abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167351098
Ondertussen krijgen wij wat Amerikaanse tanks op bezoek:
http://www.wsj.com/articl(...)-1481820227?mod=e2fb
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167351334
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:37 schreef antiderivative het volgende:
Nieuwe benoeming op de afdeling communicatie:

Strategic communications for National Security Council: Monica Crowley

Monica Crowley is a columnist, political commentator, talk radio personality, and author

Voor de kijkers van Fox vast een bekend gezicht:
[ afbeelding ]
Leuk milfje!
pi_167351773
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 20:01 schreef Monolith het volgende:
Ondertussen krijgen wij wat Amerikaanse tanks op bezoek:
http://www.wsj.com/articl(...)-1481820227?mod=e2fb
Hebben we toch weer tanks
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_167353084
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:03 schreef Zith het volgende:

[..]

Bedankt voor je bijdrage, twee punten:

1) Waarom post je niet zoiets bij de post van Daggo, aangezien het duidelijk is dat hij fout zat met zijn "Bij Obongo steeg het nog veel meer" - geen enkele president elect had een slechtere day-after-election reactie van de markt.
2) Waarom laat je bij Trumpy een veel grotere schaal zien dan bij Obongo (5 jaar vs paar maanden)? Zou het, wellicht, zijn omdat als je op een schaal van een paar maanden kijkt je bij Trumpy een duidelijke afwijking van de trend ziet?

[ afbeelding ]
Ik wil de schaal bij Obama best vergroten hoor, maar dan zie je in 2007-2008 een daling, en halverwege 2009 weer een forse stijging die doorzet tot nu. Dat lijkt me een grotere afwijking van de trend dan een sprongetje in de beurzen na Trumps verkiezing. Ik denk dus niet dat je er veel mee op gaat schieten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167353216
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 10:24 schreef Ulx het volgende:
De FED trapt al op de rem.

http://www.politico.com/s(...)trump-economy-232652

[..]

Die proberen Trump tegen te houden but you can't stump the Trump(!). Janet moet uitkijken dat Trump haar niet eruit werkt en vervangt met iemand die de westerse wereld wel weer economisch welvarend en sterk wil maken.
  Redactie Games donderdag 15 december 2016 @ 21:14:54 #56
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_167354263
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 20:52 schreef Nintex het volgende:

[..]

Die proberen Trump tegen te houden but you can't stump the Trump(!). Janet moet uitkijken dat Trump haar niet eruit werkt en vervangt met iemand die de westerse wereld wel weer economisch welvarend en sterk wil maken.
Pech dat Yellen er nog voor minstens 2 jaar zit voor hem, en dat de senaat alles nog moet goedkeuren.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_167354797
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 20:52 schreef Nintex het volgende:

[..]

Vrij gebruikelijk hoor dat wanneer de boel weer aantrekt de rente weer omhoog wordt gegooid. Een president heeft ook verder niet zoveel te zeggen over zittende gouverneurs van de Fed.
pi_167355616
https://www.currentaffair(...)s-to-criticize-trump

Fantastische analyse van de falende en onderhandse kritieken op Trump van de progressieve media. En belangrijker nog, hoe je wel kritiek moet leveren op Trump. Bottomline: journalisten moeten hun integriteit weer tonen. Trumpcritici en -fans zouden het moeten lezen, wat mij betreft.

Sowieso is dit magazine langzaamaan mijn favoriete publicatie over politiek in de VS geworden. Integer en feitelijk.
pi_167356868
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 21:49 schreef Mystikvm het volgende:

Fantastische analyse van de falende en onderhandse kritieken op Trump van de progressieve media. En belangrijker nog, hoe je wel kritiek moet leveren op Trump. Bottomline: journalisten moeten hun integriteit weer tonen. Trumpcritici en -fans zouden het moeten lezen, wat mij betreft.

Sowieso is dit magazine langzaamaan mijn favoriete publicatie over politiek in de VS geworden. Integer en feitelijk.
Dat kunnen ze niet Trump is de liefdesbaby uit een huwelijk tussen politiek en media. Ze kunnen niet eerlijk benoemen wat er mis aan hem is zij zijn degene die het monster gemaakt hebben.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_167356871
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 21:49 schreef Mystikvm het volgende:

quote:
But not all criticisms of Trump have equal effective force. After all, surely it matters more that he has actually committed serious sex crimes than that he has possibly made some bizarre reference to Megyn Kelly’s menstrual cycle.
Lol. Rommel.
pi_167357047
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:23 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

[..]

Lol. Rommel.
Haha. Nee.
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2016 @ 22:28:42 #62
230491 Zith
pls tip
pi_167357092
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Haha. Nee.
Haha vond die quote best rommel.

Toen maar naar het artikel gaan kijken: Eenzijdige anti-trumprommel.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_167357163
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:28 schreef Zith het volgende:

[..]

Haha vond die quote best rommel
Ik niet. De man is op dat gebied niet van onbesproken gedrag. Als integere journalist moet je in zijn vermeende misdaden duiken in plaats van goedkope grappen maken over zijn uiterlijk of zijn uitspraken.
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2016 @ 22:35:56 #64
230491 Zith
pls tip
pi_167357395
Als je het hebt over pizzagate of andere niet bewezen sexueel gedrag ->>> BNW
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_167357670
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:35 schreef Zith het volgende:
Als je het hebt over pizzagate of andere niet bewezen sexueel gedrag ->>> BNW
Prima, alleged sex crimes. Het punt is niet dat wat hij gedaan heeft of niet, maar dat je als journalist onbetamelijk gedrag moet onderzoeken in plaats van janken over wat er op Twitter wordt gezegd door de man. Of een treurig standbeeld van Trump naast de weg plaatsen terwijl je ook kunt onderzoeken welke banden de man met Rusland heeft en of hij wel volledig onafhankelijk is.

Progressieve media komen nu niet verder dan een beetje treiteren. Dat is zielig gedrag en ik stoor mij er aan, terwijl er zoveel acties van de man in het verleden het onderzoeken waard zijn. Nee, in plaats daarvan gaan we rare grapjes maken over een hersenscheet om 2 uur 's nachts. Dat is een journalist onwaardig.

Dat is de kern van het artikel, en dat is gewoon raak.
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2016 @ 22:47:40 #66
230491 Zith
pls tip
pi_167357944
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:41 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Prima, alleged sex crimes. Het punt is niet dat wat hij gedaan heeft of niet, maar dat je als journalist onbetamelijk gedrag moet onderzoeken in plaats van janken over wat er op Twitter wordt gezegd door de man. Of een treurig standbeeld van Trump naast de weg plaatsen terwijl je ook kunt onderzoeken welke banden de man met Rusland heeft en of hij wel volledig onafhankelijk is.

Progressieve media komen nu niet verder dan een beetje treiteren. Dat is zielig gedrag en ik stoor mij er aan, terwijl er zoveel acties van de man in het verleden het onderzoeken waard zijn. Nee, in plaats daarvan gaan we rare grapjes maken over een hersenscheet om 2 uur 's nachts. Dat is een journalist onwaardig.

Dat is de kern van het artikel, en dat is gewoon raak.
Je lijkt in een echokamer te leven waarin het vanzelfsprekend is dat journalisten Trumpy moeten gaan aanvallen ipv zich als normale journalisten gedragen.

Vond je de rightwing journalisten die Hillary en Obongo voordurend aan het stangen waren met vermeende issues als bengazi ook integere journalisten? Nee? Waarom niet en waarom is dat niet hypocriet?
pi_167358127
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:47 schreef Zith het volgende:

[..]

Je lijkt in een echokamer te leven waarin het vanzelfsprekend is dat journalisten Trumpy moeten gaan aanvallen ipv zich als normale journalisten gedragen.

Vond je de rightwing journalisten die Hillary en Obongo voordurend aan het stangen waren met vermeende issues als bengazi ook integere journalisten? Nee? Waarom niet en waarom is dat niet hypocriet?
Je legt mij woorden in de mond. Een journalist moet altijd kritisch zijn. Niet enkel kritisch op dingen die niet in zijn straatje passen.

Je kunt wel beweren dat Trump van onbesproken gedrag is, maar dat is gewoon niet waar. Dus ik verwacht daar kritische journalistiek over. Net als ik die verwacht over élke andere politicus.

Je kunt heel hard mij in de hoek van een Trumphater willen drukken en daarmee proberen te bewijzen dat ik alles wat uit het andere kamp fantastisch vind, maar die framing gaat bij mij gewoon niet op. Ik ben neutraler dan jij denkt. Het zal je misschien verbazen, maar er bestaan mensen die anderen op hun merites beoordelen, en niet op hun ideologische roots.
pi_167358202
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:47 schreef Zith het volgende:

[..]

Zijn Obama en Benghazi nou zulke moeilijke woorden?
  donderdag 15 december 2016 @ 22:56:25 #69
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_167358317
Misschien moeten de Republikeinen het Benghazi incident voor een 9e keer onderzoeken, aangezien ze de vorige 8 onderzoeken niet hebben kunnen vaststellen dat Hillary persoonlijk iets fouts heeft gedaan.

9 keer is scheepsrecht.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  donderdag 15 december 2016 @ 23:02:16 #70
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167358549
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Misschien moeten de Republikeinen het Benghazi incident voor een 9e keer onderzoeken, aangezien ze de vorige 8 onderzoeken niet hebben kunnen vaststellen dat Hillary persoonlijk iets fouts heeft gedaan.

9 keer is scheepsrecht.
Als die mevrouw nou met één mond sprak over wat er in Benghazi is gebeurd maar klaarblijkelijk heeft ze twee versies van haar verhaal. Of ze kon het niet meer herinneren. Ik vind het niet zo gek dat ze dat probeerden op tafel te krijgen met de hoorzittingen.

Wat is jouw probleem daarmee?
2019: The Great Awakening
  donderdag 15 december 2016 @ 23:08:38 #71
344884 monkyyy
pi_167358795
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 23:02 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Als die mevrouw nou met één mond sprak over wat er in Benghazi is gebeurd maar klaarblijkelijk heeft ze twee versies van haar verhaal. Of ze kon het niet meer herinneren. Ik vind het niet zo gek dat ze dat probeerden op tafel te krijgen met de hoorzittingen.

Wat is jouw probleem daarmee?
Mijn probleem is dat het overduidelijk verworden is tot een politieke smeercampagne. Waar waren de onderzoeken van de 13 ambassade aanvallen onder Bush?

Dit Benghazi onderzoek duurt langer dan de onderzoeken naar 9/11, Watergate, Pearl Harbor en de moord op JFK.
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2016 @ 23:20:54 #72
230491 Zith
pls tip
pi_167359350
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zijn Obama en Benghazi nou zulke moeilijke woorden?
Ik zag iemand een grappige naam noemen voor Trump en vond dat wel leuk hehe xd
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2016 @ 23:22:28 #73
230491 Zith
pls tip
pi_167359409
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 23:08 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Mijn probleem is dat het overduidelijk verworden is tot een politieke smeercampagne. Waar waren de onderzoeken van de 13 ambassade aanvallen onder Bush?

Dit Benghazi onderzoek duurt langer dan de onderzoeken naar 9/11, Watergate, Pearl Harbor en de moord op JFK.
Letterlijk 3 posts boven je is iemand een smeercampagne op " " alleged " " dingen van Trumpy aan het verdedigen - wat ook al allemaal duizenden keren onderzocht is - en journalisten aanraadt om dit nog meer te gaan doen.
  donderdag 15 december 2016 @ 23:25:47 #74
344884 monkyyy
pi_167359532
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 23:22 schreef Zith het volgende:

[..]

Letterlijk 3 posts boven je is iemand een smeercampagne op " " alleged " " dingen van Trumpy aan het verdedigen - wat ook al allemaal duizenden keren onderzocht is - en journalisten aanraadt om dit nog meer te gaan doen.
Dat is ook belachelijk.

Trump is nog nooit veroordeeld voor aanranding dus hem daarvan blijven beschuldigen is walgelijk.
En Clinton runt niet een pedo-ring vanuit een pizzeria in DC.
pi_167360058
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 23:08 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Voor veel mensen is het grootste probleem met betrekking tot Benghazi dat ze gelogen heeft tegen de nabestaanden over de oorzaak van de aanval, zonder dat daar vanuit veiligheidsoverwegingen reden toe was. Je moet wel een bijzonder rot persoon van binnen zijn om te liegen tegen nabestaanden over de dood van hun familie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')