Wel netjes dat hij dit zegt, want de fans online blijven maar onzin spuien dat de vote gehackt zou zijn. De hardcore 'recounters'quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:30 schreef Nintex het volgende:
Obama: "I can ensure the public that the vote has not been tampered with"
Holy Hillary Clintonquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:23 schreef Homey het volgende:
[..]
Ja, en? Wat zou dat? Ben geen fan van Trump of Poetin, maar zie wel dat er een enorme haat campagne tegen deze figuren woedt in de media. En Hillary Clinton werd opgehemeld alsof zij een vrouwelijke Jezus is. De media is ontzettend gekleurd, en dat is jammer. We gaan het zien met Trump, alhoewel ik ook vrij sceptisch ben gezien zijn nogal narcistische persoonlijkheid. Poetin is just another dictator, er zijn zoveel dictators in de wereld. Kan je tegen zijn, maar om nou alleen Poetin te fileren.
Kun je daar een paar voorbeelden van geven?quote:Op zaterdag 17 december 2016 10:23 schreef Homey het volgende:
En Hillary Clinton werd opgehemeld alsof zij een vrouwelijke Jezus is.
Dit vind ik al een stuk realistischer.quote:Op zaterdag 17 december 2016 10:23 schreef Homey het volgende:
[..]
Ja, en? Wat zou dat? Ben geen fan van Trump of Poetin, maar zie wel dat er een enorme haat campagne tegen deze figuren woedt in de media. En Hillary Clinton werd opgehemeld alsof zij een vrouwelijke Jezus is. De media is ontzettend gekleurd, en dat is jammer. We gaan het zien met Trump, alhoewel ik ook vrij sceptisch ben gezien zijn nogal narcistische persoonlijkheid. Poetin is just another dictator, er zijn zoveel dictators in de wereld. Kan je tegen zijn, maar om nou alleen Poetin te fileren.
Dat is inderdaad gewoon wensdenken. Werd ook al beweerd bij de overwinning van Clinton op Sanders. Dus Clinton zou dan bij de primaries zelf fraude hebben gepleegd, maar bij de grote verkiezingen dat opeens verleerd zijn en het slachtoffer ervan te wordenquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:30 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Wel netjes dat hij dit zegt, want de fans online blijven maar onzin spuien dat de vote gehackt zou zijn. De hardcore 'recounters'
Nee, dat is een fabeltje. Het aantal negatieve stukken over Clinton was enorm...dat onderzoek heeft hier ook al een aantal keer gestaan.quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waren de media echt zo positief over Clinton?
moet je wel je goede trollaccount inzetten hoor... anders staat het zo lulligquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:32 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Precies! Het is ook mede daarom dat Trump verkozen is!
Jammer is dat. Ik vraag me oprecht af hoe je mensen nog kunt overtuigen. Infiltreren in hun informatiestromen lijkt me de grootste kanshebber, maar dat zou je ook niet moeten willen natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, dat is een fabeltje. Het aantal negatieve stukken over Clinton was enorm...dat onderzoek heeft hier ook al een aantal keer gestaan.
Maar feiten doen er niet meer toe tegenwoordig.
Toen Clinton op 9/11 in elkaar zakte hadden de Democrats Joe Biden naar binnen kunnen halen en gemakkelijk de verkiezingen kunnen winnen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 09:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel grappig en fascinerend om te zien dat Russische inmenging in een democratisch proces door de Trumpetisten toch weer gezien wordt als de Democraten die niet tegen hun verlies kunnen.
Je kan toch prima toegeven dat Poetin dolgelukkig is met Trump als president en het aantasten van vertrouwen in democratie, en daarnaast nog steeds blij zijn dat Trump de president is?
HRC kreeg meer negatieve pers dan Trump. Trump jankt er wat meer over.quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit vind ik al een stuk realistischer.
Waren de media echt zo positief over Clinton? Had het idee dat die ook aardig afgefakkeld werd. Trump alleen nog meer, dat is zeker waar.
Dat was ook niet echt een ideale gang van zaken geweest, democratisch gezien.quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:36 schreef Nintex het volgende:
[..]
Toen Clinton op 9/11 in elkaar zakte hadden de Democrats Joe Biden naar binnen kunnen halen en gemakkelijk de verkiezingen kunnen winnen.
Obama: "See folks, with some hard work and an inspiring economic message of hope Democrats can win the White House!"
Hillary: "Thanks Bar, great job! Now let me try..."
Hillary: "You're all DEPLORABLE! .... did I do that right?"
Breed uitgemeten? Clinton ging de strijd aan met de internet trolls en memes, hoe dom kun je zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat was ook niet echt een ideale gang van zaken geweest, democratisch gezien.
De "deplorables"-uitspraak van Clinton was wel dodelijk (voor haar) inderdaad. Zeer breed uitgemeten in de media overigens.
Nee, dat viel reuzemee.quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit vind ik al een stuk realistischer.
Waren de media echt zo positief over Clinton? Had het idee dat die ook aardig afgefakkeld werd. Trump alleen nog meer, dat is zeker waar.
Clinton heeft het dan ook wel redelijk verdiend. Het is niet de duivelse heks die Alex Jones beschrijft en ze heeft goede dingen gedaan voor de gezondheidszorg en vrouwen emancipatie, maar ze heeft er toen ze Secretary of State was een potje van gemaakt.quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nee, dat viel reuzemee.
https://www.washingtonpos(...)m_term=.1129fba0e3a3
Clinton was natuurlijk al 30 jaar redelijk afgefakkeld. (daarom had ze ook nooit kandidaat mogen worden, dat ging toch nooit meer goed komen). Maar mensen vergeten extreem snel helaas.
Je lijkt Kurt Eichenwald wel met zo'n meltdownquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
Nu loopt Trump weer boos te Twitteren omdat een van z'n restaurants wordt afgebrand in een recensie.
Kan iemand die man anders gewoon een keer keihard op z'n bek timmeren?
De media dachten negatief over HRC?quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
HRC kreeg meer negatieve pers dan Trump. Trump jankt er wat meer over.
Die is echt loco, wat een mafketel zeg.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Je lijkt Kurt Eichenwald wel met zo'n meltdown
Ja, bijna.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Je lijkt Kurt Eichenwald wel met zo'n meltdown
Gedraag je even s.v.p.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
Kan iemand die man anders gewoon een keer keihard op z'n bek timmeren?
Dat klinkt al beter als 'belediging'. Voor de rest moet hij zich gedragen met zijn foute uitspraken. Of mogen zulke uitspraken hier gewoon?quote:
Jaja, geen probleem om op basis van vage mails over pizza's een grote groep mensen weg te zetten als pedoseksuele kindermoorderaars. Maar maak een grapje over Trump een klap verkopen en je gaat over de schreef.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |