Zelfs Obama heeft vertrouwen in Trump!quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:51 schreef Nintex het volgende:
Obama: Continue peaceful transition of power, I spoke to the president elect a few days ago.
twitter:kurteichenwald twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 18:58:29For self-protection, I am taking a short twitter break. I will be spending that time with my lawyers & law enforcement going after 1 of u... reageer retweet
twitter:kurteichenwald twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 18:58:29For self-protection, I am taking a short twitter break. I will be spending that time with my lawyers & law enforcement going after 1 of u... reageer retweet
quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:56 schreef hunter2011 het volgende:
De komende periode wordt het druk met het in- en uitchecken van journalisten bij psychiatrische instellingen....
Hoeveel getikte, labiele journalisten heeft Amerika?twitter:kurteichenwald twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 18:58:29For self-protection, I am taking a short twitter break. I will be spending that time with my lawyers & law enforcement going after 1 of u... reageer retweet
twitter:kurteichenwald twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 18:59:23Last night, for the second time, a deplorable aware I have epilepsy tweeted a strobe at me with the message "you deserve a seizure' on it... reageer retweet
"I'm taking a Twitter break"quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]twitter:kurteichenwald twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 18:59:23Last night, for the second time, a deplorable aware I have epilepsy tweeted a strobe at me with the message "you deserve a seizure' on it... reageer retweet
Tja, vraag me wel af hoe zijn toekomst er bij Newsweek en Vanity Fair uit gaat zien.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]twitter:kurteichenwald twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 18:59:23Last night, for the second time, a deplorable aware I have epilepsy tweeted a strobe at me with the message "you deserve a seizure' on it... reageer retweet
Hij kondigt aan dat hij een 'break' neemt en legt in de daaropvolgende Tweets uit waarom.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:04 schreef Nintex het volgende:
[..]
"I'm taking a Twitter break"
*1 minute later*
"Blah blah deplorable"
Maar zeg nou eerlijk Koos Vogels, deze man heeft ze toch niet allemaal meer op 1 rijtje...quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij kondigt aan dat hij een 'break' neemt en legt in de daaropvolgende Tweets uit waarom.
Zo moeilijk is het toch allemaal niet, Nintex. Ik besef dat je de aandachtsspanne bezit van een doorbakken saucijzenbroodje, maar dit was toch niet al te lastig?
Dat geldt mijns inziens eerder voor de figuren die hem een 'seizure' gunnen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:09 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Maar zeg nou eerlijk Koos Vogels, deze man heeft ze toch niet allemaal meer op 1 rijtje...
Nogmaals, jij vindt dus dat hij momenteel helder is.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat geldt mijns inziens eerder voor de figuren die hem een 'seizure' gunnen.
Geen idee wat hij allemaal naar z'n hoofd geslingerd heeft gekregen via de sociale media, maar ik kan mij best voorstellen dat je het een keer zo zat bent, met dit soort reacties als gevolg.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:12 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nogmaals, jij vindt dus dat hij momenteel helder is.
En zo'n Keith Olbermann is natuurlijk ook gewoon een frisse vent.
Geen idee wat er tegen de man gezegd is, maar er zijn nogal wat mensen op Twitter die van alles de wereld in sturen wat juridisch gezien niet echt door de beugel kan.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:12 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nogmaals, jij vindt dus dat hij momenteel helder is.
En zo'n Keith Olbermann is natuurlijk ook gewoon een frisse vent.
Hij wilde mensen op hun bek slaan die op Trump gestemd hadden. Hij zei dat Trump in een mental institution had gezeten, terwijl hij daar geen bewijs voor gaf.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee wat hij allemaal naar z'n hoofd geslingerd heeft gekregen via de sociale media, maar ik kan mij best voorstellen dat je het een keer zo zat bent, met dit soort reacties als gevolg.
Ken die hele vent verder niet, maar wat maakt hem precies 'onfris'?
Klinkt als een geschikte vent.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:16 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hij wilde mensen op hun bek slaan die op Trump gestemd hadden. Hij zei dat Trump in een mental institution had gezeten, terwijl hij daar geen bewijs voor gaf.
Bij Fox News werd hij uitgenodigd om dat uit te leggen en toen flipte hij helemaal door. Begon als een soort van linkse Alex Jones te ranten over de CIA. Die Fox News gast kon zich lach nauwelijks inhouden.
Mensen doen net alsof het internet vandaag is uitgevonden. Dezelfde mannetjes die 8 jaar geleden in COD aan het trash talken waren hebben nu stemrecht en Twitter. En dan reageert een volwassen vent (journalist) als een soort van crybaby op Twitter. Het is alsof je een groot bord op je account zet:"Trolls val mij aan".quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klinkt als een geschikte vent.
Zie overigens niet in hoe dat aanvallen richting zijn persoon rechtvaardigt.
Obama is een dramatisch slechte president geweest, de slechtste die ik mij kan heugen. Het enige dat hij goed kon, is redes houden, voor de rest was het een ramp. Hij zal de geschiedenis ingaan als de minst competente president ooit!quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
Obama gaat bekendmaken dat hij niet in de VS is geboren en dat hij het Amerikaanse volk acht jaar lang heeft lopen trollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |