Je lijkt Kurt Eichenwald wel met zo'n meltdownquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
Nu loopt Trump weer boos te Twitteren omdat een van z'n restaurants wordt afgebrand in een recensie.
Kan iemand die man anders gewoon een keer keihard op z'n bek timmeren?
De media dachten negatief over HRC?quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
HRC kreeg meer negatieve pers dan Trump. Trump jankt er wat meer over.
Die is echt loco, wat een mafketel zeg.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Je lijkt Kurt Eichenwald wel met zo'n meltdown
Ja, bijna.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Je lijkt Kurt Eichenwald wel met zo'n meltdown
Gedraag je even s.v.p.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
Dat klinkt al beter als 'belediging'. Voor de rest moet hij zich gedragen met zijn foute uitspraken. Of mogen zulke uitspraken hier gewoon?quote:
Jaja, geen probleem om op basis van vage mails over pizza's een grote groep mensen weg te zetten als pedoseksuele kindermoorderaars. Maar maak een grapje over Trump een klap verkopen en je gaat over de schreef.quote:
Nee, ze kwam vaker negatief in het nieuws.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:05 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
De media dachten negatief over HRC?
Zo negatief dat ze overal een endorsement kreeg van kranten, glossies en personen.
Niet als protest vanwege Trump, nee ze vonden haar echt goed en geschikt.
Tot de de allerlaatste dag van de verkiezingen stroomden de endorsements voor Clinton binnen.
Er was een keer een clickbait artikel gepost dat geschreven stukken zogenaamd analyseerde op positiviteit/negativiteit jegens een kandidaat. Het was complete rommel, omdat televisie niet werd gebruikt en het artikel onderhevig was aan allerlei biases. Je moet een niet-kritisch brein hebben om zoiets serieus te nemen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, dat is een fabeltje. Het aantal negatieve stukken over Clinton was enorm...dat onderzoek heeft hier ook al een aantal keer gestaan.
Maar feiten doen er niet meer toe tegenwoordig.
Wat vind je er van dat die tweede zin van je in Nederland kan leiden tot een veroordeling?quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
Nu loopt Trump weer boos te Twitteren omdat een van z'n restaurants wordt afgebrand in een recensie.
Durf je nog verder te gaan met je oproep tot geweld? Ik ben benieuwd wat je precies bedoelde met "op zijn bek timmeren"?quote:
Gewoon, uithalen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:28 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je precies bedoelde met "op zijn bek timmeren"?
Ik denk niet dat jij daar ook maar iets over te zeggen hebt.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:26 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter als 'belediging'. Voor de rest moet hij zich gedragen met zijn foute uitspraken.
Vraag het de mods.quote:Of mogen zulke uitspraken hier gewoon?
twitter:therealroseanne twitterde op zaterdag 17-12-2016 om 06:00:33GODDAMNED #DEMOCRATS WANT A WAR W RUSSIA SO BAD THEY CAN TASTE IT-THEY CAME SO CLOSE 2 MAKING A PROFIT but we stopped them-they keep on tho- reageer retweet
Wat denk je dat ik bedoelde?quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:28 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Durf je nog verder te gaan met je oproep tot geweld? Ik ben benieuwd wat je precies bedoelde met "op zijn bek timmeren"?
Oké.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:31 schreef hunter2011 het volgende:
twitter:therealroseanne twitterde op zaterdag 17-12-2016 om 06:00:33GODDAMNED #DEMOCRATS WANT A WAR W RUSSIA SO BAD THEY CAN TASTE IT-THEY CAME SO CLOSE 2 MAKING A PROFIT but we stopped them-they keep on tho- reageer retweet
Hoofdletters dus WAARHEID.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:31 schreef hunter2011 het volgende:
Trump is nog geen staatshoofd.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:28 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat die tweede zin van je in Nederland kan leiden tot een veroordeling?
Oproep tot geweld, beetje strafbaar enzo. Maar dat dacht ik... Het mag hier namelijk gewoon, met goedkeuriing van de moderators. Moet ik dat uitleggen? Ik dacht dat ik het aan jou vroeg. Je mag het nog steeds uitleggen overigens, misschien begrijp ik je woorden verkeerd.quote:
Er zijn verschillende analyses gemaakt en die hadden voor zover ik ze gelezen heb allemaal hetzelfde resultaat. Dat Clinton werd opgehemeld is onzin.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:27 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Er was een keer een clickbait artikel gepost dat geschreven stukken zogenaamd analyseerde op positiviteit/negativiteit jegens een kandidaat. Het was complete rommel, omdat televisie niet werd gebruikt en het artikel onderhevig was aan allerlei biases. Je moet een niet-kritisch brein hebben om zoiets serieus te nemen.
Vanwaar de vraag wat ik bedoelde? Dat was prima duidelijk, lijkt mij.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:36 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Oproep tot geweld, beetje strafbaar enzo. Maar dat dacht ik... Het mag hier namelijk gewoon, met goedkeuriing van de moderators. Moet ik dat uitleggen? Ik dacht dat ik het aan jou vroeg. Je mag het nog steeds uitleggen overigens, misschien begrijp ik je woorden verkeerd.
Kortom, gedraag je normaal, bedankt!
Je laat al een goede manier van bias zien in je post: Clinton hoeft niet opgehemeld te worden om voordelig behandeld te worden door de media. Een onoverkoombare, verkeerde aanname die, inderdaad, blijk geeft van iemand die moeite heeft met kritisch denken. Als de media bijvoorbeeld niet schrijft over dingen die Trump heel goed doet, dan is dat bijvoorbeeld extreem nadelig voor Trump en in die zin relatief voordelig voor Clinton. Dergelijke effecten worden, en kunnen, alleen niet gemeten worden en zijn dat ook niet gedaan in het betreffende clickbaitartikel.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er zijn verschillende analyses gemaakt en die hadden voor zover ik ze gelezen heb allemaal hetzelfde resultaat. Dat Clinton werd opgehemeld is onzin.
Daar kunnen we van mening over verschillen. Wel goed dat je benoemd dat je fout zit dus. Doe maar niet.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vanwaar de vraag wat ik bedoelde? Dat was prima duidelijk, lijkt mij.
Overigens zijn jouw bijdragen op dit forum wettelijk gezien ook niet helemaal koosjer. Iets met smaad enzo. Of vind je het soms normaal om de suggestie te wekken dat bepaalde mensen pedoseksuele kindermoorderaars zijn?
Maak je niet druk joh, je zit in NL.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, Trump heeft een bijzondere groep mensen bijeengebracht.
Een minister van Volksgezondheid die tegen vaccinaties en geboortebeperking is.
Een minister van Arbeid die de lonen en her liefst zo laag mogelijk houdt en voorstander is van vergaande automatisering.
Hoofd van de EPA wordt iemand die van mening is dat de opwarming van de aarde een hoax is.
En dan nog hebben we nog radicale gekkies zoals Bannon, Sessions en Flynn.
Ik wens ze veel succes, daar in de VS.
Mijn opmerking is echter niet strafbaar.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:50 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Daar kunnen we van mening over verschillen. Wel goed dat je benoemd dat je fout zit dus. Doe maar niet.
Over welke dingen die Trump zo goed heeft gedaan of Clinton zo slecht zijn dan niet bericht?quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:44 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Je laat al een goede manier van bias zien in je post: Clinton hoeft niet opgehemeld te worden om voordelig behandeld te worden door de media. Een onoverkoombare, verkeerde aanname die, inderdaad, blijk geeft van iemand die moeite heeft met kritisch denken. Als de media bijvoorbeeld niet schrijft over dingen die Trump heel goed doet, dan is dat bijvoorbeeld extreem nadelig voor Trump en in die zin relatief voordelig voor Clinton. Dergelijke effecten worden, en kunnen, alleen niet gemeten worden en zijn dat ook niet gedaan in het betreffende clickbaitartikel.
Aldus de user die aangaf bijna niet te kunnen functioneren omdat hij helemaal overstuur was door de fabel genaamd Pizzagate.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:51 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh, je zit in NL.
Dat is een ander topic in BNW. Ik vind het normaal dat kindermisbruik wereldwijd (ook in de VS) aangepakt wordt. Hopelijk gaat Trump er nog meer aanpakken maar dat kan ik nog niet beoordelen. Ik weet nog niet of de man nou goed of slecht voor ons is.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn opmerking is echter niet strafbaar.
Maar vind je het normaal wat jij doet? De suggestie wekken dat bepaalde mensen pedoseksuele kindermoorderaars zijn, zonder daar bewijs voor aan te dragen?
Tot voor kort kreeg je nog op je kop van een wakkere moderator als je hier over PG begon. Vroeger.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aldus de user die aangaf bijna niet te kunnen functioneren omdat hij helemaal overstuur was door de fabel genaamd Pizzagate.
Dus in een ander subforum mag je wel ongefundeerde beschuldigingen uiten en de suggestie wekken dat bepaalde mensen (lees: Clinton en haar entourage) pedoseksuele kindermoorderaars zijn? Dat is vreemd.quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:00 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Dat is een ander topic in BNW. Ik vind het normaal dat kindermisbruik wereldwijd (ook in de VS) aangepakt wordt. Hopelijk gaat Trump er nog meer aanpakken maar dat kan ik nog niet beoordelen. Ik weet nog niet of de man nou goed of slecht voor ons is.
Iemand mag hem dus op zijn bek timmeren van jou? Tot hoe ver mag dat timmeren gaan? Kortom, ik begrijp je post niet.
Trump heeft natuurlijk een verleden, toen hij als jongeman naar de New York Military Academy werd gestuurd waar hij zijn tienerjaren doorbracht. Orde, structuur, focus.quote:
Dat is onmogelijk. Vijfenwintig miljoen mensen simpelweg vertellen dat ze geen verzekering meer hebben kan niet. En zijn plan om verzekeraars te dwingen iedereen te accepteren zonder het betalen van premie te verplichten zal leiden tot opzeggingen. Mensen gaan dan pas premie betalen zodra ze ziek worden. Dat zou ik ook doen als het mocht. Maar ja, dan gaan verzekeraars wel bankroet of de premie gaat echt gigantisch omhoog.quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:21 schreef monkyyy het volgende:
Zijn er al meer plannen bekend over hoe Trump het gezondheidszorg probleem gaat aanpakken?
Zijn ideeen/plannen zijn bekend:quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:21 schreef monkyyy het volgende:
Zijn er al meer plannen bekend over hoe Trump het gezondheidszorg probleem gaat aanpakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat en hoe het gaat gebeuren zal volgende maand naar buiten komen, al gaf Reince een klein voorschot op Obamacare afgelopen week in een interview:
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
Dat is nog steeds een ander topic. Ik vraag je om jouw post uit te leggen. Ik wil juist geen woorden in je mond leggen maar even duidelijkheid hierover. Laatste poging, nog behoefte om het uit te leggen wat je er wel mee bedoelde?quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, jij wilt een oproep tot moord in de mond leggen? Chique.
Mjah, voor hetzelfde geld over een half jaar:quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:24 schreef antiderivative het volgende:
Ze mogen dan enorm anti-trump zijn, maar hoe is het toch mogelijk dat je zoiets schrijft:
[ afbeelding ]
Mangotree probeert een soort discussietruukje uit die hij anderen ziet gebruiken, maar het komt zo knullig overquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus in een ander subforum mag je wel ongefundeerde beschuldigingen uiten en de suggestie wekken dat bepaalde mensen (lees: Clinton en haar entourage) pedoseksuele kindermoorderaars zijn? Dat is vreemd.
Ah, jij wilt een oproep tot moord in de mond leggen? Chique.
Hij weet het ook zo goed te pareren nietwaarquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:45 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Mangotree probeert een soort discussietruukje uit die hij anderen ziet gebruiken, maar het komt zo knullig over
quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:40 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Zijn ideeen/plannen zijn bekend:Dat zijn geen plannen maar brainfarts. Een plan is uitgewerkt, dit zijn verkooppraatjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat en hoe het gaat gebeuren zal volgende maand naar buiten komen, al gaf Reince een klein voorschot op Obamacare afgelopen week in een interview:
[ afbeelding ]
Denk je dat Obama echt geen goedkopere oplossing zou hebben verzonnen als die mogelijkheid er was? De ACA lag onder een vergrootglas.
Achter de schermen of in achterkamertjes? Vooralsnog lijken Trump en de GOP verschil van mening te hebben.quote:Op zaterdag 17 december 2016 15:00 schreef antiderivative het volgende:
Als dat geen plannen zijn, dan zijn de 'HC plannen' op de wayandmeans committee op de .gov website ook geen plannen. En dat is officieel. Maar de kreten van Obama destijds waren natuurlijk ook geen plannen, maar ook gewoon brainfarts.
Je runt geen campagne met uitgebreide rapporten en berekeningen met cijfers achter de komma. Dat is voor achter de schermen.
Ik ben zo benieuwd. Want ik heb verhalen gehoord over de succesvolle leider trump die nagenoeg failliet ging. En zijn straight talk is vaak 180 graden anders dan een week eerder. En dat alles doet ie straight via twitter. Maar hij is vast tremendous. Trump lijkt me het uithangbord. Pence degene met het echte mandaat.quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:07 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Trump heeft natuurlijk een verleden, toen hij als jongeman naar de New York Military Academy werd gestuurd waar hij zijn tienerjaren doorbracht. Orde, structuur, focus.
Anderen zeggen:
Trump is drawn to their swagger, their straight talk and the kind of aggressive leadership style he adopts himself, people close to him say. “He likes people who are decisive and who are command-structure people,” said another Trump adviser who has spoken to Trump about the topic.
Retired Gen. Jack Keane, who interviewed with Trump last month and declined to be considered for defense secretary despite Trump’s interest in having him hold the post, said Trump “connects” to [generals] because he sees people who are very experienced, knowledgeable, confident, non-arrogant … and straightforward.”
“Mr. Trump himself is a leader, a strong leader, a person of conviction and straight talker, and it’s likely that’s why there’s a connection there”
Mandaat niet. Misschien de macht achter de troon. Maar dat kan -God verhoede het- ook Bannon worden.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:06 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Pence degene met het echte mandaat.
In Amerika zeker wel, vrijwel alle kranten en tv zenders steunden Clinton. Maar misschien was het eerder anti-Trump, zo kan je het ook zien. De Nederlandse media was echter lyrisch over Clinton, die kon echt niets fout doen bij clubjes als het DWDD publiek. Ik sprak Amerikanen in Nederland die a verbaasd waren dat de Nederlandse media zo fanatiek de verkiezingen versloeg en b zo enthousiast waren over Clinton.quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit vind ik al een stuk realistischer.
Waren de media echt zo positief over Clinton? Had het idee dat die ook aardig afgefakkeld werd. Trump alleen nog meer, dat is zeker waar.
Wat maakt het nou uit wat Nederland vind? En ten tweede: de Nederlandse media hebben zich terecht verbaasd over de hoeveelheid leugens die trump ongegeneerd rond zwamde. De media mag nooit stoppen om kritische vragen te stellen. Zeker niet bij zo'n doortrapte leugenaar.quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:57 schreef Homey het volgende:
[..]
In Amerika zeker wel, vrijwel alle kranten en tv zenders steunden Clinton. Maar misschien was het eerder anti-Trump, zo kan je het ook zien. De Nederlandse media was echter lyrisch over Clinton, die kon echt niets fout doen bij clubjes als het DWDD publiek. Ik sprak Amerikanen in Nederland die a verbaasd waren dat de Nederlandse media zo fanatiek de verkiezingen versloeg en b zo enthousiast waren over Clinton.
Truth is denk ik dat zowel Clinton en Trump allebei historisch slechte kandidaten waren. Met een 2-partijen stelsel heb je helaas weinig keus. Hier in Nederland mag het politieke landschap extreem versplinterd zijn, in Amerika is het hardnekkig keuzeloos met maar 2 smaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We worden straks rechtmatig gechipt en van fake news voorzien.![]()
Zou Trump er nog een dikke streep doorheen kunnen zetten?
quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:58 schreef Peace99 het volgende:
Obama tekende nog snel wat wetten
H.R. 4919 A Microchipping Law (zgn. voor gehandicapten)
H.R. 6393 De amerikanen mogen 'officieel' van desinformatie worden voorzien.
Duurt niet lang of dit soort wetten worden op EU of VN niveau stiekem hier ook ingevoerd zoals TPP etc.Bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We worden straks rechtmatig gechipt en van fake news voorzien.![]()
Zou Trump er nog een dikke streep doorheen kunnen zetten?
Als ik even de status van beiden opzoek, dan zijn ze enkel nog door het huis heen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |