SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Euribob op 09-11-2016 12:52:10 ]
twitter:wol twitterde op woensdag 09-11-2016 om 12:05:34Merkel feliciteert: "De betekenis v/d verkiezingen rijkt verder dan Amerika. Op basis van gedeelde waarden bied ik nauwe samenwerking aan" reageer retweet
Er zijn mensen op het web die verder hebben gekeken dan een enkel mailtje. Er zijn sterke aanwijzingen dat er een kinderhandelnetwerk met pedofilie en weet ik nog wat meer aan de hand is.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:04 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Er is geen zaak. Ik weet niet of je de Wikileaks gelezen hebt, maar er staat wederom niks bijzonders in en al zeker niks crimineels.
Wordt iedere keer met veel bombarie aangekondigd maar als je dan uiteindelijk zelf laat lezen blijkt er niks bijzonders in te staan.
Vast wel. Veel supporters van Trump gaven ook al aan te protesteren als Trump niet zou winnenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:05 schreef MakkieR het volgende:
Zijn de eerste protesten en rellen al een feit in Amerika?
Die allemaal gebaseerd zijn op het idee dat pizza's en hotdogs codetaal zijn voor kinderen. En "entertainment" in het zwembad met kinderen moet ook wel misbruik zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Er zijn mensen op het web die verder hebben gekeken dan een enkel mailtje. Er zijn sterke aanwijzingen dat er een kinderhandelnetwerk met pedofiele en weet ik nog wat meer aan de hand is.
Yup een enkele. Allemaal al snel opgedroogd geloof ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:05 schreef MakkieR het volgende:
Ik heb verder gelezen dan 1 enkel mailtje. Ik zou dus ook graag een bron zien van deze bewering. Als je puur refereert naar de opmerkingen van de kinderen in het zwembad als entertainment, dan is de spoeling wel erg dun.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Er zijn mensen op het web die verder hebben gekeken dan een enkel mailtje. Er zijn sterke aanwijzingen dat er een kinderhandelnetwerk met pedofilie en weet ik nog wat meer aan de hand is.
Nu eerst Comey op laten tyfen bij de FBI en die zaak weer openen.
Ha, jij bent nog niet op de hoogte van het geheime pedo-netwerk dat door 4chan ontmaskert is?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:04 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Er is geen zaak. Ik weet niet of je de Wikileaks gelezen hebt, maar er staat wederom niks bijzonders in en al zeker niks crimineels.
Wordt iedere keer met veel bombarie aangekondigd maar als je dan uiteindelijk zelf laat lezen blijkt er niks bijzonders in te staan.
Ik hoop dat er straks grootschalige protestmarsen komen in alle grote steden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:06 schreef TheJanitor het volgende:
Amerika slaapt, over een paar uur wordt het genot.
Nee hoor er zijn veroordeelde pedofielen gekoppeld aan die zaak en aan de Clinton Foundation. Deze zaak is heel ernstig. Goed dat het nu aangepakt gaat worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die allemaal gebaseerd zijn op het idee dat pizza's en hotdogs codetaal zijn voor kinderen. En "entertainment" in het zwembad met kinderen moet ook wel misbruik zijn.
Right.
Hypocriete mannetjes, verlies pakken ze niet als een man maar als kleine kinderenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef Refragmental het volgende:
Nog steeds geen Euribob, Ulx, OMG, 99.999, etc.
Beetje jammer dit, slechte verliezers.
Bij een Clinton overwinning waren ze waarschijnlijk niet weg te slaan uit dit topic.
Laat ze toch lekker.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee hoor er zijn veroordeelde pedofielen gekoppeld aan die zaak en aan de Clinton Foundation. Deze zaak is heel ernstig. Goed dat het nu aangepakt gaat worden.
Het internet staat er vol mee. Geen zin om dat allemaal hier weer neer te gaan plempen. Wacht maar als je geen moeite wilt doen. De eerste stap is gezet.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik heb verder gelezen dan 1 enkel mailtje. Ik zou dus ook graag een bron zien van deze bewering. Als je puur refereert naar de opmerkingen van de kinderen in het zwembad als entertainment, dan is de spoeling wel erg dun.
misschien hebben die de hele nacht TV gekekenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef Refragmental het volgende:
Bij een Clinton overwinning waren ze waarschijnlijk niet weg te slaan uit dit topic.
Gekoppeld in welke zin?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee hoor er zijn veroordeelde pedofielen gekoppeld aan die zaak en aan de Clinton Foundation.
Ok, bron dan? Ik wacht geduldig.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:09 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Laat ze toch lekker.
Ook hierin zullen wij (helaas) gelijk gaan krijgen de komende periode.
Klopt, ik ga aan het werk. Wat een topdag vandaag.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:09 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Laat ze toch lekker.
Ook hierin zullen wij (helaas) gelijk gaan krijgen de komende periode.
Ok, dus je hebt niks. Prima.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:10 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het internet staat er vol mee. Geen zin om dat allemaal hier weer neer te gaan plempen. Wacht maar als je geen moeite wilt doen. De eerste stap is gezet.
en is de slavernij al weer ingevoerd?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:05 schreef MakkieR het volgende:
Net als bij voetbalwedstrijden altijd het geval ditquote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef Refragmental het volgende:
Met elkaar op Lolita Express naar Pedo Island geweest bijvoorbeeld. Maar zoals ik al aangaf het internet staat er vol mee. Als je er moeite voor wilt doen kun je dat nalezen, zo niet moet je afwachten. Ik ga werken.quote:
wat lul jij nou?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Er zijn mensen op het web die verder hebben gekeken dan een enkel mailtje. Er zijn sterke aanwijzingen dat er een kinderhandelnetwerk met pedofilie en weet ik nog wat meer aan de hand is.
Heb nog geen zwarte pieten op straat gezien dus wss niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:10 schreef Onnoman het volgende:
[..]
en is de slavernij al weer ingevoerd?
Natuurlijk wordt dat niet aangepakt, Clinton kreeg alle lof voor haar werk van Trump na de overwinning, het is nu gewoon weer vriendschap als vanouds.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee hoor er zijn veroordeelde pedofielen gekoppeld aan die zaak en aan de Clinton Foundation. Deze zaak is heel ernstig. Goed dat het nu aangepakt gaat worden.
quote:Op woensdag 9 november 2016 12:07 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Yup een enkele. Allemaal al snel opgedroogd geloof ik.
quote:
Verrassing...quote:Op woensdag 9 november 2016 12:11 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt dat niet aangepakt, Clinton kreeg alle lof voor haar werk van Trump na de overwinning, het is nu gewoon weer vriendschap als vanouds.
Huilen van blijdschap?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:12 schreef StephanL het volgende:
Jankende vrouw net bij het journaal toen ze net hoorde dat Trump had gewonnen
Dat zeg ik toch niet?quote:
Waarom? Er is toch geen grootschalige fraude geweest ofzo?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik hoop dat er straks grootschalige protestmarsen komen in alle grote steden.
Om Barry te helpen, hierbij zijn bewijsmateriaal.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:10 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ok, dus je hebt niks. Prima.
Het internet staat er vol mee? Really, dude? Really?
Er zijn nog wel meer dingen waar het internet vol mee staat
Jeweetog, internetz.quote:
Die zaak is uberhaupt nooit gesloten geweest.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Maar, maar, #draintheswamp?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:11 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt dat niet aangepakt, Clinton kreeg alle lof voor haar werk van Trump na de overwinning, het is nu gewoon weer vriendschap als vanouds.
bron plaatsen pauperquote:
Mooi.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Die zaak is uberhaupt nooit gesloten geweest.
De zaak die laatst heropend was ging over haar mailserver, niet de clinton foundation, daarvoor loopt een apart onderzoek.
Bron dat daar onderzoek naar loopt? Voor zover ik weet was dat slechts een probe, geen officieel onderzoek, omdat de FBI het intern niet eens kon worden of het een echt onderzoek moest worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Die zaak is uberhaupt nooit gesloten geweest.
De zaak die laatst heropend was ging over haar mailserver, niet de clinton foundation, daarvoor loopt een apart onderzoek.
Je zegt dat we dat moete afwachten dus dan geef je het een kans.quote:
Dat is de ironie van de campagne tijd, ik heb met verbazing staan kijken hoe Trump erin slaagde Hillary compleet zwart te maken, terwijl er in het echt eigenlijk niet zoveel aan de hand is. Die vrouw heeft 30 jaar lang keihard gewerkt en nu krijgt ze daar alle lof van Donald Trump. Geen kwaad woord meer hierover.quote:
Omdat de millenials zeurende kinderen zijn die gewelddadig worden zodra ze hun zin niet krijgen.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:13 schreef Broomer het volgende:
[..]
Waarom? Er is toch geen grootschalige fraude geweest ofzo?
Geen zin in weer een discussie dat het niet van de NOS afkomstig is. Wacht maar gewoon af. Ik ben weg.quote:
Spontane zelfontbranding door extreme verzuring vrees ikquote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef Refragmental het volgende:
Het wordt oa niet aangepakt omdat het een hele hoop onzin is. Verkiezingsretoriek om de tegenstander in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:11 schreef MakkieR het volgende:
[..]
wel eens gehoord van het spreekwoordquote:Op woensdag 9 november 2016 12:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Geen zin in weer een discussie dat het niet van de NOS afkomstig is. Wacht maar gewoon af. Ik ben weg.
quote:Op woensdag 9 november 2016 12:12 schreef StephanL het volgende:
Jankende vrouw net bij het journaal toen ze net hoorde dat Trump had gewonnen
Er zijn heel veel mensen niet blij met Trump als president, reden genoeg om te mogen protesteren lijkt mijquote:Op woensdag 9 november 2016 12:13 schreef Broomer het volgende:
[..]
Waarom? Er is toch geen grootschalige fraude geweest ofzo?
Dat noemen ze acteren.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:15 schreef Broomer het volgende:
[..]
Het wordt oa niet aangepakt omdat het een hele hoop onzin is. Verkiezingsretoriek om de tegenstander in een kwaad daglicht te stellen.
Wel grappig hoe politici elkaar voor rotte vis uitmaken, en de volgende dag de beste maatjes zijn.
Als dat gebeurt zijn het inderdaad zeurende kinderen. Maar ik denk niet dat zulke protesten zullen plaatsvinden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:15 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Omdat de millenials zeurende kinderen zijn die gewelddadig worden zodra ze hun zin niet krijgen.
12.15 uur... Schaam je hahaquote:Op woensdag 9 november 2016 12:14 schreef Sjemmert het volgende:
Ik ben net wakker maar uh TRUMP FOR PRESIDENT ahaha.
Hahaquote:Op woensdag 9 november 2016 12:13 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Done, laat Hillary nog wel even staan. Kunnen we af en toe nog even lachen.
Dat zeg ik nergens. Jij zegt dat hij geen deuk in een pakje boter gaan staan en ik zei daarop.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je zegt dat we dat moete afwachten dus dan geef je het een kans.
Ik denk dat het een kansloos plan is.
quote:Op woensdag 9 november 2016 12:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Daar komen ze nu vanzelf wel achter.
https://www.donaldjtrump.com/policies/quote:Op woensdag 9 november 2016 12:17 schreef Molurus het volgende:
Weet iemand hier eigenlijk wat Trump nou eigenlijk van plan is? Ten aanzien van:
- het zorgstelsel
- onderwijs
- defensie
- immigratie
- internationale samenwerking
- de NAVO
etc.
Wellicht heb ik niet goed genoeg opgelet, maar zover ik heb kunnen ontdekken heeft Trump vooral diverse meningen over de Clintons en Obama.
Ik ben wel benieuwd waar zo veel mensen hier nou zo enthousiast over zijn. Inhoudelijk.
de volgende dag? de volgende minuut zul je bedoelen haha, daarom zal ik politici nooit vertrouwen, Rutte met zijn rode gevaarquote:Op woensdag 9 november 2016 12:15 schreef Broomer het volgende:
[..]
Het wordt oa niet aangepakt omdat het een hele hoop onzin is. Verkiezingsretoriek om de tegenstander in een kwaad daglicht te stellen.
Wel grappig hoe politici elkaar voor rotte vis uitmaken, en de volgende dag de beste maatjes zijn.
Bron?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Bron dat daar onderzoek naar loopt?
Voor zover ik weet was dat slechts een probe, geen officieel onderzoek, omdat de FBI het intern niet eens kon worden of het een echt onderzoek moest worden.
Ah ja.. daar staan dus serieus nog steeds dit soort kreten in:quote:Op woensdag 9 november 2016 12:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://www.donaldjtrump.com/policies/
Over het feit dat het sletje van de duivel is verslagen, mwoehaha.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:17 schreef Molurus het volgende:
Weet iemand hier eigenlijk wat Trump nou eigenlijk van plan is? Ten aanzien van:
- het zorgstelsel
- onderwijs
- defensie
- immigratie
- de NAVO
etc.
Wellicht heb ik niet goed genoeg opgelet, maar zover ik heb kunnen ontdekken heeft Trump vooral diverse meningen over de Clintons en Obama.
Ik ben wel benieuwd waar zo veel mensen hier nou zo enthousiast over zijn. Inhoudelijk.
Ja, domme insinuaties neerpleuren maar zelf ook niet precies weten hoe het zit. Goed bezig man.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Met elkaar op Lolita Express naar Pedo Island geweest bijvoorbeeld. Maar zoals ik al aangaf het internet staat er vol mee. Als je er moeite voor wilt doen kun je dat nalezen, zo niet moet je afwachten. Ik ga werken.
https://assets.donaldjtrump.com/Pay_for_the_Wall.pdfquote:Op woensdag 9 november 2016 12:20 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ah ja.. daar staan dus serieus nog steeds dit soort kreten in:
"1. Begin working on an impenetrable physical wall on the southern border, on day one. Mexico will pay for the wall."
Nou ja, ik ben reuze benieuwd naar de uitvoering van deze onzin.
Ik dacht meer aan echte politieke inhoud, maar kennelijk is die er gewoon niet.
Huilenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, domme insinuaties neerpleuren maar zelf ook niet precies weten hoe het zit. Goed bezig man.
volgens zijn campagne belooft het niet veel goeds, maar die zijn nu voorbij, en nu krijgen we de ware gezicht van Trump te zien.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:17 schreef Molurus het volgende:
- het zorgstelsel
- onderwijs
- defensie
- immigratie
- de NAVO
etc.
Poetin heeft nooit een neger naast zich geduld als internationale partner.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:19 schreef Hexagon het volgende:
Als het gaat om de relatie met Rusland denk ik dat we terug gaan naar de jaren Bush, dus dat is nog niet zo slecht.
Waar halen jullie het in godsnaam vandaan dat ze nu weer vrienden zijn?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:15 schreef Broomer het volgende:
[..]
Heel kort komt dat neer opquote:Op woensdag 9 november 2016 12:17 schreef Molurus het volgende:
- het zorgstelsel
- onderwijs
- defensie
- immigratie
- de NAVO
etc.
Dan hadden ze maar beter hun best moeten doen in de verkiezingen. Meer mensen overtuigen, helpen in de campagne enzo. Heel veel mensen zijn inderdaad niet bij met trump, maar ik hoor verder niks over protesten (Facebook). Met de caveat dat mijn vrienden niet echt de types zijn die gelijk de staat op gaan. Kinderen, baan, veertigers, dat soort groep.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:16 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen niet blij met Trump als president, reden genoeg om te mogen protesteren lijkt mij
Wel artikeltje NOS stijl, maar goed:quote:Op woensdag 9 november 2016 12:17 schreef Molurus het volgende:
- het zorgstelsel
- onderwijs
- defensie
- immigratie
- de NAVO
etc.
Niet?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:17 schreef Broomer het volgende:
[..]
Als dat gebeurt zijn het inderdaad zeurende kinderen. Maar ik denk niet dat zulke protesten zullen plaatsvinden.
"Meer Amerikanen", die gaat hij kopen ofzo? Of hij gaat de buitenlanders een paspoort geven zodat het Amerikanen zijn?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Heel kort komt dat neer op
- ObamaCare afschaffen, privatiseren, belastingvrij sparen voor zorg.
- Meer geld erheen!
- Meer geld erheen!
- Minder buitenlanders, meer Amerikanen
- Minder samenwerking, meer protectionisme.
- Andere landen moeten meer betalen.
En Trump is lelijker dan Poetin, dat scheelt ookquote:Op woensdag 9 november 2016 12:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Poetin heeft nooit een neger naast zich geduld als internationale partner.
Trump is een big blond boy, dat past hem beter.
Standpunten zijn oude politiek.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:17 schreef Molurus het volgende:
- het zorgstelsel
- onderwijs
- defensie
- immigratie
- de NAVO
etc.
Het zal meer zijn dat Bush zich niet zo druk maakte over wat Poetin allemaal uitvratquote:Op woensdag 9 november 2016 12:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Poetin heeft nooit een neger naast zich geduld als internationale partner.
Trump is een big blond boy, dat past hem beter.
Omdat ze een spelletje spelen dat jij niet ziet?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:22 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waar halen jullie het in godsnaam vandaan dat ze nu weer vrienden zijn?
Wat had Trump dan tijdens zijn speech moeten doen? Clinton uitlachen? Nog een keer natrappen?
Trump heeft zich nu opgesteld als een respectvolle winnaar. Clinton daarentegen was nog te vuil om de duizenden mensen die er voor haar waren nog te woord te staan.
Ben je er zelf ook onderdeel van of zo?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:23 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben eigenlijk blij dat Trump ook maar gewoon onderdeel van het grootkapitaal is. Dat zal een matigende invloed hebben gezien zijn Eigen belangen.
mooi dat die racist en sexist Lena Dunham weggaatquote:Op woensdag 9 november 2016 12:24 schreef JanCees het volgende:
Amy (unfunny) schumer
Lena Dunham
Barbra Streisand
Bryan Cranston
Miley Cyrus
Amy Schumer
Jon Stewart
Cher
Chelsea Handler
Samuel L. Jackson
Whoopi Goldberg
Neve Campbell
Keegan-Michael Key
George Lopez
Ne-Yo
Rev. Al Sharpton
Raven-Symoné
Deze mensen gaan nu Amerika verlaten naar eigen zeggen
Jij weet het dus beter. Verlicht ons dan aub over de connecties van de Clintons met Epstein (veroordeelde zedendelinquent en de paar dozijn tripjes naar zijn privé eiland met een vliegtuig dat bekend staat als de lolita express.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, domme insinuaties neerpleuren maar zelf ook niet precies weten hoe het zit. Goed bezig man.
Waarom staat er 2 x Amy Schumerquote:Op woensdag 9 november 2016 12:24 schreef JanCees het volgende:
Amy (unfunny) schumer
Lena Dunham
Barbra Streisand
Bryan Cranston
Miley Cyrus
Amy Schumer
Jon Stewart
Cher
Chelsea Handler
Samuel L. Jackson
Whoopi Goldberg
Neve Campbell
Keegan-Michael Key
George Lopez
Ne-Yo
Rev. Al Sharpton
Raven-Symoné
Eerst zien....quote:Op woensdag 9 november 2016 12:24 schreef JanCees het volgende:
Amy (unfunny) schumer
Lena Dunham
Barbra Streisand
Bryan Cranston
Miley Cyrus
Amy Schumer
Jon Stewart
Cher
Chelsea Handler
Samuel L. Jackson
Whoopi Goldberg
Neve Campbell
Keegan-Michael Key
George Lopez
Ne-Yo
Rev. Al Sharpton
Raven-Symoné
Trump heeft met zijn overwinningsspeech alle lof gegeven over Hillary haar werk dat ze heeft gedaan. En het feit dat Trump haar nog niet heeft gearresteerd, een onderzoek eist omtrent haar emails, m.a.w hij is poeslief tegen haar wat ik wel had verwacht.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:22 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waar halen jullie het in godsnaam vandaan dat ze nu weer vrienden zijn?
Wat had Trump dan tijdens zijn speech moeten doen? Clinton uitlachen? Nog een keer natrappen?
Trump heeft zich nu opgesteld als een respectvolle winnaar. Clinton daarentegen was nog te vuil om de duizenden mensen die er voor haar waren nog te woord te staan.
Oh geen idee, gekopieerd van Reddit. Deze mensen hebben tijdens de campagnes gezegd Amerika te verlaten bij presidentschap Trump.quote:
Daar geloof ik niks van.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:24 schreef JanCees het volgende:
Amy (unfunny) schumer
Lena Dunham
Barbra Streisand
Bryan Cranston
Miley Cyrus
Amy Schumer
Jon Stewart
Cher
Chelsea Handler
Samuel L. Jackson
Whoopi Goldberg
Neve Campbell
Keegan-Michael Key
George Lopez
Ne-Yo
Rev. Al Sharpton
Raven-Symoné
Als werknemer van een bedrijf dat klanten heeft die je grootkapitaal zou kunnen noemenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ben je er zelf ook onderdeel van of zo?
Op bijvoorbeeld het gebied van het zorgstelsel volgt hij volledig de Republikeinse lijn. Dus alles moet overgelaten worden aan de markt. Dat zal voor de meeste punten gelden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:17 schreef Molurus het volgende:
- het zorgstelsel
- onderwijs
- defensie
- immigratie
- de NAVO
etc.
Nogmaals, respectvolle winnaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:26 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Trump heeft met zijn overwinningsspeech alle lof gegeven over Hillary haar werk dat ze heeft gedaan. En het feit dat Trump haar nog niet heeft gearresteerd, een onderzoek eist omtrent haar emails, m.a.w hij is poeslief tegen haar wat ik wel had verwacht.
Daarom zeg ik al een paar keer: NATRAPPEN nu het kan. Zulke mensen moeten zo snel mogelijk op nationale tv worden geconfronteerd met hun uitspraken, zodat iedereen in Amerika er van af weet en ze minstens een paar maanden gaat irriteren.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:24 schreef JanCees het volgende:
Amy (unfunny) schumer
Lena Dunham
Barbra Streisand
Bryan Cranston
Miley Cyrus
Amy Schumer
Jon Stewart
Cher
Chelsea Handler
Samuel L. Jackson
Whoopi Goldberg
Neve Campbell
Keegan-Michael Key
George Lopez
Ne-Yo
Rev. Al Sharpton
Raven-Symoné
Ah, kortom.. hij gaat helemaal niks doen. Alles overlaten aan de markt.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:28 schreef kipknots het volgende:
[..]
Op bijvoorbeeld het gebied van het zorgstelsel volgt hij volledig de Republikeinse lijn. Dus alles moet overgelaten worden aan de markt. Dat zal voor de meeste punten gelden.
Ze hebben dit dus van te voren gezegd? Dan geloof ik er al helemaal niets van. Lekker makkelijk om dat te zeggenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze hadden gezworen het land te verlaten als Trump zou winnen.
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:28 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nogmaals, respectvolle winnaar.
Hij kon inderdaad ook gelijk doortrappen terwijl ze op de grond ligt, maar dan stond Trump dus echt in een kwaad daglicht. Maar ik begrijp dat velen hier dat liever hadden gehad.
Moeten ze doen joh, genoeg andere mooie plekken.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh geen idee, gekopieerd van Reddit. Deze mensen hebben tijdens de campagnes gezegd Amerika te verlaten bij presidentschap Trump.
Ja we hebben zo veel medelijden met die multimiljonairs......fuck them...quote:Op woensdag 9 november 2016 12:24 schreef JanCees het volgende:
Amy (unfunny) schumer
Lena Dunham
Barbra Streisand
Bryan Cranston
Miley Cyrus
Amy Schumer
Jon Stewart
Cher
Chelsea Handler
Samuel L. Jackson
Whoopi Goldberg
Neve Campbell
Keegan-Michael Key
George Lopez
Ne-Yo
Rev. Al Sharpton
Raven-Symoné
quote:Op woensdag 9 november 2016 12:30 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Voor alle democraten hier, jullie moeten naar jezelf kijken.
Als Hillary Clinton en de DNC niet Sanders hadden genaaid, dan hadden we vanavond Bernie Sanders als president gehad:
[ afbeelding ]
Het zijn de Democraten geweest die ervoor hebben gezorgd dat Trump president is geworden.
Karma.
Haha zo zoutig ben jij.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Daarom zeg ik al een paar keer: NATRAPPEN nu het kan. Zulke mensen moeten zo snel mogelijk op nationale tv worden geconfronteerd met hun uitspraken, zodat iedereen in Amerika er van af weet en ze minstens een paar maanden gaat irriteren.
Ze hebben het allemaal ruim van tevoren gezegd.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ze hebben dit dus van te voren gezegd? Dan geloof ik er al helemaal niets van. Lekker makkelijk om dat te zeggen
Wilders denkt dat vast niet echt maar zegt dat omdat zijn achterban het zo beleefd. Althans, dat hoop ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:30 schreef heywoodu het volgende:
Wilders
"Amerikanen hebben zich bevrijd van de politieke elite die hen niet vertegenwoordigd.", over een miljardair die president wordt en zijn hele leven aan niks dan zijn portemonnee gedacht heeft
Ze hebben toch echt zelf gezegd hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ze hebben dit dus van te voren gezegd? Dan geloof ik er al helemaal niets van. Lekker makkelijk om dat te zeggen
quote:Op woensdag 9 november 2016 12:32 schreef Molurus het volgende:
Damn... die verkiezingsstandpunten van Trump zijn echt prachtig. Neem nou dit pareltje:
"7. Ensure that other countries take their people back when we order them deported."
Ja, dat komt helemaal goed.
Trump zal zich vooral richten op het creëren van banen binnen de VS, en misschien die muur in Mexico, en hier en daar wat zaken van Obama terug draaien.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:32 schreef Molurus het volgende:
Damn... die verkiezingsstandpunten van Trump zijn echt prachtig. Neem nou dit pareltje:
"7. Ensure that other countries take their people back when we order them deported."
Komt niks van terecht joh.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:32 schreef Molurus het volgende:
Doen ze dat niet, dan stuur je gewoon een paar drones.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:32 schreef Molurus het volgende:
Maar niet politiekquote:Op woensdag 9 november 2016 12:30 schreef heywoodu het volgende:
Wilders
"Amerikanen hebben zich bevrijd van de politieke elite die hen niet vertegenwoordigd.", over een miljardair die president wordt en zijn hele leven aan niks dan zijn portemonnee gedacht heeft
Ja, precies. Iemand die niks met politiek heeft voert straks een ernstig belangrijk politiek ambt uit, terwijl hij nooit aan iets anders dan zijn eigen portemonnee gedacht heeft. En dan gaan mensen het hebben over "omg we breken de elite/establishment!11"quote:
Op zich zou Trump met een Republikeinse meerderheid in de senaat juist meer moeten kunnen doen dan Obama. Die juist werd tegengewerkt.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Trump zal zich vooral richten op het creëren van banen binnen de VS, en misschien die muur in Mexico, en hier en daar wat zaken van Obama terug draaien.
Het grootste gedeelte zal hij niet uitvoeren, net zoals Obama een groot deel van z'n beloftes niet is nagekomen.
Zoals eerder uitgelegd, politiek is een spel dat je moet kunnen begrijpen, het is te lezen vanuit zijn retoriek hoe hij lacht dat iedereen erin is getrapt. Trump heeft het spel gewoon heel goed gespeeld, en zijn woede tegenover instroom van vluchtelingen, mexicanen, moslims en Hillary uiteraard is gewoon gespeeld. Net als de kiezers het idee geven dat Trump er is voor de kleine man, waarvoor hij gaat werken. Het is allemaal een groot toneelspel dat hij perfect heeft gespeeld. Neem maar van mij aan, Donald Trump is niet de man die we hebben gezien tijdens de campagne, hij heeft iedereen in de maling genomen en hij lacht zich dood nu hij president is.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:28 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nogmaals, respectvolle winnaar.
Hij kon inderdaad ook gelijk doortrappen terwijl ze op de grond ligt, maar dan stond Trump dus echt in een kwaad daglicht. Maar ik begrijp dat velen hier dat liever hadden gehad.
En misschien wordt hij wel de beste President van alle tijden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:36 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Zoals eerder uitgelegd, politiek is een spel dat je moet kunnen begrijpen, het is te lezen vanuit zijn retoriek hoe hij lacht dat iedereen erin is getrapt. Trump heeft het spel gewoon heel goed gespeeld, en zijn woede tegenover instroom van vluchtelingen, mexicanen, moslims en Hillary uiteraard is gewoon gespeeld. Net als de kiezers het idee geven dat Trump er is voor de kleine man, waarvoor hij gaat werken. Het is allemaal een groot toneelspel dat hij perfect heeft gespeeld. Neem maar van mij aan, Donald Trump is niet de man die we hebben gezien tijdens de campagne, hij heeft iedereen in de maling genomen en hij lacht zich dood nu hij president is.
Natuurlijk wel. Mannetje uit de financiële wereld op minfin, tax cuts die vrijwel volledig ten goede komen aan de top 1% / 0.1% inkomens, enzovoort.quote:
Deze twee zijn ook leuk, over Energy:quote:Op woensdag 9 november 2016 12:32 schreef Molurus het volgende:
Abortus verbieden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Meer Amerikanen", die gaat hij kopen ofzo? Of hij gaat de buitenlanders een paspoort geven zodat het Amerikanen zijn?
Ik schat hem in als een kruising tussen George W Bush en Silvio Berlusconiquote:Op woensdag 9 november 2016 12:36 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Zoals eerder uitgelegd, politiek is een spel dat je moet kunnen begrijpen, het is te lezen vanuit zijn retoriek hoe hij lacht dat iedereen erin is getrapt. Trump heeft het spel gewoon heel goed gespeeld, en zijn woede tegenover instroom van vluchtelingen, mexicanen, moslims en Hillary uiteraard is gewoon gespeeld. Net als de kiezers het idee geven dat Trump er is voor de kleine man, waarvoor hij gaat werken. Het is allemaal een groot toneelspel dat hij perfect heeft gespeeld. Neem maar van mij aan, Donald Trump is niet de man die we hebben gezien tijdens de campagne, hij heeft iedereen in de maling genomen en hij lacht zich dood nu hij president is.
quote:
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:36 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maarja aan de andere kant Obama was maar community organizer geweest en had nog nooit een appel verkocht. Trump weet wel hoe je commercieel moet denken.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, precies. Iemand die niks met politiek heeft voert straks een ernstig belangrijk politiek ambt uit, terwijl hij nooit aan iets anders dan zijn eigen portemonnee gedacht heeft. En dan gaan mensen het hebben over "omg we breken de elite/establishment!11"
quote:Op woensdag 9 november 2016 12:37 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Deze twee zijn ook leuk, over Energy:
- Make America energy independent, create millions of new jobs, and protect clean air and clean water. We will conserve our natural habitats, reserves and resources. We will unleash an energy revolution that will bring vast new wealth to our country.
- Unleash America’s $50 trillion in untapped shale, oil, and natural gas reserves, plus hundreds of years in clean coal reserves.
Dat zou best kunnen, helemaal als Trump heel veel geld heeft geleend van Poetin en Rusland lolquote:Op woensdag 9 november 2016 12:35 schreef heywoodu het volgende:
Het zou wel mooi zijn als Putin en Trump daadwerkelijk goed met elkaar op kunnen gaan schieten
Ik denk dat je gelijk hebt. Er is wel een onderzoek n.a.v. Clinton Cash, maar of dat doorgezet wordt is nog onduidelijk, ook over de verkiezingen heen getild. Was nog in de voorbereidende fase.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Bron?
Dat hele probe gedoe was een spin door de clinton campaign mbt het email onderzoek, niet de clinton foundation.
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 09-11-2016 om 12:36:58Such a beautiful and important evening! The forgotten man and woman will never be forgotten again. We will all come together as never before reageer retweet
Oh dat snap ik heel goed dat Trump een karikatuur was tijdens de verkiezingenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:36 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Die was toch gewoon senatorquote:Op woensdag 9 november 2016 12:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maarja aan de andere kant Obama was maar community organizer geweest en had nog nooit een appel verkocht. Trump weet wel hoe je commercieel moet denken.
Zo te zien heeft hij zijn Twitterwachtwoord nog niet terug.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:39 schreef Mani89 het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 09-11-2016 om 12:36:58Such a beautiful and important evening! The forgotten man and woman will never be forgotten again. We will all come together as never before reageer retweet
Het meest vermakelijke vindt ik nog dat de Democraten een winnaar in huis hadden: Bernie Sanders.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:39 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh dat snap ik heel goed dat Trump een karikatuur was tijdens de verkiezingen
Ik bedoel, veel van zijn uitspraken, met name tijdens de voorverkiezingen, waren bedoeld om gratis reclame te krijgen. De media heeft het in het begin constant over hem en zijn uitspraken gehad... heeft hem geen cent gekost. (Iets wat ik in dit topic ook al vaker heb gezegd) En zie hier het resultaat.
Die kerel is zo dom nog niet als velen hier denken.
Die had echter wel politieke ervaring voor hij president werd.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:39 schreef DrDentz het volgende:
Ronald Reagan, acteur, wordt herinnerd als een van de fijnste presidenten. Mensen krijgen een warm, nostalgisch gevoel bij de naam Ronald Reagan.
dat kan, alleen zit ik met zijn politieke kwalificaties, hoe intelligent is deze man tegenover de wereld problemen die op hem afkomen. Is hij narcistisch, of laat hij hulp toe van anderen. allemaal vragenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:37 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
En misschien wordt hij wel de beste President van alle tijden.
Geef de man een kans.
Alles moest wijken voor De Eerste Vrouwelijke President.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:40 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het meest vermakelijke vindy ik nog dat de Democraten een winnaar in huis hadden: Bernie Sanders.
Nu zijn ze de grote verliezers!! (dankzij de arrogante Clinton kliek)
Klopt, zo was Reagan ook niet enkel acteur, maar voormalig gouverneur van de grootste staat van het land.quote:
De Clinton's hebben effectief zichzelf en de democratische partij de nek omgedraaid.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:40 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het meest vermakelijke vindt ik nog dat de Democraten een winnaar in huis hadden: Bernie Sanders.
Je moet wel een narcist zijn om überhaupt aan ziets mee te doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
dat kan, alleen zit ik met zijn politieke kwalificaties, hoe intelligent is deze man tegenover de wereld problemen die op hem afkomen. Is hij narcistisch, of laat hij hulp toe van anderen. allemaal vragen
Ik word er zo naar van telkens als jij wat post.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:39 schreef DrDentz het volgende:
Ronald Reagan, acteur, wordt herinnerd als een van de fijnste presidenten. Mensen krijgen een warm, nostalgisch gevoel bij de naam Ronald Reagan.
Mwah. Persoonlijk zou ik graag Sanders als president gezien hebben, ieg veel liever dan Clinton of Trump. Maar voor Amerikaanse begrippen is Sanders echt veel te links. Die zou minder stemmen hebben binnengehaald dan Clinton nu.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:40 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het meest vermakelijke vindt ik nog dat de Democraten een winnaar in huis hadden: Bernie Sanders.
Maak je niet druk joh.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
dat kan, alleen zit ik met zijn politieke kwalificaties, hoe intelligent is deze man tegenover de wereld problemen die op hem afkomen. Is hij narcistisch, of laat hij hulp toe van anderen. allemaal vragen
Mensen die dit denken zijn echt helemaal wereldvreemd.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:42 schreef Refragmental het volgende:
Sanders had inderdaad met gemak kunnen winnen van Trump.
Dat weet je niet, want ook in een campagne van Bernie had nog genoeg kunnen veranderen aan die kansen.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:40 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerlijk gezegd totaal uitgesloten.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat doet me goed.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:42 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Ik word er zo naar van telkens als jij wat post.
Inderdaad. En Trump heeft echt 0% kans om president te worden toch?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mensen die dit denken zijn echt helemaal wereldvreemd.
Duidelijke landslide.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:43 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de map. Gewoon echt hard ingemaakt qua kiesmannen
Nogal, het is een veegpartijtje geworden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:43 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de map. Gewoon echt hard ingemaakt qua kiesmannen
Volgens alle prognoses en peilingen zou dit wel het geval zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat weet je niet, want ook in een campagne van Bernie had nog genoeg kunnen veranderen aan die kansen.
Met gemak niet maar maar met een goed werkende partij achter zich hadden ze kans gehad om de ontevreden 'tegen Washington' stemmers te pakken. Nu waren veel mensen vooral tegen de gevestigde orde.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
De Clinton's hebben effectief zichzelf en de democratische partij de nek omgedraaid.
Dat dachten heel veel domme mensen, en door daar tegenin te gaan heb ik vannacht genoeg geld gewonnen om van op vakantie te gaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Inderdaad. En Trump heeft echt 0% kans om president te worden toch?
quote:Op woensdag 9 november 2016 12:43 schreef Infection het volgende:
Zo. Even geslapen van 6 tot 12 en ik zie dat Trump nog steeds gewonnen heeft.
Je weet dat een hoop Sanders supporters zijn geswitched naar Trump toch?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerlijk gezegd totaal uitgesloten.
Zoals je zelf hebt gezien kunnen peilingen er nog wel eens naast zitten.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:45 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Volgens alle prognoses en peilingen zou dit wel het geval zijn.
ik denk dat veel twijfelaars de hele affaire rondom de Cliton emails en Sanders heeft doen besluiten om Trump te kiezen.
Maar goed....
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat dachten heel veel domme mensen, en door daar tegenin te gaan heb ik vannacht genoeg geld gewonnen om van op vakantie te gaan.
Natuurlijk wel, er is zojuist een president gekozen die zegt dat klimaatverandering een hoax is van de Chinezen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Doe niet zo dramatisch. T is niet alsof de Franse revolutie zojuist heeft plaatsgevonden.
Trump ook. In 2000 zelfs al eens een poging gedaan om president geworden. Is lid geweest van de democratische en de republikeinse partij. Dus als iemand de partijen kan verenigen is hij het wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die had echter wel politieke ervaring voor hij president werd.
Ik gaf hem niet meer kans dat 20% in elk geval. Maar 20% is nog steeds genoeg om werkelijk president te kunnen worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Inderdaad. En Trump heeft echt 0% kans om president te worden toch?
quote:Op woensdag 9 november 2016 12:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik wou 200 gaan inzetten maar was het vergetenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat dachten heel veel domme mensen, en door daar tegenin te gaan heb ik vannacht genoeg geld gewonnen om van op vakantie te gaan.
Commercieel en zakenman, daar zit de vraag niet, de vraag is hoe het met zijn empathisch vermogen zit, zijn sociale vermogen, het vermogen om tot drie te tellen, zich diplomatiek te uiten. Daar ben ik heel erg angstig voor dat Trump straks iedereen in het harnas jaagt door een domme opmerking. Bijv. de Chinezen zijn heel gevoelig voor diplomatie, daar kun je echt niet alles tegen zeggen wat hij als zakenman wel kon.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maarja aan de andere kant Obama was maar community organizer geweest en had nog nooit een appel verkocht. Trump weet wel hoe je commercieel moet denken.
Ivanka Trump en Katy Perry.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:46 schreef Amarantha het volgende:
2020
Een strijd tussen Donald Trump en Kanye West.
Er zijn ook genoeg republikeinen die voor Clinton hebben gestemd omdat ze Trump vreselijk vinden. Die groep zou vermoed ik nooit op Sanders hebben gestemd voor datzelfde doel. Nogmaals: voor de gemiddelde Amerikaan is Sanders gewoon te links.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:46 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je weet dat een hoop Sanders supporters zijn geswitched naar Trump toch?
Nadat Clinton ze tig keer voor afval heeft uitgemaakt en op geen enkele manier verzoening heeft gezocht met deze groep.
Hoezo?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mensen die dit denken zijn echt helemaal wereldvreemd.
Terwijl in het aantal tot dusver getelde stemmen Clinton inmiddels voorstaat. Zou zo maar eens een herhaling van 2000 kunnen worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nogal, het is een veegpartijtje geworden.
Nee.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:48 schreef DrDentz het volgende:
Hebben ze nu een beetje een lekkere first lady of niet? Ik las dat Trump het alleen met supermodellen doet.
Ik heb daar tot nu toe nog geen bewijs voor gezien.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:46 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je weet dat een hoop Sanders supporters zijn geswitched naar Trump toch?
Nadat Clinton ze tig keer voor afval heeft uitgemaakt en op geen enkele manier verzoening heeft gezocht met deze groep.
Die prognoses en peilingen die dit zo goed hadden voorspeld?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:45 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Hij heeft daar 2 jaar voor. Want eer dat het 2018 is zal een groot deel van zijn ontevreden kiezers tot de conclusie zijn gekomen dat er nog geen 'jobs' zijn er hun situatie nog steeds hetzelfde is. En dan zal het Huis van Afgevaardigden weer om democratische handen vallen waarna het meeste weer geblokkeerd gaat worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:46 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, er is zojuist een president gekozen die zegt dat klimaatverandering een hoax is van de Chinezen.
Het Parijsakkoord van vorig jaar, steeds maar weer de aandacht proberen te krijgen voor klimaatverandering, Obamacare, zelfs zijn aansporen om niet een man te kiezen die moslims wil verbieden het land binnen te komen, alles wat Obama de afgelopen acht jaar heeft bewerkstelligd en voor heeft aangespoord is door deze verkiezing ongedaan gemaakt.
Oh maar dom is Donald Trump beslist niet, dit is allemaal doordacht. Maar er zit gewoon een groot verschil wat hij zegt en wat hij doet. Dan moeten we afwachtenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:39 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh dat snap ik heel goed dat Trump een karikatuur was tijdens de verkiezingen
Ik bedoel, veel van zijn uitspraken, met name tijdens de voorverkiezingen, waren bedoeld om gratis reclame te krijgen. De media heeft het in het begin constant over hem en zijn uitspraken gehad... heeft hem geen cent gekost. (Iets wat ik in dit topic ook al vaker heb gezegd) En zie hier het resultaat.
Die kerel is zo dom nog niet als velen hier denken.
Een Godwin Gütmensch.quote:
Ik had al ingezet toen de quotering tussen de 3.5 en 4 was, maar gisteravond was het 5.7 en toen heb ik nog 70 of 80 euro ingezet. Belachelijke odd!quote:Op woensdag 9 november 2016 12:46 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik wou 200 gaan inzetten maar was het vergetenEn het moment dat ik wou gaan inzetten was quotering 6 voor Trump
Het is niet meer dan één of andere strakgetrokken oostblokbotoxhoer. Tenzij dat je ding is natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2016 12:48 schreef DrDentz het volgende:
Hebben ze nu een beetje een lekkere first lady of niet? Ik las dat Trump het alleen met supermodellen doet.
Hey ben je er weerquote:Op woensdag 9 november 2016 12:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Terwijl in het aantal tot dusver getelde stemmen Clinton inmiddels voorstaat. Zou zo maar eens een herhaling van 2000 kunnen worden.
Rigged!quote:Op woensdag 9 november 2016 12:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Terwijl in het aantal tot dusver getelde stemmen Clinton inmiddels voorstaat. Zou zo maar eens een herhaling van 2000 kunnen worden.
Alleen als Bernie's emails ook waren gehackt en deze zouden bewijzen dat hij heel erg corrupt is.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat weet je niet, want ook in een campagne van Bernie had nog genoeg kunnen veranderen aan die kansen.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:49 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Oh maar dom is Donald Trump beslist niet, dit is allemaal doordacht. Maar er zit gewoon een groot verschil wat hij zegt en wat hij doet. Dan moeten we afwachten
Ja, ik heb even wat tijd in m'n lunchpauze.quote:
Dat is absoluut waar. Ik heb de afgelopen weken op Reddit doorgebracht met duizenden Amerikanen en naarmate er steeds meer Wikileaks onthullingen kwamen, hoe meer twijfelaars partij gingen kiezen voor Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:45 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
ik denk dat veel twijfelaars de hele affaire rondom de Cliton emails en Sanders heeft doen besluiten om Trump te kiezen.
Maar goed....
Ik heb spijtquote:Op woensdag 9 november 2016 12:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik had al ingezet toen de quotering tussen de 3.5 en 4 was, maar gisteravond was het 5.7 en toen heb ik nog 70 of 80 euro ingezet. Belachelijke odd!
Ze heeft de goede kleur.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:50 schreef Amarantha het volgende:
En die chick van Trump mag dus blijven in Amerika? Komt ook oorspronkelijk niet uit Amerika.
Ze is legaal burger gewordenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:50 schreef Amarantha het volgende:
En die chick van Trump mag dus blijven in Amerika? Komt ook oorspronkelijk niet uit Amerika.
Goedemorgenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:50 schreef Euribob het volgende:
Nou, tot zeven uur gekeken. Men wat een heftigheid.
quote:Op woensdag 9 november 2016 12:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Daarom zeg ik al een paar keer: NATRAPPEN nu het kan. Zulke mensen moeten zo snel mogelijk op nationale tv worden geconfronteerd met hun uitspraken, zodat iedereen in Amerika er van af weet en ze minstens een paar maanden gaat irriteren.
quote:Kiezersbedrog: Trump-aanhangers woedend over verzoenende speech
'Op deze man heb ik niet gestemd'
Aanhangers van Donald Trump zijn woedend de straat op gegaan na de overwinningsspeech van hun kandidaat. Ze vinden het kiezersbedrog dat hij daarin een verzoenende toon aansloeg.“Op deze man heb ik niet gestemd”, zegt Jack Morton (64). “Hij bedankte Hillary voor haar staat van dienst, maar hij zou haar opsluiten. Hij zou moslims en Mexicanen buiten de deur houden, maar wil nu een verbindende president voor iedereen zijn. Hij is net zo’n leugenaar als alle andere politici.”
https://speld.nl/2016/11/(...)-verzoenende-speech/
Dat betwijfel ik. Sanders zou bijvoorbeeld door Trump heel anders aangepakt worden dan door Clinton, ik heb geen idee wat de 'Sanders-is-een-communist' aanpak bijvoorbeeld had gedaan voor zijn resultaten.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Alleen als Bernie's emails ook waren gehackt en deze zouden bewijzen dat hij heel erg corrupt is.
Clinton heeft de campagne mede verloren doordat haar corruptie nog duidelijker naar voren kwam door Wikileaks.
Reken er maar op dat de winst van Trump 3 zetels extra zijn voor de PVV.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:53 schreef Mani89 het volgende:
Houd je bek Geert W. jij mag de schoenen van Trump niet eens schoonmaken met je tandenborstel.
Laten we niet doen alsof de één zoveel meer bereikt heeft dan de ander.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:53 schreef Mani89 het volgende:
Houd je bek Geert W. jij mag de schoenen van Trump niet eens schoonmaken met je tandenborstel.
Blijkbaar heb je niet meegekregen van insiders, zoals leden van de secret service, hoe zo'n opvliegerige heks Hillary Clinton kan zijn als ze niet voor de camera staat.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:46 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Commercieel en zakenman, daar zit de vraag niet, de vraag is hoe het met zijn empathisch vermogen zit, zijn sociale vermogen, het vermogen om tot drie te tellen, zich diplomatiek te uiten. Daar ben ik heel erg angstig voor dat Trump straks iedereen in het harnas jaagt door een domme opmerking. Bijv. de Chinezen zijn heel gevoelig voor diplomatie, daar kun je echt niet alles tegen zeggen wat hij als zakenman wel kon.
Als Trump het niet verprutst wordt Wilders premier. Omdat het dezelfde retoriek, sentiment en aanhang heeft.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:53 schreef Mani89 het volgende:
Reagan was daadwerkelijk gouverneur van Californië, dat gaat wel even verder dan een lidmaatschap.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:46 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Trump ook. In 2000 zelfs al eens een poging gedaan om president geworden. Is lid geweest van de democratische en de republikeinse partij. Dus als iemand de partijen kan verenigen is hij het wel.
Die stappen daarmee naar de media? Lekkere secret service is dat.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je niet meegekregen van insiders, zoals leden van de secret service, hoe zo'n opvliegerige heks Hillary Clinton kan zijn als ze niet voor de camera staat.
SSSSSSMOKINNNN!!!quote:Op woensdag 9 november 2016 12:55 schreef vigen98 het volgende:
Arghhh helemaal tot januari wachten tot Trump officieel president is... Duurt te lang
Ik maak me druk op het forum, daar is het een forum voorquote:Op woensdag 9 november 2016 12:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh.
Trump heeft financieel onder hele grote druk gestaan, gig deals behandeld etc.
Als hij een legertje adviseurs pm zich heeft kan er nog wel wat moois uitrollen. (als hij het gaat overleven)
Ik lach jou zo hard uit dat ik er bijna kaakpijn van krijg. En het mooiste is dat ik over een paar jaar ook nog eens al die alt-right gekkies uit kan gaan lachen die denken dat Trump allerlei geweldige dingen gaat doen.quote:
In de tussentijd hopen dat die agressieve millenials met hun fel gekleurde haren niet te gewelddadig gaan doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:55 schreef vigen98 het volgende:
Arghhh helemaal tot januari wachten tot Trump officieel president is... Duurt te lang
Ik denk dat Wilders nog wat langer mee wil doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:55 schreef Montov het volgende:
[..]
Als Trump het niet verprutst wordt Wilders premier. Omdat het dezelfde retoriek, sentiment en aanhang heeft.
Wilders heeft geen meme magic.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:55 schreef Montov het volgende:
[..]
Als Trump het niet verprutst wordt Wilders premier. Omdat het dezelfde retoriek, sentiment en aanhang heeft.
Hulk Hogan en Guy Fieri ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:57 schreef Mike het volgende:
Ik ben benieuwd wie we allemaal in het kabinet Trump gaan zien. Zo'n Giuliani waarschijnlijk...veel enger worden ze niet.
Ik denk dat veel van dat soort types de deksel nog aardig op hun neus gaan krijgen met een Republikeinse president, Republikeins congres en als het een beetje meezit voor de Republikeinen ook nog een extreem conservatieve SC.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik lach jou zo hard uit dat ik er bijna kaakpijn van krijg. En het mooiste is dat ik over een paar jaar ook nog eens al die alt-right gekkies uit kan gaan lachen die denken dat Trump allerlei geweldige dingen gaat doen.
Nou ik denk dat er meer Pence types komen, de republikeinen willen nu wel echt conservatieve mensen hebben.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:57 schreef Mike het volgende:
Ik ben benieuwd wie we allemaal in het kabinet Trump gaan zien. Zo'n Giuliani waarschijnlijk...veel enger worden ze niet.
Nee, want Trump gaat vier jaar lang de vruchten plukken van het beleid dat Obama gevoerd heeft. Die kunnen straks terugkijken op een zeer geslaagde presidentstermijn en de cijfers zullen hen gelijk geven.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik lach jou zo hard uit dat ik er bijna kaakpijn van krijg. En het mooiste is dat ik over een paar jaar ook nog eens al die alt-right gekkies uit kan gaan lachen die denken dat Trump allerlei geweldige dingen gaat doen.
Ja heerlijk!quote:Op woensdag 9 november 2016 12:55 schreef wolfrolf het volgende:
Zoals al eerder geroepen, DWDD is must see vanavond natuurlijk. Jank TV in optima forma.
Martial Law coming up.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:00 schreef vigen98 het volgende:
Maar wow dit is eigenlijk wel erg, een republikeinse president, een republikeinse senaat en huis... Ze kunnen alles erdoor loodsen nu zonder enige consequenties. Had het eerder beter gevonden als de democraten ook wat hadden zodat er tenminste niet zomaar rare dingen kunnen worden ingevoerd.
Als je geen supermajority hebt, dan kan er nog van alles geblokkeerd worden met filibusters.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:00 schreef vigen98 het volgende:
Maar wow dit is eigenlijk wel erg, een republikeinse president, een republikeinse senaat en huis... Ze kunnen alles erdoor loodsen nu zonder enige consequenties. Had het eerder beter gevonden als de democraten ook wat hadden zodat er tenminste niet zomaar rare dingen kunnen worden ingevoerd.
Tja, dan was het weer 4 jaar blokkades geweest. Het is niet mijn beleid maar als je een conservatief bent, dan wordt het nu wel lekkerder plannen maken.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:00 schreef vigen98 het volgende:
Vruchten plukken?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, want Trump gaat vier jaar lang de vruchten plukken van het beleid dat Obama gevoerd heeft. Die kunnen straks terugkijken op een zeer geslaagde presidentstermijn en de cijfers zullen hen gelijk geven.
Een steun in de rug voor racisme en fascisme die nog decennia voelbaar zal zijn. Lach me maar uit, het is een van de pijnlijkste momenten in de Westerse geschiedenis.
Trump wordt de nieuwe Reagan. Zelfs een Iran Contra zal de perceptie niet wijzigen.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee die stappen uiteraard niet naar de media. Die weten wel hoe ze moeten lekken.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die stappen daarmee naar de media? Lekkere secret service is dat.
quote:Op woensdag 9 november 2016 13:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, want Trump gaat vier jaar lang de vruchten plukken van het beleid dat Obama gevoerd heeft. Die kunnen straks terugkijken op een zeer geslaagde presidentstermijn en de cijfers zullen hen gelijk geven.
Een steun in de rug voor racisme en fascisme die nog decennia voelbaar zal zijn. Lach me maar uit, het is een van de pijnlijkste momenten in de Westerse geschiedenis.
Op zijn minst.quote:
Ik ben semi-conservatief maar ben wel van een veel jongere generatie. Ik heb geen jaren 60 mentaliteit.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:01 schreef Mike het volgende:
[..]
Tja, dan was het weer 4 jaar blokkades geweest. Het is niet mijn beleid maar als je een conservatief bent, dan wordt het nu wel lekkerder plannen maken.
Dan niet joh.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vertel me meer. Alsjeblieft.![]()
![]()
Als ze dat zo goed weten, hoe kun jij dan weten dat zij daar achter zitten?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee die stappen uiteraard niet naar de media. Die weten wel hoe ze moeten lekken.
De crooked republicans.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:02 schreef Arth_NL het volgende:
Bijzonder is wel dat nu de Senaat en Huis van Afgevaardigden ook overwegend republikeins zijn. Als Trump iets niet gedaan krijgt, wie kan hij dan de schuld geven?
Reken maar dat Trump een heel lijstje dingen klaar heeft om er doorheen te jassen.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:02 schreef Arth_NL het volgende:
Bijzonder is wel dat nu de Senaat en Huis van Afgevaardigden ook overwegend republikeins zijn. Als Trump iets niet gedaan krijgt, wie kan hij dan de schuld geven?
Het is inderdaad 1 van de pijnlijkste momenten in onze geschiedenis, met name omdat is gebleken hoe leugenachtig de mainstream media eigenlijk is.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
En daarom weet jij uit de media dat secret service mensen hierover hebben gelekt? Juist.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee die stappen uiteraard niet naar de media. Die weten wel hoe ze moeten lekken.
We moeten wel geduld hebben tot januari.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:03 schreef Ludachrist het volgende:
Positief punt is dat alle conspiracy-theories vanaf nu ook gewoon over Trump verzonnen zullen worden.
Vakbonden. Illegalen. Rigged system.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:02 schreef Arth_NL het volgende:
Voornamelijk Obamacare afschaffen denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Reken maar dat Trump een heel lijstje dingen klaar heeft om er doorheen te jassen.
Dat is wel zeer zorgelijk, want als dezelfde partij op deze drie plekken de macht heeft, krijgt men over het algemeen veel meer gedaan. De ideale situatie is dat hier enorme verdeeldheid is en ze rollebollend op de vloer liggen, want dan heb je het minste last van ze. Inhoudelijke verdeeldheid is er al amper, en nu ook al niet op basis van partij.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:02 schreef Arth_NL het volgende:
Dit geeft Wilders echt wel wind in de zeilen.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:04 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens denken dat Wilders ook maar een kans heeft op slagenDit is niet de VS waar massaal tienduizenden mensen ontslagen worden door een handelsverdrag. Het is hier goed leven dus populisten gaan het hier niet maken. Populisten winnen pas wanneer het niet goed gaat.
Dus de komende jaren alles wat goed gaat komt vanwege Obama, en alles wat verkeerd gaat komt door Trump's racistische onkunde. Genoteerd.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar hij zal nooit premier worden of tenminste in een regering zitten. Wilders is een troll en wilt zelf niet eens regeren want hij weet dat hij niets kan doordrukken.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit geeft Wilders echt wel wind in de zeilen.
Ja dat mag hij dan niet meer, zijn zaken moeten over naar een trust.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:05 schreef MakkieR het volgende:
Even een andere vraag, hoe denkt Donald Trump zich straks te kunnen bewegen als zakenman, nu hij de nieuwe president is. Ik kan mij voorstellen, dat hij straks heel veel restricties heeft, wat zakendoen met zijn Trump imperium onmogelijk maakt, vanwege zijn vernieuwde beveiliging.
Hij moet alles wegdoen, volgens mij.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:05 schreef MakkieR het volgende:
Even een andere vraag, hoe denkt Donald Trump zich straks te kunnen bewegen als zakenman, nu hij de nieuwe president is. Ik kan mij voorstellen, dat hij straks heel veel restricties heeft, wat zakendoen met zijn Trump imperium onmogelijk maakt, vanwege zijn vernieuwde beveiliging.
Even aan de kinderen geven totdat zijn termijn erop zit.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:05 schreef MakkieR het volgende:
Haha, die is grappig.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:04 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens denken dat Wilders ook maar een kans heeft op slagenDit is niet de VS waar massaal tienduizenden mensen ontslagen worden door een handelsverdrag. Het is hier goed leven dus populisten gaan het hier niet maken. Populisten winnen pas wanneer het niet goed gaat.
De Amerikaanse gezondheidszorg was totaal verrot voor Obamacare. Ook dat plan is verre van perfect, maar voor Obamacare waren er tientallen miljoenen mensen die uberhaupt geen verzekering konden betalen en hadden de verzekeringen zoveel macht dat zelfs met verzekering er een behoorlijke kans was dat er niet uitgekeerd werd.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Vruchten plukken?Sorry maar kom op welke vruchten? De schuld blijft maar stijgen en de premies van bijvoorbeeld obamacare stijgt ook heel erg.
We lijken hier wel een beetje achter de VS aan te lopen in dit soort trends.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:04 schreef vigen98 het volgende:
Ik denk dat hij afstand zal moeten doen van zakelijke belangen door de zaak te verkopenquote:Op woensdag 9 november 2016 13:05 schreef MakkieR het volgende:
Dat wilde hij inderdaad, maar dat mag niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:06 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Even aan de kinderen geven totdat zijn termijn erop zit.
Euhm ja? Het gaat ook slecht in Amerika.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:06 schreef Montov het volgende:
[..]
Haha, die is grappig.
Alsof het slecht gaat in Amerika. Alsof het slecht ging tijdens Paars 2.
Je kan altijd ageren tegen 'policor' en linkse media. Zeker wanneer er gezapig bij zit.
De Amerikaanse industie en economie draaien prima dankzij ingrepen van Obama. Tevens is IS bijna verslagen door de US.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Vruchten plukken?Sorry maar kom op welke vruchten? De schuld blijft maar stijgen en de premies van bijvoorbeeld obamacare stijgt ook heel erg.
VVD met Halbe Zijlstra?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:06 schreef Molurus het volgende:
[..]
We lijken hier wel een beetje achter de VS aan te lopen in dit soort trends.
Een heel belangrijk verschil tussen de VS en Nederland is dat wij coalitieregeringen hebben en het dus niet per definitie een strijd tussen 2 partijen is. Het is daarom niet heel waarschijnlijk dat de PVV op zichzelf een meerderheid haalt, en de meeste andere partijen hebben geen enkele interesse in een coalitie met de PVV.
HUILEN!quote:Op woensdag 9 november 2016 13:06 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Maar hij zal nooit premier worden of tenminste in een regering zitten. Wilders is een troll en wilt zelf niet eens regeren want hij weet dat hij niets kan doordrukken.
Karma is a bitch.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik kom nog steeds niet meer bijsowieso alle verzuurde POL-ers van de vaste kliek die nu huilen
Zolang hij zich aan de regels houdt is dat geen enkel probleem joh.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:05 schreef MakkieR het volgende:
Zijn kinderen staan onder dezelfde beveiliging, die mogen straks net zo weinig als de vader, in verband met ontvoeringen enzo.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:06 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Even aan de kinderen geven totdat zijn termijn erop zit.
Hillary Clinton heeft eigenlijk de verkiezing van Trump op haar geweten. Als er een kandidaat van het kaliber Obama had gestaan, hadden we nu geen Trump in het Witte Huis..quote:Op woensdag 9 november 2016 13:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het opvallendste vind ik toch nog dat Trump véél minder (reclame)budget aan deze verkiezingen uit gegeven heeft dan Clinton en het toch gehaald heeft.
quote:Op woensdag 9 november 2016 13:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ze maken eerst anoniem contact met een onderzoeker of journalist. Er wordt gepraat en de onderzoeker of journalist beslist dan of de anonieme bron geloofwaardig overkomt.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:03 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als ze dat zo goed weten, hoe kun jij dan weten dat zij daar achter zitten?
Deze gedachte bestrijdt zichzelf.
Je verwacht het niet héquote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef Refragmental het volgende:
De vraag is dan nog welke kant het opgaat. In het verleden heeft hij gepleit voor een nog erger systeem dan Obamacare.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Voornamelijk Obamacare afschaffen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |