abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167340867
President-elect

Donald Trump - New York

Vice President-elect

Mike Pence - Indiana

Rex Tillerson - Secretary of State
Mike Pompeo - CIA Director
Andrew Puzder - Secretary of Labor
Scott Pruitt - EPA Administrator
General Jim 'Mad Dog' Mattis - Secretary of Defense
Nikki Haley - US Ambassador to the UN
Michael T. Flynn - National Security Adviser
Ben Carson - Secretary of Housing & Urban Development
Betsy DeVos - Secretary of Education
Stephen Bannon - Chief Strategist
Wilbur Ross - Secretary of Commerce
Reince Priebus - Chief of Staff
Jeff Sessions - Attorney General

Cabinet of Donald Trump
Presidential transition of Donald Trump

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Gary Johnson
Jill Stein
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidential
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 15 december 2016 @ 14:16:29 #2
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_167343681
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 09:23 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ongeacht de persoonlijke opvattingen van een journalist ga ik er van uit dat, als de journalist integer genoeg is, hij of zij ook kan concluderen dat Trump goede dingen doet. Door hem te beschuldigen van incest gaat elke schijn van integriteit het raam uit.
Die journaliste dacht natuurlijk helemaal niet dat Trump echt zijn dochter neukt en wilde dat ook niet impliceren. Het was een grapje bij het punt dat ze wilde maken over Trumps nepotistische neigingen.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
pi_167343726
Zo te zien heeft Vanity Fair ook een onaardig stukje over Donald geschreven:

realDonaldTrump twitterde op donderdag 15-12-2016 om 14:05:55 Has anyone looked at the really poor numbers of @VanityFair Magazine. Way down, big trouble, dead! Graydon Carter, no talent, will be out! reageer retweet
pi_167343936
Oh nee, herstel, het gaat over Graydon Carter persoonlijk. Wie was ook alweer de user die zei dat Trump in principe geen vetes had?

realDonaldTrump twitterde op maandag 09-12-2013 om 16:44:33 Dopey Graydon Carter, who is presiding over dying @VanityFair magazine, is also presiding over dying Waverly Inn—worst food in city. reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op woensdag 19-12-2012 om 21:19:18 Dummy Graydon Carter doesn't like me too much...great news. He is a real loser! @VanityFair reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 03-03-2014 om 00:07:17 Sissy Graydon Carter of failing Vanity Fair Magazine and owner of bad food restaurants has a problem-his V.F. Oscar party is no longer "hot" reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 16-11-2015 om 00:47:06 I have watched sloppy Graydon Carter fail and close Spy Magazine and now am watching him fail at @VanityFair Magazine. He is a total loser! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 09-12-2013 om 21:56:50 Graydon Carter, whose reign over failing @VanityFair has been a disaster, has acted in two movies--both bombed & got bad reviews. reageer retweet
pi_167344121
Is Rosie O'Donnell een borderliner...
En een hotline voor mensen die er niet meer tegen kunnen? WTF....

quote:
Despondent Rosie O’Donnell: ‘I Hate What Has Become Of US’
“We have 7 days left / to pull off the impossible”

“I won’t perform now / I can’t”
Rosie O’Donnell wrote a powerful poem about sadness and despair in the current state of America on her website.

On Monday, she published “ONE WEEK” and detailed her thoughts and emotions in the wake of the election of Donald Trump.

i won’t perform now
i can’t
i hate what has become of US
i must watch
A few paragraphs later, she wrote:

i watched the new brilliant movie CHRISTINE
a news anchor killed herself live in 74
very well done
i considered that b 4

She went on to implore the electors ― the 538 of whom will gather on Dec. 19 for the Electoral College vote to choose the next president ― not to vote for Trump. (Electors are chosen by party leaders, and in many states are bound by law to vote the way of the popular vote for their respective states, the New York Times noted. However, there’s still a “moon shot” chance.)

we have 7 days left
to pull off the impossible
stand up and say no
no to the darkness

come on electors
if ever there was a time for a musical ending
DO YOU HEAR THE PEOPLE SING
THE SONG OF ANGRY MEN
O’Donnell has been urging government leaders to investigate Russia’s interference in the U.S. election, and has been retweeting quotes against the leadership of Trump.

We feel you, Rosie, and we’re hoping against hope that the future isn’t as bleak as it currently portends to be.

If you’re feeling anxious and need someone to talk to about your mental health, you can text HELLO to 741-741 for free, 24-hour support from the Crisis Text Line. For more information and support, you can also contact National Alliance on Mental Illness by calling 1-800-950-NAMI (6264).

http://www.huffingtonpost(...)79dee4b0ee009eb4d5a2?

pi_167344181
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:39 schreef hunter2011 het volgende:
Is Rosie O'Donnell een borderliner...
En een hotline voor mensen die er niet meer tegen kunnen? WTF....

[..]

Die hotline is niet speciaal ontstaan voor Trump, he. Wij hebben hier ook een telefoonnummer dat je kunt bellen als je depressief bent of zelfmoord overweegt.
pi_167344249
quote:
2s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Die hotline is niet speciaal ontstaan voor Trump, he. Wij hebben hier ook een telefoonnummer dat je kunt bellen als je depressief bent of zelfmoord overweegt.
Ok, maar die Amerikanen zijn wel watjes zeg!
Ook een stuk in de Washington Post dat vrijgezellen die normaliter lekker aan het daten zijn hier geen zin meer in hebben en maar depressief thuis blijven zitten, doelloos.
Gelukkig zijn Nederlanders (over het algemeen) wat nuchterder ingesteld.
Althans, dat hoop ik,
pi_167344347
In wat lichter nieuws: eerste 2 names die tijdens de inauguratie zullen optreden:

Andrea Bocelli
Jackie Evancho (Opera singer of America's Got Talent fame) zal de Star-Spangled Banner voor haar rekening nemen
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_167344366
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:46 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Ook een stuk in de Washington Post dat vrijgezellen die normaliter lekker aan het daten zijn hier geen zin meer in hebben en maar depressief thuis blijven zitten, doelloos.
Althans, dat hoop ik,
Ik zal je helaas weer moeten verbeteren: dat was een column-achtig stukje over een enkele vrouw.

Dat ging daarnaast niet over depressief en doelloos thuis zitten, maar goed, een kniesoor die op dat soort dingen let natuurlijk.
  donderdag 15 december 2016 @ 14:52:25 #10
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_167344377
quote:
Happy Christmas, Happy Christmas to everyone! Happy Christmas!
http://www.volkskrant.nl/(...)k-kerstmis~a4434722/
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_167344417
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:51 schreef antiderivative het volgende:
In wat lichter nieuws: eerste 2 names die tijdens de inauguratie zullen optreden:

Andrea Bocelli
Jackie Evancho (Opera singer of America's Got Talent fame) zal de Star-Spangled Banner voor haar rekening nemen
Ik hoop hiernaast nog op Kid Rock en Ted Nugent. Daar zet ik de tv wel even voor aan.
pi_167344468
quote:
2s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik zal je helaas weer moeten verbeteren: dat was een column-achtig stukje over een enkele vrouw.

Dat ging daarnaast niet over depressief en doelloos thuis zitten, maar goed, een kniesoor die op dat soort dingen let natuurlijk.
Denk jij dat dit een uniek geval was? Dream on!
pi_167344477
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik hoop hiernaast nog op Kid Rock en Ted Nugent. Daar zet ik de tv wel even voor aan.
Twee grotere muzikale prutsers zijn nauwelijks denkbaar.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_167344482
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:46 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Althans, dat hoop ik,
Dat is de moderne generatie, ze kunnen niet meer met verlies omgaan. Vroeger nam je je verlies na een verkiezing en was er over 4 jaar weer een kans. Nu zie je generaties die recounts willen, geweld gebruiken bij demonstraties, een 2e Brexit-ref willen etc.

NiceChess757 twitterde op donderdag 15-12-2016 om 00:47:00 Perhaps we need to let @AndreaBocelli know that by singing for Trump he will no longer be associated with beauty, art & humanity. reageer retweet
Spottend generation snowflake genaamd
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_167344489
quote:

[..]

Roseanne Barr mag wel "America The Beautiful" zingen ;)
pi_167344492
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:57 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Denk jij dat dit een uniek geval was? Dream on!
Daar gaat het niet om. Jij claimde dat het stuk in de WaPo over meerdere vrijgezellen ging die allemaal klaar waren met daten en depressief thuis gingen zitten. Dat is onjuist.
  donderdag 15 december 2016 @ 14:59:50 #17
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_167344515
quote:
Allemaal maggies.
quote:
Op de site wordt het personeel geadviseerd kerstsymbolen, zoals kerstliedjes, kerstbomen en zelfs kerstkoekjes, te mijden volgende week bij het organiseren van feestjes op de campus. 'Niet alle geloofsgroepen hebben feestdagen in december', aldus de universiteit in een stuk met tips. Hoogleraar multiculturele vrouwenstudies Mark Kessler raadt daarom aan het woordje 'feestdagen' niet op te nemen in de naam van hun feestje. 'Kerstfeest' is volgens Kessler helemaal uit den boze.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_167344535
quote:
Toch mooi, zo'n imaginaire oorlog winnen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_167344546
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:59 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Allemaal maggies.

[..]

Trump wordt gewoon meesterlijk getrolled.
pi_167344552
quote:
9s.gif Op donderdag 15 december 2016 15:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Toch mooi, zo'n imaginaire oorlog winnen.
Clinton had waarschijnlijk een no-fly zone voor de Kerstman ingesteld en deze oorlog helemaal laten escaleren, maar blijkbaar vind links het tegenwoordig leuk om oorlog te voeren ofzo?!
  Overall beste user 2022 donderdag 15 december 2016 @ 15:13:35 #21
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_167344744
quote:
8s.gif Op donderdag 15 december 2016 15:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Clinton had waarschijnlijk een no-fly zone voor de Kerstman ingesteld en deze oorlog helemaal laten escaleren, maar blijkbaar vind links het tegenwoordig leuk om oorlog te voeren ofzo?!
En de rechtsen zouden de indianen die zich aan de boom vastbinden uiteraard helpen. Door ze te kopen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 15 december 2016 @ 15:20:48 #22
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_167344874
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:57 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Dat is de moderne generatie, ze kunnen niet meer met verlies omgaan. Vroeger nam je je verlies na een verkiezing en was er over 4 jaar weer een kans. Nu zie je generaties die recounts willen, geweld gebruiken bij demonstraties, een 2e Brexit-ref willen etc.

NiceChess757 twitterde op donderdag 15-12-2016 om 00:47:00 Perhaps we need to let @AndreaBocelli know that by singing for Trump he will no longer be associated with beauty, art & humanity. reageer retweet
Spottend generation snowflake genaamd
Sinds wanneer is Trump van de moderne generatie?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  Overall beste user 2022 donderdag 15 december 2016 @ 15:22:13 #23
3928 Ulx
pi_167344902
quote:
15s.gif Op donderdag 15 december 2016 15:20 schreef Euribob het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Trump van de moderne generatie?
Ja, inderdaad! Twitter gebruiken is zo vorige week dinsdag!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_167344976
quote:
Op woensdag 14 december 2016 20:57 schreef Dagonet het volgende:

[..]

De stijging vanaf Obama's overwinning was vele malen hoger
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 22:01 schreef Zith het volgende:

#FakeNews?

Zelf even nagegaan:

DJI

TRUMP: 9 nov: +1.4%, na 1 week: +3.7% , na 1 maand: +7.42%

OBAMA #1: 5 nov 2008 (day after election) -5.27% , na 1 week -13.9%, na 1 maand -10.2%

Obama in de herkansing: 7 nov 2012 (day after election): -2.37%, na 1 week: -4.97%, na 1 maand: -1%

En nieuwsberichten als je mij niet vertrouwt, met plaatjes

http://www.marketwatch.co(...)ction-day-2016-11-07

Hieruit blijkt dat 'the-day-after-election' Obama het ergst scoorde van alle president elects ooit.
Ook voor de S&P:

2008

2012

De S&P onder Trump since election day: +5%

2 leuke troll pogingen van Dago (eerst over Rick Perry en Energy en nu met de stocks..), maar zoals gewoonlijk geen inhoud.

[ Bericht 0% gewijzigd door antiderivative op 15-12-2016 15:34:04 ]
pi_167345132
Volgens mij door diverse beursanalisten al redelijk helder uitgelegd waarom de beurskoersen aan het stijgen zijn. Dat zegt echter niets over de wenselijkheid van het beleid van Trump.

Persoonlijk ben ik niet zo'n voorstander van de Keynesiaanse geldsmijterij die Trump voor lijkt te staan, maar dat ben ik.
  donderdag 15 december 2016 @ 15:35:54 #26
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_167345163
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 15:33 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij door diverse beursanalisten al redelijk helder uitgelegd waarom de beurskoersen aan het stijgen zijn. Dat zegt echter niets over de wenselijkheid van het beleid van Trump.

Persoonlijk ben ik niet zo'n voorstander van de Keynesiaanse geldsmijterij die Trump voor lijkt te staan, maar dat ben ik.
Natuurlijk niets Keynesiaans aan wat Trump wil doen. De economie groeit gestaag, dat zou betekenen dat de belastingen juist omhoog moeten.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_167345171
quote:

[..]

Hank Williams Jr om Obama nog even een trap na te geven.
pi_167345236
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 15:25 schreef antiderivative het volgende:

[..]

[..]

Ook voor de S&P:

2008
[ afbeelding ]

2012
[ afbeelding ]

De S&P onder Trump since election day: +5%

2 leuke troll pogingen van Dago (eerst over Rick Perry en Energy en nu met de stocks..), maar zoals gewoonlijk geen substantie.
Het is, naast dat het niet klopt, verder niet echt een eerlijke vergelijking natuurlijk, het hangt af van hoe je naar de data kijkt.

Dit is bijvoorbeeld Obama:

Forse daling! Yuuuge loser :') .

Dit is Obama met een andere schaal:

Het was immers gewoon crisis, dat die beurs maar blijft kelderen destijds was niet zo vreemd.

Hier hebben we El Trumperino:

Winning bigly, zoals je ziet! Dankzij Trump stijgt alles weer.

Tot je ook die in perspectief zet:

De trend is sowieso stijgend, er is sowieso meer vertrouwen nu.

Uiteindelijk is die volatiliteit op de beurs wel leuk voor bij de borrel, maar een slechte indicator voor lange-termijn ontwikkelingen. De trend voor Obama buiten deze meetperiode was immers vrij positief, of die van Trump dat ook gaat zijn is speculatie. Ik hoop van wel uiteraard.
  Overall beste user 2022 donderdag 15 december 2016 @ 15:48:23 #29
3928 Ulx
pi_167345359
De FED gaat de rente toch verhogen, dus Trump's plan om alles met geleend geld te doen is niet heel slim denk ik. En zijn infraplannen zijn ook niets meer dan belastingvoordeeltjes die niet echt garanderen dat de infra die gefixt moet worden ook gefixt gaat worden.
pi_167347547
quote:
Electors are being harassed, threatened in bid to stop Trump

Electors around the country are being harassed with a barrage of emails, phone calls and letters — and even death threats — in an effort to block Donald Trump from being voted in as president by the Electoral College on Monday.

The bullying is overwhelming Sharon Geise’s tech devices, but not her resolve to support Trump.

The Mesa, Arizona, grandmother woke up Wednesday morning to more than 1,500 emails demanding she not carry out her legal duty to vote for the president-elect.

“They just keep coming and coming,” Geise told The Post, estimating she’s received more than 50,000 emails since the election. “They’re overpowering my iPad.”

Her answer: mass delete.

Despite the avalanche, she said, her decision to back Trump is stronger than ever.

“Obviously their minds are made up and they’re not going to change. I’m not either,” the soft-spoken Geise said.

Reports of GOP electors being badgered have been reported in numerous states, including Georgia, Idaho, Tennessee, Arizona, Utah and Michigan.

Like Geise, Republican Patricia Allen of Tennessee told The Post she’s been bombarded with 2,000 emails, 120 letters and five phone calls all urging her to switch and vote against Trump. But Allen, 74, said that despite the “siege,” she’s not budging.

“This has never happened before … Do you know how long it takes to delete all those emails every day?” she asked.

She’s also been solicited by a Harvard University group backed by constitutional law Prof. Lawrence Lessig, who has offered free legal aid to electors who change their vote.

“That borders on bribery,” said Allen. “Carried to this extreme, the day might come when an elector could be sold to the highest bidder.”

Lessig claims that 20 GOP electors are considering voting against Trump.

Even if true, that wouldn’t be enough to alter the outcome when the 538 members of the Electoral College gather to cast their official votes. Trump has 306 electoral votes, 36 more than the minimum required.

For Michael Banerian, a senior at Oakland University in Michigan and a Republican elector, the harassment comes with a dark side.

He said he’s been getting death threats via email, snail mail, Twitter and Facebook.

“Somebody threatened to put a bullet in the back of my mouth,” Banerian, 22, told The Post on Wednesday.

In Utah, a group called Democracy and Progress PAC placed full-page ads in Salt Lake City’s daily newspapers telling electors they are “not bound” to vote for trump, who won the state.

But the Desert News reported that under Utah law, Trump must receive all the state’s Electoral College votes, since he won the election in the state.

The paper said Utah’s six Republican electors are being inundated with emails pressing them not to support Trump.

One of them, Salt Lake County Councilman Richard Snelgrove, said there’s no way he’ll cave in to the pressure.

“No, Trump won the Electoral College fair and square,” he said.

The effort to deny the electoral vote to Trump was launched shortly after the Nov. 8 election.

The Clinton campaign came out in support of the effort Monday, backing an open letter from 10 Democratic electors to National Intelligence Director James Clapper calling for an intelligence briefing on what role Russian hackers may have played in the election.

http://nypost.com/2016/12(...)n-bid-to-stop-trump/
pi_167347722
enkele namen die vandaag langskomen @ Trump Tower:

* Dan DiMicco (Fmr. CEO Nucor) --> op de lijst als U.S. Trade Representative
* Joel Kaplan (White House Deputy Chief of Staff for Policy under Bush)
* Pete Hegseth (Fmr. executive director of Vets For Freedom, CEO Concerned Veterans for America) --> op de lijst voor Secretary of Veterans Affairs
* Peter King (Rep. of New York)
* Scott Garrett (Rep. of New Jersey)
* Andrew Napolitano (Judge, Judicial Analyst)
* Wilbur Ross (Trump's Sec. of Commerce pick)
* Steve Mnuchin (Trump's Treasury Sec. pick)
* Newt Gingrich

plus meerdere Burgemeesters, waaronder:
* Mick Cornett (Oklahoma City)
* Mitchell Landrieu (New Orleans, Democrat)
* Stephen Benjamin (Columbia, SC, Democrat)
pi_167347777
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 17:18 schreef hunter2011 het volgende:
She’s also been solicited by a Harvard University group backed by constitutional law Prof. Lawrence Lessig, who has offered free legal aid to electors who change their vote.
Dat is nogal bedenkelijk inderdaad.
pi_167348187
Treurig dat mensen zich weer moeten verlagen tot doodsbedreigingen :N

Het wordt natuurlijk wel tijd om dat rare orgaan af te schaffen als de leden van dat Electoral College denken dat ze er zitten om de stem van de mensen in hun staat te bekrachtigen. Dan is het een zinloze exercitie geworden waar je prima zonder kunt.
pi_167348244
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 17:18 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Het is echt bizar. Links is daar echt aan het aansturen op grote onrusten met alle gevolgen van dien.
Of denken ze echt dat, mocht Clinton gekozen worden door de electors, dat half VS zegt "prima, niks aan de hand, we leggen ons er bij neer".

Mocht Clinton ongelukkig via electors gekozen worden, dan is de kans op grote onrusten, en zelfs mogelijk een burgeroorlog, wel flink aanwezig.

Zoals ik al eerder heb gezegd, er zijn een aantal machtige mensen zeer nerveus aan het worden, en ze willen er alles aan doen om Trump te weren uit het witte huis, en een burgerdode meer of minder zullen ze niet van wakker liggen.
pi_167348291
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 17:59 schreef Refragmental het volgende:
Zoals ik al eerder heb gezegd, er zijn een aantal machtige mensen zeer nerveus aan het worden, en ze willen er alles aan doen om Trump te weren uit het witte huis, en een burgerdode meer of minder zullen ze niet van wakker liggen.
Alleen zijn dit random e-mails van domme idioten dus daar heeft dit verder weinig mee te maken.
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2016 @ 18:03:25 #36
230491 Zith
pls tip
pi_167348301
quote:
2s.gif Op donderdag 15 december 2016 15:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het is, naast dat het niet klopt, verder niet echt een eerlijke vergelijking natuurlijk, het hangt af van hoe je naar de data kijkt.

Dit is bijvoorbeeld Obama:

[ afbeelding ]

Forse daling! Yuuuge loser :') .

Dit is Obama met een andere schaal:

[ afbeelding ]

Het was immers gewoon crisis, dat die beurs maar blijft kelderen destijds was niet zo vreemd.

Hier hebben we El Trumperino:

[ afbeelding ]

Winning bigly, zoals je ziet! Dankzij Trump stijgt alles weer.

Tot je ook die in perspectief zet:

[ afbeelding ]

De trend is sowieso stijgend, er is sowieso meer vertrouwen nu.

Uiteindelijk is die volatiliteit op de beurs wel leuk voor bij de borrel, maar een slechte indicator voor lange-termijn ontwikkelingen. De trend voor Obama buiten deze meetperiode was immers vrij positief, of die van Trump dat ook gaat zijn is speculatie. Ik hoop van wel uiteraard.
Bedankt voor je bijdrage, twee punten:

1) Waarom post je niet zoiets bij de post van Daggo, aangezien het duidelijk is dat hij fout zat met zijn "Bij Obongo steeg het nog veel meer" - geen enkele president elect had een slechtere day-after-election reactie van de markt.
2) Waarom laat je bij Trumpy een veel grotere schaal zien dan bij Obongo (5 jaar vs paar maanden)? Zou het, wellicht, zijn omdat als je op een schaal van een paar maanden kijkt je bij Trumpy een duidelijke afwijking van de trend ziet?

[ Bericht 1% gewijzigd door Zith op 15-12-2016 18:11:30 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_167348332
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:03 schreef Zith het volgende:

[..]

1) Waarom post je niet zoiets bij de post van Daggo, aangezien het duidelijk is dat hij fout zat met zijn "Bij Obama steeg het nog veel meer".
2) Waarom laat je bij Trumpy een veel grotere schaal zien dan bij Obama (5 jaar vs paar maanden)? Zou het, wellicht, zijn omdat als je op een schaal van een paar maanden kijkt je bij Trumpy een duidelijke afwijking van de trend ziet?

[ afbeelding ]
Pssssttt... dit past niet bij het verhaal wat men hier probeert te vertellen!
pi_167348500
quote:

[..]

Het is echt bizar. Links is daar echt aan het aansturen op grote onrusten met alle gevolgen van dien.
Of denken ze echt dat, mocht Clinton gekozen worden door de electors, dat half VS zegt "prima, niks aan de hand, we leggen ons er bij neer".

Mocht Clinton ongelukkig via electors gekozen worden, dan is de kans op grote onrusten, en zelfs mogelijk een burgeroorlog, wel flink aanwezig.

Denk dat als het staat te gebeuren er heel veel onrust gaat komt, een levensbedreigende situatie.
Dit zal zowel Clinton als Obama niet in dank worden afgenomen, voor Obama betekent dit de letterlijke vernietiging van zijn legacy.
Hoe ver willen zij gaan?
  Overall beste user 2022 donderdag 15 december 2016 @ 18:17:14 #39
3928 Ulx
pi_167348523
quote:

[..]

Het gaat toch naar het nieuw gekozen Huis toe in dat geval? Dus die kiezen Trump wel.
Hooguit gaat dat Kiescollege zelf op de schop als er flink wat kiesmannen weigeren op Trump te stemmen.
pi_167348579
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:17 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het gaat toch naar het nieuwe Huis toe in dat geval? Dus die kiezen Trump wel.
Hooguit gaat dat Kiescollege zelf op de schop als er flink wat kiesmannen weigeren op Trump te stemmen.
Het is voor republikeinse electors politieke zelfmoord om tegen Trump te stemmen, dat is 1 ding wat zeker is.
  Overall beste user 2022 donderdag 15 december 2016 @ 18:19:59 #41
3928 Ulx
pi_167348588
Het is alleen nogal een klap in zijn smoel. Van een mandaat blijft weinig over.
pi_167348655
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het is voor republikeinse electors politieke zelfmoord om tegen Trump te stemmen, dat is 1 ding wat zeker is.
Mischien dat een zak geld de politieke zelfmoord verzacht.
De democraten hebben een gigantische financiele backing, o.a. George Soros.
Die wil wel met geld strooien hoor.

Maar...ik denk echt wel dat hij (indirect) voor gaat zorgen dat Clinton vervolgd gaat worden. Hij zal dit hele gedoe ook wel zat zijn.
  Overall beste user 2022 donderdag 15 december 2016 @ 18:25:06 #43
3928 Ulx
pi_167348687
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:23 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Volgens mij zitten er bij de GOP ook wel rijke mensen. Ik hoorde laatst iets over een of andere vastgoedmagnaat....
pi_167348877
Trump transition said to be eyeing Navy Admiral Michelle Howard to head the VA

thehill twitterde op donderdag 15-12-2016 om 17:53:17 JUST IN: Trump considering first four-star female Navy Adm. Michelle Howard to run VA: report... https://t.co/La6ehVDekL reageer retweet
andere namen op de lijst voor Secretary of Veterans Affairs:

* Tulsi Gabbard (Rep. of Hawaii, Democrat)
* Pete Hegseth (CEO Concerned Veterans for America)
* Jeff Miller (Florida congressman, Chair of the House Veterans' Affairs Committee)
* Scott Brown (Fmr. Massachusetts senator)
  donderdag 15 december 2016 @ 18:44:05 #45
168304 Mani89
pi_167348961
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:38 schreef antiderivative het volgende:
Trump transition said to be eyeing Navy Admiral Michelle Howard to head the VA

thehill twitterde op donderdag 15-12-2016 om 17:53:17 JUST IN: Trump considering first four-star female Navy Adm. Michelle Howard to run VA: report... https://t.co/La6ehVDekL reageer retweet
andere namen op de lijst voor Secretary of Veterans Affairs:

* Tulsi Gabbard (Rep. of Hawaii, Democrat)
* Jeff Miller (Florida congressman, Chair of the House Veterans' Affairs Committee)
Jammer, ik dacht dat deze R. Lee Ermey imitator wel een zekerheidje was.

donderdag 15 december 2016 @ 19:03:51 #46
168304 Mani89
pi_167349422
pi_167349835
quote:
Veel Hollywoodsterren hebben gezworen het land te verlaten als Trump gekozen zou worden, maar nee ze zijn er nog steeds hoor.
"No Balls"

Anna Wintour van Vogue Magazine is nu zelfs al op audientie geweest bij the Donald
pi_167350081
Zoals Bill Burr al zei bij Conan:

Toch nog een luchtige post gemaakt ;)
pi_167350356
Nieuwe benoeming op de afdeling communicatie:

Strategic communications for National Security Council: Monica Crowley

Monica Crowley is a columnist, political commentator, talk radio personality, and author

Voor de kijkers van Fox vast een bekend gezicht:
pi_167350686
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:23 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Maar...ik denk echt wel dat hij (indirect) voor gaat zorgen dat Clinton vervolgd gaat worden. Hij zal dit hele gedoe ook wel zat zijn.
Dat houden ze nooit onder de pet als er uitkomt dat de democratische kant een zak geld heeft gegeven om een electoral college om te kopen breekt de pleuris uit. Hoe je het ook bekijkt ze zullen het 4 jaar moeten uithouden met hem.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_167351098
Ondertussen krijgen wij wat Amerikaanse tanks op bezoek:
http://www.wsj.com/articl(...)-1481820227?mod=e2fb
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167351334
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:37 schreef antiderivative het volgende:
Nieuwe benoeming op de afdeling communicatie:

Strategic communications for National Security Council: Monica Crowley

Monica Crowley is a columnist, political commentator, talk radio personality, and author

Voor de kijkers van Fox vast een bekend gezicht:
[ afbeelding ]
Leuk milfje!
pi_167351773
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 20:01 schreef Monolith het volgende:
Ondertussen krijgen wij wat Amerikaanse tanks op bezoek:
http://www.wsj.com/articl(...)-1481820227?mod=e2fb
Hebben we toch weer tanks
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_167353084
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:03 schreef Zith het volgende:

[..]

1) Waarom post je niet zoiets bij de post van Daggo, aangezien het duidelijk is dat hij fout zat met zijn "Bij Obongo steeg het nog veel meer" - geen enkele president elect had een slechtere day-after-election reactie van de markt.
2) Waarom laat je bij Trumpy een veel grotere schaal zien dan bij Obongo (5 jaar vs paar maanden)? Zou het, wellicht, zijn omdat als je op een schaal van een paar maanden kijkt je bij Trumpy een duidelijke afwijking van de trend ziet?

[ afbeelding ]
Ik wil de schaal bij Obama best vergroten hoor, maar dan zie je in 2007-2008 een daling, en halverwege 2009 weer een forse stijging die doorzet tot nu. Dat lijkt me een grotere afwijking van de trend dan een sprongetje in de beurzen na Trumps verkiezing. Ik denk dus niet dat je er veel mee op gaat schieten.
pi_167353216
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 10:24 schreef Ulx het volgende:
De FED trapt al op de rem.

http://www.politico.com/s(...)trump-economy-232652

[..]

Die proberen Trump tegen te houden but you can't stump the Trump(!). Janet moet uitkijken dat Trump haar niet eruit werkt en vervangt met iemand die de westerse wereld wel weer economisch welvarend en sterk wil maken.
  Redactie Games donderdag 15 december 2016 @ 21:14:54 #56
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_167354263
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 20:52 schreef Nintex het volgende:

[..]

Die proberen Trump tegen te houden but you can't stump the Trump(!). Janet moet uitkijken dat Trump haar niet eruit werkt en vervangt met iemand die de westerse wereld wel weer economisch welvarend en sterk wil maken.
Pech dat Yellen er nog voor minstens 2 jaar zit voor hem, en dat de senaat alles nog moet goedkeuren.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_167354797
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 20:52 schreef Nintex het volgende:

[..]

Vrij gebruikelijk hoor dat wanneer de boel weer aantrekt de rente weer omhoog wordt gegooid. Een president heeft ook verder niet zoveel te zeggen over zittende gouverneurs van de Fed.
pi_167355616
https://www.currentaffair(...)s-to-criticize-trump

Fantastische analyse van de falende en onderhandse kritieken op Trump van de progressieve media. En belangrijker nog, hoe je wel kritiek moet leveren op Trump. Bottomline: journalisten moeten hun integriteit weer tonen. Trumpcritici en -fans zouden het moeten lezen, wat mij betreft.

Sowieso is dit magazine langzaamaan mijn favoriete publicatie over politiek in de VS geworden. Integer en feitelijk.
pi_167356868
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 21:49 schreef Mystikvm het volgende:

Fantastische analyse van de falende en onderhandse kritieken op Trump van de progressieve media. En belangrijker nog, hoe je wel kritiek moet leveren op Trump. Bottomline: journalisten moeten hun integriteit weer tonen. Trumpcritici en -fans zouden het moeten lezen, wat mij betreft.

Sowieso is dit magazine langzaamaan mijn favoriete publicatie over politiek in de VS geworden. Integer en feitelijk.
Dat kunnen ze niet Trump is de liefdesbaby uit een huwelijk tussen politiek en media. Ze kunnen niet eerlijk benoemen wat er mis aan hem is zij zijn degene die het monster gemaakt hebben.
pi_167356871
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 21:49 schreef Mystikvm het volgende:

quote:
But not all criticisms of Trump have equal effective force. After all, surely it matters more that he has actually committed serious sex crimes than that he has possibly made some bizarre reference to Megyn Kelly’s menstrual cycle.
Lol. Rommel.
pi_167357047
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:23 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

[..]

Lol. Rommel.
Haha. Nee.
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2016 @ 22:28:42 #62
230491 Zith
pls tip
pi_167357092
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Haha. Nee.
Haha vond die quote best rommel.

Toen maar naar het artikel gaan kijken: Eenzijdige anti-trumprommel.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_167357163
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:28 schreef Zith het volgende:

[..]

Haha vond die quote best rommel
Ik niet. De man is op dat gebied niet van onbesproken gedrag. Als integere journalist moet je in zijn vermeende misdaden duiken in plaats van goedkope grappen maken over zijn uiterlijk of zijn uitspraken.
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2016 @ 22:35:56 #64
230491 Zith
pls tip
pi_167357395
Als je het hebt over pizzagate of andere niet bewezen sexueel gedrag ->>> BNW
pi_167357670
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:35 schreef Zith het volgende:
Als je het hebt over pizzagate of andere niet bewezen sexueel gedrag ->>> BNW
Prima, alleged sex crimes. Het punt is niet dat wat hij gedaan heeft of niet, maar dat je als journalist onbetamelijk gedrag moet onderzoeken in plaats van janken over wat er op Twitter wordt gezegd door de man. Of een treurig standbeeld van Trump naast de weg plaatsen terwijl je ook kunt onderzoeken welke banden de man met Rusland heeft en of hij wel volledig onafhankelijk is.

Progressieve media komen nu niet verder dan een beetje treiteren. Dat is zielig gedrag en ik stoor mij er aan, terwijl er zoveel acties van de man in het verleden het onderzoeken waard zijn. Nee, in plaats daarvan gaan we rare grapjes maken over een hersenscheet om 2 uur 's nachts. Dat is een journalist onwaardig.

Dat is de kern van het artikel, en dat is gewoon raak.
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2016 @ 22:47:40 #66
230491 Zith
pls tip
pi_167357944
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:41 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Prima, alleged sex crimes. Het punt is niet dat wat hij gedaan heeft of niet, maar dat je als journalist onbetamelijk gedrag moet onderzoeken in plaats van janken over wat er op Twitter wordt gezegd door de man. Of een treurig standbeeld van Trump naast de weg plaatsen terwijl je ook kunt onderzoeken welke banden de man met Rusland heeft en of hij wel volledig onafhankelijk is.

Progressieve media komen nu niet verder dan een beetje treiteren. Dat is zielig gedrag en ik stoor mij er aan, terwijl er zoveel acties van de man in het verleden het onderzoeken waard zijn. Nee, in plaats daarvan gaan we rare grapjes maken over een hersenscheet om 2 uur 's nachts. Dat is een journalist onwaardig.

Dat is de kern van het artikel, en dat is gewoon raak.
Je lijkt in een echokamer te leven waarin het vanzelfsprekend is dat journalisten Trumpy moeten gaan aanvallen ipv zich als normale journalisten gedragen.

Vond je de rightwing journalisten die Hillary en Obongo voordurend aan het stangen waren met vermeende issues als bengazi ook integere journalisten? Nee? Waarom niet en waarom is dat niet hypocriet?
pi_167358127
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:47 schreef Zith het volgende:

[..]

Je lijkt in een echokamer te leven waarin het vanzelfsprekend is dat journalisten Trumpy moeten gaan aanvallen ipv zich als normale journalisten gedragen.

Vond je de rightwing journalisten die Hillary en Obongo voordurend aan het stangen waren met vermeende issues als bengazi ook integere journalisten? Nee? Waarom niet en waarom is dat niet hypocriet?
Je legt mij woorden in de mond. Een journalist moet altijd kritisch zijn. Niet enkel kritisch op dingen die niet in zijn straatje passen.

Je kunt wel beweren dat Trump van onbesproken gedrag is, maar dat is gewoon niet waar. Dus ik verwacht daar kritische journalistiek over. Net als ik die verwacht over élke andere politicus.

Je kunt heel hard mij in de hoek van een Trumphater willen drukken en daarmee proberen te bewijzen dat ik alles wat uit het andere kamp fantastisch vind, maar die framing gaat bij mij gewoon niet op. Ik ben neutraler dan jij denkt. Het zal je misschien verbazen, maar er bestaan mensen die anderen op hun merites beoordelen, en niet op hun ideologische roots.
pi_167358202
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:47 schreef Zith het volgende:

[..]

Zijn Obama en Benghazi nou zulke moeilijke woorden?
  donderdag 15 december 2016 @ 22:56:25 #69
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_167358317
Misschien moeten de Republikeinen het Benghazi incident voor een 9e keer onderzoeken, aangezien ze de vorige 8 onderzoeken niet hebben kunnen vaststellen dat Hillary persoonlijk iets fouts heeft gedaan.

9 keer is scheepsrecht.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  donderdag 15 december 2016 @ 23:02:16 #70
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167358549
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Misschien moeten de Republikeinen het Benghazi incident voor een 9e keer onderzoeken, aangezien ze de vorige 8 onderzoeken niet hebben kunnen vaststellen dat Hillary persoonlijk iets fouts heeft gedaan.

9 keer is scheepsrecht.
Als die mevrouw nou met één mond sprak over wat er in Benghazi is gebeurd maar klaarblijkelijk heeft ze twee versies van haar verhaal. Of ze kon het niet meer herinneren. Ik vind het niet zo gek dat ze dat probeerden op tafel te krijgen met de hoorzittingen.

Wat is jouw probleem daarmee?
2019: The Great Awakening
  donderdag 15 december 2016 @ 23:08:38 #71
344884 monkyyy
pi_167358795
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 23:02 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Als die mevrouw nou met één mond sprak over wat er in Benghazi is gebeurd maar klaarblijkelijk heeft ze twee versies van haar verhaal. Of ze kon het niet meer herinneren. Ik vind het niet zo gek dat ze dat probeerden op tafel te krijgen met de hoorzittingen.

Wat is jouw probleem daarmee?
Mijn probleem is dat het overduidelijk verworden is tot een politieke smeercampagne. Waar waren de onderzoeken van de 13 ambassade aanvallen onder Bush?

Dit Benghazi onderzoek duurt langer dan de onderzoeken naar 9/11, Watergate, Pearl Harbor en de moord op JFK.
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2016 @ 23:20:54 #72
230491 Zith
pls tip
pi_167359350
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zijn Obama en Benghazi nou zulke moeilijke woorden?
Ik zag iemand een grappige naam noemen voor Trump en vond dat wel leuk hehe xd
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2016 @ 23:22:28 #73
230491 Zith
pls tip
pi_167359409
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 23:08 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Mijn probleem is dat het overduidelijk verworden is tot een politieke smeercampagne. Waar waren de onderzoeken van de 13 ambassade aanvallen onder Bush?

Dit Benghazi onderzoek duurt langer dan de onderzoeken naar 9/11, Watergate, Pearl Harbor en de moord op JFK.
Letterlijk 3 posts boven je is iemand een smeercampagne op " " alleged " " dingen van Trumpy aan het verdedigen - wat ook al allemaal duizenden keren onderzocht is - en journalisten aanraadt om dit nog meer te gaan doen.
  donderdag 15 december 2016 @ 23:25:47 #74
344884 monkyyy
pi_167359532
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 23:22 schreef Zith het volgende:

[..]

Letterlijk 3 posts boven je is iemand een smeercampagne op " " alleged " " dingen van Trumpy aan het verdedigen - wat ook al allemaal duizenden keren onderzocht is - en journalisten aanraadt om dit nog meer te gaan doen.
Dat is ook belachelijk.

Trump is nog nooit veroordeeld voor aanranding dus hem daarvan blijven beschuldigen is walgelijk.
En Clinton runt niet een pedo-ring vanuit een pizzeria in DC.
pi_167360058
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 23:08 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Voor veel mensen is het grootste probleem met betrekking tot Benghazi dat ze gelogen heeft tegen de nabestaanden over de oorzaak van de aanval, zonder dat daar vanuit veiligheidsoverwegingen reden toe was. Je moet wel een bijzonder rot persoon van binnen zijn om te liegen tegen nabestaanden over de dood van hun familie.
pi_167360357
FoxNews twitterde op donderdag 15-12-2016 om 22:31:42 Michigan GOP Elector Won't Be 'Intimidated' Into Voting Against Trump https://t.co/0tSm20JJ1X https://t.co/0S0fmRGzrS reageer retweet
Volgende Dem trucje gaat niet werken. De Electors stemmen gewoon op Donald J Trump.
pi_167360666
Waarom is het proberen te voorkomen dat het electoral college doet wat van hen verwacht wordt eigenlijk slechter dan het proberen te voorkomen dat stemmenhertellers doen wat van hen verwacht wordt?
pi_167361707
Nog zo'n type Keith Olbermann, wat een gekkies allemaal.

KeithOlbermann twitterde op donderdag 15-12-2016 om 16:09:00 You treacherous Russian whore @realDonaldTrump the White House and all of us have been after you for this for month… https://t.co/xUtZDbbVUK reageer retweet
pi_167362420
quote:
The Obama administration didn't respond more forcefully to Russian hacking before the presidential election because they didn't want to appear to be interfering in the election and they thought that Hillary Clinton was going to win and a potential cyber war with Russia wasn't worth it, multiple high-level government officials told NBC News.

"They thought she was going to win, so they were willing to kick the can down the road," said one U.S official familiar with the level of Russian hacking.
Hit by the Trump Train 8-)
pi_167362812
Trump-hater Kurt Eigenwald probeert liberal fake news te spinnen, heerlijk dit

:')

Trump bij z'n Rally:

"We're going to stop building nations in far away places that no one has even heard about." :')

[ Bericht 13% gewijzigd door Nintex op 16-12-2016 02:10:51 ]
pi_167362849
Laatste nieuws over Obama, hij gaat zijn laatste dagen niet al te soepeltjes meemaken.

NWS / Sherrif Joe Arpaio: Geboorteakte van Obama is fake
  vrijdag 16 december 2016 @ 02:12:14 #82
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167362854
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 02:11 schreef hunter2011 het volgende:
Laatste nieuws over Obama, hij gaat zijn laatste dagen niet al te soepeltjes meemaken.

BNW!!
pi_167362862
quote:

Interessant. Heb dat issue nooit zo serieus genomen omdat ik dacht dat het gewoon onzin was afkomstig van Republikeinen. Arpaio is wel iemand die ik tot nu toe in ieder geval serieus nam.
pi_167362871
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 02:13 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Interessant. Heb dat issue nooit zo serieus genomen omdat ik dacht dat het gewoon onzin was afkomstig van Republikeinen. Arpaio is wel iemand die ik tot nu toe in ieder geval serieus nam.
Een onderzoek van 5 jaar! O jeetje Obama...
pi_167362890
Lol, Trump zegt:

"Before the election you were all like wild beasts. Lock her up, jail jail, build the wall trump, build the wall"

"Before the election you were al crazed, I liked that a lot"

"And now, you're laid back 'eh onwards mr. trump onward' right? It's great, it's beautiful"

"If it was a normal person who would've won, and he'd done like a victory rally, like 15 people would show up right, not like these crowds"
_O_ _O-

"These consultants are the worst. they probably paid him 15 million to ruin their campaign" :')

"I hope anyone else aks for a recount so I win again" :s)

[ Bericht 11% gewijzigd door Nintex op 16-12-2016 02:35:32 ]
pi_167363238
Ha, het geboortecertificaat weer. Gelukkig maar.
  vrijdag 16 december 2016 @ 08:43:14 #87
262 Re
Kiss & Swallow
pi_167363658
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 02:20 schreef Nintex het volgende:
Lol, Trump zegt:

"Before the election you were all like wild beasts. Lock her up, jail jail, build the wall trump, build the wall"

"Before the election you were al crazed, I liked that a lot"

"And now, you're laid back 'eh onwards mr. trump onward' right? It's great, it's beautiful"

"If it was a normal person who would've won, and he'd done like a victory rally, like 15 people would show up right, not like these crowds"
_O_ _O-

"These consultants are the worst. they probably paid him 15 million to ruin their campaign" :')

"I hope anyone else aks for a recount so I win again" :s)
geen greintje narcisme te spotten bij die man
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_167364010
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 02:12 schreef MangoTree het volgende:

[..]

BNW!!
Nog pizza gegeten de laatste tijd?
pi_167364029
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:23 schreef hunter2011 het volgende:
Nog zo'n type Keith Olbermann, wat een gekkies allemaal.

KeithOlbermann twitterde op donderdag 15-12-2016 om 16:09:00 You treacherous Russian whore @realDonaldTrump the White House and all of us have been after you for this for month… https://t.co/xUtZDbbVUK reageer retweet
Hij probeert Alex Jones na te doen. Wat een idioot.

De linkerkant van het politieke spectrum wil daar graag een burgeroorlog, echt wtf. Nu weer die onzin met Rusland; het zijn alleen een paar emails die laten zien hoe corrupt de democratische partij is. Clinton zou toch met >95% kans winnen? Wat een idioten.
pi_167364033
quote:

Gaan ze het weer proberen ja? _O- _O- _O-
pi_167364200
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 09:15 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Hij probeert Alex Jones na te doen. Wat een idioot.

De linkerkant van het politieke spectrum wil daar graag een burgeroorlog, echt wtf. Nu weer die onzin met Rusland; het zijn alleen een paar emails die laten zien hoe corrupt de democratische partij is. Clinton zou toch met >95% kans winnen? Wat een idioten.
Zou je het ook niet erg gevonden hebben als Rusland de verkiezingen had beïnvloed in de andere richting en Clinton mede daardoor gewonnen had?
pi_167364233
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 09:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Zou je het ook niet erg gevonden hebben als Rusland de verkiezingen had beïnvloed in de andere richting en Clinton mede daardoor gewonnen had?
Het dumpen van wat emails om te laten zien hoe corrupt een partij is. Weinig daarop tegen. Maar Clinton zou met >90% kans winnen volgens alle media in de VS (ondanks de leaks, etc.), dus het zou niets uit moeten hebben gemaakt.
pi_167364286
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 01:07 schreef Nintex het volgende:

The Obama administration didn't respond more forcefully to Russian hacking before the presidential election because they didn't want to appear to be interfering in the election and they thought that Hillary Clinton was going to win and a potential cyber war with Russia wasn't worth it, multiple high-level government officials told NBC News.

"They thought she was going to win, so they were willing to kick the can down the road," said one U.S official familiar with the level of Russian hacking.

Het is goed dat dit naar buiten komt.
pi_167364293
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 09:28 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Het dumpen van wat emails om te laten zien hoe corrupt een partij is. Weinig daarop tegen. Maar Clinton zou met >90% kans winnen volgens alle media in de VS (ondanks de leaks, etc.), dus het zou niets uit moeten hebben gemaakt.
In werkelijkheid stond er weinig spannends in die mails. Corruptie is al helemaal niet ontdekt.
pi_167364340
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 09:28 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

De denkstap: men zat verkeerd bij het peilen naar dus het is niet erg dat Rusland de verkiezingen beïnvloedde, kan ik niet helemaal volgen. Kan je uitleggen wat dat precies met elkaar te maken heeft?
pi_167364395
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 09:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

De denkstap: men zat verkeerd bij het peilen naar dus het is niet erg dat Rusland de verkiezingen beïnvloedde, kan ik niet helemaal volgen. Kan je uitleggen wat dat precies met elkaar te maken heeft?
Het is gewoon vreemd om nu te roepen dat Putin de verkiezingen heeft gestolen, terwijl het eerst zogenaamd 0 impact zou hebben (zie de peilingen). Het is een observatie, meer niet. Wat wel vast staat is dat de partij corrupt is, gewoon te lezen in de emails.
pi_167364422
De volgende nieuwe namen treden toe tot de transition leadership council:

Amata Radewagen (Rep. American Samoa)
Butch Anderson (Sheriff Dutchess County, New York)
Safra Catz (CEO Oracle)
Tom Dadey (Businessman, Chair GOP Onondaga County, New York)
Nick Langworthy (Chair GOP Erie County, New York)
Omarosa Manigault (Instructor Executive MBA Program at Howard University School of Business, Political commentator)
pi_167364458
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 09:39 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Het is gewoon vreemd om nu te roepen dat Putin de verkiezingen heeft gestolen, terwijl het eerst zogenaamd 0 impact zou hebben (zie de peilingen). Het is een observatie, meer niet. Wat wel vast staat is dat de partij corrupt is, gewoon te lezen in de emails.
Welke corruptie?
pi_167364472
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 09:39 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Niet 0 impact, de verwachting was dat Hillary zou winnen ondanks de emails. Toen de FBI besloot het dossier opnieuw te openen gingen de odds voor Hillary ook omhoog (niet genoeg, maar toch). De bewering dat Poetin de verkiezingen beïnvloed heeft, vind ik echt geen rare. Als je blij bent met Trump kan je dat natuurlijk prima vinden, dat wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door _-_ratjetoe_-_ op 16-12-2016 10:04:49 ]
pi_167364529
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 09:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Welke corruptie?
Naar de buitenwereld volhouden dat de voorverkiezingen eerlijk zijn maar intern Clinton pushen en Sanders tegenwerken, etc. DNC chair vertrok daardoor. Plus mooie inzichten in de partij; vermelden dat ze mensen dom willen houden.
pi_167364602
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 09:48 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Naar de buitenwereld volhouden dat de voorverkiezingen eerlijk zijn maar intern Clinton pushen en Sanders tegenwerken, etc. DNC chair vertrok daardoor. Plus mooie inzichten in de partij; vermelden dat ze mensen dom willen houden.
Hoe is dat corruptie?

Het is niet netjes, maar van corruptie is geen sprake. De voorkeur van het partijbestuur ging slechts uit naar Clinton. Het is te vergelijken met hoe de VVD omsprong met de tweestrijd tussen Rutte en Verzonk.
pi_167364902
Als je nu nog steeds schrijft/roept 'wat staat er dan in die wikileaks?' ben je of niet 100% of bewust niet geinteresseerd. Na maandenlang publicaties, een apart topic, 11 pagina's met artikelen/links en samenvattingen, onderzoeksjournalisten die er een dagtaak aan hadden.

Maar voor de personen die lijden aan lethargie, een klein overzicht: http://www.mostdamagingwikileaks.com/

Maar dit is niet het wikileaks topic.
pi_167364956
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:10 schreef antiderivative het volgende:
Als je nu nog steeds schrijft/roept 'wat staat er dan in die wikileaks?' ben je of niet 100% of bewust niet geinteresseerd. Na maandenlang publicaties, een apart topic, 11 pagina's met artikelen/links en samenvattingen, onderzoeksjournalisten die er een dagtaak aan hadden.

Maar voor de personen die lijden aan lethargie, een klein overzicht: http://www.mostdamagingwikileaks.com/

Op nummer 10: Spirit cooking.

:') . Oke.
pi_167364981
quote:

Ik weet prima wat er ongeveer in die Wikileaks stond, en het stelde allemaal niet gek veel voor.
pi_167365081
quote:

Het is een satanisch complot inderdaad :')
pi_167365156
De discussie over biofuel was/is een interessant punt voor de toekomst. Toekomstig China Ambassadeur zei er dit over:

Iowa Gov. Terry Branstad, now nominated by Trump to be ambassador to China, sought to ease concerns Dec. 13 during a press conference on his transition for governorship. Branstad said Trump assured him not to worry about ethanol policies during Trump’s victory rally last week in Des Moines.

“He’s (Pruitt) is from an oil state and obviously that gave us a little concern,” Branstad said. “The first thing Trump told me is ‘Don’t worry about him. He’s going to be for ethanol.’ I think that’s a condition that he (Trump) basically laid out when he appointed him. Trump’s a pretty blunt, direct guy and that was reassuring to me.”

+ "Fuels America Coalition" heeft ook vertrouwen in de toekomst voor renewables
pi_167365210

Waarom wil juist Obama nu het buitenlandse beleid van de jaren 80 importeren? Hier was hij juist op tegen. Dialoog aangaan met Rusland. Ik begrijp de draai niet.
pi_167365241
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:30 schreef NightH4wk het volgende:

Waarom wil juist Obama nu het buitenlandse beleid van de jaren 80 importeren? Hier was hij juist op tegen. Dialoog aangaan met Rusland. Ik begrijp de draai niet.
Omdat Rusland zich na 2012 een stuk agressiever is op gaan stellen.
pi_167365266
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Omdat Rusland zich na 2012 een stuk agressiever is op gaan stellen.
Dan is er juist meer diplomatie en leiderschap nodig? Rusland heeft een kleine economie en geeft relatief weinig uit aan het leger. Dit zou geen probleem moeten zijn.
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:33:18 #110
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_167365271
Trump is goed bezig! Een einde aan het politiek correcte gedoe.. iedereen in de VS mag weer "merry Christmas" zeggen ipv "happy Holidays" dat was ingevoerd om moslims tegemoet te komen! In de vs is net zon hetze tegen kerstmis , als hier tegen zwarte piet! Trump gaat hier terecht met gestrekt been in!!!! Mag Rutte een voorbeeld aan nemen!!!

http://thehill.com/blogs/(...)promise-at-wisconsin
pi_167365349
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:33 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Dan is er juist meer diplomatie en leiderschap nodig? Rusland heeft een kleine economie en geeft relatief weinig uit aan het leger. Dit zou geen probleem moeten zijn.
Poetin is daar niet gevoelig voor. Die smeerlap begrijpt alleen harde taal.
pi_167365382
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:30 schreef NightH4wk het volgende:

Omdat Barack een beetje in de war is. Zie ook de gedachtengang inzake de 'hacks' op de vorige pagina.
pi_167365391
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:33 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Trump is goed bezig! Een einde aan het politiek correcte gedoe.. iedereen in de VS mag weer "merry Christmas" zeggen ipv "happy Holidays" dat was ingevoerd om moslims tegemoet te komen! In de vs is net zon hetze tegen kerstmis , als hier tegen zwarte piet! Trump gaat hier terecht met gestrekt been in!!!! Mag Rutte een voorbeeld aan nemen!!!

http://thehill.com/blogs/(...)promise-at-wisconsin

Wie herinnert het zich inderdaad niet meer, het algehele verbod op 'Merry Christmas' dat tot nu toe bestond.
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 december 2016 @ 10:53:50 #114
3928 Ulx
pi_167365636
Zegt Breitbart nu dat kerstmis verboden is? Wat een mafkezen.
pi_167365668
De "War on Christmas" was toch zo'n verzinsel van Bill O'Reilly?
pi_167365685
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:27 schreef antiderivative het volgende:
De discussie over biofuel was/is een interessant punt voor de toekomst. Toekomstig China Ambassadeur zei er dit over:

Iowa Gov. Terry Branstad, now nominated by Trump to be ambassador to China, sought to ease concerns Dec. 13 during a press conference on his transition for governorship. Branstad said Trump assured him not to worry about ethanol policies during Trump’s victory rally last week in Des Moines.

“He’s (Pruitt) is from an oil state and obviously that gave us a little concern,” Branstad said. “The first thing Trump told me is ‘Don’t worry about him. He’s going to be for ethanol.’ I think that’s a condition that he (Trump) basically laid out when he appointed him. Trump’s a pretty blunt, direct guy and that was reassuring to me.”

+ "Fuels America Coalition" heeft ook vertrouwen in de toekomst voor renewables
Ethanol productie is niet per se duurzaam, en juist met zo'n Pruitt aan het hoofd van de EPA loop je het risico dat de duurzaamheidseisen op dat gebied niet al te nauw worden genomen.

Oliebedrijven zijn niet per se tegen het bij-mixen van biofuels. Een transitie naar elektrisch zou ze pas raken.
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:58:55 #117
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_167365722
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Poetin is daar niet gevoelig voor. Die smeerlap begrijpt alleen harde taal.
Totaler Krieg!
are we infinite or am I alone
pi_167365895
Wel grappig om te zien hoe de fok trekcirkel weer eens zaken weglacht en wegkijkt.

1 uur en 6 minuten lang:

10 minuten lang, wat meer behapbaar:

5 jaar lang onderzoek, officieel kopie van het officieel birthcertificate van Obama. Motief was om het document geldig te verklaren. Onderzoekers gaven zelfs aan pro-Obama te zijn. Meerdere onderzoekers, meerdere teams.
Uitkomst, 9 punten gevonden van forgery, en ook het bron document gevonden van waaruit zaken zijn gecopy paste. Het officieel document lijkt dus niet echt te zijn. Onomstotelijk.

Nouja, dan kun je hier wel dom lachen en BNW roepen, het is echter met eigen ogen te zien in het filmpje van 10 minuten, welke jullie dus niet eens hebben bekeken.

Dit is geen dom youtube onderzoekje door wat aluhoedjes, dit is een officieel onderzoek geweest met als doel om het document als echt te verklaren. Helaas was de conclusie anders. Niet BNW, maar echt nieuws. Alleen past dat nieuws niet in het verhaal, en dus weglachen en wegkijken.

(Waarschijnlijk is het document gehackt door Rusland! :o)
pi_167365984
Ach daar hebben we refragmental weer die in idiote hoaxes trapt en blijkbaar niet helemaal doorheeft wie die gek Arpaio nu is :')
pi_167366023
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:12 schreef Chewie het volgende:
Kijk, een eend.
pi_167366031
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

He een dombo kan niet quoten
pi_167366040
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:12 schreef Chewie het volgende:
Ach daar hebben we refragmental weer die in idiote hoaxes trapt en blijkbaar niet helemaal doorheeft wie die gek Arpaio nu is :')
Meteen ook al in de eerste zin van post wild om zich heen gaan schelden :')
pi_167366051
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:15 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het is de schuld van Rusland en de rabobank!
pi_167366055
Ha, Zullo. Die wist in 2012 al te claimen dat hij degene had opgespoord die het document vervalst had.

Tevens denken dat dit onderzoek was om Obama vrij te spreken, dan ken je Arpaio niet denk ik :') .

Tevens doen alsof dit officieel was. Dan ken je de Posse van Arpaio niet, denk ik.
pi_167366072
Maar het is dus duidelijk dat jullie überhaupt niet eens de moeite nemen om de filmpjes te kijken.
Gewoon een officieel onderzoek dames, onomstotelijk bewezen dat het een vals document betreft. Deal with it 8-)
pi_167366124
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:16 schreef Ludachrist het volgende:
Ha, Zullo. Die wist in 2012 al te claimen dat hij degene had opgespoord die het document vervalst had.

Tevens denken dat dit onderzoek was om Obama vrij te spreken, dan ken je Arpaio niet denk ik :') .

Tevens doen alsof dit officieel was. Dan ken je de Posse van Arpaio niet, denk ik.
Wegkijken, weglachen, en vrolijk doorgaan met trekken.

Klote Rusland!
pi_167366140
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:17 schreef Refragmental het volgende:
Maar het is dus duidelijk dat jullie überhaupt niet eens de moeite nemen om de filmpjes te kijken.
Gewoon een officieel onderzoek dames, onomstotelijk bewezen dat het een vals document betreft. Deal with it 8-)
al zou dit waar zijn wat dan nog? Obama is nog een kleine maand president. Lekker boeien dat zijn geboortecertificaat vervalst zou zijn.

Gaat deze sheriff nu ook het geboortecertificaat van Trump onderzoeken?
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_167366147
quote:
Nou nee maar goed daar zal jij wel weer te dom voor zijn om dat te willen begrijpen
pi_167366171
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:20 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wegkijken, weglachen, en vrolijk doorgaan met trekken.

Klote Rusland!
Zoals je kunt zien heb ik in zijn geheel niets over Rusland gezegd.
pi_167366173
Nou, waar blijven de berichten in de media over dit opzienbarende nieuws?
pi_167366187
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:21 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

al zou dit waar zijn wat dan nog? Obama is nog een kleine maand president. Lekker boeien dat zijn geboortecertificaat vervalst zou zijn.
Nou, het kan nogal negatief uitpakken voor Obama, Treason enzo.

quote:
Gaat deze sheriff nu ook het geboortecertificaat van Trump onderzoeken?
Dat zou ik prima vinden :)
pi_167366204
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:23 schreef xpompompomx het volgende:
Nou, waar blijven de berichten in de media over dit opzienbarende nieuws?
Het filmpje IS van de media.
Jezus mensen, doe op zijn minst een beetje een poging :D
pi_167366215
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zoals je kunt zien heb ik in zijn geheel niets over Rusland gezegd.
Maar Rusland is schuldig aan alles in dit topic!
Dus ook Obama's birth certificate.
pi_167366225
Anyway, het was gezellig. Veel plezier verder :W
pi_167366238
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:25 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Maar Rusland is schuldig aan alles in dit topic!
Dus ook Obama's birth certificate.
Een leuke stroman, maar ik geef natuurlijk alleen aan dat Zullo wel vaker dit soort claims heeft gedaan, dat Arpaio op geen enkele manier pro-Obama genoemd kan worden en dat hij dit onderzoek heeft uitbesteed aan een paar vrijwilligers van zijn Posse.

Ik zeg verder niet echt iets over de echtheid van dat certificaat, want ik heb dat filmpje nog niet bekeken. Als ik dat gedaan heb wil ik er best over met je in discussie.
pi_167366248
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:24 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het filmpje IS van de media.
Jezus mensen, doe op zijn minst een beetje een poging :D
:O
pi_167366295
quote:

[..]

Knappe jongen die hem voor hoogverraad gaat veroordelen. Dit staat in de grondwet:

quote:
"Treason against the United States shall consist only in levying war against them, or in adhering to their enemies, giving them aid and comfort.
Dat is op geen enkele manier van toepassing op een president die zijn geboortecertificaat vervalst, tenzij je daarnaast dus kan aantonen dat hij al die tijd een geheim agent van een vijandelijke buitenlandse mogendheid is geweest.
pi_167366334
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Knappe jongen die hem voor hoogverraad gaat veroordelen. Dit staat in de grondwet:

[..]

Dat is op geen enkele manier van toepassing op een president die zijn geboortecertificaat vervalst, tenzij je daarnaast dus kan aantonen dat hij al die tijd een geheim agent van een vijandelijke buitenlandse mogendheid is geweest.
Dat zou wel een mooie plottwist zijn, dat de Russen ook al achter de verkiezing van Obama in 2008 zaten. Iedereen in de war.
pi_167366341
Dem/Rep burgemeesters in de vorm van de landelijke 'Conference of Mayors' was gisteren @ Trump Tower:

Gesproken over o.a. Infrastructuur, Politie
pi_167366795
quote:

[..]

dat lijkt me sterk. een vervalst geboortebewijs is totaal geen bewijs dat Obama zich tegen de belangen van de V.S. zou hebben gehandeld.

Maar ik snap het rechtssysteem van Amerika ook niet helemaal maar waarom zou een sherrif uit arizona het geboortecertificaat van Obama gaan onderzoeken? Obama is toch op Hawaii geboren?
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 december 2016 @ 12:05:15 #141
3928 Ulx
pi_167366811
Oh, is Obama nu ineens weer een buitenlander?
pi_167366876
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 12:04 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

dat lijkt me sterk. een vervalst geboortebewijs is totaal geen bewijs dat Obama zich tegen de belangen van de V.S. zou hebben gehandeld.

Maar ik snap het rechtssysteem van Amerika ook niet helemaal maar waarom zou een sherrif uit arizona het geboortecertificaat van Obama gaan onderzoeken? Obama is toch op Hawaii geboren?
Omdat deze sherrif geloofde in de onschuld van Obama en hem dolgraag wilde vrijpleiten.
pi_167366905
Joe Manchin, Senator en Democrat over zijn ontmoeting, het willen samenwerken met Trump, Tillerson etc.:

vrijdag 16 december 2016 @ 12:16:14 #144
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_167367005
quote:
Wat bedoel je met officieel onderzoek? Wat is er officieel aan?

Tevens is het onomstotelijk bewezen dat deze onderzoekers helemaal niet pro-Obama was zoals je beweert, maar daar lijk je dan zelf weer van weg te willen kijken. Als Arpaio pro-Obama was, dan stemt Geert Wilders op GroenLinks. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_167367175
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 12:10 schreef antiderivative het volgende:
Joe Manchin, Senator en Democrat over zijn ontmoeting, het willen samenwerken met Trump, Tillerson etc.:

Aangezien 68% Trump heeft gestemd in West-Virginia, moet deze man wel nog verder naar rechts opschuiven. Verder is er veel schaliegas in West-Virginia, waardoor deze staat op de korte termijn dus een belang heeft met het bijdragen aan de verwoesting van de aarde - daarvoor ben je bij Trump cum sui aan het juiste adres.
pi_167367186
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Op nummer 10: Spirit cooking.

:') . Oke.
Een groot deel van de Hispanics is zeer bijgelovig. Je ziet in de dagelijkse tracking poll van de LA Times een relatief grote drop voor Hillary en stijging van Donald toen dit bericht naar buiten kwam.
pi_167367211
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2016 12:16 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Tevens is het onomstotelijk bewezen dat deze onderzoekers helemaal niet pro-Obama was zoals je beweert, maar daar lijk je dan zelf weer van weg te willen kijken. Als Arpaio pro-Obama was, dan stemt Geert Wilders op GroenLinks. :P
Door dit soort zaken is het moeilijk deze user serieus te nemen. Hij gooit, jammer genoeg, zijn eigen glazen in.
pi_167367567
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 12:25 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Een groot deel van de Hispanics is zeer bijgelovig. Je ziet in de dagelijkse tracking poll van de LA Times een relatief grote drop voor Hillary en stijging van Donald toen dit bericht naar buiten kwam.
Op diezelfde dag kwamen er ook berichten naar buiten dat er meer dan 55.000 e-mails waren, dat Bernie Sanders kapot gemaakt moest worden en dat er in de primaries van 2014 meer gerigged werd, dus of het specifiek aan die leak lag is maar de vraag. Bovendien vraag ik me af of die website precies bijhoudt hoeveel electorale schade zo'n leak heeft aangebracht of gewoon hoe erg ze die dingen zelf vinden, maar soit, laten we van het eerste uitgaan.

Clinton verloor al vanaf eind september steun onder de latino's, dus het kan ook onderdeel van een trend zijn. Het belangrijkste is echter dat deze specifieke poll geüpdatet wordt op basis van gegevens van polls van de afgelopen week. Als je dus een daling op 4 november ziet heeft dat niets te maken met een gebeurtenis van 4 november, maar van de week ervoor. Eigenlijk zou je dus rond 10/11/12 november moeten kijken, maar goed, logischerwijs houden die polls daar op.
pi_167367646
Overigens, weet niet wie het was, over dat gedoe met electoral college en mogelijk Trump blokkeren: AP heeft er 330 gevraagd:

The AP interviewed more than 330 electors, and they say they won't be making Hillary Clinton president
pi_167367729
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 12:48 schreef antiderivative het volgende:
Overigens, weet niet wie het was, over dat gedoe met electoral college en mogelijk Trump blokkeren: AP heeft er 330 gevraagd:

The AP interviewed more than 330 electors, and they say they won't be making Hillary Clinton president
Dat komt gewoon van wat random figuren op Twitter, waar elke hersenscheet tegenwoordig breed uitgemeten wordt als zijnde nieuws.

https://www.washingtonpos(...)m_term=.e755ca056f1b
pi_167367994
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 december 2016 12:44 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Op diezelfde dag kwamen er ook berichten naar buiten dat er meer dan 55.000 e-mails waren, dat Bernie Sanders kapot gemaakt moest worden en dat er in de primaries van 2014 meer gerigged werd, dus of het specifiek aan die leak lag is maar de vraag. Bovendien vraag ik me af of die website precies bijhoudt hoeveel electorale schade zo'n leak heeft aangebracht of gewoon hoe erg ze die dingen zelf vinden, maar soit, laten we van het eerste uitgaan.

Je ziet een sterke verandering bij latino's en niet/weinig bij de rest een aantal dagen na het bericht over spirit cooking.

quote:
Clinton verloor al vanaf eind september steun onder de latino's, dus het kan ook onderdeel van een trend zijn.
Het is dus geen onderdeel van een trend.

quote:
Het belangrijkste is echter dat deze specifieke poll geüpdatet wordt op basis van gegevens van polls van de afgelopen week. Als je dus een daling op 4 november ziet heeft dat niets te maken met een gebeurtenis van 4 november, maar van de week ervoor. Eigenlijk zou je dus rond 10/11/12 november moeten kijken, maar goed, logischerwijs houden die polls daar op.
Zoals ik het begrijp kan een gebeurtenis op 4 november invloed hebben op de poll vanaf 5 november. Het is een voortschrijdend gemiddelde van 7 dagen. Elke dag wordt de groep ondervraagd, dus de resultaten van 5 november tellen dan voor 1/7 mee voor de poll. In 2 - 3 dagen zie je dus een relatief zeer sterke stijging voor Latino support voor Trump, juist omdat in die dagen slechts een deel van de totale verandering is gemeten.
pi_167368449
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:04 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je ziet een sterke verandering bij latino's en niet bij de rest een aantal dagen na het bericht over spirit cooking.
Die poll houdt op op 6 november. Spirit cooking was twee dagen eerder. Die daling was al eerder ingezet, dat lijkt mij duidelijk als je die poll bekijkt.

quote:
Het is dus geen onderdeel van een trend.
Ik had een andere poll erbij gepakt (want deze is lastig leesbaar voor specifieke groepen), die gaven dat aan. Daar zie je wel degelijk een trend vanaf eind september.

quote:
Zoals ik het begrijp kan een gebeurtenis op 4 november invloed hebben op de poll vanaf 5 november. Het is een voortschrijdend gemiddelde van 7 dagen. Elke dag wordt de groep ondervraagd, dus de resultaten van 5 november tellen dan voor 1/7 mee voor de poll. In 2 - 3 dagen zie je dus een relatief zeer sterke stijging voor Latino support voor Trump, juist omdat in die dagen slechts een deel van de totale verandering is gemeten.
Niet helemaal. Elke dag worden grofweg 400 personen ondervraagd, 1/7e van de totale groep. Het gemiddelde daarvan over de afgelopen week wordt gewogen, beoordeeld en op middernacht geüpdate. Dat betekent dat op 5 november inderdaad een gebeurtenis van 4 november een impact kan hebben van 1/7e.

Áls je dus aanneemt dat spirit cooking een grote impact hebt onder hispanics zou je dat kunnen zien vanaf 5 november, maar je zou het móeten zien vanaf ongeveer een week later. Op vijf november is de impact van zo'n evenement namelijk nog grotendeels 'vervuild' met de 6 andere dagen die meegenomen worden. Je zou dus verwachten dat, naarmate een dergelijk schandaal uitkomt, de dagen daarna Clinton steeds verder zou dalen naarmate die andere resultaten eruit gefilterd worden.

Wat je echter ziet is het volgende:

De dip die je ziet is op zijn diepst op 5 november (dus waarin de resultaten van 4 november voor 1/7e meetellen), maar daarna herstelt hij zich vrij snel weer. Als spirit cooking echt zoveel effect had zou dat langer moeten doorwerken, want logischerwijs zouden ook hispanics op 6 december dan meer pro-Trump zijn.
pi_167368537
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 09:41 schreef antiderivative het volgende:
De volgende nieuwe namen treden toe tot de transition leadership council:

Amata Radewagen (Rep. American Samoa)
Butch Anderson (Sheriff Dutchess County, New York)
Safra Catz (CEO Oracle)
Tom Dadey (Businessman, Chair GOP Onondaga County, New York)
Nick Langworthy (Chair GOP Erie County, New York)
Omarosa Manigault (Instructor Executive MBA Program at Howard University School of Business, Political commentator)
+

Chief of Staff of the National Security Council: Ret. Lt. Gen. Keith Kellogg
Ambassador to Israel: David Friedman

[ Bericht 2% gewijzigd door antiderivative op 16-12-2016 13:44:34 ]
pi_167368716
Ach, men was er hier zowat heilig van overtuigd dat Rusland achter de hacks zat die wikileaks heeft uitgebracht.

Echter hier is Assange, in een interview gisteren, zelf die zegt dat de bron niet Rusland is, of welke "state party" dan ook.

pi_167368795
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2016 12:16 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Pro-obama is dan ook iets wat ik ervan heb gemaakt maar er eigenlijk iets anders mee bedoel, ik zeg dan ook niet dat ze onomstotelijk pro-obama zijn.
De onderzoekers hadden de insteek om aan te tonen dat het document echt zou zijn, zoals ze zelf aangeven in het filmpje, dat door velen hier waarschijnlijk niet eens is bekeken, maar waar ze wel gelijk een mening over hebben.
pi_167368874
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Pro-obama is dan ook iets wat ik ervan heb gemaakt maar er eigenlijk iets anders mee bedoel, ik zeg dan ook niet dat ze onomstotelijk pro-obama zijn.
De onderzoekers hadden de insteek om aan te tonen dat het document echt zou zijn, zoals ze zelf aangeven in het filmpje, dat door velen hier waarschijnlijk niet eens is bekeken, maar waar ze wel gelijk een mening over hebben.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 14:53 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Assange die al sinds 17 oct niet meer is gezien
Ik dacht dat Assange al een tijdje geleden ontvoerd was, wat duidelijk zou maken dat de elite snode plannetjes heeft. Maar blijkbaar zit die kerel gewoon bij FOX interviewtjes te geven.
pi_167369084
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[..]

Ik dacht dat Assange al een tijdje geleden ontvoerd was, wat duidelijk zou maken dat de elite snode plannetjes heeft. Maar blijkbaar zit die kerel gewoon bij FOX interviewtjes te geven.
Dat maak je er zelf van.

Wat ik zeg is dat hij als sinds 17oct niet meer is gezien, en dat is nog steeds het geval.
Sinds die datum is hij niet meer gezien bij de ambassade.
pi_167369158
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:58 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat maak je er zelf van.

Wat ik zeg is dat hij als sinds 17oct niet meer is gezien, en dat is nog steeds het geval.
Sinds die datum is hij niet meer gezien bij de ambassade.
Dan zal hij wel in Rusland zitten, in een royaal penthouse als bedankje.
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 december 2016 @ 14:28:53 #159
3928 Ulx
pi_167369748
Misschien moet iemand bij Pamela Anderson langsgaan. Die schijnt er meer van te weten.
  vrijdag 16 december 2016 @ 14:44:11 #160
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_167370041
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik zeg ook altijd dat ik heel goed in bed ben, maar dat is ook niet perse waar. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_167371102
SenSanders twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 15:31:53 Incredibly, Trump’s 17 cabinet-level picks have more wealth than one-third of U.S. households combined - 43 million households! reageer retweet
pi_167371789
Sterke geluiden aangaande de positie:

Deputy Secretary of Defense: David McCormick.

was National Security adviser for international economic policy onder Bush en zal nu onder James Mattis deputy worden.

---
Fmr. General Petraeus zit in een summit en krijgt vragen over Trump:

Gen. David Petraeus on Trump: “I felt that he was quite pragmatic… I can work with that”

His advice to Trump? "Certainly we should build a wall as part of a comprehensive strategy”

Petraeus disagreements with Trump? “Don’t know that we had any,” Petraeus says

“I don’t know that I could roughly define a Trump doctrine yet” per David Petraeus on foreign policy, but likely “pragmatic”
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 december 2016 @ 16:27:22 #163
3928 Ulx
pi_167372314
Die Petreaus is toch een verrader van geheime informatie?
Lock him up!
pi_167373337
Believe me, Hillary's got some very big problems. If she makes it to the starting gate, which I think would be very unfair to General Petraeus. You want to know the truth, General Petraeus, his life was destroyed for doing 2 percent of what Hillary did. I think it would be very, very unfair to General Petraeus. I will tell you, you know when you look at what she's done, and how she's done it, and the servers

pi_167373375
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
SenSanders twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 15:31:53 Incredibly, Trump’s 17 cabinet-level picks have more wealth than one-third of U.S. households combined - 43 million households! reageer retweet
Fantastisch, inspiratie voor de rest om ook hard te werken. Geen probleem zolang de relatief armste huishoudens een acceptabel bestaan leiden.
pi_167373521
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Die poll houdt op op 6 november. Spirit cooking was twee dagen eerder. Die daling was al eerder ingezet, dat lijkt mij duidelijk als je die poll bekijkt.

[..]

Ik had een andere poll erbij gepakt (want deze is lastig leesbaar voor specifieke groepen), die gaven dat aan. Daar zie je wel degelijk een trend vanaf eind september.

[..]

Niet helemaal. Elke dag worden grofweg 400 personen ondervraagd, 1/7e van de totale groep. Het gemiddelde daarvan over de afgelopen week wordt gewogen, beoordeeld en op middernacht geüpdate. Dat betekent dat op 5 november inderdaad een gebeurtenis van 4 november een impact kan hebben van 1/7e.

Áls je dus aanneemt dat spirit cooking een grote impact hebt onder hispanics zou je dat kunnen zien vanaf 5 november, maar je zou het móeten zien vanaf ongeveer een week later. Op vijf november is de impact van zo'n evenement namelijk nog grotendeels 'vervuild' met de 6 andere dagen die meegenomen worden. Je zou dus verwachten dat, naarmate een dergelijk schandaal uitkomt, de dagen daarna Clinton steeds verder zou dalen naarmate die andere resultaten eruit gefilterd worden.

Wat je echter ziet is het volgende:

[ afbeelding ]

De dip die je ziet is op zijn diepst op 5 november (dus waarin de resultaten van 4 november voor 1/7e meetellen), maar daarna herstelt hij zich vrij snel weer. Als spirit cooking echt zoveel effect had zou dat langer moeten doorwerken, want logischerwijs zouden ook hispanics op 6 december dan meer pro-Trump zijn.
Fair enough. Jouw graph is inderdaad duidelijker.
pi_167374078
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 17:13 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Fantastisch, inspiratie voor de rest om ook hard te werken. Geen probleem zolang de relatief armste huishoudens een acceptabel bestaan leiden.
Och, het is mij ook om het even. Maar de winst van Trump betekent in ieder geval niet dat de 'gewone man' de macht naar zich toetrekt.
pi_167374211
Dee 1e batch namen die vandaag @ Trump Tower zullen zijn:

* Vincent Viola (Chairman Virtu Financial)
* Jeh Johnson (Current Secretary of Homeland Security)
* Stephanie Wolkoff (Special events planner, Creative consultant) --> Inauguration ceremony planner
* Andrea Bocelli --> Inauguration performer
pi_167375407
Dit is wat gebeurt als je een slappe president hebt, mensen. China steelt eventjes een Amerikaanse drone op de Zuid-Chinese Zee (internationale wateren):

http://edition.cnn.com/2016/12/16/politics/chinese-warship-underwater-drone-stolen/index.html
pi_167375441
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 18:32 schreef KrappeAuto het volgende:
Dit is wat gebeurt als je een slappe president hebt, mensen. China steelt eventjes een Amerikaanse drone op de Zuid-Chinese Zee (internationale wateren):

http://edition.cnn.com/2016/12/16/politics/chinese-warship-underwater-drone-stolen/index.html
Het is toch wat, zou andersom nooit gebeuren.
pi_167376065
Huidige White House Chief of Staff Denis McDonough ontvangt vandaag toekomstig WH C.O.S. Reince Priebus en organiseert een kleine bijeenkomst met:

pi_167376496
Mooi verhaal over de nasleep van een vechtpartij bij een Trump rally.
http://www.wral.com/clash-at-trump-rally-ends-in-probation-handshake/16339805/

Eind goed al goed
pi_167377559
Obama geeft over 30 minuten een speech, speculatie vliegt alle kanten op.

Van de arrestatie van Trump tot het bewijs dat de Russen de verkiezingen hebben geneukt tot alleen een happy holidays lul verhaaltje of stoppen met de peaceful transition.

We gaan het zien
pi_167377686
Ik denk dat hij Pizzagate gaat bekennen.
pi_167377782
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:54 schreef Ludachrist het volgende:
Ik denk dat hij Pizzagate gaat bekennen.
Hij gaat iedereen een gratis cheese pizza geven voor kerst.
pi_167378244
Obama gaat bekendmaken dat hij niet in de VS is geboren en dat hij het Amerikaanse volk acht jaar lang heeft lopen trollen.

[ Bericht 2% gewijzigd door KoosVogels op 16-12-2016 20:43:59 ]
pi_167379293
Obama is begonnen, begint met het opnoemen van wat hij de afgelopen 8 jaar heeft bereikt

Nu huilie huilie over Syrie
pi_167379514
Nassim Taleb (ovirgens uit Libanon) heeft liever Assad dan de rebellen: https://medium.com/opacit(...)onflict-f841404c3b1d

Wel vreemd dat Obama zoveel praat over internationaal recht. Dat heeft hij ook vaak geschonden (drones, etc).
pi_167379628
Obama: Continue peaceful transition of power, I spoke to the president elect a few days ago.

:)
pi_167379640
Obama is mede verantwoordelijk voor de ellende in Syrië. En heeft zich ook compleet belachelijk gemaakt met zijn "red line".
pi_167379686
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 20:51 schreef Nintex het volgende:
Obama: Continue peaceful transition of power, I spoke to the president elect a few days ago.

:)
Zelfs Obama heeft vertrouwen in Trump!

Trumpie! Trumpie! Trumpie! _O_
pi_167379838
Obama sprak in China met Putin, zei dat hij moest kappen. Sinds Wikileaks geen tampering meer met de election. Obama wilde er geen partisan issue van maken. Liet het Amerikaanse volk besluiten hoe ze de gelekte info zouden meewegen.
pi_167379849
De komende periode wordt het druk met het in- en uitchecken van journalisten bij psychiatrische instellingen....
Hoeveel getikte, labiele journalisten heeft Amerika?

kurteichenwald twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 18:58:29 For self-protection, I am taking a short twitter break. I will be spending that time with my lawyers & law enforcement going after 1 of u... reageer retweet
kurteichenwald twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 18:58:29 For self-protection, I am taking a short twitter break. I will be spending that time with my lawyers & law enforcement going after 1 of u... reageer retweet
pi_167379896
Obama: "You wrote about it every day, every tidbit. This was an obsession that dominated the news"
pi_167380096
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 20:56 schreef hunter2011 het volgende:
De komende periode wordt het druk met het in- en uitchecken van journalisten bij psychiatrische instellingen....
Hoeveel getikte, labiele journalisten heeft Amerika?

kurteichenwald twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 18:59:23 Last night, for the second time, a deplorable aware I have epilepsy tweeted a strobe at me with the message "you deserve a seizure' on it... reageer retweet
pi_167380192
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

kurteichenwald twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 18:59:23 Last night, for the second time, a deplorable aware I have epilepsy tweeted a strobe at me with the message "you deserve a seizure' on it... reageer retweet
"I'm taking a Twitter break"

*1 minute later*

"Blah blah deplorable"
pi_167380269
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tja, vraag me wel af hoe zijn toekomst er bij Newsweek en Vanity Fair uit gaat zien.
pi_167380275
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:04 schreef Nintex het volgende:

[..]

"I'm taking a Twitter break"

*1 minute later*

"Blah blah deplorable"
Hij kondigt aan dat hij een 'break' neemt en legt in de daaropvolgende Tweets uit waarom.

Zo moeilijk is het toch allemaal niet, Nintex. Ik besef dat je de aandachtsspanne bezit van een doorbakken saucijzenbroodje, maar dit was toch niet al te lastig?
pi_167380282
Nog een aardig stuk uit de Harvard Business Review over het te voeren beleid met betrekking tot China:
https://hbr.org/2016/12/w(...)ok&utm_medium=social
pi_167380385
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hij kondigt aan dat hij een 'break' neemt en legt in de daaropvolgende Tweets uit waarom.

Zo moeilijk is het toch allemaal niet, Nintex. Ik besef dat je de aandachtsspanne bezit van een doorbakken saucijzenbroodje, maar dit was toch niet al te lastig?
Maar zeg nou eerlijk Koos Vogels, deze man heeft ze toch niet allemaal meer op 1 rijtje...
pi_167380421
Kurt Eichenwald is een held. O+.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_167380438
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:09 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Maar zeg nou eerlijk Koos Vogels, deze man heeft ze toch niet allemaal meer op 1 rijtje...
Dat geldt mijns inziens eerder voor de figuren die hem een 'seizure' gunnen.
pi_167380536
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat geldt mijns inziens eerder voor de figuren die hem een 'seizure' gunnen.
Nogmaals, jij vindt dus dat hij momenteel helder is.
En zo'n Keith Olbermann is natuurlijk ook gewoon een frisse vent.
pi_167380607
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:12 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Geen idee wat hij allemaal naar z'n hoofd geslingerd heeft gekregen via de sociale media, maar ik kan mij best voorstellen dat je het een keer zo zat bent, met dit soort reacties als gevolg.

Ken die hele vent verder niet, maar wat maakt hem precies 'onfris'?
pi_167380636
Obama:

"When the President Elect takes the oath of office and is named the 45th president..."

Laatste hoop voor de #NeverTrumpers en Clinton Dawgs vloog net het raam uit. _O_
pi_167380687
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:12 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Geen idee wat er tegen de man gezegd is, maar er zijn nogal wat mensen op Twitter die van alles de wereld in sturen wat juridisch gezien niet echt door de beugel kan.
pi_167380700
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geen idee wat hij allemaal naar z'n hoofd geslingerd heeft gekregen via de sociale media, maar ik kan mij best voorstellen dat je het een keer zo zat bent, met dit soort reacties als gevolg.

Ken die hele vent verder niet, maar wat maakt hem precies 'onfris'?
Hij wilde mensen op hun bek slaan die op Trump gestemd hadden. Hij zei dat Trump in een mental institution had gezeten, terwijl hij daar geen bewijs voor gaf.

Bij Fox News werd hij uitgenodigd om dat uit te leggen en toen flipte hij helemaal door. Begon als een soort van linkse Alex Jones te ranten over de CIA. Die Fox News gast kon zijn lach nauwelijks inhouden.

De media komt pas net op het internet kijken. Die snappen niet dat die 4chan trolls al jaren rondlopen op het internet. De helft woont waarschijnlijk niet eens in de VS. :')
pi_167380759
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:16 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hij wilde mensen op hun bek slaan die op Trump gestemd hadden. Hij zei dat Trump in een mental institution had gezeten, terwijl hij daar geen bewijs voor gaf.

Bij Fox News werd hij uitgenodigd om dat uit te leggen en toen flipte hij helemaal door. Begon als een soort van linkse Alex Jones te ranten over de CIA. Die Fox News gast kon zich lach nauwelijks inhouden.
Klinkt als een geschikte vent.

Zie overigens niet in hoe dat aanvallen richting zijn persoon rechtvaardigt.
pi_167380839
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Klinkt als een geschikte vent.

Zie overigens niet in hoe dat aanvallen richting zijn persoon rechtvaardigt.
Mensen doen net alsof het internet vandaag is uitgevonden. Dezelfde mannetjes die 8 jaar geleden in COD aan het trash talken waren hebben nu stemrecht en Twitter. En dan reageert een volwassen vent (journalist) als een soort van crybaby op Twitter. Het is alsof je een groot bord op je account zet:"Trolls val mij aan".

Wat verwacht je dan? Nooit gehoord van de uitspraak: "Don't feed the trolls" ?

Grappig trouwens, die bejaarde Bernie was de enige die het door had. Die zei toen hij zijn speech gaf over Hillary: "this is not a game, this is real life, this is your life"

Geen hond die luisterde natuurlijk, want Trump liet een scheet en Hillary werd gekroond.

[ Bericht 3% gewijzigd door Nintex op 16-12-2016 21:27:10 ]
  vrijdag 16 december 2016 @ 21:30:05 #200
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_167381288
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
Obama gaat bekendmaken dat hij niet in de VS is geboren en dat hij het Amerikaanse volk acht jaar lang heeft lopen trollen.
Obama is een dramatisch slechte president geweest, de slechtste die ik mij kan heugen. Het enige dat hij goed kon, is redes houden, voor de rest was het een ramp. Hij zal de geschiedenis ingaan als de minst competente president ooit!
pi_167381303
Obama: "I can ensure the public that the vote has not been tampered with"
  vrijdag 16 december 2016 @ 21:32:30 #202
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_167381389
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:30 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Obama is een dramatisch slechte president geweest, de slechtste die ik mij kan heugen. Het enige dat hij goed kon, is redes houden, voor de rest was het een ramp. Hij zal de geschiedenis ingaan als de minst competente president ooit!
Precies! Het is ook mede daarom dat Trump verkozen is!
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 december 2016 @ 21:33:49 #203
3928 Ulx
pi_167381451
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:30 schreef Nintex het volgende:
Rigged! It's rigged!
pi_167381568
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:32 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Wat een matige trollaccount is dit toch.
pi_167382148
Dacht dat het zo goed ging bij de NY Times?

quote:
New York Times Will Vacate 8 Floors In Its HQ To Generate "Significant Rental Revenue"

Remember when The NYT reported that its ad hoc campaign to boost revenue by selling subscriptions in response to the vicious back and forth with Donald Trump, was said to be a smashing success? Perhaps it was subscriptions for the crossword puzzle because it appears the monetary success was not smashing enough, and according to a just released note from executives Arthur Sulzberger and Mark Thompson, the newspaper will vacate at least eight floors in its iconic building, allowing it to "generate significant rental income" because it is "frankly, too expensive to occupy this many floors when we don’t truly need them."

Maybe the lesson here is that when the newspaper business model no longer works, one can just pivot into a REIT?

The remaining staff will be consolidated on the remaining, redesigned floors in a "more dynamic, modern and open workplace, one that is better suited to the moment."

Furthermore, the NYT publisher and CEO will lose their corner offices, which they call a "vestige from a different era" and will "introduce more team rooms and common spaces."

It is unclear if NYT would distribute pink slips as part of the cost-cutting effort, however as the letter adds, "in the end, these changes will impact every employee at 620 Eighth Ave. In the near term, we will have to move about 400 employees out of the building to nearby office space while the first phase of work is completed. We expect that group, which includes parts of marketing, technology, the newsroom, news services, corporate finance and print products and services pre-press operations, to move in the first quarter and return by the end of 2017. Your manager will notify you if your position is affected by this temporary move. We understand and appreciate the disruption this will inevitably cause and we will do everything in our power to mitigate it."

But aside from all that, subscriptions are soaring, we promise.

Full memo below:

Dear Colleagues,

When we moved into our new building in 2007, we saw it as a modern headquarters for a modern New York Times. We still feel that way.

But as Mark mentioned in the State of The Times last month, after a good deal of consideration, we have determined that the way that we use our headquarters building needs to evolve to better match the changes you and your colleagues have been driving across every part of the company.

The current way we have configured our office makes us slower and less collaborative. It is also, frankly, too expensive to occupy this many floors when we don’t truly need them.

We’ve made the decision to consolidate our footprint across the building to create a more dynamic, modern and open workplace, one that is better suited to the moment. We’re planning significant investments in a redesign of our existing space in order to facilitate more cross-departmental collaboration.

We expect a substantial financial benefit as well. All told, we will vacate at least eight floors, allowing us to generate significant rental income.

We have engaged Gensler, an architecture and interior design firm, to help us redesign our workplace and beginning early next year, work will begin on select floors below 14. By the end of next year, we expect to have consolidated our occupancy to that side of the building. We will keep the cafeteria and the conference rooms on 15.

We have already seen that changing office layouts can lead to good results. Some of the most creative wings of the company — the Beta team, the Graphics Department and some of our technology teams have changed their floor plans to help improve the way they work.

The coming redesign will introduce more team rooms and common spaces. And, we will do away with big corner offices, like the ones you see on the 16th and 17th floors, including, yes, the publisher and CEO’s offices. We don’t need to preserve those vestiges from a different era, so we won’t.

In the end, these changes will impact every employee at 620 Eighth Ave. In the near term, we will have to move about 400 employees out of the building to nearby office space while the first phase of work is completed. We expect that group, which includes parts of marketing, technology, the newsroom, news services, corporate finance and print products and services pre-press operations, to move in the first quarter and return by the end of 2017. Your manager will notify you if your position is affected by this temporary move. We understand and appreciate the disruption this will inevitably cause and we will do everything in our power to mitigate it.

Representatives from across the company are serving on a steering committee to help us plan these changes. They will solicit input from everyone interested in providing it and we’re committed to keeping you fully informed as the project plays out.

We will have more details soon.

Thank you.
Arthur and Mark
Perhaps Facebook's "fact-checkers" can move into the soon to be vacant space...

http://www.zerohedge.com/(...)rental-reve#comments

pi_167382302
Als season finale zou Ivanka Trump die verdiepingen van het NYT HQ moeten kopen en heel groot TRUMP op de voorgevel moeten zetten. :')
pi_167382401
Had overigens van Obama meer weerrstand verwacht in zijn speech.
Krijg het idee dat hij moe is en er zo snel mogelijk vanaf wil....op naar Dubai.
pi_167382485
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:55 schreef hunter2011 het volgende:
Had overigens van Obama meer weerrstand verwacht in zijn speech.
Krijg het idee dat hij moe is en er zo snel mogelijk vanaf wil....op naar Dubai.
Hij vertelde de media precies hoe de vork in de steel zit.

Ze staarden hem in stilte aan....

"What about Trump Tweets?"

Je zag hem zuchten. Hij kan of lekker met pensioen en roepen: "I told you so" of met mensen als Kurt Eichenwald gaan samenwerken om Team Trump omver te gooien met hubris en hoepla. Gemakkelijke keuze.

De media was geobsedeerd door twee dingen. Donald J. Trump en de Clinton e-mails. Een van de twee is de meester van branding, persuasion en reality TV. Trump had eigenlijk al gewonnen toen hij de roltrap af kwam in Trump Tower.
pi_167382798
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:57 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hij vertelde de media precies hoe de vork in de steel zit.

Ze staarden hem in stilte aan....

"What about Trump Tweets?"

Je zag hem zuchten. Hij kan of lekker met pensioen en roepen: "I told you so" of met mensen als Kurt Eichenwald gaan samenwerken om Team Trump omver te gooien met hubris en hoepla. Gemakkelijke keuze.

De media was geobsedeerd door twee dingen. Donald J. Trump en de Clinton e-mails. Een van de twee is de meester van branding, persuasion en reality TV. Trump had eigenlijk al gewonnen toen hij de roltrap af kwam in Trump Tower.
Clinton en Podesta zitten nu knarsetandend toe te kijken, pissig dat hij de Clinton-campagne niet meer backt. Hij heeft echt zijn best gedaan Clinton.
  vrijdag 16 december 2016 @ 22:05:10 #210
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_167382881
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 20:56 schreef Nintex het volgende:
Obama sprak in China met Putin, zei dat hij moest kappen. Sinds Wikileaks geen tampering meer met de election. Obama wilde er geen partisan issue van maken. Liet het Amerikaanse volk besluiten hoe ze de gelekte info zouden meewegen.
Amerika probeert weer in de slachtofferrol te spelen. What else is new hé.
graag op anoniem
  vrijdag 16 december 2016 @ 22:27:12 #211
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167383837
Opinions (WaPo)
John Podesta: Something is deeply broken at the FBI

quote:
The more we learn about the Russian plot to sabotage Hillary Clinton’s campaign and elect Donald Trump, and the failure of the FBI to adequately respond, the more shocking it gets. The former acting director of the CIA has called the Russian cyberattack “the political equivalent of 9/11.” Just as after the real 9/11, we need a robust, independent investigation into what went wrong inside the government and how to better protect our country in the future.
Meer inzicht.
  vrijdag 16 december 2016 @ 22:29:35 #212
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167383941
National Security (Wapo)
FBI backs CIA view that Russia intervened to help Trump win election

quote:
FBI Director James B. Comey and Director of National Intelligence James R. Clapper Jr. are in agreement with a CIA assessment that Russia intervened in the 2016 election in part to help Donald Trump win the presidency, according to U.S. officials.

Comey’s support for the CIA’s conclusion — and officials say that he never changed his position — suggests that the leaders of the three agencies are in agreement on Russian intentions, contrary to suggestions by some lawmakers that the FBI disagreed with the CIA.
Genoeg leesvoer voor een vrijdagavond.
pi_167384077
Trump's WWE take-over ging eigenlijk hetzelfde als zijn presidential run.

"You may have the support of this crowd Donald but they're all idiots"

Obama gooit de glazen in van de Electoral College

AliABCNews twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 22:00:40 Obama: "the electoral college is a vestige, a carryover, from a different vision of our country." Wow... reageer retweet
  vrijdag 16 december 2016 @ 22:54:26 #214
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167384899

Mooie cartoon
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 december 2016 @ 23:08:27 #215
3928 Ulx
pi_167385415
quote:
En net als bij 9/11 gaan de Republikeinen achter het verkeerde land aan.
pi_167385822
Mjah, na die conferentie blijkt wel dat Podesta en co. hun woede beter op Obama kunnen richten. Die ziet wel dat het Trump geholpen heeft, maar geeft tegelijkertijd ook de media en de campagne zelf de schuld van het verlies.

Uit Obama's woorden viel duidelijk op te maken dat hij niet denkt dat het uiteindelijk de doorslag heeft gegeven. Verder was het aan het volk zelf om er een oordeel over te vellen volgens hem en wilde hij partijdigheid vermijden.

Man, het anti-trump team blijft wel verliezen

NPR twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 22:50:35 #Breaking: Sources tell NPR's @NPRKelly that electors in the Electoral College will not receive an intelligence briefing. reageer retweet
De president verwijst naar 8 oktober, de DNC hacks en Podesta mails. Dat is nog steeds het verhaal:

Kortom, de media hebben voor niets lopen hypen. Er is geen nieuw bewijs of meer nieuws. Er is ook niet gerommeld met de stemcomputers. Trump is gewoon de legitieme 45th president.

[ Bericht 33% gewijzigd door Nintex op 16-12-2016 23:57:32 ]
pi_167387517
Ach, Michelle Obama klinkt bitter en is een slecht verliezer,
Niet veel hoop in Amerika.....

quote:
rump election: Michelle Obama tells Oprah Winfrey America lacks hope

Michelle Obama: "Now we’re feeling what not having hope feels like… hope is necessary.”
Her husband repeatedly used messages of hope in his presidential campaigns and during his time in office.
But US First Lady Michelle Obama has struck a much less upbeat tone in her last TV interview before the family leaves the White House.
Speaking to talk show host Oprah Winfrey, Mrs Obama said America's outlook had changed since Donald Trump won November's election.
"Now we're feeling what not having hope feels like," she said.
Mrs Obama played an unusually prominent role in the 2016 election cycle, throwing her support behind Democratic candidate Hillary Clinton and trading barbs with Mr Trump.
She called on women to rise up against him over his groping comments and denounced his campaign's "hateful language".
In turn, the Republican accused her of spending too much time campaigning for Mrs Clinton.
Michelle Obama in 2020?

Mrs Obama does not mention the president-elect by name in the preview clip of the Oprah Winfrey interview, to be aired by the CBS network on Monday.
But she repeats previous assertions that the US needs "an adult" in the White House, saying the country's president should provide stability and inspiration.
"Having a grown-up in the White House who can say to you in times of crisis, 'Hey it's going to be ok, let's remember the good things we have, let's look at the future, let's look at all the things that we're building..." she says.
"All of this is important for our kids to stay focused and to feel like their work isn't in vain, that their lives aren't in vain. What do we do if we don't have hope?"
She says she believes the US public will come to appreciate Barack Obama's impact with time.
Mrs Obama is an unusually popular figure in America's political landscape, with a favourability rating, measured by Gallup at 64%, that is significantly higher than that of Mr Trump, Mrs Clinton, and her husband.
Oprah Winfrey endorsed Barack Obama for president in 2007 but failed to do so publicly in 2012. She urged voters to choose Hillary Clinton in November's poll, saying: "You don't have to like her... Do you like democracy or do you want a demagogue?"

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-38345516

[ Bericht 2% gewijzigd door hunter2011 op 17-12-2016 00:43:54 ]
pi_167387941
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 22:32 schreef Nintex het volgende:
Trump's WWE take-over ging eigenlijk hetzelfde als zijn presidential run.

"You may have the support of this crowd Donald but they're all idiots"

Obama gooit de glazen in van de Electoral College

AliABCNews twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 22:00:40 Obama: "the electoral college is a vestige, a carryover, from a different vision of our country." Wow... reageer retweet
Ja weet dat dat debiele showworstelen scripted is? Zeg je nu dat de presidential run dat ook was?
pi_167388184
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 00:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja weet dat dat debiele showworstelen scripted is? Zeg je nu dat de presidential run dat ook was?

Geef toe, het was een mooie show
pi_167388606
quote:
Dat van dat vliegtuig zie ik Trump wel regelen op de een of andere manier
  zaterdag 17 december 2016 @ 09:36:34 #222
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167389154
Hillary Clinton’s Super PAC Gets $1 Million Checks From Steven Spielberg, Jeffrey Katzenberg, Haim and Cheryl Saban

quote:
Priorities USA Action, the super PAC supporting Hillary Clinton’s presidential run, brought in $15.6 million in the first six months of 2015 — an impressive sum of money that includes a $2 million donation from mogul Haim Saban and his wife Cheryl, plus six other $1 million checks from George Soros, Steven Spielberg, Herb Sandler, Jeffrey Katzenberg, Donald Sussman and the Democratic Fair Share Action super PAC.
Hollywood. :O Wat gebeurd er eigenlijk met het geld dat niet gebruikt is? Of zou het allemaal al op zijn?
pi_167389326
Wel grappig en fascinerend om te zien dat Russische inmenging in een democratisch proces door de Trumpetisten toch weer gezien wordt als de Democraten die niet tegen hun verlies kunnen.

Je kan toch prima toegeven dat Poetin dolgelukkig is met Trump als president en het aantasten van vertrouwen in democratie, en daarnaast nog steeds blij zijn dat Trump de president is?
pi_167389357
De rol van Comey is wel apart. Hij wist van de Russische inmenging en toch werkt hij er op een prachtig getimed moment aan mee.
pi_167389612
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 09:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel grappig en fascinerend om te zien dat Russische inmenging in een democratisch proces door de Trumpetisten toch weer gezien wordt als de Democraten die niet tegen hun verlies kunnen.

Je kan toch prima toegeven dat Poetin dolgelukkig is met Trump als president en het aantasten van vertrouwen in democratie, en daarnaast nog steeds blij zijn dat Trump de president is?
Ja, en? Wat zou dat? Ben geen fan van Trump of Poetin, maar zie wel dat er een enorme haat campagne tegen deze figuren woedt in de media. En Hillary Clinton werd opgehemeld alsof zij een vrouwelijke Jezus is. De media is ontzettend gekleurd, en dat is jammer. We gaan het zien met Trump, alhoewel ik ook vrij sceptisch ben gezien zijn nogal narcistische persoonlijkheid. Poetin is just another dictator, er zijn zoveel dictators in de wereld. Kan je tegen zijn, maar om nou alleen Poetin te fileren.
pi_167389678
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:30 schreef Nintex het volgende:
Wel netjes dat hij dit zegt, want de fans online blijven maar onzin spuien dat de vote gehackt zou zijn. De hardcore 'recounters'
pi_167389833
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 10:23 schreef Homey het volgende:

[..]

Ja, en? Wat zou dat? Ben geen fan van Trump of Poetin, maar zie wel dat er een enorme haat campagne tegen deze figuren woedt in de media. En Hillary Clinton werd opgehemeld alsof zij een vrouwelijke Jezus is. De media is ontzettend gekleurd, en dat is jammer. We gaan het zien met Trump, alhoewel ik ook vrij sceptisch ben gezien zijn nogal narcistische persoonlijkheid. Poetin is just another dictator, er zijn zoveel dictators in de wereld. Kan je tegen zijn, maar om nou alleen Poetin te fileren.
Holy Hillary Clinton
Pure, innocent, clean, selfless.

pi_167390754
quote:
En Hillary Clinton werd opgehemeld alsof zij een vrouwelijke Jezus is.
Kun je daar een paar voorbeelden van geven?
pi_167391316
quote:

[..]

Dit vind ik al een stuk realistischer.

Waren de media echt zo positief over Clinton? Had het idee dat die ook aardig afgefakkeld werd. Trump alleen nog meer, dat is zeker waar.
pi_167391343
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 10:30 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Wel netjes dat hij dit zegt, want de fans online blijven maar onzin spuien dat de vote gehackt zou zijn. De hardcore 'recounters'
Dat is inderdaad gewoon wensdenken. Werd ook al beweerd bij de overwinning van Clinton op Sanders. Dus Clinton zou dan bij de primaries zelf fraude hebben gepleegd, maar bij de grote verkiezingen dat opeens verleerd zijn en het slachtoffer ervan te worden :')
  Moderator zaterdag 17 december 2016 @ 12:31:26 #231
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_167391350
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 12:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

Waren de media echt zo positief over Clinton?
Nee, dat is een fabeltje. Het aantal negatieve stukken over Clinton was enorm...dat onderzoek heeft hier ook al een aantal keer gestaan.

Maar feiten doen er niet meer toe tegenwoordig.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zaterdag 17 december 2016 @ 12:31:57 #232
262 Re
Kiss & Swallow
pi_167391359
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:32 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

moet je wel je goede trollaccount inzetten hoor... anders staat het zo lullig
pi_167391393
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 12:31 schreef Mike het volgende:

[..]

Nee, dat is een fabeltje. Het aantal negatieve stukken over Clinton was enorm...dat onderzoek heeft hier ook al een aantal keer gestaan.

Jammer is dat. Ik vraag me oprecht af hoe je mensen nog kunt overtuigen. Infiltreren in hun informatiestromen lijkt me de grootste kanshebber, maar dat zou je ook niet moeten willen natuurlijk.
pi_167391422
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 09:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

Toen Clinton op 9/11 in elkaar zakte hadden de Democrats Joe Biden naar binnen kunnen halen en gemakkelijk de verkiezingen kunnen winnen.

Obama: "See folks, with some hard work and an inspiring economic message of hope Democrats can win the White House!"

Hillary: "Thanks Bar, great job! Now let me try..."

Hillary: "You're all DEPLORABLE! .... did I do that right?"
  Overall beste user 2022 zaterdag 17 december 2016 @ 12:38:04 #235
3928 Ulx
pi_167391446
quote:

[..]

Waren de media echt zo positief over Clinton? Had het idee dat die ook aardig afgefakkeld werd. Trump alleen nog meer, dat is zeker waar.
HRC kreeg meer negatieve pers dan Trump. Trump jankt er wat meer over.
pi_167391461
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 12:36 schreef Nintex het volgende:

[..]

Toen Clinton op 9/11 in elkaar zakte hadden de Democrats Joe Biden naar binnen kunnen halen en gemakkelijk de verkiezingen kunnen winnen.

Obama: "See folks, with some hard work and an inspiring economic message of hope Democrats can win the White House!"

Hillary: "Thanks Bar, great job! Now let me try..."

Hillary: "You're all DEPLORABLE! .... did I do that right?"
Dat was ook niet echt een ideale gang van zaken geweest, democratisch gezien.

De "deplorables"-uitspraak van Clinton was wel dodelijk (voor haar) inderdaad. Zeer breed uitgemeten in de media overigens.
pi_167391568
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 12:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat was ook niet echt een ideale gang van zaken geweest, democratisch gezien.

De "deplorables"-uitspraak van Clinton was wel dodelijk (voor haar) inderdaad. Zeer breed uitgemeten in de media overigens.
Breed uitgemeten? Clinton ging de strijd aan met de internet trolls en memes, hoe dom kun je zijn.

Trump had nog supporter in de zaal die heel hard riep: "PEPE!"

Obama kocht een rondje bier voor die blue collar workers en republicans. Hij schreef geen kiezer af, wat Romney overigens ook deed en hem uiteindelijk de verkiezingen hebben gekost.

pi_167391594
quote:

[..]

Nee, dat viel reuzemee.
https://www.washingtonpos(...)m_term=.1129fba0e3a3

Clinton was natuurlijk al 30 jaar redelijk afgefakkeld. (daarom had ze ook nooit kandidaat mogen worden, dat ging toch nooit meer goed komen). Maar mensen vergeten extreem snel helaas.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_167391658
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 12:51 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Nee, dat viel reuzemee.
https://www.washingtonpos(...)m_term=.1129fba0e3a3

Clinton was natuurlijk al 30 jaar redelijk afgefakkeld. (daarom had ze ook nooit kandidaat mogen worden, dat ging toch nooit meer goed komen). Maar mensen vergeten extreem snel helaas.
Clinton heeft het dan ook wel redelijk verdiend. Het is niet de duivelse heks die Alex Jones beschrijft en ze heeft goede dingen gedaan voor de gezondheidszorg en vrouwen emancipatie, maar ze heeft er toen ze Secretary of State was een potje van gemaakt.
pi_167391727
Nu loopt Trump weer boos te Twitteren omdat een van z'n restaurants wordt afgebrand in een recensie.

Kan iemand die man anders gewoon een keer keihard op z'n bek timmeren?
pi_167391767
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
Nu loopt Trump weer boos te Twitteren omdat een van z'n restaurants wordt afgebrand in een recensie.

Je lijkt Kurt Eichenwald wel met zo'n meltdown :')
pi_167391790
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 12:38 schreef Ulx het volgende:

[..]

HRC kreeg meer negatieve pers dan Trump. Trump jankt er wat meer over.
De media dachten negatief over HRC?
Zo negatief dat ze overal een endorsement kreeg van kranten, glossies en personen.
Niet als protest vanwege Trump, nee ze vonden haar echt goed en geschikt.
Tot de de allerlaatste dag van de verkiezingen stroomden de endorsements voor Clinton binnen.
pi_167391823
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:03 schreef Nintex het volgende:

[..]

Die is echt loco, wat een mafketel zeg.
Zou me ook niet verbazen als hij dat met die epilepsie heeft verzonnen.
pi_167391897
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:03 schreef Nintex het volgende:

[..]

Ja, bijna.
  zaterdag 17 december 2016 @ 13:17:21 #245
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167391977
quote:
Gedraag je even s.v.p.
pi_167392080
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:17 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Gedraag je even s.v.p.
Ga toch pizza's bakken man :')
pi_167392094
Ze mogen dan enorm anti-trump zijn, maar hoe is het toch mogelijk dat je zoiets schrijft:

zaterdag 17 december 2016 @ 13:26:09 #249
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167392124
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat klinkt al beter als 'belediging'. Voor de rest moet hij zich gedragen met zijn foute uitspraken. Of mogen zulke uitspraken hier gewoon?
pi_167392133
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Jaja, geen probleem om op basis van vage mails over pizza's een grote groep mensen weg te zetten als pedoseksuele kindermoorderaars. Maar maak een grapje over Trump een klap verkopen en je gaat over de schreef.
  Overall beste user 2022 zaterdag 17 december 2016 @ 13:26:35 #251
3928 Ulx
pi_167392134
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:05 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

De media dachten negatief over HRC?
Zo negatief dat ze overal een endorsement kreeg van kranten, glossies en personen.
Niet als protest vanwege Trump, nee ze vonden haar echt goed en geschikt.
Tot de de allerlaatste dag van de verkiezingen stroomden de endorsements voor Clinton binnen.
Nee, ze kwam vaker negatief in het nieuws.
pi_167392145
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 12:31 schreef Mike het volgende:

[..]

Er was een keer een clickbait artikel gepost dat geschreven stukken zogenaamd analyseerde op positiviteit/negativiteit jegens een kandidaat. Het was complete rommel, omdat televisie niet werd gebruikt en het artikel onderhevig was aan allerlei biases. Je moet een niet-kritisch brein hebben om zoiets serieus te nemen.
pi_167392159
quote:

Wat vind je er van dat die tweede zin van je in Nederland kan leiden tot een veroordeling?
  zaterdag 17 december 2016 @ 13:28:31 #254
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167392168
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Durf je nog verder te gaan met je oproep tot geweld? Ik ben benieuwd wat je precies bedoelde met "op zijn bek timmeren"?
  Overall beste user 2022 zaterdag 17 december 2016 @ 13:29:42 #255
3928 Ulx
pi_167392188
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:28 schreef MangoTree het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd wat je precies bedoelde met "op zijn bek timmeren"?
Gewoon, uithalen.
pi_167392192
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:26 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Dat klinkt al beter als 'belediging'. Voor de rest moet hij zich gedragen met zijn foute uitspraken.
Ik denk niet dat jij daar ook maar iets over te zeggen hebt.
quote:
Of mogen zulke uitspraken hier gewoon?
Vraag het de mods.
pi_167392211
therealroseanne twitterde op zaterdag 17-12-2016 om 06:00:33 GODDAMNED #DEMOCRATS WANT A WAR W RUSSIA SO BAD THEY CAN TASTE IT-THEY CAME SO CLOSE 2 MAKING A PROFIT but we stopped them-they keep on tho- reageer retweet
pi_167392251
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:28 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Durf je nog verder te gaan met je oproep tot geweld? Ik ben benieuwd wat je precies bedoelde met "op zijn bek timmeren"?
Wat denk je dat ik bedoelde?
pi_167392266
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:31 schreef hunter2011 het volgende:
therealroseanne twitterde op zaterdag 17-12-2016 om 06:00:33 GODDAMNED #DEMOCRATS WANT A WAR W RUSSIA SO BAD THEY CAN TASTE IT-THEY CAME SO CLOSE 2 MAKING A PROFIT but we stopped them-they keep on tho- reageer retweet
Oké.
pi_167392279
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:31 schreef hunter2011 het volgende:
Hoofdletters dus WAARHEID.
pi_167392294
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:28 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Wat vind je er van dat die tweede zin van je in Nederland kan leiden tot een veroordeling?
Trump is nog geen staatshoofd.
  zaterdag 17 december 2016 @ 13:36:49 #262
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167392310
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat denk je dat ik bedoelde?
Oproep tot geweld, beetje strafbaar enzo. Maar dat dacht ik... Het mag hier namelijk gewoon, met goedkeuriing van de moderators. Moet ik dat uitleggen? Ik dacht dat ik het aan jou vroeg. Je mag het nog steeds uitleggen overigens, misschien begrijp ik je woorden verkeerd.

Kortom, gedraag je normaal, bedankt!
pi_167392322
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:27 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Er was een keer een clickbait artikel gepost dat geschreven stukken zogenaamd analyseerde op positiviteit/negativiteit jegens een kandidaat. Het was complete rommel, omdat televisie niet werd gebruikt en het artikel onderhevig was aan allerlei biases. Je moet een niet-kritisch brein hebben om zoiets serieus te nemen.
Er zijn verschillende analyses gemaakt en die hadden voor zover ik ze gelezen heb allemaal hetzelfde resultaat. Dat Clinton werd opgehemeld is onzin.
pi_167392386
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:36 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Oproep tot geweld, beetje strafbaar enzo. Maar dat dacht ik... Het mag hier namelijk gewoon, met goedkeuriing van de moderators. Moet ik dat uitleggen? Ik dacht dat ik het aan jou vroeg. Je mag het nog steeds uitleggen overigens, misschien begrijp ik je woorden verkeerd.

Kortom, gedraag je normaal, bedankt!
Vanwaar de vraag wat ik bedoelde? Dat was prima duidelijk, lijkt mij.

Overigens zijn jouw bijdragen op dit forum wettelijk gezien ook niet helemaal koosjer. Iets met smaad enzo. Of vind je het soms normaal om de suggestie te wekken dat bepaalde mensen pedoseksuele kindermoorderaars zijn?
pi_167392388
Niemand kan overigens ontkennen dat CNN de zaken gekleurd weergaf. Zelfs ik vond dat flagrant.
pi_167392410
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er zijn verschillende analyses gemaakt en die hadden voor zover ik ze gelezen heb allemaal hetzelfde resultaat. Dat Clinton werd opgehemeld is onzin.
Je laat al een goede manier van bias zien in je post: Clinton hoeft niet opgehemeld te worden om voordelig behandeld te worden door de media. Een onoverkoombare, verkeerde aanname die, inderdaad, blijk geeft van iemand die moeite heeft met kritisch denken. Als de media bijvoorbeeld niet schrijft over dingen die Trump heel goed doet, dan is dat bijvoorbeeld extreem nadelig voor Trump en in die zin relatief voordelig voor Clinton. Dergelijke effecten worden, en kunnen, alleen niet gemeten worden en zijn dat ook niet gedaan in het betreffende clickbaitartikel.
pi_167392440
De benoeming voor Sec. of Veterans Affairs laat nog even op zich wachten. Bovenaan het lijstje staat nu:

Trump considering first four-star female Navy Adm. Michelle Howard to run VA

andere namen op die lijst:

* Tulsi Gabbard (Rep. of Hawaii, Democrat, Maj. during the Iraq war)
pi_167392487
Maar goed, Trump heeft een bijzondere groep mensen bijeengebracht.

Een minister van Volksgezondheid die tegen vaccinaties en geboortebeperking is.

Een minister van Arbeid die de lonen en her liefst zo laag mogelijk houdt en voorstander is van vergaande automatisering.

Hoofd van de EPA wordt iemand die van mening is dat de opwarming van de aarde een hoax is.

En dan nog hebben we nog radicale gekkies zoals Bannon, Sessions en Flynn.

Ik wens ze veel succes, daar in de VS.
  zaterdag 17 december 2016 @ 13:50:29 #269
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167392490
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vanwaar de vraag wat ik bedoelde? Dat was prima duidelijk, lijkt mij.

Overigens zijn jouw bijdragen op dit forum wettelijk gezien ook niet helemaal koosjer. Iets met smaad enzo. Of vind je het soms normaal om de suggestie te wekken dat bepaalde mensen pedoseksuele kindermoorderaars zijn?
Daar kunnen we van mening over verschillen. Wel goed dat je benoemd dat je fout zit dus. Doe maar niet.
  zaterdag 17 december 2016 @ 13:51:18 #270
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167392502
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, Trump heeft een bijzondere groep mensen bijeengebracht.

Een minister van Volksgezondheid die tegen vaccinaties en geboortebeperking is.

Een minister van Arbeid die de lonen en her liefst zo laag mogelijk houdt en voorstander is van vergaande automatisering.

Hoofd van de EPA wordt iemand die van mening is dat de opwarming van de aarde een hoax is.

En dan nog hebben we nog radicale gekkies zoals Bannon, Sessions en Flynn.

Ik wens ze veel succes, daar in de VS.
Maak je niet druk joh, je zit in NL.
pi_167392526
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:50 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Daar kunnen we van mening over verschillen. Wel goed dat je benoemd dat je fout zit dus. Doe maar niet.
Mijn opmerking is echter niet strafbaar.

Maar vind je het normaal wat jij doet? De suggestie wekken dat bepaalde mensen pedoseksuele kindermoorderaars zijn, zonder daar bewijs voor aan te dragen?
  Overall beste user 2022 zaterdag 17 december 2016 @ 13:53:17 #272
3928 Ulx
pi_167392529
Die Trump geilt echt op uniformen.
pi_167392534
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:44 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Je laat al een goede manier van bias zien in je post: Clinton hoeft niet opgehemeld te worden om voordelig behandeld te worden door de media. Een onoverkoombare, verkeerde aanname die, inderdaad, blijk geeft van iemand die moeite heeft met kritisch denken. Als de media bijvoorbeeld niet schrijft over dingen die Trump heel goed doet, dan is dat bijvoorbeeld extreem nadelig voor Trump en in die zin relatief voordelig voor Clinton. Dergelijke effecten worden, en kunnen, alleen niet gemeten worden en zijn dat ook niet gedaan in het betreffende clickbaitartikel.
Over welke dingen die Trump zo goed heeft gedaan of Clinton zo slecht zijn dan niet bericht?
pi_167392546
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:51 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Maak je niet druk joh, je zit in NL.
Aldus de user die aangaf bijna niet te kunnen functioneren omdat hij helemaal overstuur was door de fabel genaamd Pizzagate.
  zaterdag 17 december 2016 @ 14:00:07 #275
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167392626
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mijn opmerking is echter niet strafbaar.

Maar vind je het normaal wat jij doet? De suggestie wekken dat bepaalde mensen pedoseksuele kindermoorderaars zijn, zonder daar bewijs voor aan te dragen?
Dat is een ander topic in BNW. Ik vind het normaal dat kindermisbruik wereldwijd (ook in de VS) aangepakt wordt. Hopelijk gaat Trump er nog meer aanpakken maar dat kan ik nog niet beoordelen. Ik weet nog niet of de man nou goed of slecht voor ons is.

Iemand mag hem dus op zijn bek timmeren van jou? Tot hoe ver mag dat timmeren gaan? Kortom, ik begrijp je post niet.
  zaterdag 17 december 2016 @ 14:02:25 #276
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167392647
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aldus de user die aangaf bijna niet te kunnen functioneren omdat hij helemaal overstuur was door de fabel genaamd Pizzagate.
Tot voor kort kreeg je nog op je kop van een wakkere moderator als je hier over PG begon. Vroeger.
pi_167392683
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:00 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Dat is een ander topic in BNW. Ik vind het normaal dat kindermisbruik wereldwijd (ook in de VS) aangepakt wordt. Hopelijk gaat Trump er nog meer aanpakken maar dat kan ik nog niet beoordelen. Ik weet nog niet of de man nou goed of slecht voor ons is.

Iemand mag hem dus op zijn bek timmeren van jou? Tot hoe ver mag dat timmeren gaan? Kortom, ik begrijp je post niet.
Dus in een ander subforum mag je wel ongefundeerde beschuldigingen uiten en de suggestie wekken dat bepaalde mensen (lees: Clinton en haar entourage) pedoseksuele kindermoorderaars zijn? Dat is vreemd.

Ah, jij wilt een oproep tot moord in de mond leggen? Chique.
pi_167392711
Overigens heeft Hilary Clinton, die volgens diverse mensen hier nauwelijks stemmen zou krijgen omdat er geen hond naar haar rally's kwam, volgens de laatste tellingen nog maar 71.000 stemmen minder dan Obama vier jaar geleden.
pi_167392727
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:53 schreef Ulx het volgende:
Die Trump geilt echt op uniformen.
Trump heeft natuurlijk een verleden, toen hij als jongeman naar de New York Military Academy werd gestuurd waar hij zijn tienerjaren doorbracht. Orde, structuur, focus.

Anderen zeggen:

Trump is drawn to their swagger, their straight talk and the kind of aggressive leadership style he adopts himself, people close to him say. “He likes people who are decisive and who are command-structure people,” said another Trump adviser who has spoken to Trump about the topic.

Retired Gen. Jack Keane, who interviewed with Trump last month and declined to be considered for defense secretary despite Trump’s interest in having him hold the post, said Trump “connects” to [generals] because he sees people who are very experienced, knowledgeable, confident, non-arrogant … and straightforward.”

“Mr. Trump himself is a leader, a strong leader, a person of conviction and straight talker, and it’s likely that’s why there’s a connection there”
  Overall beste user 2022 zaterdag 17 december 2016 @ 14:14:41 #280
3928 Ulx
pi_167392858
Structuur en focus zie ik niet echt bij Trump.
  zaterdag 17 december 2016 @ 14:21:17 #281
344884 monkyyy
pi_167393008
Zijn er al meer plannen bekend over hoe Trump het gezondheidszorg probleem gaat aanpakken?
  Overall beste user 2022 zaterdag 17 december 2016 @ 14:31:09 #282
3928 Ulx
pi_167393191
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:21 schreef monkyyy het volgende:
Zijn er al meer plannen bekend over hoe Trump het gezondheidszorg probleem gaat aanpakken?
Dat is onmogelijk. Vijfenwintig miljoen mensen simpelweg vertellen dat ze geen verzekering meer hebben kan niet. En zijn plan om verzekeraars te dwingen iedereen te accepteren zonder het betalen van premie te verplichten zal leiden tot opzeggingen. Mensen gaan dan pas premie betalen zodra ze ziek worden. Dat zou ik ook doen als het mocht. Maar ja, dan gaan verzekeraars wel bankroet of de premie gaat echt gigantisch omhoog.
pi_167393355
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:21 schreef monkyyy het volgende:
Zijn ideeen/plannen zijn bekend:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat en hoe het gaat gebeuren zal volgende maand naar buiten komen, al gaf Reince een klein voorschot op Obamacare afgelopen week in een interview:

zaterdag 17 december 2016 @ 14:41:33 #284
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167393370
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is nog steeds een ander topic. Ik vraag je om jouw post uit te leggen. Ik wil juist geen woorden in je mond leggen maar even duidelijkheid hierover. Laatste poging, nog behoefte om het uit te leggen wat je er wel mee bedoelde?
pi_167393402
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:24 schreef antiderivative het volgende:
Ze mogen dan enorm anti-trump zijn, maar hoe is het toch mogelijk dat je zoiets schrijft:

[ afbeelding ]

Mjah, voor hetzelfde geld over een half jaar:

@realDonaldTrump
Told Mattis to throw some new gold plated fantastic tremendous TRUMP bombs on ISIS. Very presidential! #BOMBINGTHESHITOUTOFEM

@realDonaldTrump
Merkel called and asked me to stop bombing Belgium. So why ISIS allowed in Belgium I ask. More PROOF on Fox and Friends @7:30

@realDonaldTrump
Just called my good friend Gert who just won a fantastic victory over weak Rutt to offer him to build a wall. To shield the Neverlands from ISIS.

@realDonaldTrump
Told my envoy to Europe @realfarage to tell people we only there to defeat ISIS not their fantastic people. But bombs explode bigly so be careful!!!
pi_167393446
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus in een ander subforum mag je wel ongefundeerde beschuldigingen uiten en de suggestie wekken dat bepaalde mensen (lees: Clinton en haar entourage) pedoseksuele kindermoorderaars zijn? Dat is vreemd.

Mangotree probeert een soort discussietruukje uit die hij anderen ziet gebruiken, maar het komt zo knullig over :')
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 17 december 2016 @ 14:47:35 #287
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167393466
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:45 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Mangotree probeert een soort discussietruukje uit die hij anderen ziet gebruiken, maar het komt zo knullig over :')
Hij weet het ook zo goed te pareren nietwaar O+

Edit: wel goed om te zien dat jullie weten dat ik het doorheb :+
  Overall beste user 2022 zaterdag 17 december 2016 @ 14:52:19 #288
3928 Ulx
pi_167393533
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:40 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Zijn ideeen/plannen zijn bekend:

SPOILER
Wat en hoe het gaat gebeuren zal volgende maand naar buiten komen, al gaf Reince een klein voorschot op Obamacare afgelopen week in een interview:

[ afbeelding ]
Dat zijn geen plannen maar brainfarts. Een plan is uitgewerkt, dit zijn verkooppraatjes.

Denk je dat Obama echt geen goedkopere oplossing zou hebben verzonnen als die mogelijkheid er was? De ACA lag onder een vergrootglas.
pi_167393649
Als dat geen plannen zijn, dan zijn de 'HC plannen' op de wayandmeans committee op de .gov website ook geen plannen. En dat is officieel. Maar de kreten van Obama destijds waren natuurlijk ook geen plannen, maar ook gewoon brainfarts.

Je runt geen campagne met uitgebreide rapporten en berekeningen met cijfers achter de komma. Dat is voor achter de schermen.
  Overall beste user 2022 zaterdag 17 december 2016 @ 15:10:40 #290
3928 Ulx
pi_167393808
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 15:00 schreef antiderivative het volgende:
Als dat geen plannen zijn, dan zijn de 'HC plannen' op de wayandmeans committee op de .gov website ook geen plannen. En dat is officieel. Maar de kreten van Obama destijds waren natuurlijk ook geen plannen, maar ook gewoon brainfarts.

Je runt geen campagne met uitgebreide rapporten en berekeningen met cijfers achter de komma. Dat is voor achter de schermen.
Achter de schermen of in achterkamertjes? Vooralsnog lijken Trump en de GOP verschil van mening te hebben.

Het boeit weinig meer wat Obama en HRC deden of wilden. Trump gaat president worden en de buck stops there. You break it, you own it. Dat is vanaf 20 januari de realiteit voor The Donald. Hij en zijn fans kunnen daar maar beter aan wennen.
pi_167394758
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:07 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Trump heeft natuurlijk een verleden, toen hij als jongeman naar de New York Military Academy werd gestuurd waar hij zijn tienerjaren doorbracht. Orde, structuur, focus.

Anderen zeggen:

Trump is drawn to their swagger, their straight talk and the kind of aggressive leadership style he adopts himself, people close to him say. “He likes people who are decisive and who are command-structure people,” said another Trump adviser who has spoken to Trump about the topic.

Retired Gen. Jack Keane, who interviewed with Trump last month and declined to be considered for defense secretary despite Trump’s interest in having him hold the post, said Trump “connects” to [generals] because he sees people who are very experienced, knowledgeable, confident, non-arrogant … and straightforward.”

“Mr. Trump himself is a leader, a strong leader, a person of conviction and straight talker, and it’s likely that’s why there’s a connection there”
Ik ben zo benieuwd. Want ik heb verhalen gehoord over de succesvolle leider trump die nagenoeg failliet ging. En zijn straight talk is vaak 180 graden anders dan een week eerder. En dat alles doet ie straight via twitter. Maar hij is vast tremendous. Trump lijkt me het uithangbord. Pence degene met het echte mandaat.
  zaterdag 17 december 2016 @ 16:21:48 #292
262 Re
Kiss & Swallow
pi_167395008
obamacare repeal gaat nog leuk worden voor 30 miljoen amerikanen zonder enig plan in het vooruitzicht, nou ja dat het flink meer geld gaat kosten om het goedkoop te houden dat wel
  Overall beste user 2022 zaterdag 17 december 2016 @ 16:27:43 #293
3928 Ulx
pi_167395109
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:06 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Pence degene met het echte mandaat.
Mandaat niet. Misschien de macht achter de troon. Maar dat kan -God verhoede het- ook Bannon worden.
pi_167396903
quote:

[..]

In Amerika zeker wel, vrijwel alle kranten en tv zenders steunden Clinton. Maar misschien was het eerder anti-Trump, zo kan je het ook zien. De Nederlandse media was echter lyrisch over Clinton, die kon echt niets fout doen bij clubjes als het DWDD publiek. Ik sprak Amerikanen in Nederland die a verbaasd waren dat de Nederlandse media zo fanatiek de verkiezingen versloeg en b zo enthousiast waren over Clinton.

Truth is denk ik dat zowel Clinton en Trump allebei historisch slechte kandidaten waren. Met een 2-partijen stelsel heb je helaas weinig keus. Hier in Nederland mag het politieke landschap extreem versplinterd zijn, in Amerika is het hardnekkig keuzeloos met maar 2 smaken.
pi_167398156
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 17:57 schreef Homey het volgende:

[..]

In Amerika zeker wel, vrijwel alle kranten en tv zenders steunden Clinton. Maar misschien was het eerder anti-Trump, zo kan je het ook zien. De Nederlandse media was echter lyrisch over Clinton, die kon echt niets fout doen bij clubjes als het DWDD publiek. Ik sprak Amerikanen in Nederland die a verbaasd waren dat de Nederlandse media zo fanatiek de verkiezingen versloeg en b zo enthousiast waren over Clinton.

Truth is denk ik dat zowel Clinton en Trump allebei historisch slechte kandidaten waren. Met een 2-partijen stelsel heb je helaas weinig keus. Hier in Nederland mag het politieke landschap extreem versplinterd zijn, in Amerika is het hardnekkig keuzeloos met maar 2 smaken.
Wat maakt het nou uit wat Nederland vind? En ten tweede: de Nederlandse media hebben zich terecht verbaasd over de hoeveelheid leugens die trump ongegeneerd rond zwamde. De media mag nooit stoppen om kritische vragen te stellen. Zeker niet bij zo'n doortrapte leugenaar.
pi_167398167
Nieuwe benoeming, en een belangrijke post:

Director of Office of Management and Budget: Mick Mulvaney

Rep. of South Carolina and member of the Committee on Financial Services, Committee on Small Business, Subcommittee on Healthcare and Technology, Subcommittee on Economic Growth, Tax and Capital Access and Chairman of the Subcommittee on Contracting and Workforce

Fiscal conservative. Bij het grote publiek bekend als: South Carolina lawmaker waged fight that led to 2013 government shutdown

"Trump administration will restore budgetary and fiscal sanity back in Washington," Mick Mulvaney says in statement.

Hier zijn portret:
https://www.bloomberg.com(...)mulvaney-to-head-omb

andere namen op die lijst waren:

* Linda Springer (Dir. United States Office of Personnel Management)
* David Malpass (President of Encima Global, Transition senior economic advisor)
* Tom Coburn (Fmr. Sen. of Oklahoma)
  Overall beste user 2022 zaterdag 17 december 2016 @ 18:56:19 #297
3928 Ulx
pi_167398378
Interesting pick, maar Trump ging toch geld lenen voor de infrastructuur? Waarom dan een fiscal conservative kiezem?
pi_167398380

[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 17-12-2016 19:18:48 (Heeft niets met AMV van doen) ]
pi_167406501
Obama tekende nog snel wat wetten
H.R. 4919 A Microchipping Law (zgn. voor gehandicapten _O- )
H.R. 6393 De amerikanen mogen 'officieel' van desinformatie worden voorzien.

Duurt niet lang of dit soort wetten worden op EU of VN niveau stiekem hier ook ingevoerd zoals TPP etc.
SPOILER
We worden straks rechtmatig gechipt en van fake news voorzien. }:|

Zou Trump er nog een dikke streep doorheen kunnen zetten?
pi_167406766
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:58 schreef Peace99 het volgende:
Obama tekende nog snel wat wetten
H.R. 4919 A Microchipping Law (zgn. voor gehandicapten _O- )
H.R. 6393 De amerikanen mogen 'officieel' van desinformatie worden voorzien.

Duurt niet lang of dit soort wetten worden op EU of VN niveau stiekem hier ook ingevoerd zoals TPP etc.
SPOILER
We worden straks rechtmatig gechipt en van fake news voorzien. }:|

Zou Trump er nog een dikke streep doorheen kunnen zetten?
Bron?

Als ik even de status van beiden opzoek, dan zijn ze enkel nog door het huis heen.
  zondag 18 december 2016 @ 02:10:29 #301
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_167410837
Done
graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')