zouden twee weken voorafgaand aan de verkiezingen moeten worden verboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |