quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Op diezelfde dag kwamen er ook berichten naar buiten dat er meer dan 55.000 e-mails waren, dat Bernie Sanders kapot gemaakt moest worden en dat er in de primaries van 2014 meer gerigged werd, dus of het specifiek aan die leak lag is maar de vraag. Bovendien vraag ik me af of die website precies bijhoudt hoeveel electorale schade zo'n leak heeft aangebracht of gewoon hoe erg ze die dingen zelf vinden, maar soit, laten we van het eerste uitgaan.
Het is dus geen onderdeel van een trend.quote:Clinton verloor al vanaf eind september steun onder de latino's, dus het kan ook onderdeel van een trend zijn.
Zoals ik het begrijp kan een gebeurtenis op 4 november invloed hebben op de poll vanaf 5 november. Het is een voortschrijdend gemiddelde van 7 dagen. Elke dag wordt de groep ondervraagd, dus de resultaten van 5 november tellen dan voor 1/7 mee voor de poll. In 2 - 3 dagen zie je dus een relatief zeer sterke stijging voor Latino support voor Trump, juist omdat in die dagen slechts een deel van de totale verandering is gemeten.quote:Het belangrijkste is echter dat deze specifieke poll geüpdatet wordt op basis van gegevens van polls van de afgelopen week. Als je dus een daling op 4 november ziet heeft dat niets te maken met een gebeurtenis van 4 november, maar van de week ervoor. Eigenlijk zou je dus rond 10/11/12 november moeten kijken, maar goed, logischerwijs houden die polls daar op.
Die poll houdt op op 6 november. Spirit cooking was twee dagen eerder. Die daling was al eerder ingezet, dat lijkt mij duidelijk als je die poll bekijkt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:04 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je ziet een sterke verandering bij latino's en niet bij de rest een aantal dagen na het bericht over spirit cooking.
Ik had een andere poll erbij gepakt (want deze is lastig leesbaar voor specifieke groepen), die gaven dat aan. Daar zie je wel degelijk een trend vanaf eind september.quote:Het is dus geen onderdeel van een trend.
Niet helemaal. Elke dag worden grofweg 400 personen ondervraagd, 1/7e van de totale groep. Het gemiddelde daarvan over de afgelopen week wordt gewogen, beoordeeld en op middernacht geüpdate. Dat betekent dat op 5 november inderdaad een gebeurtenis van 4 november een impact kan hebben van 1/7e.quote:Zoals ik het begrijp kan een gebeurtenis op 4 november invloed hebben op de poll vanaf 5 november. Het is een voortschrijdend gemiddelde van 7 dagen. Elke dag wordt de groep ondervraagd, dus de resultaten van 5 november tellen dan voor 1/7 mee voor de poll. In 2 - 3 dagen zie je dus een relatief zeer sterke stijging voor Latino support voor Trump, juist omdat in die dagen slechts een deel van de totale verandering is gemeten.
+quote:Op vrijdag 16 december 2016 09:41 schreef antiderivative het volgende:
De volgende nieuwe namen treden toe tot de transition leadership council:
Amata Radewagen (Rep. American Samoa)
Butch Anderson (Sheriff Dutchess County, New York)
Safra Catz (CEO Oracle)
Tom Dadey (Businessman, Chair GOP Onondaga County, New York)
Nick Langworthy (Chair GOP Erie County, New York)
Omarosa Manigault (Instructor Executive MBA Program at Howard University School of Business, Political commentator)
Pro-obama is dan ook iets wat ik ervan heb gemaakt maar er eigenlijk iets anders mee bedoel, ik zeg dan ook niet dat ze onomstotelijk pro-obama zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:16 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat bedoel je met officieel onderzoek? Wat is er officieel aan?
Tevens is het onomstotelijk bewezen dat deze onderzoekers helemaal niet pro-Obama was zoals je beweert, maar daar lijk je dan zelf weer van weg te willen kijken. Als Arpaio pro-Obama was, dan stemt Geert Wilders op GroenLinks.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:46 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Pro-obama is dan ook iets wat ik ervan heb gemaakt maar er eigenlijk iets anders mee bedoel, ik zeg dan ook niet dat ze onomstotelijk pro-obama zijn.
De onderzoekers hadden de insteek om aan te tonen dat het document echt zou zijn, zoals ze zelf aangeven in het filmpje, dat door velen hier waarschijnlijk niet eens is bekeken, maar waar ze wel gelijk een mening over hebben.
Ik dacht dat Assange al een tijdje geleden ontvoerd was, wat duidelijk zou maken dat de elite snode plannetjes heeft. Maar blijkbaar zit die kerel gewoon bij FOX interviewtjes te geven.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:53 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Assange die al sinds 17 oct niet meer is gezien
Dat maak je er zelf van.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat Assange al een tijdje geleden ontvoerd was, wat duidelijk zou maken dat de elite snode plannetjes heeft. Maar blijkbaar zit die kerel gewoon bij FOX interviewtjes te geven.
Dan zal hij wel in Rusland zitten, in een royaal penthouse als bedankje.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:58 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat maak je er zelf van.
Wat ik zeg is dat hij als sinds 17oct niet meer is gezien, en dat is nog steeds het geval.
Sinds die datum is hij niet meer gezien bij de ambassade.
Ik zeg ook altijd dat ik heel goed in bed ben, maar dat is ook niet perse waar.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:46 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Pro-obama is dan ook iets wat ik ervan heb gemaakt maar er eigenlijk iets anders mee bedoel, ik zeg dan ook niet dat ze onomstotelijk pro-obama zijn.
De onderzoekers hadden de insteek om aan te tonen dat het document echt zou zijn, zoals ze zelf aangeven in het filmpje, dat door velen hier waarschijnlijk niet eens is bekeken, maar waar ze wel gelijk een mening over hebben.
twitter:SenSanders twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 15:31:53Incredibly, Trump’s 17 cabinet-level picks have more wealth than one-third of U.S. households combined - 43 million households! reageer retweet
Fantastisch, inspiratie voor de rest om ook hard te werken. Geen probleem zolang de relatief armste huishoudens een acceptabel bestaan leiden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
twitter:SenSanders twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 15:31:53Incredibly, Trump’s 17 cabinet-level picks have more wealth than one-third of U.S. households combined - 43 million households! reageer retweet
Fair enough. Jouw graph is inderdaad duidelijker.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die poll houdt op op 6 november. Spirit cooking was twee dagen eerder. Die daling was al eerder ingezet, dat lijkt mij duidelijk als je die poll bekijkt.
[..]
Ik had een andere poll erbij gepakt (want deze is lastig leesbaar voor specifieke groepen), die gaven dat aan. Daar zie je wel degelijk een trend vanaf eind september.
[..]
Niet helemaal. Elke dag worden grofweg 400 personen ondervraagd, 1/7e van de totale groep. Het gemiddelde daarvan over de afgelopen week wordt gewogen, beoordeeld en op middernacht geüpdate. Dat betekent dat op 5 november inderdaad een gebeurtenis van 4 november een impact kan hebben van 1/7e.
Áls je dus aanneemt dat spirit cooking een grote impact hebt onder hispanics zou je dat kunnen zien vanaf 5 november, maar je zou het móeten zien vanaf ongeveer een week later. Op vijf november is de impact van zo'n evenement namelijk nog grotendeels 'vervuild' met de 6 andere dagen die meegenomen worden. Je zou dus verwachten dat, naarmate een dergelijk schandaal uitkomt, de dagen daarna Clinton steeds verder zou dalen naarmate die andere resultaten eruit gefilterd worden.
Wat je echter ziet is het volgende:
[ afbeelding ]
De dip die je ziet is op zijn diepst op 5 november (dus waarin de resultaten van 4 november voor 1/7e meetellen), maar daarna herstelt hij zich vrij snel weer. Als spirit cooking echt zoveel effect had zou dat langer moeten doorwerken, want logischerwijs zouden ook hispanics op 6 december dan meer pro-Trump zijn.
Och, het is mij ook om het even. Maar de winst van Trump betekent in ieder geval niet dat de 'gewone man' de macht naar zich toetrekt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:13 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Fantastisch, inspiratie voor de rest om ook hard te werken. Geen probleem zolang de relatief armste huishoudens een acceptabel bestaan leiden.
Het is toch wat, zou andersom nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:32 schreef KrappeAuto het volgende:
Dit is wat gebeurt als je een slappe president hebt, mensen. China steelt eventjes een Amerikaanse drone op de Zuid-Chinese Zee (internationale wateren):
http://edition.cnn.com/2016/12/16/politics/chinese-warship-underwater-drone-stolen/index.html
Hij gaat iedereen een gratis cheese pizza geven voor kerst.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:54 schreef Ludachrist het volgende:
Ik denk dat hij Pizzagate gaat bekennen.
Zelfs Obama heeft vertrouwen in Trump!quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:51 schreef Nintex het volgende:
Obama: Continue peaceful transition of power, I spoke to the president elect a few days ago.
twitter:kurteichenwald twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 18:58:29For self-protection, I am taking a short twitter break. I will be spending that time with my lawyers & law enforcement going after 1 of u... reageer retweet
twitter:kurteichenwald twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 18:58:29For self-protection, I am taking a short twitter break. I will be spending that time with my lawyers & law enforcement going after 1 of u... reageer retweet
quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:56 schreef hunter2011 het volgende:
De komende periode wordt het druk met het in- en uitchecken van journalisten bij psychiatrische instellingen....
Hoeveel getikte, labiele journalisten heeft Amerika?twitter:kurteichenwald twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 18:58:29For self-protection, I am taking a short twitter break. I will be spending that time with my lawyers & law enforcement going after 1 of u... reageer retweet
twitter:kurteichenwald twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 18:59:23Last night, for the second time, a deplorable aware I have epilepsy tweeted a strobe at me with the message "you deserve a seizure' on it... reageer retweet
"I'm taking a Twitter break"quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]twitter:kurteichenwald twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 18:59:23Last night, for the second time, a deplorable aware I have epilepsy tweeted a strobe at me with the message "you deserve a seizure' on it... reageer retweet
Tja, vraag me wel af hoe zijn toekomst er bij Newsweek en Vanity Fair uit gaat zien.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]twitter:kurteichenwald twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 18:59:23Last night, for the second time, a deplorable aware I have epilepsy tweeted a strobe at me with the message "you deserve a seizure' on it... reageer retweet
Hij kondigt aan dat hij een 'break' neemt en legt in de daaropvolgende Tweets uit waarom.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:04 schreef Nintex het volgende:
[..]
"I'm taking a Twitter break"
*1 minute later*
"Blah blah deplorable"
Maar zeg nou eerlijk Koos Vogels, deze man heeft ze toch niet allemaal meer op 1 rijtje...quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij kondigt aan dat hij een 'break' neemt en legt in de daaropvolgende Tweets uit waarom.
Zo moeilijk is het toch allemaal niet, Nintex. Ik besef dat je de aandachtsspanne bezit van een doorbakken saucijzenbroodje, maar dit was toch niet al te lastig?
Dat geldt mijns inziens eerder voor de figuren die hem een 'seizure' gunnen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:09 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Maar zeg nou eerlijk Koos Vogels, deze man heeft ze toch niet allemaal meer op 1 rijtje...
Nogmaals, jij vindt dus dat hij momenteel helder is.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat geldt mijns inziens eerder voor de figuren die hem een 'seizure' gunnen.
Geen idee wat hij allemaal naar z'n hoofd geslingerd heeft gekregen via de sociale media, maar ik kan mij best voorstellen dat je het een keer zo zat bent, met dit soort reacties als gevolg.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:12 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nogmaals, jij vindt dus dat hij momenteel helder is.
En zo'n Keith Olbermann is natuurlijk ook gewoon een frisse vent.
Geen idee wat er tegen de man gezegd is, maar er zijn nogal wat mensen op Twitter die van alles de wereld in sturen wat juridisch gezien niet echt door de beugel kan.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:12 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nogmaals, jij vindt dus dat hij momenteel helder is.
En zo'n Keith Olbermann is natuurlijk ook gewoon een frisse vent.
Hij wilde mensen op hun bek slaan die op Trump gestemd hadden. Hij zei dat Trump in een mental institution had gezeten, terwijl hij daar geen bewijs voor gaf.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee wat hij allemaal naar z'n hoofd geslingerd heeft gekregen via de sociale media, maar ik kan mij best voorstellen dat je het een keer zo zat bent, met dit soort reacties als gevolg.
Ken die hele vent verder niet, maar wat maakt hem precies 'onfris'?
Klinkt als een geschikte vent.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:16 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hij wilde mensen op hun bek slaan die op Trump gestemd hadden. Hij zei dat Trump in een mental institution had gezeten, terwijl hij daar geen bewijs voor gaf.
Bij Fox News werd hij uitgenodigd om dat uit te leggen en toen flipte hij helemaal door. Begon als een soort van linkse Alex Jones te ranten over de CIA. Die Fox News gast kon zich lach nauwelijks inhouden.
Mensen doen net alsof het internet vandaag is uitgevonden. Dezelfde mannetjes die 8 jaar geleden in COD aan het trash talken waren hebben nu stemrecht en Twitter. En dan reageert een volwassen vent (journalist) als een soort van crybaby op Twitter. Het is alsof je een groot bord op je account zet:"Trolls val mij aan".quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klinkt als een geschikte vent.
Zie overigens niet in hoe dat aanvallen richting zijn persoon rechtvaardigt.
Obama is een dramatisch slechte president geweest, de slechtste die ik mij kan heugen. Het enige dat hij goed kon, is redes houden, voor de rest was het een ramp. Hij zal de geschiedenis ingaan als de minst competente president ooit!quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
Obama gaat bekendmaken dat hij niet in de VS is geboren en dat hij het Amerikaanse volk acht jaar lang heeft lopen trollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |