abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167391767
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
Nu loopt Trump weer boos te Twitteren omdat een van z'n restaurants wordt afgebrand in een recensie.

Kan iemand die man anders gewoon een keer keihard op z'n bek timmeren?
Je lijkt Kurt Eichenwald wel met zo'n meltdown :')
pi_167391790
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 12:38 schreef Ulx het volgende:

[..]

HRC kreeg meer negatieve pers dan Trump. Trump jankt er wat meer over.
De media dachten negatief over HRC?
Zo negatief dat ze overal een endorsement kreeg van kranten, glossies en personen.
Niet als protest vanwege Trump, nee ze vonden haar echt goed en geschikt.
Tot de de allerlaatste dag van de verkiezingen stroomden de endorsements voor Clinton binnen.
pi_167391823
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:03 schreef Nintex het volgende:

[..]

Die is echt loco, wat een mafketel zeg.
Zou me ook niet verbazen als hij dat met die epilepsie heeft verzonnen.
pi_167391897
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:03 schreef Nintex het volgende:

[..]

Ja, bijna.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 17 december 2016 @ 13:17:21 #245
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167391977
quote:
Gedraag je even s.v.p.
2019: The Great Awakening
pi_167392080
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:17 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Gedraag je even s.v.p.
Ga toch pizza's bakken man :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_167392094
Ze mogen dan enorm anti-trump zijn, maar hoe is het toch mogelijk dat je zoiets schrijft:

:')
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  zaterdag 17 december 2016 @ 13:26:09 #249
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167392124
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat klinkt al beter als 'belediging'. Voor de rest moet hij zich gedragen met zijn foute uitspraken. Of mogen zulke uitspraken hier gewoon?
pi_167392133
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Jaja, geen probleem om op basis van vage mails over pizza's een grote groep mensen weg te zetten als pedoseksuele kindermoorderaars. Maar maak een grapje over Trump een klap verkopen en je gaat over de schreef.
pi_167392134
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:05 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

De media dachten negatief over HRC?
Zo negatief dat ze overal een endorsement kreeg van kranten, glossies en personen.
Niet als protest vanwege Trump, nee ze vonden haar echt goed en geschikt.
Tot de de allerlaatste dag van de verkiezingen stroomden de endorsements voor Clinton binnen.
Nee, ze kwam vaker negatief in het nieuws.
pi_167392145
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 12:31 schreef Mike het volgende:

[..]

Nee, dat is een fabeltje. Het aantal negatieve stukken over Clinton was enorm...dat onderzoek heeft hier ook al een aantal keer gestaan.

Maar feiten doen er niet meer toe tegenwoordig.
Er was een keer een clickbait artikel gepost dat geschreven stukken zogenaamd analyseerde op positiviteit/negativiteit jegens een kandidaat. Het was complete rommel, omdat televisie niet werd gebruikt en het artikel onderhevig was aan allerlei biases. Je moet een niet-kritisch brein hebben om zoiets serieus te nemen.
pi_167392159
quote:
Nu loopt Trump weer boos te Twitteren omdat een van z'n restaurants wordt afgebrand in een recensie.

Wat vind je er van dat die tweede zin van je in Nederland kan leiden tot een veroordeling?
  zaterdag 17 december 2016 @ 13:28:31 #254
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167392168
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Durf je nog verder te gaan met je oproep tot geweld? Ik ben benieuwd wat je precies bedoelde met "op zijn bek timmeren"?
pi_167392188
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:28 schreef MangoTree het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd wat je precies bedoelde met "op zijn bek timmeren"?
Gewoon, uithalen.
pi_167392192
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:26 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Dat klinkt al beter als 'belediging'. Voor de rest moet hij zich gedragen met zijn foute uitspraken.
Ik denk niet dat jij daar ook maar iets over te zeggen hebt.
quote:
Of mogen zulke uitspraken hier gewoon?
Vraag het de mods.
pi_167392211
therealroseanne twitterde op zaterdag 17-12-2016 om 06:00:33 GODDAMNED #DEMOCRATS WANT A WAR W RUSSIA SO BAD THEY CAN TASTE IT-THEY CAME SO CLOSE 2 MAKING A PROFIT but we stopped them-they keep on tho- reageer retweet
pi_167392251
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:28 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Durf je nog verder te gaan met je oproep tot geweld? Ik ben benieuwd wat je precies bedoelde met "op zijn bek timmeren"?
Wat denk je dat ik bedoelde?
pi_167392266
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:31 schreef hunter2011 het volgende:
therealroseanne twitterde op zaterdag 17-12-2016 om 06:00:33 GODDAMNED #DEMOCRATS WANT A WAR W RUSSIA SO BAD THEY CAN TASTE IT-THEY CAME SO CLOSE 2 MAKING A PROFIT but we stopped them-they keep on tho- reageer retweet
Oké.
pi_167392279
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:31 schreef hunter2011 het volgende:
Hoofdletters dus WAARHEID.
pi_167392294
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:28 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Wat vind je er van dat die tweede zin van je in Nederland kan leiden tot een veroordeling?
Trump is nog geen staatshoofd.
  zaterdag 17 december 2016 @ 13:36:49 #262
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167392310
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat denk je dat ik bedoelde?
Oproep tot geweld, beetje strafbaar enzo. Maar dat dacht ik... Het mag hier namelijk gewoon, met goedkeuriing van de moderators. Moet ik dat uitleggen? Ik dacht dat ik het aan jou vroeg. Je mag het nog steeds uitleggen overigens, misschien begrijp ik je woorden verkeerd.

Kortom, gedraag je normaal, bedankt!
pi_167392322
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:27 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Er was een keer een clickbait artikel gepost dat geschreven stukken zogenaamd analyseerde op positiviteit/negativiteit jegens een kandidaat. Het was complete rommel, omdat televisie niet werd gebruikt en het artikel onderhevig was aan allerlei biases. Je moet een niet-kritisch brein hebben om zoiets serieus te nemen.
Er zijn verschillende analyses gemaakt en die hadden voor zover ik ze gelezen heb allemaal hetzelfde resultaat. Dat Clinton werd opgehemeld is onzin.
pi_167392386
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:36 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Oproep tot geweld, beetje strafbaar enzo. Maar dat dacht ik... Het mag hier namelijk gewoon, met goedkeuriing van de moderators. Moet ik dat uitleggen? Ik dacht dat ik het aan jou vroeg. Je mag het nog steeds uitleggen overigens, misschien begrijp ik je woorden verkeerd.

Kortom, gedraag je normaal, bedankt!
Vanwaar de vraag wat ik bedoelde? Dat was prima duidelijk, lijkt mij.

Overigens zijn jouw bijdragen op dit forum wettelijk gezien ook niet helemaal koosjer. Iets met smaad enzo. Of vind je het soms normaal om de suggestie te wekken dat bepaalde mensen pedoseksuele kindermoorderaars zijn?
pi_167392388
Niemand kan overigens ontkennen dat CNN de zaken gekleurd weergaf. Zelfs ik vond dat flagrant.
pi_167392410
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er zijn verschillende analyses gemaakt en die hadden voor zover ik ze gelezen heb allemaal hetzelfde resultaat. Dat Clinton werd opgehemeld is onzin.
Je laat al een goede manier van bias zien in je post: Clinton hoeft niet opgehemeld te worden om voordelig behandeld te worden door de media. Een onoverkoombare, verkeerde aanname die, inderdaad, blijk geeft van iemand die moeite heeft met kritisch denken. Als de media bijvoorbeeld niet schrijft over dingen die Trump heel goed doet, dan is dat bijvoorbeeld extreem nadelig voor Trump en in die zin relatief voordelig voor Clinton. Dergelijke effecten worden, en kunnen, alleen niet gemeten worden en zijn dat ook niet gedaan in het betreffende clickbaitartikel.
pi_167392440
De benoeming voor Sec. of Veterans Affairs laat nog even op zich wachten. Bovenaan het lijstje staat nu:

Trump considering first four-star female Navy Adm. Michelle Howard to run VA

andere namen op die lijst:

* Tulsi Gabbard (Rep. of Hawaii, Democrat, Maj. during the Iraq war)
* Pete Hegseth (CEO Concerned Veterans for America)
* Jeff Miller (Florida congressman, Chair of the House Veterans' Affairs Committee)
* Scott Brown (Fmr. Massachusetts senator)
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_167392487
Maar goed, Trump heeft een bijzondere groep mensen bijeengebracht.

Een minister van Volksgezondheid die tegen vaccinaties en geboortebeperking is.

Een minister van Arbeid die de lonen en her liefst zo laag mogelijk houdt en voorstander is van vergaande automatisering.

Hoofd van de EPA wordt iemand die van mening is dat de opwarming van de aarde een hoax is.

En dan nog hebben we nog radicale gekkies zoals Bannon, Sessions en Flynn.

Ik wens ze veel succes, daar in de VS.
  zaterdag 17 december 2016 @ 13:50:29 #269
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167392490
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vanwaar de vraag wat ik bedoelde? Dat was prima duidelijk, lijkt mij.

Overigens zijn jouw bijdragen op dit forum wettelijk gezien ook niet helemaal koosjer. Iets met smaad enzo. Of vind je het soms normaal om de suggestie te wekken dat bepaalde mensen pedoseksuele kindermoorderaars zijn?
Daar kunnen we van mening over verschillen. Wel goed dat je benoemd dat je fout zit dus. Doe maar niet.
  zaterdag 17 december 2016 @ 13:51:18 #270
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167392502
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, Trump heeft een bijzondere groep mensen bijeengebracht.

Een minister van Volksgezondheid die tegen vaccinaties en geboortebeperking is.

Een minister van Arbeid die de lonen en her liefst zo laag mogelijk houdt en voorstander is van vergaande automatisering.

Hoofd van de EPA wordt iemand die van mening is dat de opwarming van de aarde een hoax is.

En dan nog hebben we nog radicale gekkies zoals Bannon, Sessions en Flynn.

Ik wens ze veel succes, daar in de VS.
Maak je niet druk joh, je zit in NL.
pi_167392526
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:50 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Daar kunnen we van mening over verschillen. Wel goed dat je benoemd dat je fout zit dus. Doe maar niet.
Mijn opmerking is echter niet strafbaar.

Maar vind je het normaal wat jij doet? De suggestie wekken dat bepaalde mensen pedoseksuele kindermoorderaars zijn, zonder daar bewijs voor aan te dragen?
pi_167392529
Die Trump geilt echt op uniformen.
pi_167392534
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:44 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Je laat al een goede manier van bias zien in je post: Clinton hoeft niet opgehemeld te worden om voordelig behandeld te worden door de media. Een onoverkoombare, verkeerde aanname die, inderdaad, blijk geeft van iemand die moeite heeft met kritisch denken. Als de media bijvoorbeeld niet schrijft over dingen die Trump heel goed doet, dan is dat bijvoorbeeld extreem nadelig voor Trump en in die zin relatief voordelig voor Clinton. Dergelijke effecten worden, en kunnen, alleen niet gemeten worden en zijn dat ook niet gedaan in het betreffende clickbaitartikel.
Over welke dingen die Trump zo goed heeft gedaan of Clinton zo slecht zijn dan niet bericht?
pi_167392546
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:51 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Maak je niet druk joh, je zit in NL.
Aldus de user die aangaf bijna niet te kunnen functioneren omdat hij helemaal overstuur was door de fabel genaamd Pizzagate.
  zaterdag 17 december 2016 @ 14:00:07 #275
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167392626
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mijn opmerking is echter niet strafbaar.

Maar vind je het normaal wat jij doet? De suggestie wekken dat bepaalde mensen pedoseksuele kindermoorderaars zijn, zonder daar bewijs voor aan te dragen?
Dat is een ander topic in BNW. Ik vind het normaal dat kindermisbruik wereldwijd (ook in de VS) aangepakt wordt. Hopelijk gaat Trump er nog meer aanpakken maar dat kan ik nog niet beoordelen. Ik weet nog niet of de man nou goed of slecht voor ons is.

Iemand mag hem dus op zijn bek timmeren van jou? Tot hoe ver mag dat timmeren gaan? Kortom, ik begrijp je post niet.
  zaterdag 17 december 2016 @ 14:02:25 #276
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167392647
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aldus de user die aangaf bijna niet te kunnen functioneren omdat hij helemaal overstuur was door de fabel genaamd Pizzagate.
Tot voor kort kreeg je nog op je kop van een wakkere moderator als je hier over PG begon. Vroeger.
pi_167392683
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:00 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Dat is een ander topic in BNW. Ik vind het normaal dat kindermisbruik wereldwijd (ook in de VS) aangepakt wordt. Hopelijk gaat Trump er nog meer aanpakken maar dat kan ik nog niet beoordelen. Ik weet nog niet of de man nou goed of slecht voor ons is.

Iemand mag hem dus op zijn bek timmeren van jou? Tot hoe ver mag dat timmeren gaan? Kortom, ik begrijp je post niet.
Dus in een ander subforum mag je wel ongefundeerde beschuldigingen uiten en de suggestie wekken dat bepaalde mensen (lees: Clinton en haar entourage) pedoseksuele kindermoorderaars zijn? Dat is vreemd.

Ah, jij wilt een oproep tot moord in de mond leggen? Chique.
pi_167392711
Overigens heeft Hilary Clinton, die volgens diverse mensen hier nauwelijks stemmen zou krijgen omdat er geen hond naar haar rally's kwam, volgens de laatste tellingen nog maar 71.000 stemmen minder dan Obama vier jaar geleden.
pi_167392727
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:53 schreef Ulx het volgende:
Die Trump geilt echt op uniformen.
Trump heeft natuurlijk een verleden, toen hij als jongeman naar de New York Military Academy werd gestuurd waar hij zijn tienerjaren doorbracht. Orde, structuur, focus.

Anderen zeggen:

Trump is drawn to their swagger, their straight talk and the kind of aggressive leadership style he adopts himself, people close to him say. “He likes people who are decisive and who are command-structure people,” said another Trump adviser who has spoken to Trump about the topic.

Retired Gen. Jack Keane, who interviewed with Trump last month and declined to be considered for defense secretary despite Trump’s interest in having him hold the post, said Trump “connects” to [generals] because he sees people who are very experienced, knowledgeable, confident, non-arrogant … and straightforward.”

“Mr. Trump himself is a leader, a strong leader, a person of conviction and straight talker, and it’s likely that’s why there’s a connection there”
pi_167392858
Structuur en focus zie ik niet echt bij Trump.
  zaterdag 17 december 2016 @ 14:21:17 #281
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_167393008
Zijn er al meer plannen bekend over hoe Trump het gezondheidszorg probleem gaat aanpakken?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_167393191
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:21 schreef monkyyy het volgende:
Zijn er al meer plannen bekend over hoe Trump het gezondheidszorg probleem gaat aanpakken?
Dat is onmogelijk. Vijfenwintig miljoen mensen simpelweg vertellen dat ze geen verzekering meer hebben kan niet. En zijn plan om verzekeraars te dwingen iedereen te accepteren zonder het betalen van premie te verplichten zal leiden tot opzeggingen. Mensen gaan dan pas premie betalen zodra ze ziek worden. Dat zou ik ook doen als het mocht. Maar ja, dan gaan verzekeraars wel bankroet of de premie gaat echt gigantisch omhoog.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2016 14:31:55 ]
pi_167393355
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:21 schreef monkyyy het volgende:
Zijn ideeen/plannen zijn bekend:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat en hoe het gaat gebeuren zal volgende maand naar buiten komen, al gaf Reince een klein voorschot op Obamacare afgelopen week in een interview:

zaterdag 17 december 2016 @ 14:41:33 #284
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167393370
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is nog steeds een ander topic. Ik vraag je om jouw post uit te leggen. Ik wil juist geen woorden in je mond leggen maar even duidelijkheid hierover. Laatste poging, nog behoefte om het uit te leggen wat je er wel mee bedoelde?
pi_167393402
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:24 schreef antiderivative het volgende:
Ze mogen dan enorm anti-trump zijn, maar hoe is het toch mogelijk dat je zoiets schrijft:

[ afbeelding ]

:')
Mjah, voor hetzelfde geld over een half jaar:

@realDonaldTrump
Told Mattis to throw some new gold plated fantastic tremendous TRUMP bombs on ISIS. Very presidential! #BOMBINGTHESHITOUTOFEM

@realDonaldTrump
Merkel called and asked me to stop bombing Belgium. So why ISIS allowed in Belgium I ask. More PROOF on Fox and Friends @7:30

@realDonaldTrump
Just called my good friend Gert who just won a fantastic victory over weak Rutt to offer him to build a wall. To shield the Neverlands from ISIS.

@realDonaldTrump
Told my envoy to Europe @realfarage to tell people we only there to defeat ISIS not their fantastic people. But bombs explode bigly so be careful!!!
pi_167393446
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus in een ander subforum mag je wel ongefundeerde beschuldigingen uiten en de suggestie wekken dat bepaalde mensen (lees: Clinton en haar entourage) pedoseksuele kindermoorderaars zijn? Dat is vreemd.

Mangotree probeert een soort discussietruukje uit die hij anderen ziet gebruiken, maar het komt zo knullig over :')
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 17 december 2016 @ 14:47:35 #287
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167393466
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:45 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Mangotree probeert een soort discussietruukje uit die hij anderen ziet gebruiken, maar het komt zo knullig over :')
Hij weet het ook zo goed te pareren nietwaar O+

Edit: wel goed om te zien dat jullie weten dat ik het doorheb :+
pi_167393533
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:40 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Zijn ideeen/plannen zijn bekend:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat en hoe het gaat gebeuren zal volgende maand naar buiten komen, al gaf Reince een klein voorschot op Obamacare afgelopen week in een interview:

[ afbeelding ]
Dat zijn geen plannen maar brainfarts. Een plan is uitgewerkt, dit zijn verkooppraatjes.

Denk je dat Obama echt geen goedkopere oplossing zou hebben verzonnen als die mogelijkheid er was? De ACA lag onder een vergrootglas.
pi_167393649
Als dat geen plannen zijn, dan zijn de 'HC plannen' op de wayandmeans committee op de .gov website ook geen plannen. En dat is officieel. Maar de kreten van Obama destijds waren natuurlijk ook geen plannen, maar ook gewoon brainfarts.

Je runt geen campagne met uitgebreide rapporten en berekeningen met cijfers achter de komma. Dat is voor achter de schermen.
pi_167393808
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 15:00 schreef antiderivative het volgende:
Als dat geen plannen zijn, dan zijn de 'HC plannen' op de wayandmeans committee op de .gov website ook geen plannen. En dat is officieel. Maar de kreten van Obama destijds waren natuurlijk ook geen plannen, maar ook gewoon brainfarts.

Je runt geen campagne met uitgebreide rapporten en berekeningen met cijfers achter de komma. Dat is voor achter de schermen.
Achter de schermen of in achterkamertjes? Vooralsnog lijken Trump en de GOP verschil van mening te hebben.

Het boeit weinig meer wat Obama en HRC deden of wilden. Trump gaat president worden en de buck stops there. You break it, you own it. Dat is vanaf 20 januari de realiteit voor The Donald. Hij en zijn fans kunnen daar maar beter aan wennen.
pi_167394758
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:07 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Trump heeft natuurlijk een verleden, toen hij als jongeman naar de New York Military Academy werd gestuurd waar hij zijn tienerjaren doorbracht. Orde, structuur, focus.

Anderen zeggen:

Trump is drawn to their swagger, their straight talk and the kind of aggressive leadership style he adopts himself, people close to him say. “He likes people who are decisive and who are command-structure people,” said another Trump adviser who has spoken to Trump about the topic.

Retired Gen. Jack Keane, who interviewed with Trump last month and declined to be considered for defense secretary despite Trump’s interest in having him hold the post, said Trump “connects” to [generals] because he sees people who are very experienced, knowledgeable, confident, non-arrogant … and straightforward.”

“Mr. Trump himself is a leader, a strong leader, a person of conviction and straight talker, and it’s likely that’s why there’s a connection there”
Ik ben zo benieuwd. Want ik heb verhalen gehoord over de succesvolle leider trump die nagenoeg failliet ging. En zijn straight talk is vaak 180 graden anders dan een week eerder. En dat alles doet ie straight via twitter. Maar hij is vast tremendous. Trump lijkt me het uithangbord. Pence degene met het echte mandaat.
  zaterdag 17 december 2016 @ 16:21:48 #292
262 Re
Kiss & Swallow
pi_167395008
obamacare repeal gaat nog leuk worden voor 30 miljoen amerikanen zonder enig plan in het vooruitzicht, nou ja dat het flink meer geld gaat kosten om het goedkoop te houden dat wel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_167395109
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:06 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Pence degene met het echte mandaat.
Mandaat niet. Misschien de macht achter de troon. Maar dat kan -God verhoede het- ook Bannon worden.
pi_167396903
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 12:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dit vind ik al een stuk realistischer.

Waren de media echt zo positief over Clinton? Had het idee dat die ook aardig afgefakkeld werd. Trump alleen nog meer, dat is zeker waar.
In Amerika zeker wel, vrijwel alle kranten en tv zenders steunden Clinton. Maar misschien was het eerder anti-Trump, zo kan je het ook zien. De Nederlandse media was echter lyrisch over Clinton, die kon echt niets fout doen bij clubjes als het DWDD publiek. Ik sprak Amerikanen in Nederland die a verbaasd waren dat de Nederlandse media zo fanatiek de verkiezingen versloeg en b zo enthousiast waren over Clinton.

Truth is denk ik dat zowel Clinton en Trump allebei historisch slechte kandidaten waren. Met een 2-partijen stelsel heb je helaas weinig keus. Hier in Nederland mag het politieke landschap extreem versplinterd zijn, in Amerika is het hardnekkig keuzeloos met maar 2 smaken.
pi_167398156
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 17:57 schreef Homey het volgende:

[..]

In Amerika zeker wel, vrijwel alle kranten en tv zenders steunden Clinton. Maar misschien was het eerder anti-Trump, zo kan je het ook zien. De Nederlandse media was echter lyrisch over Clinton, die kon echt niets fout doen bij clubjes als het DWDD publiek. Ik sprak Amerikanen in Nederland die a verbaasd waren dat de Nederlandse media zo fanatiek de verkiezingen versloeg en b zo enthousiast waren over Clinton.

Truth is denk ik dat zowel Clinton en Trump allebei historisch slechte kandidaten waren. Met een 2-partijen stelsel heb je helaas weinig keus. Hier in Nederland mag het politieke landschap extreem versplinterd zijn, in Amerika is het hardnekkig keuzeloos met maar 2 smaken.
Wat maakt het nou uit wat Nederland vind? En ten tweede: de Nederlandse media hebben zich terecht verbaasd over de hoeveelheid leugens die trump ongegeneerd rond zwamde. De media mag nooit stoppen om kritische vragen te stellen. Zeker niet bij zo'n doortrapte leugenaar.
pi_167398167
Nieuwe benoeming, en een belangrijke post:

Director of Office of Management and Budget: Mick Mulvaney

Rep. of South Carolina and member of the Committee on Financial Services, Committee on Small Business, Subcommittee on Healthcare and Technology, Subcommittee on Economic Growth, Tax and Capital Access and Chairman of the Subcommittee on Contracting and Workforce

Fiscal conservative. Bij het grote publiek bekend als: South Carolina lawmaker waged fight that led to 2013 government shutdown

"Trump administration will restore budgetary and fiscal sanity back in Washington," Mick Mulvaney says in statement.

Hier zijn portret:
https://www.bloomberg.com(...)mulvaney-to-head-omb

andere namen op die lijst waren:

* Linda Springer (Dir. United States Office of Personnel Management)
* David Malpass (President of Encima Global, Transition senior economic advisor)
* Tom Coburn (Fmr. Sen. of Oklahoma)
pi_167398378
Interesting pick, maar Trump ging toch geld lenen voor de infrastructuur? Waarom dan een fiscal conservative kiezem?
pi_167398380

[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 17-12-2016 19:18:48 (Heeft niets met AMV van doen) ]
pi_167406501
Obama tekende nog snel wat wetten
H.R. 4919 A Microchipping Law (zgn. voor gehandicapten _O- )
H.R. 6393 De amerikanen mogen 'officieel' van desinformatie worden voorzien.

Duurt niet lang of dit soort wetten worden op EU of VN niveau stiekem hier ook ingevoerd zoals TPP etc.
SPOILER
We worden straks rechtmatig gechipt en van fake news voorzien. }:|

Zou Trump er nog een dikke streep doorheen kunnen zetten?
pi_167406766
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:58 schreef Peace99 het volgende:
Obama tekende nog snel wat wetten
H.R. 4919 A Microchipping Law (zgn. voor gehandicapten _O- )
H.R. 6393 De amerikanen mogen 'officieel' van desinformatie worden voorzien.

Duurt niet lang of dit soort wetten worden op EU of VN niveau stiekem hier ook ingevoerd zoals TPP etc.
SPOILER
We worden straks rechtmatig gechipt en van fake news voorzien. }:|

Zou Trump er nog een dikke streep doorheen kunnen zetten?
Bron?

Als ik even de status van beiden opzoek, dan zijn ze enkel nog door het huis heen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')