abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167367994
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 december 2016 12:44 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Op diezelfde dag kwamen er ook berichten naar buiten dat er meer dan 55.000 e-mails waren, dat Bernie Sanders kapot gemaakt moest worden en dat er in de primaries van 2014 meer gerigged werd, dus of het specifiek aan die leak lag is maar de vraag. Bovendien vraag ik me af of die website precies bijhoudt hoeveel electorale schade zo'n leak heeft aangebracht of gewoon hoe erg ze die dingen zelf vinden, maar soit, laten we van het eerste uitgaan.

Je ziet een sterke verandering bij latino's en niet/weinig bij de rest een aantal dagen na het bericht over spirit cooking.

quote:
Clinton verloor al vanaf eind september steun onder de latino's, dus het kan ook onderdeel van een trend zijn.
Het is dus geen onderdeel van een trend.

quote:
Het belangrijkste is echter dat deze specifieke poll geüpdatet wordt op basis van gegevens van polls van de afgelopen week. Als je dus een daling op 4 november ziet heeft dat niets te maken met een gebeurtenis van 4 november, maar van de week ervoor. Eigenlijk zou je dus rond 10/11/12 november moeten kijken, maar goed, logischerwijs houden die polls daar op.
Zoals ik het begrijp kan een gebeurtenis op 4 november invloed hebben op de poll vanaf 5 november. Het is een voortschrijdend gemiddelde van 7 dagen. Elke dag wordt de groep ondervraagd, dus de resultaten van 5 november tellen dan voor 1/7 mee voor de poll. In 2 - 3 dagen zie je dus een relatief zeer sterke stijging voor Latino support voor Trump, juist omdat in die dagen slechts een deel van de totale verandering is gemeten.
pi_167368449
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:04 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je ziet een sterke verandering bij latino's en niet bij de rest een aantal dagen na het bericht over spirit cooking.
Die poll houdt op op 6 november. Spirit cooking was twee dagen eerder. Die daling was al eerder ingezet, dat lijkt mij duidelijk als je die poll bekijkt.

quote:
Het is dus geen onderdeel van een trend.
Ik had een andere poll erbij gepakt (want deze is lastig leesbaar voor specifieke groepen), die gaven dat aan. Daar zie je wel degelijk een trend vanaf eind september.

quote:
Zoals ik het begrijp kan een gebeurtenis op 4 november invloed hebben op de poll vanaf 5 november. Het is een voortschrijdend gemiddelde van 7 dagen. Elke dag wordt de groep ondervraagd, dus de resultaten van 5 november tellen dan voor 1/7 mee voor de poll. In 2 - 3 dagen zie je dus een relatief zeer sterke stijging voor Latino support voor Trump, juist omdat in die dagen slechts een deel van de totale verandering is gemeten.
Niet helemaal. Elke dag worden grofweg 400 personen ondervraagd, 1/7e van de totale groep. Het gemiddelde daarvan over de afgelopen week wordt gewogen, beoordeeld en op middernacht geüpdate. Dat betekent dat op 5 november inderdaad een gebeurtenis van 4 november een impact kan hebben van 1/7e.

Áls je dus aanneemt dat spirit cooking een grote impact hebt onder hispanics zou je dat kunnen zien vanaf 5 november, maar je zou het móeten zien vanaf ongeveer een week later. Op vijf november is de impact van zo'n evenement namelijk nog grotendeels 'vervuild' met de 6 andere dagen die meegenomen worden. Je zou dus verwachten dat, naarmate een dergelijk schandaal uitkomt, de dagen daarna Clinton steeds verder zou dalen naarmate die andere resultaten eruit gefilterd worden.

Wat je echter ziet is het volgende:

De dip die je ziet is op zijn diepst op 5 november (dus waarin de resultaten van 4 november voor 1/7e meetellen), maar daarna herstelt hij zich vrij snel weer. Als spirit cooking echt zoveel effect had zou dat langer moeten doorwerken, want logischerwijs zouden ook hispanics op 6 december dan meer pro-Trump zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167368537
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 09:41 schreef antiderivative het volgende:
De volgende nieuwe namen treden toe tot de transition leadership council:

Amata Radewagen (Rep. American Samoa)
Butch Anderson (Sheriff Dutchess County, New York)
Safra Catz (CEO Oracle)
Tom Dadey (Businessman, Chair GOP Onondaga County, New York)
Nick Langworthy (Chair GOP Erie County, New York)
Omarosa Manigault (Instructor Executive MBA Program at Howard University School of Business, Political commentator)
+

Chief of Staff of the National Security Council: Ret. Lt. Gen. Keith Kellogg
Ambassador to Israel: David Friedman

[ Bericht 2% gewijzigd door antiderivative op 16-12-2016 13:44:34 ]
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_167368716
Ach, men was er hier zowat heilig van overtuigd dat Rusland achter de hacks zat die wikileaks heeft uitgebracht.

Echter hier is Assange, in een interview gisteren, zelf die zegt dat de bron niet Rusland is, of welke "state party" dan ook.

pi_167368795
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2016 12:16 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Wat bedoel je met officieel onderzoek? Wat is er officieel aan?

Tevens is het onomstotelijk bewezen dat deze onderzoekers helemaal niet pro-Obama was zoals je beweert, maar daar lijk je dan zelf weer van weg te willen kijken. Als Arpaio pro-Obama was, dan stemt Geert Wilders op GroenLinks. :P
Pro-obama is dan ook iets wat ik ervan heb gemaakt maar er eigenlijk iets anders mee bedoel, ik zeg dan ook niet dat ze onomstotelijk pro-obama zijn.
De onderzoekers hadden de insteek om aan te tonen dat het document echt zou zijn, zoals ze zelf aangeven in het filmpje, dat door velen hier waarschijnlijk niet eens is bekeken, maar waar ze wel gelijk een mening over hebben.
pi_167368874
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Pro-obama is dan ook iets wat ik ervan heb gemaakt maar er eigenlijk iets anders mee bedoel, ik zeg dan ook niet dat ze onomstotelijk pro-obama zijn.
De onderzoekers hadden de insteek om aan te tonen dat het document echt zou zijn, zoals ze zelf aangeven in het filmpje, dat door velen hier waarschijnlijk niet eens is bekeken, maar waar ze wel gelijk een mening over hebben.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 14:53 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Assange die al sinds 17 oct niet meer is gezien
Ik dacht dat Assange al een tijdje geleden ontvoerd was, wat duidelijk zou maken dat de elite snode plannetjes heeft. Maar blijkbaar zit die kerel gewoon bij FOX interviewtjes te geven.
pi_167369084
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[..]

Ik dacht dat Assange al een tijdje geleden ontvoerd was, wat duidelijk zou maken dat de elite snode plannetjes heeft. Maar blijkbaar zit die kerel gewoon bij FOX interviewtjes te geven.
Dat maak je er zelf van.

Wat ik zeg is dat hij als sinds 17oct niet meer is gezien, en dat is nog steeds het geval.
Sinds die datum is hij niet meer gezien bij de ambassade.
pi_167369158
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:58 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat maak je er zelf van.

Wat ik zeg is dat hij als sinds 17oct niet meer is gezien, en dat is nog steeds het geval.
Sinds die datum is hij niet meer gezien bij de ambassade.
Dan zal hij wel in Rusland zitten, in een royaal penthouse als bedankje.
pi_167369748
Misschien moet iemand bij Pamela Anderson langsgaan. Die schijnt er meer van te weten.
  vrijdag 16 december 2016 @ 14:44:11 #160
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_167370041
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik zeg ook altijd dat ik heel goed in bed ben, maar dat is ook niet perse waar. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_167371102
SenSanders twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 15:31:53 Incredibly, Trump’s 17 cabinet-level picks have more wealth than one-third of U.S. households combined - 43 million households! reageer retweet
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_167371789
Sterke geluiden aangaande de positie:

Deputy Secretary of Defense: David McCormick.

was National Security adviser for international economic policy onder Bush en zal nu onder James Mattis deputy worden.

---
Fmr. General Petraeus zit in een summit en krijgt vragen over Trump:

Gen. David Petraeus on Trump: “I felt that he was quite pragmatic… I can work with that”

His advice to Trump? "Certainly we should build a wall as part of a comprehensive strategy”

Petraeus disagreements with Trump? “Don’t know that we had any,” Petraeus says

“I don’t know that I could roughly define a Trump doctrine yet” per David Petraeus on foreign policy, but likely “pragmatic”
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_167372314
Die Petreaus is toch een verrader van geheime informatie?
Lock him up!
pi_167373337
Believe me, Hillary's got some very big problems. If she makes it to the starting gate, which I think would be very unfair to General Petraeus. You want to know the truth, General Petraeus, his life was destroyed for doing 2 percent of what Hillary did. I think it would be very, very unfair to General Petraeus. I will tell you, you know when you look at what she's done, and how she's done it, and the servers

pi_167373375
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
SenSanders twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 15:31:53 Incredibly, Trump’s 17 cabinet-level picks have more wealth than one-third of U.S. households combined - 43 million households! reageer retweet
Fantastisch, inspiratie voor de rest om ook hard te werken. Geen probleem zolang de relatief armste huishoudens een acceptabel bestaan leiden.
pi_167373521
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Die poll houdt op op 6 november. Spirit cooking was twee dagen eerder. Die daling was al eerder ingezet, dat lijkt mij duidelijk als je die poll bekijkt.

[..]

Ik had een andere poll erbij gepakt (want deze is lastig leesbaar voor specifieke groepen), die gaven dat aan. Daar zie je wel degelijk een trend vanaf eind september.

[..]

Niet helemaal. Elke dag worden grofweg 400 personen ondervraagd, 1/7e van de totale groep. Het gemiddelde daarvan over de afgelopen week wordt gewogen, beoordeeld en op middernacht geüpdate. Dat betekent dat op 5 november inderdaad een gebeurtenis van 4 november een impact kan hebben van 1/7e.

Áls je dus aanneemt dat spirit cooking een grote impact hebt onder hispanics zou je dat kunnen zien vanaf 5 november, maar je zou het móeten zien vanaf ongeveer een week later. Op vijf november is de impact van zo'n evenement namelijk nog grotendeels 'vervuild' met de 6 andere dagen die meegenomen worden. Je zou dus verwachten dat, naarmate een dergelijk schandaal uitkomt, de dagen daarna Clinton steeds verder zou dalen naarmate die andere resultaten eruit gefilterd worden.

Wat je echter ziet is het volgende:

[ afbeelding ]

De dip die je ziet is op zijn diepst op 5 november (dus waarin de resultaten van 4 november voor 1/7e meetellen), maar daarna herstelt hij zich vrij snel weer. Als spirit cooking echt zoveel effect had zou dat langer moeten doorwerken, want logischerwijs zouden ook hispanics op 6 december dan meer pro-Trump zijn.
Fair enough. Jouw graph is inderdaad duidelijker.
pi_167374078
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 17:13 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Fantastisch, inspiratie voor de rest om ook hard te werken. Geen probleem zolang de relatief armste huishoudens een acceptabel bestaan leiden.
Och, het is mij ook om het even. Maar de winst van Trump betekent in ieder geval niet dat de 'gewone man' de macht naar zich toetrekt.
pi_167374211
Dee 1e batch namen die vandaag @ Trump Tower zullen zijn:

* Vincent Viola (Chairman Virtu Financial)
* Jeh Johnson (Current Secretary of Homeland Security)
* Stephanie Wolkoff (Special events planner, Creative consultant) --> Inauguration ceremony planner
* Andrea Bocelli --> Inauguration performer
pi_167375407
Dit is wat gebeurt als je een slappe president hebt, mensen. China steelt eventjes een Amerikaanse drone op de Zuid-Chinese Zee (internationale wateren):

http://edition.cnn.com/2016/12/16/politics/chinese-warship-underwater-drone-stolen/index.html
pi_167375441
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 18:32 schreef KrappeAuto het volgende:
Dit is wat gebeurt als je een slappe president hebt, mensen. China steelt eventjes een Amerikaanse drone op de Zuid-Chinese Zee (internationale wateren):

http://edition.cnn.com/2016/12/16/politics/chinese-warship-underwater-drone-stolen/index.html
Het is toch wat, zou andersom nooit gebeuren.
pi_167376065
Huidige White House Chief of Staff Denis McDonough ontvangt vandaag toekomstig WH C.O.S. Reince Priebus en organiseert een kleine bijeenkomst met:

pi_167376496
Mooi verhaal over de nasleep van een vechtpartij bij een Trump rally.
http://www.wral.com/clash-at-trump-rally-ends-in-probation-handshake/16339805/

Eind goed al goed
pi_167377559
Obama geeft over 30 minuten een speech, speculatie vliegt alle kanten op.

Van de arrestatie van Trump tot het bewijs dat de Russen de verkiezingen hebben geneukt tot alleen een happy holidays lul verhaaltje of stoppen met de peaceful transition.

We gaan het zien
pi_167377686
Ik denk dat hij Pizzagate gaat bekennen.
pi_167377782
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:54 schreef Ludachrist het volgende:
Ik denk dat hij Pizzagate gaat bekennen.
Hij gaat iedereen een gratis cheese pizza geven voor kerst.
pi_167378244
Obama gaat bekendmaken dat hij niet in de VS is geboren en dat hij het Amerikaanse volk acht jaar lang heeft lopen trollen.

[ Bericht 2% gewijzigd door KoosVogels op 16-12-2016 20:43:59 ]
pi_167379293
Obama is begonnen, begint met het opnoemen van wat hij de afgelopen 8 jaar heeft bereikt

Nu huilie huilie over Syrie
pi_167379514
Nassim Taleb (ovirgens uit Libanon) heeft liever Assad dan de rebellen: https://medium.com/opacit(...)onflict-f841404c3b1d

Wel vreemd dat Obama zoveel praat over internationaal recht. Dat heeft hij ook vaak geschonden (drones, etc).
pi_167379628
Obama: Continue peaceful transition of power, I spoke to the president elect a few days ago.

:)
pi_167379640
Obama is mede verantwoordelijk voor de ellende in Syrië. En heeft zich ook compleet belachelijk gemaakt met zijn "red line".
pi_167379686
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 20:51 schreef Nintex het volgende:
Obama: Continue peaceful transition of power, I spoke to the president elect a few days ago.

:)
Zelfs Obama heeft vertrouwen in Trump!

Trumpie! Trumpie! Trumpie! _O_
pi_167379838
Obama sprak in China met Putin, zei dat hij moest kappen. Sinds Wikileaks geen tampering meer met de election. Obama wilde er geen partisan issue van maken. Liet het Amerikaanse volk besluiten hoe ze de gelekte info zouden meewegen.
pi_167379849
De komende periode wordt het druk met het in- en uitchecken van journalisten bij psychiatrische instellingen....
Hoeveel getikte, labiele journalisten heeft Amerika?

kurteichenwald twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 18:58:29 For self-protection, I am taking a short twitter break. I will be spending that time with my lawyers & law enforcement going after 1 of u... reageer retweet
kurteichenwald twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 18:58:29 For self-protection, I am taking a short twitter break. I will be spending that time with my lawyers & law enforcement going after 1 of u... reageer retweet
pi_167379896
Obama: "You wrote about it every day, every tidbit. This was an obsession that dominated the news"
pi_167380096
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 20:56 schreef hunter2011 het volgende:
De komende periode wordt het druk met het in- en uitchecken van journalisten bij psychiatrische instellingen....
Hoeveel getikte, labiele journalisten heeft Amerika?

kurteichenwald twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 18:59:23 Last night, for the second time, a deplorable aware I have epilepsy tweeted a strobe at me with the message "you deserve a seizure' on it... reageer retweet
pi_167380192
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

kurteichenwald twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 18:59:23 Last night, for the second time, a deplorable aware I have epilepsy tweeted a strobe at me with the message "you deserve a seizure' on it... reageer retweet
"I'm taking a Twitter break"

*1 minute later*

"Blah blah deplorable"
pi_167380269
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tja, vraag me wel af hoe zijn toekomst er bij Newsweek en Vanity Fair uit gaat zien.
pi_167380275
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:04 schreef Nintex het volgende:

[..]

"I'm taking a Twitter break"

*1 minute later*

"Blah blah deplorable"
Hij kondigt aan dat hij een 'break' neemt en legt in de daaropvolgende Tweets uit waarom.

Zo moeilijk is het toch allemaal niet, Nintex. Ik besef dat je de aandachtsspanne bezit van een doorbakken saucijzenbroodje, maar dit was toch niet al te lastig?
pi_167380282
Nog een aardig stuk uit de Harvard Business Review over het te voeren beleid met betrekking tot China:
https://hbr.org/2016/12/w(...)ok&utm_medium=social
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167380385
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hij kondigt aan dat hij een 'break' neemt en legt in de daaropvolgende Tweets uit waarom.

Zo moeilijk is het toch allemaal niet, Nintex. Ik besef dat je de aandachtsspanne bezit van een doorbakken saucijzenbroodje, maar dit was toch niet al te lastig?
Maar zeg nou eerlijk Koos Vogels, deze man heeft ze toch niet allemaal meer op 1 rijtje...
pi_167380421
Kurt Eichenwald is een held. O+.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_167380438
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:09 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Maar zeg nou eerlijk Koos Vogels, deze man heeft ze toch niet allemaal meer op 1 rijtje...
Dat geldt mijns inziens eerder voor de figuren die hem een 'seizure' gunnen.
pi_167380536
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat geldt mijns inziens eerder voor de figuren die hem een 'seizure' gunnen.
Nogmaals, jij vindt dus dat hij momenteel helder is.
En zo'n Keith Olbermann is natuurlijk ook gewoon een frisse vent.
pi_167380607
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:12 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Geen idee wat hij allemaal naar z'n hoofd geslingerd heeft gekregen via de sociale media, maar ik kan mij best voorstellen dat je het een keer zo zat bent, met dit soort reacties als gevolg.

Ken die hele vent verder niet, maar wat maakt hem precies 'onfris'?
pi_167380636
Obama:

"When the President Elect takes the oath of office and is named the 45th president..."

Laatste hoop voor de #NeverTrumpers en Clinton Dawgs vloog net het raam uit. _O_
pi_167380687
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:12 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Geen idee wat er tegen de man gezegd is, maar er zijn nogal wat mensen op Twitter die van alles de wereld in sturen wat juridisch gezien niet echt door de beugel kan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167380700
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geen idee wat hij allemaal naar z'n hoofd geslingerd heeft gekregen via de sociale media, maar ik kan mij best voorstellen dat je het een keer zo zat bent, met dit soort reacties als gevolg.

Ken die hele vent verder niet, maar wat maakt hem precies 'onfris'?
Hij wilde mensen op hun bek slaan die op Trump gestemd hadden. Hij zei dat Trump in een mental institution had gezeten, terwijl hij daar geen bewijs voor gaf.

Bij Fox News werd hij uitgenodigd om dat uit te leggen en toen flipte hij helemaal door. Begon als een soort van linkse Alex Jones te ranten over de CIA. Die Fox News gast kon zijn lach nauwelijks inhouden.

De media komt pas net op het internet kijken. Die snappen niet dat die 4chan trolls al jaren rondlopen op het internet. De helft woont waarschijnlijk niet eens in de VS. :')
pi_167380759
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:16 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hij wilde mensen op hun bek slaan die op Trump gestemd hadden. Hij zei dat Trump in een mental institution had gezeten, terwijl hij daar geen bewijs voor gaf.

Bij Fox News werd hij uitgenodigd om dat uit te leggen en toen flipte hij helemaal door. Begon als een soort van linkse Alex Jones te ranten over de CIA. Die Fox News gast kon zich lach nauwelijks inhouden.
Klinkt als een geschikte vent.

Zie overigens niet in hoe dat aanvallen richting zijn persoon rechtvaardigt.
pi_167380839
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Klinkt als een geschikte vent.

Zie overigens niet in hoe dat aanvallen richting zijn persoon rechtvaardigt.
Mensen doen net alsof het internet vandaag is uitgevonden. Dezelfde mannetjes die 8 jaar geleden in COD aan het trash talken waren hebben nu stemrecht en Twitter. En dan reageert een volwassen vent (journalist) als een soort van crybaby op Twitter. Het is alsof je een groot bord op je account zet:"Trolls val mij aan".

Wat verwacht je dan? Nooit gehoord van de uitspraak: "Don't feed the trolls" ?

Grappig trouwens, die bejaarde Bernie was de enige die het door had. Die zei toen hij zijn speech gaf over Hillary: "this is not a game, this is real life, this is your life"

Geen hond die luisterde natuurlijk, want Trump liet een scheet en Hillary werd gekroond.

[ Bericht 3% gewijzigd door Nintex op 16-12-2016 21:27:10 ]
  vrijdag 16 december 2016 @ 21:30:05 #200
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_167381288
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
Obama gaat bekendmaken dat hij niet in de VS is geboren en dat hij het Amerikaanse volk acht jaar lang heeft lopen trollen.
Obama is een dramatisch slechte president geweest, de slechtste die ik mij kan heugen. Het enige dat hij goed kon, is redes houden, voor de rest was het een ramp. Hij zal de geschiedenis ingaan als de minst competente president ooit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')